![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burger
|
![]() Ik erger mij steeds aan ex VB'ers die overstappen met de reden dat het VB, niet luistert naar haar mandatarissen.
Ik ben zelf ook lokaal fractielieder voor het VB in de gemeenteraad van Malle, en ervaar het tegendeel. Het VB beseft dat de lokale mandatarissen (en kaderleden) de ruggengraad van de partij zijn.
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In zoverre ik er zicht op heb, denk ik dat de verschillen véél kleiner zijn dan tussen VB en LDD. Want ook dat zou ik eens willen benadrukken. LDD is veel minder Vlaams Gezind (er zitten ook Belgisch-gezinden bij LDD) denk maar aan het kamerlid uit Aalst. Daarnaast is het VB, véél minder "liberaal" dan LDD. En ook "ethisch" zijn er tegengestelde meningen. Een losse samenwerking met LDD, kan dus wel, maar geen samensmelting. Al ben ik natuurlijk geen tegenstander van een "forza flandria". Maar dan wel in "kartel-formule" en niet in één grote "partij-formule". Met vriendelijke groeten. En vrolijk Vlaams kerstfeest.
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Garde : 25 december 2007 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() Soms erger ik mij, dat in een forum over Frank Vanhecke of andere VB-mandatarissen of VB-thema's, dit herleid word naar het fascisme.
Deze staan los van elkaar, debateer over nazisme en facisme dus in andere thema-fora. Of is het steeds maar weer de taktiek van de VB-tegenstanders om dit te "linken"??
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sp-a is al helemaal niet vlaams gezind en deze die samen troepen naar LDD,lol,vroeg of laat grote ambras in de klas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() leuk hé, zo van die veronderstellingen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gras is elders niet groener...
Onze mejuffrouw zal dat nog wel ontdekken.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Veronderstelling?
Ik zeg u nu al dat dat nog zal gebeuren.Onthoud dat maar goed;25 december 2007;gezegd en voorspeld door marlboro op politics.be Gewoon leuk afwachten,kwestie van tijd.Ik plak er geen datum op maar het zal wel nog komen,wees gerust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door system : 25 december 2007 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() f
Citaat:
![]() Leuk om zien hoe jij alles klakkeloos gelooft wat anderen steeds beweren. Iedereen weet dat fdw hier de eedaflegging doet en dit al helmaal geen hitlergroet is maar blijf jezelf maar voor schut zetten. En iedereen die de eedaflegging doet;als je op het juiste moment die foto trekt dan bekom je zo'n foto als deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Figuren zoals nazi Staf De Clercq, de voorman van het VNV, een 'bevoorrechte partner' in de collaboratie wekken de adoratie op van Dewinter. Filip Dewinter: "Staf De Clercq is één van de historische leiders van de partij. Dat is een onderdeel van de Vlaams-nationalistische beweging die onmogelijk te ontkennen valt. Wij zijn de afstammelingen van die beweging."
Heerlijk allemaal. Niet te vertrouwen die man. Nooit te vertrouwen die man. Laatst gewijzigd door system : 25 december 2007 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik laat mensen als u daar zelf meezitten.Ik weet het,je kan anders wel zo'n moeite doen om het vb zwart te maken.Mss moet je maar eens de waarheid ook eens leren opzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik citeer gewoon wat hij zei aan een krant in een interview. Ik denk dat het wel is wat ik denk en dat het niet is wat u denkt.
Laatst gewijzigd door system : 25 december 2007 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, De Clercq was al van voor WO II een voorman in de Vlaamse Beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 december 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Maar u evenmin. En wat hij dacht toen hij regelmatig op bezoek ging bij het Sint-Maartenfonds, daar hoeven we geen tekening bij te maken. Trouwens het VB is ontstaan door en uit collaborateurs zoals Lode Claes en constoorten. Ze zijn er zelfs fier op.
|
![]() |
![]() |