![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop nu wel echt dat ik geen bende aan mijn deur mag verwachten hé ![]() Staatsveiligheid leest hier mee hoor ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 december 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat me het aan u vragen, waarom zou u - of iemand anders, angst van mij moeten hebben? En als u bendes aan de deur krijgt, dan heb ik daar niets mee te maken, ik ben in een club, geen bende. U verwacht toch van mij niet dat ik iedereen die me hier iets zegt thuis ga opzoeken? Dan heb ik toch tijd te kort. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die slechte naam hebben jullie toch zelf opgebouwd,of ben ik nu weer fout
![]() ![]()
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
In 2005 zat ik binnen, veroordeeld door de rechter. Als ik dan buiten kwam en terug in het Clubhuis binnenkwam moesten de jongens dan even rechter spelen en me nog eens straffen dan? Een slechte naam hebben we vooral bij mensen die ons niet kennen. Ik zie maar een oplossing duveltje, dat is dat ik u uitnodig op het Clubhuis, dan kan u zich toch zelf ervan gewissen ofdat we moordlustige, drugsspuitende verkrachters zijn. Dus bij deze bent u uitgenodigd in het Antwerp Clubhuis. Laat me maar weten ofdat u komt, dan spreken we wel af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal zeker nog wel wat laten weten
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wees blij. :O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat traden jullie allemaal onder die naam? Moordpogingen? Ik kots overigens van oca ola. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Moord drugs en rock and roll zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de vermeende gevaarlijkheid en misdadigheid van die gasten enorm overdreven word door de media.Terwijl de mensen zich blindstaren op de Hells Angels, kijken ze niet naar écht gevaarlijke dingen die onder hun ogen, en dagelijks, gebeuren. Het is ook niet per toeval dat nu net iemand als Pietje daarmee afkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() je moet dat zo niet romantiseren - de meeste die ik ken ( gekend heb ) zijn gewone mensen - gewone werkende mensen trouwens ( die net zoals jij in t weekend al eens graag doorzakken )
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 december 2007 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Nog redenen nodig om die achterlijke angsten en fobieen van je allemaal af te leren ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 december 2007 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() en terug ontopic
zolang er niks bewezen is tegen deze hellangels is jullie angst ongegrond indien er wel iets wordt bewezen is ze enkel gegrond tegen de veroordeelde hells angels in kwestie en ze is dan wel gegrond maar nog steeds volstrekt nutteloos.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen worden veel te rap beschuldigd.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
totaal uit de lucht gegrepen viswijvenpraatjes vers opgepikt van de vismarkt je kan beter mambo komaan jong een nieuwe poging om de mensen toch weer bang te krijgen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |