![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Parlementslid
|
![]() