![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 7 juli 2010 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja je hebt volledig gelijk. Bewijs nu dat aura's bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb ik beweerd dat ze (als nieuwe soort) bestaan of heb ik beweerd dat jij bestaat?
Laatst gewijzigd door porpo : 7 juli 2010 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ergo... Alles wordt ter plekke verzonnen en, zoals jij het zo mooi formuleerde "ondanks mijn hoogdravende houding hebben noch ik noch anderen een spatje van bewijs voor het bestaan van aura's, en het werkt op mijn zenuwen dat jij hierover altijd zeurt, dus ik ga je voorlopig negeren en verder leven in mijn fantasiewereld" Laatst gewijzigd door Cdude : 7 juli 2010 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
|
![]() Hier een interview met Barbara Brennan, een voormalig NASA wetenschapster die hoogsensitieve perceptie en healing capaciteiten heeft ontwikkeld en 15 jaar een praktijk heeft gehad waarbij ze mensen genas.
Citaat:
http://www.healthy.net/scr/Interview...Id=165&xcntr=3
Laatst gewijzigd door exodus : 7 juli 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#987 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had dus veel liever gehad dat u inderdaad had gezegd dat er een link is met EM straling. Die link is trouwens niet ver te zoeken: elke massa-deeltje is in feite ook een energie-deeltje, dus wij, als mensen, zijn als wandelende brok massa ook een wandelende brok energie. Het zou dus best kunnen dat sommige mensen claimen "die energie te zien", en niet die massa, wat op dat moment overeenstemt met "aura's zien". Op dat moment verandert jouw aura-theorie van wat "filosofische hocus pocus" (ik bedoel daarmee: je kan verzinnen wat je wil, als je maar blijft zeggen dat "het toch niet past in de wetenschap") naar een meer plausibele verklaring die inderdaad verifieerbaar en meetbaar zou moeten zijn. Natuurlijk houdt dit ook een risico in: als blijkt dat zo'n energie-omgeving of "aura" niet verifieerbaar is, dan zit je natuurlijk met een probleem van geloofwaardigheid. Persoonlijk vind ik het dus een gemakkelijkheidsoplossing van je, om te zeggen dat "het bestaat", "het pulseert" maar het toch geen "fysische realiteit" is (zie later) en "niet past binnen de huidige wetenschap". Je moet dan ook niet verwonderd zijn dat je wordt geridiculiseerd: er is immers geen enkele manier om objectief te kunnen verifiëren of je wel of niet aan het zeveren bent. Snap je? Door jezelf buiten de wetenschap te plaatsen, laat je ook toe dat je gemarginaliseerd wordt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 8 juli 2010 om 10:11. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Banneling
|
![]() We leven overduidelijk in een hologram.
![]() Laatst gewijzigd door matrixremover : 8 juli 2010 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En marginaliseren? hmmmm ik denk en zie dat er buiten de klassieke universitaire opledingen zich een (bewustzijns) revolutie aan het voltrekken is. We'll see. Citaat:
dag waaroop de wetenschap dit aanvaard, en dan zou er wel eens een enorme vooruitgang gemaakt kunnen worden door de wetenschap. Contempleer anders hier eens op: Citaat:
Citaat:
wel, begin maar eens de boeken van Harold Sherman te lezen, maar ja, voor de betonmuren zal er wel weer een uitvlucht zijn. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door matrixremover : 8 juli 2010 om 11:02. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Banneling
|
![]() Dag pindar. Een nieuwe dag, een nieuwe nick?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Banneling
|
![]() wat een rare reactie -> negeer bye bye
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Niet om het een of ander, maar ikheb die berichtjes eens opgezocht van die kiko, en is hij altijd zo? da's toch niet normaal? Als dit bevestigd wordt gaat hij maar naar de negeer. Moet je eens zien wat een rare reacties? is hij frusto of zo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn er nu echt mensen hier die willen praten iemand die zo communiceert? Laatst gewijzigd door matrixremover : 8 juli 2010 om 11:24. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op uw vraag kan ik bevestigend antwoorden. Kiko is altijd zo. Hij vraagt inderdaad altijd om bewijzen als het om straffe beweringen gaat. Vreemd niet? Laatst gewijzigd door fox : 8 juli 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
btw Uw posting zijn over het algemeen ook zo kort! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() en dit bericht van kiko vind ik schandalig! Niks met bewijzen te maken maar meer soort gescheld.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Minister
|
![]() Hij die iets poneert dient ook bewijzen ervoor aan te dragen.
Het is niet aan de toehoorders om de bewering ontkrachten. Ik lees net dat bewijzen niet moeilijk is: "Aura Glasses help align your third eye with the indigo frequency of the sixth chakra, through which we view the aura. Reading the booklet and performing the aura viewing exercises before wearing the glasses can help even the uninitiated to see auras." Aura glasses Zou het net zo iets zijn als X-ray glasses? |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vind dan eigenlijk ook dat men dan moet aangeven wat men als bewijs aanvaard. want achteraf zeggen dat het iets geen bewijs is is ook weer te makkelijk. En, nogmaals, ik heb de indruk dat kiko gewoon af en toe wat intikt en het helemaal aan de ander overlaat, Maar ja, dat kan een overblijfsel van ons kromme schoolsysteem zijn. ![]() in ieder geval bedankt voor de link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees deze maar eens:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#999 | ||||||
Banneling
|
![]() Ken ik maar erg veel onzin, helaas.
ik kan hier weer andere boeken neerzetten, maar daar schieten we denk ik niks mee op, wel? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iets kan waar zijn en toch niet aan de wetenschappelijke normen voldoen. Kennelijk hebben sommige daar moeite mee. Citaat:
Ze bevinden zich volgens mij in een totaal andere dimensie. Citaat:
Laatst gewijzigd door matrixremover : 8 juli 2010 om 12:42. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Banneling
|
![]() Niet gewoon die Kwaja goegliegoe
|
![]() |