![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zijn echter niet de door sommige mensen als 'Linkiewinkie' bestempelde mensen. Het zijn deze die zo tegen die mensen zijn die de oorzaak zijn van het teloor gaan van een redelijke discussie
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nochtans zijn de laatste serie nicks van leden die aan uw zijde van het politieke spectrum staan niet echt een toonbeeld van redelijk discussiëren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom sluiten? Omdat jij er je draai niet meer kan vinden? Omdat de topics en de leden niet naar je zin zijn? Je kan een forum ook gewoon links laten liggen en er niet meer komen ook hé Demper. Als alles op dit forum zo slecht is.....waarom post je hier dan nog? ![]()
![]() |
![]() |
#984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door manta : 22 juni 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 juni 2011 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Minister-President
|
![]() Heb ik gedaan.....en er is volgens jou niks meer positief....je zegt het zelf: nieuwe leden die niks boeiends te zeggen hebben, leden die in de clinch gaan met elkaar, de moderatie die hun ogen dichtknijpt en laat begaan, ....RIP politics.be ....uw woorden.....
Dus wat is er mis met mijn reactie? Jij ziet politics.be duidelijk niet meer zitten , wel blijf hier dan weg .....zo moeilijk is dat toch niet?
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het ondertussen met de database? Nog mogelijk racisme gevonden? Misschien eens nadenken of er nog andere dingen op dit forum staan die onwettig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is trollen werkelijk het enige waar jullie nog plezier uit halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Minister-President
|
![]() demper met alle respect, maar wat ik hier trollen aan?
Quote je eigen post een sen toon mij nu ens wat er nog positief is aan politics volgens uw bericht? Je kraakt het volledig af, er is niks goed....tja ,logisch dat je dan zo'n reacties krijgt
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb je er duidelijk geen sikkepit van begrepen. Ik ga mij nu voor de rest inhouden alhoewel dat moeite kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk gewoon, dat dat het enige is wat jij daaruit haalt. Dit is echt ondermaats. En nee, ik ga het voor u niet met handen en voeten uittekenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() demper is een beetje doorgeschoten in dat RIP-bericht maar het verwoordt toch een gevoel bij een deel denk ik Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juni 2011 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Minister-President
|
![]() ik zal het voor je doen....
Citaat:
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 22 juni 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is 1 ding zeer duidelijk in uw repliek.
U heeft mijn kritiek op alles wat West-Vlaams is totaal niet verwerkt. Kijk, ik zal u helpen, ik zal u volledig uittekenen, met handen en voeten, wat de essentie is van mijn bericht. De beheerders delven zelf het graf van hun geliefde forum. Hoe ik dat zeg en beschrijf, is mijn zaak en mijn manier. U staart zichzelf blind op delen van dat bericht terwijl het over het geheel gaat. Schaamtelijk dat ik dit allemaal zo moet uitleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Minister-President
|
![]() Demper de leeuw zonder tanden en klauwen.