![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ten eerste, geen sterren op de foto. Op GEEN ENKELE ruimte-foto zijn sterren te zien, omdat die gewoon niet genoeg licht geven om zichtbaar te zijn bij standaard sluitertijden. Als je het niet gelooft, probeer het gerust zelf uit. Ga op een donkere, heldere nacht buiten en neem foto's. Zorg dat de sluitertijd kort is (honderdsten of duizendsten van seconden). Je zal geen sterren zien. De verlichte schaduwen? Licht dat door de maanbodem weerkaatst werd! En ik ga ineens ook de bullshit erbij nemen dat er meerdere lichtbronnen waren omdat de schaduwen niet even lang waren, dat komt omdat de grond niet vlak is. Trouwens, meerdere lichtbronnen = meerdere schaduwen. De wapperende vlag? Die vlag is en blijft een flexibel stuk stof met massa, als je die beweegt zal ze blijven wapperen, vacuüm of niet. Die zal niet ineens in een stijve plaat veranderen! Een paar interessante uiteenzettingen die je maar eens moet bekijken: De schaduwen, getest en bewezen: http://www.youtube.com/watch?v=XAcXBT-GZCo De vlag-in-vacuüm getest in een vacuümkamer: http://www.youtube.com/watch?v=yhab86KoVjU Voila, zwart op wit bewezen dat die argumenten geen steek houden, dus kom daar aub niet meer mee af! En bespaar me weer zo'n typisch antwoord van "Ze zitten mee in het complot, dat is de officiele uitleg, blablabla, ..." Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
|
![]() "Have an open mind, but not so open that your brain escapes."
![]() |
#984 | |
|
![]() Citaat:
a) Soyuz zo ook af en toe zijn problemen heeft. b) De VS meer hebben dan enkel de Space Shuttle.
![]() |
![]() |
#985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nu nog altijd maanverkenners van de russen die om de zon cirkelen en niet om de maan. ![]() En hun hele N1 Raket-programma was gewoon een totale ramp, de amerikaanse saturnus-raketten waren beter. Niemand die dat kan ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
|
![]() De saturnus raket was inderdaad schitterend. Een beetje jammer dat ze de plannen verloren zijn, zodat ze 'm opnieuw moeten uitvinden.
![]() |
#987 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hier nog eentje waar zo'n idioot zijn verdiende loon krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=UUFO8AGMwic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
|
![]() Citaat:
De reactie van de pseudo-maan-wandelaar toont net aan dat hij het niet heeft gedaan ...
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]() Ik ben nu niet echt goed op de hoogte van de maanwandeling en of het een hoax is of niet, dus ik doe er ook geen echte uitspraken over.
Wel vind ik dat zijn reactie net het toonbeeld is van iemand die het niet niet gedaan heeft. Het feit dat hij boos wordt en fysiek geweld gebruikt wijst meer op het feit dat hij echt geconfronteerd wordt met zijn eigen leugens. Als iemand je beticht, en je treft geen schuld, dan ga je meestal weglachen en kalm blijven. Maar als iemand je beticht en je hebt werkelijk iets te verliezen, dan kan men wel eens boos worden.... Dit is natuurlijk geen hard bewijs maar vanuit psychologisch oogpunt bekeken kan het wel relevant zijn.
![]() |
![]() |
#992 | |
|
![]() Citaat:
Die kerel verwijt Aldrin, beledigt Aldrin, beschuldigt hem ervan een leugenaar, lafaard en oplichter te zijn. Niet alleen dat maar hij blijft hem achterna lopen terwijl Aldrin gewoon met rust gelaten wil worden - die mens is al 80 ondertussen - en herhaalt op brutale manier zijn beledigingen. Dan is het teveel voor Aldrin en hij geeft die idioot een oplawaai. Het was pure uitlokking. En dit draai en keer jij als een soort "bekentenis" van Aldrin ? Zeer vreemde kronkel. Mij lijkt het eerder een reactie van een moegetergd iemand die aangevallen wordt op die ene prestatie waar hij net het meest trots op is. Je mag me geloven dat ik vind dat Aldrin het nog lang beleefd heeft gehouden. De rechter dacht er trouwens ook zo over als ik het me goed herinner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#994 |
|
![]() Sterke logica.
Dus als ik jou onophoudelijk belaag, beledig en je van alles verwijt, zal om het even welke fysieke reactie van jou, die moegetergd is, aantonen dat ik gelijk heb met mijn verwijten !? Zéér sterke logica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die een oude man treitert, provoceert, uitlacht en de grootste prestatie van zijn leven in twijfel trekt, lokt uiteraard uit wat er is gevolgd. De reactie van Aldrin toont net aan dat hij zich onterecht geprovoceerd voelde. De klappen die die stinker kreeg lijken me nog zeer mild, in verhouding tot waar hij om vroeg. Ik hoop dan ook dat Aldrin hem een proces aangedaan heeft (of zal doen) voor smaad en eerroof. Een paar duizend dollar boete lijken me een ideaal middel om (dezelfde of andere) idioten die hetzelfde idee hebben wat af te remmen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2011 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
|
![]() Citaat:
Die idioten - en hun acolieten - kicken net op aandacht. Zo worden ze groter gemaakt dan ze eigenlijk zijn. Een proces is de beste publiciteit die ze zich kunnen inbeelden. Dit gezegd zijnde, het kwam achteraf tot een proces, en de rechter gebruikte zijn gezond verstand en oordeelde dat Sibrel - die Aldrin onder valse voorwendselen naar hem had gelokt - de situatie uitgelokt had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (dat heb ik hier nog niet gelezen)
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 20 december 2011 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
|
![]() Indien die pseudo-maan-wandelaar echt op de maan zou hebben rondgehuppeld had hij toch gewoon zijn hand op die bijbel gelegd en de kous was af ... maar dat gebeurde niet ... en u wil blijkbaar niet weten waarom
![]() |
#999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je toegeeft aan dergelijke provcateurs, gieren eigenlijk, met als enig doel he schieten van plaatjes die geld waard zijn, dan creer je alleen maar meer van dergelijke gieren. Enige remedie is hen zoveel mogelijk te negeren en voor de rechter te dagen voor elke inbreuk die ze maken. Doe hun walgelijk gedrag geld kosten ipv opbrengen, dat is de enige manier. Schuim van de aarde,en jij vind dat toffe mannen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
|
![]() Citaat:
En jij vindt het dan vreemd dat Aldrin, die uiteraard ontzettend boos is, die halvegare zijn kinderachtig spelletje niet tot op het einde wil meespelen ? Ik zou hem die Bijbel afgenomen hebben en hem er enkele flinke kletsen mee verkocht hebben. |
|
![]() |
![]() |