![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#981 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bedankt voor al het opzoekwerk.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 oktober 2011 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#982 | |
|
|
Citaat:
Ik heb nooit de naam geweten. Lupus... ? Nogal zoiets tof. Iemand met een geneeskunde achtergrond had dit al gegokt...
|
|
|
|
|
#983 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
*heeft een kokhalsreflex en wil de dokter niet onderkotsen dus gaat met haar handen richting haar mond (als deel van de reflex)* "uw handen van dat ding af mevrouw of ik blijf een kwartier in uw maag zitten hé!!" Iedere gastroscopie werd trouwens erger, maar bij de eerste was ik zo kortademig dat ze me van O2 moesten voorzien. Soit, ik hoop dat je je geholpen voelt (en het zelfs ook werkelijk bent natuurlijk)!
|
|
|
|
|
#984 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg nu niet dat ge niet gestresseerd zijt eh, ge zit te flippen bij 't idee dat ge mss iets heel ernstig hebt. soit, ik ga hier seffes afsluiten want ik heb morgen examen. Ik ga u en Knipp m'n gsmnummer geven en nog wat info over wanneer en hoe me te bereiken. 't beste zou natuurlijk zijn als ge gewoon eerst die MRI nog laat doen. En pleas, hou u in 't ziekenhuis aan symptomen die allicht nie gebonden zijn aan stress ivm mogelijke lichamelijke aandoeningen. Als ge't bij de 5 voornaamste houdt, zouden ze genoeg moeten weten naar welke lichaamsdelen ze moeten kijken, tenzij ze naar die andere vragen. En uiteindelijk gaat ge eerst moeten weten wat er precies scheelt vooraleer ge de link naar vervuiling kunt leggen. Een vraag als 'kan wat ik heb veroorzaakt zijn door vervuiling' heeft weinig zin als ge nie eens weet wat er precies aan de hand is.
|
|
|
|
#985 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#986 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wow, meteen gepromoveerd tot dierenarts. merci voor 't compliment.
|
|
|
#987 | ||
|
|
Citaat:
Maar het enige echte waar ik vanaf het begin helaas zeker van wist dat het echt was is het gevoel van overdruk dat zich verplaatste.... het varieert mee met de fysieke wetten, met de logica, ... dat is niet psychosomatisch. Alles horende bij overdruk is op die momenten aanwezig. En hetgene wat me ervan moest overtuigen dat die overdruk op het moment dat ik superkortademig was niét op mijn thorax zat, blijkt niet eens te bestaan (die ct thorax). Nu zit-ie dus vooral in mijn hoofd, drukkend op mijn gehemelte: ik dacht helemaal niet aan een mogelijk verband maar probeerde net te drinken, amper doenbaar om te slikken. Dan nog heb je de zichtbare symptomen: - gezwollen lymfeklieren - huid (zichtbaar en voelbaar geweest: verhoging van de letsels) - de bloedafwijkingen (huisarts kon niet geloven dat ze niet verder hebben gezocht bij vergrote rode bloedcellen! - in no time kortademigheid - hik na bewegingen die "groot" zijn Minder zichtbaar/hoorbaar: - zichtbaar geweest: gezwollen aders in ogen, bloedneus - dun haar - hart dat veel te snel slaat en overslaat - fluctuerende temperatuur die vaak randje koorts is (ik denk voor mij koorts gezien mijn normale temperatuur dus al 34°C is geweest - verplicht medisch onderzoek en ik voelde me kiplekker) - oogontsteking rechts die ik al heel lang heb - oorproblemen (oordinges staat niet tegoei) (uiteraard de magerheid) - snelle bewegingen maken= uit den boze, duizelig tot en met - slapeloosheid / verstoord dag-nachtritme Voor mij zijn er duidelijk gevoelsstoornissen aanwezig, momenteel in mijn gezicht. Citaat:
Het zal niet lang meer duren nu ... Weet je, momenteel is het voor mij zeer bevreemdend als ik mensen snel zie bewegen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 oktober 2011 om 20:23. |
||
|
|
|
|
|
#988 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#989 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat kan dan weer geen enkele dierenarts
|
|
|
|
#990 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amai. Zwerfkatten. Ontwormen. En dan het lef hebben om Groentje medisch advies te geven. Een beetje meer respect, schat.
