Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2011, 16:59   #981
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Juist kiko, nagels met koppen ... blijf jij maar de naïeve goedgelovige pipo uithangen ...
Eens te meer geen enkel tegenargument. Hoe zou dat komen ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 21:33   #982
Pastafarian
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Gezond verstand is dikwijls waar het de mensen aan ontbreekt die zich laten verblinden door de main stream
Pardon? Moet ik nog eens opsommen wat er allemaal niet klopt met die achterlijke argumenten die hier weer maar eens bovengehaald werden?

Ten eerste, geen sterren op de foto. Op GEEN ENKELE ruimte-foto zijn sterren te zien, omdat die gewoon niet genoeg licht geven om zichtbaar te zijn bij standaard sluitertijden. Als je het niet gelooft, probeer het gerust zelf uit. Ga op een donkere, heldere nacht buiten en neem foto's. Zorg dat de sluitertijd kort is (honderdsten of duizendsten van seconden). Je zal geen sterren zien.

De verlichte schaduwen? Licht dat door de maanbodem weerkaatst werd! En ik ga ineens ook de bullshit erbij nemen dat er meerdere lichtbronnen waren omdat de schaduwen niet even lang waren, dat komt omdat de grond niet vlak is. Trouwens, meerdere lichtbronnen = meerdere schaduwen.

De wapperende vlag? Die vlag is en blijft een flexibel stuk stof met massa, als je die beweegt zal ze blijven wapperen, vacuüm of niet. Die zal niet ineens in een stijve plaat veranderen!

Een paar interessante uiteenzettingen die je maar eens moet bekijken:

De schaduwen, getest en bewezen: http://www.youtube.com/watch?v=XAcXBT-GZCo

De vlag-in-vacuüm getest in een vacuümkamer: http://www.youtube.com/watch?v=yhab86KoVjU

Voila, zwart op wit bewezen dat die argumenten geen steek houden, dus kom daar aub niet meer mee af! En bespaar me weer zo'n typisch antwoord van "Ze zitten mee in het complot, dat is de officiele uitleg, blablabla, ..."

Citaat:
Ik heb me in het verleden reeds eens heel grondig bezig gehouden met de materie en had op mijn vorige (intussen gepensioneerde PC) links naar interviews met ex-medewerkers van NASA ten tijde van de geframede maanlanding

Bewijsmateriaal zat dat we allemaal voorgelogen zijn, indien ik tussen Kerst & Nieuw opnieuw een beetje tijd vind ga ik op zoek naar mijn bronnen
Ja, doe dat vooral, ik heb zo'n vermoeden dat het weer bijzonder dubieuze bronnen zullen zijn.
Pastafarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 08:45   #983
Zwitser

Standaard

Citaat:
Gezond verstand is dikwijls waar het de mensen aan ontbreekt die zich laten verblinden door de main stream
"Have an open mind, but not so open that your brain escapes."
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 08:49   #984
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
2) Het zijn hun werktuigen/modules die nog steeds in redelijk betrouwbare mate functioneren. Niet die van de VS.
Wat bedoel je daar mee? Mag ik je er even op wijzen dat:
a) Soyuz zo ook af en toe zijn problemen heeft.
b) De VS meer hebben dan enkel de Space Shuttle.
... repeat ...
Oud 19 december 2011, 09:46   #985
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik koppel een paar andere zaken:
1) De Russen hebben zelf nooit een of meerdere personen naar de maan gebracht;
2) Het zijn hun werktuigen/modules die nog steeds in redelijk betrouwbare mate functioneren. Niet die van de VS.

In dit verhaal zit een zekere discrepantie - Micele zal zeker begrijpen waar ik op doel.

Amerika was beter qua electronica - niet wat betreft aandrijflijnen.

Het verhaal rammelt. Aan alle kanten.
Tja, de russen klungelden toch ook serieus hoor.

Er zijn nu nog altijd maanverkenners van de russen die om de zon cirkelen en niet om de maan.
En hun hele N1 Raket-programma was gewoon een totale ramp, de amerikaanse saturnus-raketten waren beter. Niemand die dat kan ontkennen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 16:35   #986
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En hun hele N1 Raket-programma was gewoon een totale ramp, de amerikaanse saturnus-raketten waren beter. Niemand die dat kan ontkennen.
De saturnus raket was inderdaad schitterend. Een beetje jammer dat ze de plannen verloren zijn, zodat ze 'm opnieuw moeten uitvinden.
... repeat ...
Oud 19 december 2011, 18:55   #987
Pastafarian
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
De saturnus raket was inderdaad schitterend. Een beetje jammer dat ze de plannen verloren zijn, zodat ze 'm opnieuw moeten uitvinden.
In Houston hebben ze er nog eentje liggen, zou de ruimte in gegaan zijn als het Apollo-programma niet stopgezet was.

Hier nog eentje waar zo'n idioot zijn verdiende loon krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=UUFO8AGMwic
Pastafarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 19:42   #988
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pastafarian Bekijk bericht
Hier nog eentje waar zo'n idioot zijn verdiende loon krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=UUFO8AGMwic
Die was raak.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 12:30   #989
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Houston hebben ze er nog eentje liggen, zou de ruimte in gegaan zijn als het Apollo-programma niet stopgezet was.

wat een idioot een mep krijgen van een 70 'er
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 16:00   #990
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verdiende loon?

De reactie van de pseudo-maan-wandelaar toont net aan dat hij het niet heeft gedaan ...
Oud 20 december 2011, 16:48   #991
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik ben nu niet echt goed op de hoogte van de maanwandeling en of het een hoax is of niet, dus ik doe er ook geen echte uitspraken over.

Wel vind ik dat zijn reactie net het toonbeeld is van iemand die het niet niet gedaan heeft. Het feit dat hij boos wordt en fysiek geweld gebruikt wijst meer op het feit dat hij echt geconfronteerd wordt met zijn eigen leugens.

Als iemand je beticht, en je treft geen schuld, dan ga je meestal weglachen en kalm blijven. Maar als iemand je beticht en je hebt werkelijk iets te verliezen, dan kan men wel eens boos worden.... Dit is natuurlijk geen hard bewijs maar vanuit psychologisch oogpunt bekeken kan het wel relevant zijn.
Oud 20 december 2011, 18:10   #992
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik ben nu niet echt goed op de hoogte van de maanwandeling en of het een hoax is of niet, dus ik doe er ook geen echte uitspraken over.

Wel vind ik dat zijn reactie net het toonbeeld is van iemand die het niet niet gedaan heeft. Het feit dat hij boos wordt en fysiek geweld gebruikt wijst meer op het feit dat hij echt geconfronteerd wordt met zijn eigen leugens.

Als iemand je beticht, en je treft geen schuld, dan ga je meestal weglachen en kalm blijven. Maar als iemand je beticht en je hebt werkelijk iets te verliezen, dan kan men wel eens boos worden.... Dit is natuurlijk geen hard bewijs maar vanuit psychologisch oogpunt bekeken kan het wel relevant zijn.
Dit is toch te gek om los te lopen ?

Die kerel verwijt Aldrin, beledigt Aldrin, beschuldigt hem ervan een leugenaar, lafaard en oplichter te zijn.

Niet alleen dat maar hij blijft hem achterna lopen terwijl Aldrin gewoon met rust gelaten wil worden - die mens is al 80 ondertussen - en herhaalt op brutale manier zijn beledigingen. Dan is het teveel voor Aldrin en hij geeft die idioot een oplawaai. Het was pure uitlokking.

En dit draai en keer jij als een soort "bekentenis" van Aldrin ? Zeer vreemde kronkel. Mij lijkt het eerder een reactie van een moegetergd iemand die aangevallen wordt op die ene prestatie waar hij net het meest trots op is.

Je mag me geloven dat ik vind dat Aldrin het nog lang beleefd heeft gehouden. De rechter dacht er trouwens ook zo over als ik het me goed herinner.
Oud 20 december 2011, 18:27   #993
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dit is toch te gek om los te lopen ?

Die kerel verwijt Aldrin, beledigt Aldrin, beschuldigt hem ervan een leugenaar, lafaard en oplichter te zijn.

Niet alleen dat maar hij blijft hem achterna lopen terwijl Aldrin gewoon met rust gelaten wil worden - die mens is al 80 ondertussen - en herhaalt op brutale manier zijn beledigingen. Dan is het teveel voor Aldrin en hij geeft die idioot een oplawaai. Het was pure uitlokking.

En dit draai en keer jij als een soort "bekentenis" van Aldrin ? Zeer vreemde kronkel. Mij lijkt het eerder een reactie van een moegetergd iemand die aangevallen wordt op die ene prestatie waar hij net het meest trots op is.

Je mag me geloven dat ik vind dat Aldrin het nog lang beleefd heeft gehouden. De rechter dacht er trouwens ook zo over als ik het me goed herinner.
Citaat:
Verdiende loon?

