![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#982 |
Europees Commissaris
|
![]() Geniet ervan nu het nog duurt zou ik zeggen.
![]() |
#983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bange, blanke Vlaamse patattenboeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
|
![]()
![]() |
#986 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind mensen die die associatie maken 'moedwillig' oerdom en derhalve losgeschoten wild dat naar hartelust geminacht mag worden. Ik vind ze zelfs onbeschaafde boerenkinkels die geen trots uitstralen; nu ja die hun boertigheid verwarren met trots. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 januari 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Banneling
|
![]() sugar in uw posting van 7 januari verraad je uzelf even door te zeggen vertel het zelf even aan de alochtonen als je durft ,dus jij vind het normaal dat we schrik moeten hebben om ons gedacht te zeggen tegen alochtonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | ||
|
![]() Citaat:
Gast, wat interesseert mij het wat gij en anderen van allochtonen vinden. Met mn posting wilde ik slechts duidelijk maken dat bepaalde watjes hier maar al te graag de allochtonen bashen. Ik zie deze watjes niet snel ingaan tegen een allochtoon. Watjes zijn alleen maar goed in het gillen op fora vanachter hun pc'tje. Sluit hun internettoevoer af en ge hoort er niks meer van.
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evengoed bij Peter Calluy, en Peter Velle? Ik denk je nu wat kort door de bocht gaat, ge hebt gelijk wanneer je zegt dat lang niet iedere allochtoon, of moslim voor problemen zorgt, maar je kunt toch lastig de problemen met een gedeelte van de Marokkaanse jongeren bijvoorbeeld gaan ontkennen. En dan hebben we het nog niet over besnijdenissen die hier in Europa evengoed gebeuren bij vooral vrouwen uit Afrika, meestal uit een moslimfamillie, het uithuwelijken, vrouwen die door hun man worden thuisgehouden, of onder druk worden gezet een hoofddoek te dragen , enz.. Je mag best kritisch zijn hoor, ookal ben je moslima! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tante, ben je al kritisch op het onvermogen van het 'eigen volk'? Ook al ben je geen moslima? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 januari 2011 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel neef, ik moet de eerste nog tegenkomen die dit niet veroordeeld en verdiep je eens in het strafrecht, vooral in de term verjaring, dan snap je misschien waarom je diene mens nog rondloopt, niet dat ze van mij dat verjaren niet mogen afschaffen he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dat zijn watjes ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, ik was vergeten dat we terug in de jungle leven, tussen de psychisch gestoorden. Die kans is groot, gezien de inteelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de kinderlokkers mogen verjaard worden is een vraag apart, feit is dat de misdaden zelf allemaal minstens 20 jaar geleden zijn gebeurt wat men niet kan zeggen van de dagelijkse multicul uitwassen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Banneling
|
![]() Yep, de zoo genaamd MULTIKULLLL
Waarom zijn Marokaanse jongens 7 KEER MEER SCHIZOFREEN en wat zijn de gevolgen vor de omgeving denk je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Banneling
|
![]() Haal je kop uit het zand dan zie je nog eens iets
Ook doen alsof, verandert niet aan de feiten, je blijft maar proberen. Soms veel met allochtonen omgegaan de laatste tijd waardoor je alles 5 X moet vragen? Laatst gewijzigd door Caligula : 11 januari 2011 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Banneling
|
![]() Waar dan makker ? ... Ik vraag een citaat die die zever mss kan aantonen .
|
![]() |
![]() |