|
|
|
|
|
|
#991 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#992 | |
|
|
Citaat:
Soit, als je zo afziet en verschillende vpk'en dat duidelijk ook zien en doorgeven aan de artsen en u uit miserie zelfs zuurstof beginnen toedienen, dan snap ik niet dat er niet sowieso al �* la dokter House met trial & error gewerkt wordt. En waarom men dat blijkbaar wel met antibiotica doet, eender dan bij iets anders ... (anti-histaminicum, cortisone, ... had men toch al kunnen proberen, astma-pufferke zoals je zei, ge weet nooit of het helpt dus En ondanks het afzien weigert men nog weigert ieder secretie of excretieproduct te onderzoeken. Ik hoop dat ik niet naar die ziekenhuizen/professoren moet bellen om te zeggen dat ze ongelijk hadden...
|
|
|
|
|
#993 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze is alvast graag bezig met dieren. Ge weet wa ze zeggen van vrouwen die graag met paarden bezig zijn he... |
|
|
|
|
|
|
#994 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#995 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#996 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
groentje
sowieso kan het geen kwaad als je wat stressbehandeling neemt, je kunt maar minder last hebben van bepaalde symptomen. En als het inderdaad na 14 dagen continu gebruiken geen reet beter is qua pijn of andere problemen, dan weet je toch wel dat wat overblijft inderdaad geen stress is. Inderdaad trial en error kan geen kwaad |
|
|
|
|
|
#997 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Shit zeg. Man man man... ik weet niet wat ik moet doen. Ik merk dat ik me verplaats en het weer een hel wordt. Ik ga bv half hangend in de zetel en druk op mijn achterhoofd wordt weer enorm voelbaar. En mijn hart. Damn it ... ik kan nu toch moeilijk naar spoed hollen (gent dan dus Nog iets wat ik niet gemeld heb, maar dat kan evengoed secundair zijn (door de stress, of doordat er één en ander gezwollen is): spieren of wat het ook is staan waanzinnig gespannen. Het lijken wel gitaar snaren. Heb vaak in een ziekenhuis geagiteerd gevraagd om kine (omdat ik de opmerking kreeg "ge houdt u zo gespannen (terwijl ik al duizend maal had gezegd dat beweging net zo moeilijk en pijnlijk was en leidde tot verplaatsing van de ellende) ) maar noppes natuurlijk... Wel ik heb één foto opgeslaan van die ct, één van de weinige gelukte (enfin pak dat 10% ongeveer wel gelukt is en weet dan nog dat de radioloog ze heeft moeten interpreteren tussen 4 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends ofzo
|
|
|
|
|
#998 | |
|
|
Citaat:
Een vriendin van me zei ook al: dat is gestoord, begin daar niet mee. Maarja toen mijn hart bijvoorbeeld zo snel sloeg in het ziekenhuis (wat het sindsdien altijd is blijven doen Het bleef. Daarom dat mijn conclusie toen: probleem in hersenen was. En dat zij dat niet geloofden, terwijl de dochter van een medepatiënte waaraan ik mijn ervaringen uitte en de verpleegkundigen dit inderdaad een schappelijke theorie vonden en niet begrepen waarom de artsen dit weigerden. De verpleegkundigen hebben zelf gezegd: ga het zelf vragen aan de dokters... omdat ze weigerden te luisteren naar hen. Dat heb ik dus gedaan. Het werd geen gezellige babbel, dat kan je je voorstellen. Ze waren trouwens grotendeels jonger of even oud dan mij. Nu ja ik heb vooral zoiets van: weinig zin om te sterven ergens in psychiatrie terwijl er iets is wat nog bestreden kan worden zeg maar.
|
|
|
|
|
#999 |
|
Banneling
|
Kon je in betere tijden wel makkelijk ontspannen ?
Of altijd al last gehad van spieren die vast gaan zitten ? Op dit moment zit m'n nek al n paar dagen vast, maar da's zo normaal voor mij da'k het zelfs al niet meer ervaar als n probleem. |
|
|
|
|
|
#1000 | |
|
|
Citaat:
Mijn spieren zijn altijd erg reactief geweest voor koude = samentrekken en mogelijk verkrampen. Dus dat alleen al kon volgens mij in den beginne alles verklaren, omdat, waar ik dacht dat toen "het begin" was, ik het ook extreem koud had. Inmiddels ben ik daar dus iets minder van overtuigd.
|
|
|