![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() een peiling in de gazet heeft hetzelfde doel en gewicht als een gratis stripverhaal, een CD, een bon voor maandverband, een horoscoop: er zijn onnozelaars die er toch een gazet voor kopen. Platte commerce komende van gesjeesde sociologen.
Naar het schijnt zijn er ook mensen die op spam reageren. Ze zullen uit dezelfde vijver komen hoogstwaarschijnlijk. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 december 2007 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe is België onafhankelijk geworden? Als je beter bestuur wil krijgen moet je soms splitsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() A propos, dear Pietje:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF07122007_083 Citaat:
Als de CD&V dat signaal maar goed begrijpt... ![]() Enne, ziet ge de gevolgen daarvan voor de toekomstige houding van de tsjeven? Zal het hen plooibaarder maken, mijn beste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() 88% van de Vlamingen die België willen behouden, is een zeer hoog percentage natuurlijk. En zeker voor dezen die het allemaal niet zo graag horen. Troost u: de enquête kan onjuist zijn. Het zijn er misschien maar 75%.
Laatst gewijzigd door system : 7 december 2007 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
België behoort om te beginnen de Vlamingen niet toe. Hoe kunnen 88% dan willen behouden wat ze niet eens hebben? Ik hoop dus, samen met U, dat maar 75% van de Vlamingen dergelijke onzin voorstaan. De Vlamingen enigermate kennende, vrees ik echter dat de enquête wel 'es juist zou kunnen zijn : ++88%. Procentuelig, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 december 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vindt dit wel erg in een hoog ontwikkeld land... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij af welke vraagstelling men gebruikt heeft.
Vanboven op de site van De Standaard staat namelijk een afbeelding met daarin: De toekomst van België: België blijft behouden: 88% België verdwijnt: 10% Ik weet het niet: 2% Ofwel is dit een nogal ongelukkige woordkeuze ofwel impliceert dit dat men de mensen niet vroeg wat men zelf wil maar wat men denkt dat er gaat gebeuren. En dan krijg je natuurlijk een volledig ander resultaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En maar blijven hopen da de mensen toch stiekem willen dat Belgie zal barsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() belgie is al gebarsten lambik
btw: de aarde is geen pannekoek Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 december 2007 om 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Wat zou u ervan denken moest ik zeggen dat "er reeds anarchie is, maar dat jullie het nog niet doorhebben"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg het ne keer. Ik los problemen op als ze zich stellen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 december 2007 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik vraag het aan u.
Van mij moet ge geen penskes me appelmoes-humor verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() dus gij zegt: er is anarchie
en nu moet ik antwoorden? zoiets ongeveer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() waarom staat gij op om half zes 's nachts?
met uw bakkes vol tandpasta? of is tandpasta not done voor een anarchistje zoals gij? Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 december 2007 om 06:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ja nu moet u antwoorden.
Komaan, ik denk wel da ge me iets scherpzinnigs voor de pinnen kunt komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Moeten' staat echter op stal, hebben ze ervaren.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan krijg je natuurlijk een volledig ander resultaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() burgers jagen dieven op met auto's, andere wapens hebben ze niet meer... dieven schieten met oorlogswapens op politie... politie heeft nieuwe walkie-talkies en TDI's van 140PK Guynokkio gaat het land redden van de "untergang"... Just!
|
![]() |
![]() |