Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 29 februari 2004, 13:14   #81
UNIE
Burgemeester

UNIE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonge Belg

Ongetwijfeld bent u op de hoogte van het feit dat Verhofstadt (premier, VLD) zich die week haastte om te zeggen dat die uitspraken om te lachen waren, en dat De Croo (Kamervoorzitter, VLD) weigerde het dossier te behandelen. En dat de fractieleider van de VLD in de Senaat tot drie maal toe een anti-Monarchistische vraag van partij-genoot en beroepszot Dedecker tegenhield.

Gij zij ne slimmen he.
Die laatste zin is tot nu toe het enige juiste in uw postings

Weerleg ze dan, slimme
Oud 29 februari 2004, 20:38   #82
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

Ik hoef helemaal niets te weerleggen, jonge Belg.
Ik ken de interne partijkeuken van de VLD niet.

Maar als een partij zoals de VLD standpunten inneemt die openlijk naar buiten komen, en Verhofstadt vertelt dat het om te lachen is, dan heb ik dus zware bedenkingen bij AL zijn uitspraken. De ganse goed-nieuws-show zal dan ook wel definitief voorbij zijn zeker.

Als u gelijk hebt, en ik heb geen reden om dat te betwijfelen, dan vraag ik mij af met wat een oetlullen de VLD bemand is.

Als een man zoals Decroo de interne partij-democratie van de VLD gaat platleggen...dan heb ik mijn bedenkingen over die interne partij-democratie en ...over hun lamlendige partijstrategie.

Vergis u niet jonge Belg, ook in de VLD gaan er meer en meer stemmen op om het koningshuis naar sprookjesland te verhuizen.

U noeemt De Decker (u typeert hem als een soort van beroepszot, hij had wel 60.000 persoonlijke stemmen, allemaal beroepszotten?). Maar er zijn er nog wel meer: ooit gehoord van Van Quickenborne, Sven Gatz, Van Krunkelsven, Gabriëls, Valckeniers, Coveliers, Borginon....?
Jasper is offline  
Oud 1 maart 2004, 14:44   #83
Michaël Bauwens
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Een stem voor VLD-Vivant is een stem voor BELGIË.
Een stem voor VLD-Vivant is (zeker wat Vivant betreft) een stem voor directe democratie. Het is alleen de individuele burger die kan beslissen of hij zich Belg, Vlaming of Waal voelt. Vivant neemt daar als partij dan ook geen standpunt over in.

Michaël Bauwens
coördinator Avanti (jong-Vivant)
Michaël Bauwens is offline  
Oud 2 maart 2004, 15:59   #84
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Republiekske Ierland ja, dat bestaat. En dan? Er is ook regiooke Wallonië en Walen bestaan ook niet.
Een kromme redenering is dat. Maar ja, wat kan je meer verwachten van iemand die niet weet wat een volk is.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 2 maart 2004, 17:21   #85
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michaël Bauwens
Citaat:
Een stem voor VLD-Vivant is een stem voor BELGIË.
Een stem voor VLD-Vivant is (zeker wat Vivant betreft) een stem voor directe democratie. Het is alleen de individuele burger die kan beslissen of hij zich Belg, Vlaming of Waal voelt. Vivant neemt daar als partij dan ook geen standpunt over in.

Michaël Bauwens
coördinator Avanti (jong-Vivant)

Geen standpunt innemen is natuurlijk altijd het gemakkelijkste. Zeker als je weet dat de meerderheid van de Vlamingen zich eerder Vlaming voelt dan Belg en een ander -kleiner maar groeiend- deel zich enkel Vlaming voelt. Ik vrees dat uw partij dat prehistorische belgicisme bij een te klein publiek zal kunnen slijten om op schoot bij de vld te kunnen blijven zitten.
Kristof Miele is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be