Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2007, 00:48   #81
MonKannon1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
ach zo gaan jullie met je ex-collega's VB stemmers om
plots ps-er,links, achterlijk,verrader,...
Ja inderdaad Marlientje - zo zijn de meeloperkes - de echte niet hoor
MonKannon1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 07:55   #82
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Je moet een heel erg naieve kloot zijn geweest om te denken dat ze aan de macht konden geraken.
Het cordon sanitaire heeft het VB niet uitgevonden dus het is ergens hun fout niet.

Ze zouden niet liever willen ivm die vreemdelingen dat weet jij ook maar ze hebben nu eenmaal geen absolute meerderheid hé. Een 20 �* 25% is op zich een schitterend resultaat maar VB zei dat hun partij louter een middel is om dat doel (onafhankelijkheid) te bereiken. Je kan hen dus niets aansmeren vermits ze nog in de oppositie zitten.

Je hebt enkel recht van spreken als ze een eerlijke kans kregen om te tonen wat ze waard zijn, nu dus niet. Daarom zie ik mij er dus nog op stemmen, omdat er geen alternatief is.

Moesten er nog meer mensen massaal stemmen, dan misschien maar met zo een fatalistische mentaliteit zoals de topicstarter is niet goed! Al degene die afhaken zijn de schuldigen en niemand anders. Dewinter heeft duidelijk gevraagd en opgeroepen om trouw te blijven.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 11:35   #83
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MonKannon1 Bekijk bericht
Ik heb er nog maar 13 geschreven Tellen is één van hun zwakste punten
Ik zei "Na nog geen 15 posts". Begrijpend lezen is jouw sterkste punt niet hè...
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 11:38   #84
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch iemand van deze bende hottentotten die eerlijk is - Bravo en een bank naar achter
Mss heb je mij toch verkeerd begrepen;ik weet hoe het zit hier in vlaanderen omtrent vroeger en over die gastarbeiders en wiens fout het is en ga zo maar door.
Met geschiedenis is mijn beste vak niet is bedoel ik bv vooral dat je mij niets of nauwelijks iets moet vragen over zaken zoals bv van in de jarens stillekes.Intresseert mij ook maar matig maar als het om vlaanderen/belgie gaat en de islam,dan ben ik heel goed op de hoogte of ik laat mij goed op de hoogte stellen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 13:36   #85
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
MASSAHYPNOSE,voelbaar in heel België,in iedere huiskamer, in het warenhuis, de beenhouwer,de kapper, de wachtzaal van de dokter,... Dewinter heeft dit zo ver gebracht, mensen zijn de miljardenstromen bewust geworden en nu het leven zo duur is,wordt iedereen gierig, egoistisch, net zoals in 1937.
Straks mogen we Wallonië niet meer binnen,tolgeld,grenzen, ipv de Berlijnse/Israel de Walloonse muur,bezette gebieden, Mangain of Dikke Loulou de nieuwe Sharon... er komen harde tijden.
Oh Marlientje als we Wallonie niet meer binnen zouden mogen, dan kan dat alleen omdat Wallonie zijn grenzen zou sluiten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 16:47   #86
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij hebben zichzelf als zweepparij uitgeroepen en wanneer? - NADAT HET CORDON WAS OPGERICHT - Tactische zet -ze konden niets anders.
Nee hoor, dat was al daarvoor.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 16:50   #87
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB zou beter wat beginnen te zwijgen met de andere partijen het verwijt toe te gooien dat ze de kiezers bedriegen, aan kiezersbedrog doen enz...
Wat heeft het VB gedaan ??
Al 20 jaar aan een stuk van "Stem voor ons en alle vreemdelingen buiten" Ze gingen zelfs vliegtuigen inzetten - maakten een 90 puntenprogramma met daarin van hoe en wanneer ze alle vreemdelingen zouden afvoeren.
Wel ja, Ik heb daar op gestemd en wat is het resultaat ??????????????

JE KAN NIET BUITEN KOMEN OF HET ZIET ZWART VAN DE BEVOLKING ( letterlijk en figuurlijk)
BEDANKT VB - IN GANS MIJN LEVEN HEB IK NOG NOOIT ZULKE LEUGENAARS/BEFRIEGERS TEGENGEKOMEN ALS JULLIE.

Bovenvermelde actie is totaal mislukt - Daarom de volgende leuze (leugen)
STEM VOOR HET BELANG EN WIJ MAKEN VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

Ja watte, zie je ze afkomen ???? Saluu en de kost Belangerkes - stem wat op jullie en in 2009 is Di Ruppo - burgemeester van Antwerpen

De Mon (die nooit meer op leugenaars stemt)
Bedankt om andermaal te bevestigen en inderdaad mooi te illustreren hoe de ondemocratische partijen een politiek voeren waarbij het voor het Vlaams Belang onmogelijk is, om hun programma uit te voeren.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 16:53   #88
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Straks mogen we Wallonië niet meer binnen,tolgeld,grenzen, ipv de Berlijnse/Israel de Walloonse muur,bezette gebieden, Mangain of Dikke Loulou de nieuwe Sharon... er komen harde tijden.

Zo te zien volgens je afbeelding ga je ook niet dikwijls tevoet.

En die i zou je ook mogen veranderen
Op welke pc zit je nu ?Die van de Brugsche bibliotheek of elders

Laatst gewijzigd door Gargamel : 16 december 2007 om 16:56.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 17:05   #89
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOOSER
Misschien omdat het looser's zijn dat dat andere partijen beginnen nadenken zijn over "veiligheid", veiligheid iets wat voor uw persoontje een doorn in het oog is aangezien het een gevaar betekent voor wat u nauw aan het hart ligt, criminelen en hun daden. Zou kunnen dat er zijn die vinden dat deze politici onterecht vergoed worden omdat ze ten prooi vallen aan de anti-democratische machten en dus weinig kunnen inbrengen in dit land. Maar toch nemen de anti-democraten standpunten over van deze politici en verkopen ze, als zouden het de hunne zijn. Dus wie is de "LOOSER"? Misschien de personen die door toedoen van uw geestesgenoten "paars" nu de rekening mogen betalen en leningen mogen af sluiten voor een beetje warmte tijdens de koude dagen. Loosers zijn zij die nog altijd niet door hebben dat m'n het links slinks gedachtengoed moet verwijderen op alle mogelijk manieren tot en met de wortel.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2007, 17:35   #90
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB zou beter wat beginnen te zwijgen met de andere partijen het verwijt toe te gooien dat ze de kiezers bedriegen, aan kiezersbedrog doen enz...
Wat heeft het VB gedaan ??
Al 20 jaar aan een stuk van "Stem voor ons en alle vreemdelingen buiten" Ze gingen zelfs vliegtuigen inzetten - maakten een 90 puntenprogramma met daarin van hoe en wanneer ze alle vreemdelingen zouden afvoeren.
Wel ja, Ik heb daar op gestemd en wat is het resultaat ??????????????

JE KAN NIET BUITEN KOMEN OF HET ZIET ZWART VAN DE BEVOLKING ( letterlijk en figuurlijk)
BEDANKT VB - IN GANS MIJN LEVEN HEB IK NOG NOOIT ZULKE LEUGENAARS/BEFRIEGERS TEGENGEKOMEN ALS JULLIE.

Bovenvermelde actie is totaal mislukt - Daarom de volgende leuze (leugen)
STEM VOOR HET BELANG EN WIJ MAKEN VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

Ja watte, zie je ze afkomen ???? Saluu en de kost Belangerkes - stem wat op jullie en in 2009 is Di Ruppo - burgemeester van Antwerpen

De Mon (die nooit meer op leugenaars stemt)
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be