![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Je moet een heel erg naieve kloot zijn geweest om te denken dat ze aan de macht konden geraken.
Het cordon sanitaire heeft het VB niet uitgevonden dus het is ergens hun fout niet. Ze zouden niet liever willen ivm die vreemdelingen dat weet jij ook maar ze hebben nu eenmaal geen absolute meerderheid hé. Een 20 �* 25% is op zich een schitterend resultaat maar VB zei dat hun partij louter een middel is om dat doel (onafhankelijkheid) te bereiken. Je kan hen dus niets aansmeren vermits ze nog in de oppositie zitten. Je hebt enkel recht van spreken als ze een eerlijke kans kregen om te tonen wat ze waard zijn, nu dus niet. Daarom zie ik mij er dus nog op stemmen, omdat er geen alternatief is. Moesten er nog meer mensen massaal stemmen, dan misschien maar met zo een fatalistische mentaliteit zoals de topicstarter is niet goed! Al degene die afhaken zijn de schuldigen en niemand anders. Dewinter heeft duidelijk gevraagd en opgeroepen om trouw te blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met geschiedenis is mijn beste vak niet is bedoel ik bv vooral dat je mij niets of nauwelijks iets moet vragen over zaken zoals bv van in de jarens stillekes.Intresseert mij ook maar matig maar als het om vlaanderen/belgie gaat en de islam,dan ben ik heel goed op de hoogte of ik laat mij goed op de hoogte stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo te zien volgens je afbeelding ga je ook niet dikwijls tevoet. ![]() En die i zou je ook mogen veranderen ![]() Op welke pc zit je nu ?Die van de Brugsche bibliotheek of elders Laatst gewijzigd door Gargamel : 16 december 2007 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat het looser's zijn dat dat andere partijen beginnen nadenken zijn over "veiligheid", veiligheid iets wat voor uw persoontje een doorn in het oog is aangezien het een gevaar betekent voor wat u nauw aan het hart ligt, criminelen en hun daden. Zou kunnen dat er zijn die vinden dat deze politici onterecht vergoed worden omdat ze ten prooi vallen aan de anti-democratische machten en dus weinig kunnen inbrengen in dit land. Maar toch nemen de anti-democraten standpunten over van deze politici en verkopen ze, als zouden het de hunne zijn. Dus wie is de "LOOSER"? Misschien de personen die door toedoen van uw geestesgenoten "paars" nu de rekening mogen betalen en leningen mogen af sluiten voor een beetje warmte tijdens de koude dagen. Loosers zijn zij die nog altijd niet door hebben dat m'n het links slinks gedachtengoed moet verwijderen op alle mogelijk manieren tot en met de wortel.
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |