![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus maw is het voor u ok, dat die 2 boeren die vrouwen gaan lastig vallen? Je hebt nu wel degelijk het bewijs gelevert dat ze geen famillie in het bad hadden, dus het idioot agument van wachten op famillie is er nu niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie OPENINGSPOST (heb dit al vier keer herhaald) "Een groep van vijftien mannen en vrouwen die al sinds 2004 op donderdagavond zwemt, moest plots wijken voor de moslimvrouwen. De vrouwen bleven komen, maar toen hun mannen zelfs niet meer op de tribune mochten, was voor ons de maat vol. Wij hebben het ook eens geprobeerd en blijkbaar vinden de Turkse vrouwen dat dit niet kan." Origineel ging het dus over de echtgenoten van de vrouwen die uit het bad geweerd werden en die zelfs niet naar hun eigen vrouw mochten kijken op de tribune! Nu is het bad kaffer-frei voorbehouden voor vijf moslima's-only. De vuile ongelovige kaffers en hun mannen moeten maar op andere dagen zwemmen als hun zoontjes en hùn mannen de kaffervrouwen komen begluren. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 17 februari 2011 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun u ook eens een vraag beantwoorden alvorens conclusies te maken gebaseerd op uw gebakken lucht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet ook niet mee met mijn vrouw wanneer ze naar de ladies fittness gaat hoor, ondanks mijn bewijs van gezinssamenstelling.
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE argumenten moeten echt wel overal gezocht worden blijkbaar! Ik neem aan dat die ladiesfitness voor ALLE vrouwen toegankelijk is? En fitness is trouwen een privéonderneming, langs geen kanten vergelijkbaar met een openbare instelling waar IEDEREEN belasting voor betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Banneling
|
![]() En komt er een meute hysterische vrouwen je verjagen en buiten bonjouren telkens als je je vrouw in de gang van de fitness komt opwachten? Vertel! Wat gebeurt er als je toevallig eentje in fitness outfit ziet. Wordt je uitgejouwd als voyeur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, mijn computertekenkunsten zijn te zwak om er u hier een tekeningske bij te maken. Spijtig. ![]()
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf de 'publieke' tribune? Hebben die arme muzeltrezen reeds klacht ingediend tegen dat 'lastig vallen'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die VB'ers zouden beter een klacht indienen wegens discriminatie
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen; JIJ begrijpt het niet, een fitness is een priveonderneming,een openbaar zwembad is dit niet. Kan dat ook voor jou niet tekenen, maar misschien kun je eens een argument proberen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Youssouf Leblanc zal blij zijn, hij staat al te trappelen van ongeduld om de VeeBeeërs terwille te zijn, ze zijn toch zo neutraal en objectief meneer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ben ik opgegroeid in de mijnstreek, in 't Genkse, ik weet heus wel wat er in Heusden rondloopt en daar wor je nie vrolijk van, niks om te 'begluren' in elk geval, eerder 'n hartverzakking te veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 februari 2011 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uit mijn post spreekt vooral Geloof begint me pas te boeien als het uit de privesfeer van anderen komt en in het openbaar leven. En daarmee ook in mijn leven terecht komt. Dat is hinderlijk en ongewenst..
![]() |
#998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jaloezie is het zeg ik u, groen zien omdat de jonge moderne turkse frisse meiden wel bekeken (willen) worden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeveraar, er is hier niks aan de hand ik woon namelijk in deze mijnstreek heusden is op 4 km van mijn deur. U verkoopt onzin. |
|
![]() |
![]() |