![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draai niets om, jullie willen dat het aangevochten word en dat de wereld echt weet wat er gebeurt is en dat de mensen die erachter zitten krijgen wat ze verdienen...awel, wanneer gaan jullie dat dan doen?
Antwoord gewoon op de vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord dan op de vragen...
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Je mag me ook gewoon in de 2de persoon aanspreken hoor. T'is niet dat wij zijn de konink der belgen of zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik niet want ik gebruik helemaal niets van wat er gezegt word, ik stel er enkel vragen over.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent al jaren bezig met te zeggen dat je geen bewijzen wil geven omdat het toch niemand wil zien?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo gaan jullie geen rechtzaak winnen hoor. Wat antwoorden jullie wanneer de rechter vraagt om een bewijs voor te leggen? Och, je snapt het toch niet rechter en je wil het toch niet zien? Of ga je iets zeggen in de aard van..."de toren kon niet invallen in 10 seconden"? Is het dat? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 14 december 2007 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rond de pot draaien ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik het niet te kwetsend brengen? Is het je nog niet opgevallen dat ik misschien je vraag zo dom/idioot/onnozel vind dat ik nog niet eens de moeite wil doen om te antwoorden? Omdat ik geïnteresseerd ben in wat er op 11 sept is gebeurd en ik er mijn eigen mening op na hou moet ik een rechtzaak aanspannen van jou. Weet je wel wat dat kost?? Je weet toch dat gerechtigheid enkel bestaat voor de super-rijken he. Het feit dat ik 0,0 vertrouwen heb in alles wat er door de politiek gezegd wordt speelt waarschijnlijk mee in mijn oordeel. Mijn opleiding speelt ook mee in mijn oordeel, ik weet hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Maw: Ik heb dus mijn eigen mening gevormd over heel het "nine-eleven" gebeuren en volg alles met een vrij grote interesse, maar ik ben dus niet van plan om ergens één of andere rechtzaak te starten hier rond. Doe een beetje normaal he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met onzin verkopen. Daar zijn jullie al jaren mee bezig, maar ik heb nog nergens een bewijs gezien dat het een inside job moet zijn.
Weet je, je kan dat ook niet bewijzen met de aanslagen zelf. Als je dat wil bewijzen, moet je beginnen met te gaan bewijzen dat een insider voor de opleidingen en de mogelijkheden om de aanslagen te plegen heeft gezorgd. En ik kan jullie NWO'ers verzekeren dat jullie heel snel heel wat verder gaan staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat gek dat je over vleugels en brokstukken praat in dezelfde zin, iedereen kan zien dat de brokstukken tekst bevatten, en dus van de fuselage zijn en niet van de vleugels. Citaat:
Uit heel uw post kan ik maar 1 ding concluderen en dat is dat jij van toeten of blazen weet waarover je spreekt. Citaat:
Citaat:
-NORAD wargames die dag (wil je nu de toeval kaart al spelen of wil je wachten tot 7/7?) -Telefoons gesaboteerd op't moment van de aanslagen -Beveiliging van de WTC torens "disabled" -Onderzoek naar Al-Qaeda geblokkeerd (vóór en na de aanslagen) -Cheney z'n stand down order? Je kan zelfs niet over dit onderwerp spreken zonder uit de hoogte te doen, en jij denkt dat je ons iets gaat bijleren omdat je een N.G. docu hebt bekeken? Laatst gewijzigd door Akufen : 14 december 2007 om 16:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog te moeilijk om te begrijpen?? Zal ik anders een beetje trager typen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wel, natuurlijk stel ik me deze vragen! DAT is precies de manier waarop ik de NWO etc ontdekt hebt! Maar je hebt duidelijk veel van mijn postings nog niet gelezen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Zoals gezegd ik stop met deze gast
hup naar de negeer Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 december 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok. Wat is het probleem met WTC7?
De Jood zei: "let's pull it, want dat gebouw gaat instorten en ik wil niet dat er nog meer slachtoffers vallen, dus trek u terug." Dat is dus een goede Jood hé. Die man verdient een medaille. Nog iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |