![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() In zijn aanbidding van Mathilde volg ik niet hoor.
'k vind ze een beetje houterig (sorry superstaaf) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik eraan doen dat mijn 'pareltjes' geen dorst hebben of geen wijn drinken? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent een vrouw! Voor een gezonde man is Mathildes beeltenis een rijkstromende bron van sensueel vermaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Ik drink ook geen wijn hoor, dus je zou het evenzeer met een cinemaatje moeten doen.
En 'k ben misschien wel een dame, maar dat betekent niet dat ik niet kan bepalen welke vrouw ik aantrekkelijk vind en welke niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wist al dat ik op die ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merel schreef:
Citaat:
Citaat:
Een vrouw mag nog zo knap zijn, met houterigheid vangt ze enkel Flippertjes en Superstaven, geen Merels en Knuppels. ![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat die oude geplogenheid nog wonderen kon bewerkstelligen. Ik wanhoopte al dat enkel een woordeloze paringsdans in de doofmakende martelkamer van een danstempel het nog voor mekaar kreeg. En dat is nooit 'my piece of cake' geweest. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf echter mijn zielezaligheid erop te verwedden dat ze tussen de lakens als een soepele tijgerin tekeergaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() aiai, de danstempel is nog minder mijn ding.
En das het voordeel van een vrouw, die kan nog helder nadenken over die zaken, ne man, die loopt kan zijn driften nooit tot zelden bedwingen lijkt me. Lang leve de vrouw!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf schreef:
Citaat:
![]() Of zou het net andersom geweest kunnen zijn? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan moet ik wel heel ongezond zijn als ik niet telkens weer in zwijm val voor Mathildes Waalse snoetje. Net zoals er niet systhematisch kwijl uit m'n mond loopt bij het aanschouwen van uw volgens u veelaanprezen deerne. Nee geef mij maar een Tania Dexters of zo. Of Anna Kournikova. ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Ik doe mijn fotootje weer weg he,
'k word een beetje teveel met mezelf geconfronteerd en dat kan ik echt niet aan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat je het dan zeker aankunt? (Ik had ook een uitstekende portretjesmaker hoor!) ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() 'k Heb dit jaar al krullekes gehad, maar nogal fijn haar en veel te lang, dus die blijven niet zo lang zitten.
En van mijn brilleke hou ik enorm. En kheb er bewust het niet meest duidelijke fotootje opgezet hoor, kwestie van niet te veel fotos te verspreiden op het net, want dat kan nare gevolgen hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() "Om geen paparazzi om m'n nek te halen, zet ik gewoon mijn foto er niet op. Ik kan nu al nauwelijks door de straten lopen zonder aangeklamt te worden door één of ander meisje dat meteen stapelgek is van me. Ze komen bij bosjes. " *
![]() Ik hou m'n privéleven liever voor wat het is. * (Uit: De dromen van VL, een bloemlezing)
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() Daarmee dat ik enkel welkom ben voor een ontbijt, des morgens zie je er nog zodanig slecht uit dat je niet vreest dat ik blijf plakken ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Nog een goeie 3 jaar geduld en dan lukt dat wel, vanaf dan de eerste babyfoto
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |