![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat komt mede door hun kortzichtigheid dat meestal niet verder reikt dan de lokale kerktoren van het dorp. En dan nog eens de zwaar complexe structuren van het land dat duwt op de kortzichtige mentale geesten van dit landje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle speculaties ten spijt, is er nu al een motief bekend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien ben je wel even materialistisch ingesteld als de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zal toch geen gezwel hebben, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is wat ik vond: http://nl.wikipedia.org/wiki/Winterdepressie Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 januari 2009 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Minister
|
![]() [quote]U bent zich daar waarschijnlijk niet van bewust omdat u nooit iets anders gekend hebt. Het is zoals hier eerder werd aangehaald dat u het al niet meer zelf ziet of merkt. Maar bon, misschien beter zo want een man op jou leeftijd moet zich ook niet teveel illusies meer maken hé wat de toekomst nog kan brengen.
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 26 januari 2009 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Gouverneur
|
![]() Filo zat er met zijn witte druiven héél dicht bij . Maar eigenlijk zou het gaan om rozijnen . " Krenten " zoals ze bij ons thuis vroeger zeiden . Maar rozijnen zijn gedroogde druiven zeker ?
Heb ik ergens gelezen in een ( serieus ) boekske .
![]() |
#989 | |
Banneling
|
![]() [quote=kamiel spieces;3943858]
Citaat:
Ik probeer (als het noodlot me gunstig gezind blijft tenmiste) de toekomst te forceren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 januari 2009 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het om een overbepamperd bourgeoisjongetje dat nooit voor iemand iets betekend heeft en besloot dat daar een eind zou aan komen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je dat zelf bedacht of stond het in de Fabeltjeskrant?
![]() |
#993 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft nu ook die oude vrouw uit Beveren vermoord. 't Was misschien om te oefenen?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kan pas constructief aan inzicht gewerkt worden indien de ignoramus het zelf beseft. EN ik denk niet dat U daar aan toe bent.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker van dat de vertaler het bij het rechte eind heeft ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Europees Commissaris
|
![]() Men kan slechts tot inzicht komen als men zijn vooroordelen opzij zet.
![]() |
#997 | |
|
![]() Citaat:
van ons allemaal?
![]() |
![]() |
#998 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#999 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarschijnlijk was die jongen gewoon curieus hoe het voelde.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 26 januari 2009 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik niet nee. Het was zijn eigen persoonljke beslissing en hij heeft ze lang en minitieus voorbereid (waar vindt een jongen van 20 bv. een kogelvrije vest?). Dat hij slechts drie slachtoffers heeft kunnen maken in plaats van de geplande tientallen, bevestigt alleen maar dat hij een laffe sukkel is. Zelfs zijn moment de gloire heeft hij niet goed kunnen doen.
![]() |
![]() |