De reactie van de pseudo-maan-wandelaar toont net aan dat hij het niet heeft gedaan ...
Oud 20 december 2011, 18:41   #994
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Sterke logica.

Dus als ik jou onophoudelijk belaag, beledig en je van alles verwijt, zal om het even welke fysieke reactie van jou, die moegetergd is, aantonen dat ik gelijk heb met mijn verwijten !?

Zéér sterke logica.
Oud 20 december 2011, 18:43   #995
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdiende loon?

Nope, de reactie van Aldrin toont net aan dat hij WEL op de maan heeft gelopen.

Iemand die een oude man treitert, provoceert, uitlacht en de grootste prestatie van zijn leven in twijfel trekt, lokt uiteraard uit wat er is gevolgd.

De reactie van Aldrin toont net aan dat hij zich onterecht geprovoceerd voelde.
De klappen die die stinker kreeg lijken me nog zeer mild, in verhouding tot waar hij om vroeg.

Ik hoop dan ook dat Aldrin hem een proces aangedaan heeft (of zal doen) voor smaad en eerroof.
Een paar duizend dollar boete lijken me een ideaal middel om (dezelfde of andere) idioten die hetzelfde idee hebben wat af te remmen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2011 om 18:45.
Oud 20 december 2011, 18:55   #996
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ik hoop dan ook dat Aldrin hem een proces aangedaan heeft (of zal doen) voor smaad en eerroof.
Een paar duizend dollar boete lijken me een ideaal middel om (dezelfde of andere) idioten die hetzelfde idee hebben wat af te remmen.
Ik denk het niet.

Die idioten - en hun acolieten - kicken net op aandacht. Zo worden ze groter gemaakt dan ze eigenlijk zijn. Een proces is de beste publiciteit die ze zich kunnen inbeelden.

Dit gezegd zijnde, het kwam achteraf tot een proces, en de rechter gebruikte zijn gezond verstand en oordeelde dat Sibrel - die Aldrin onder valse voorwendselen naar hem had gelokt - de situatie uitgelokt had.
Oud 20 december 2011, 19:20   #997
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Hij hoefde gewoon te zweren op de bijbel en dan was hij toch van die kerel af..., of wou Aldrin dat niet voor de lopende camera ?
(dat heb ik hier nog niet gelezen)

Laatst gewijzigd door Micele : 20 december 2011 om 19:25.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 21:33   #998
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Sterke logica.

Dus als ik jou onophoudelijk belaag, beledig en je van alles verwijt, zal om het even welke fysieke reactie van jou, die moegetergd is, aantonen dat ik gelijk heb met mijn verwijten !?

Zéér sterke logica.
Indien die pseudo-maan-wandelaar echt op de maan zou hebben rondgehuppeld had hij toch gewoon zijn hand op die bijbel gelegd en de kous was af ... maar dat gebeurde niet ... en u wil blijkbaar niet weten waarom
Oud 20 december 2011, 21:42   #999
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien die pseudo-maan-wandelaar echt op de maan zou hebben rondgehuppeld had hij toch gewoon zijn hand op die bijbel gelegd en de kous was af ... maar dat gebeurde niet ... en u wil blijkbaar niet weten waarom
Maar we weten al lang waarom. Het is toch altijd hetzelfde?
Als je toegeeft aan dergelijke provcateurs, gieren eigenlijk, met als enig doel he schieten van plaatjes die geld waard zijn, dan creer je alleen maar meer van dergelijke gieren.

Enige remedie is hen zoveel mogelijk te negeren en voor de rechter te dagen voor elke inbreuk die ze maken. Doe hun walgelijk gedrag geld kosten ipv opbrengen, dat is de enige manier.

Schuim van de aarde,en jij vind dat toffe mannen?
Oud 20 december 2011, 21:50   #1000
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je schijnt maar niet te beseffen dat Aldrin in de val gelokt werd door onze aanmatigende vriend, daarna beledigd werd voor dief, leugenaar en lafaard, en op de koop toe zijn onschuld moest bewijzen door de zweren op de bijbel, net alsof hij zich dient te verantwoorden voor een compleet vreemde.

En jij vindt het dan vreemd dat Aldrin, die uiteraard ontzettend boos is, die halvegare zijn kinderachtig spelletje niet tot op het einde wil meespelen ?

Ik zou hem die Bijbel afgenomen hebben en hem er enkele flinke kletsen mee verkocht hebben.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be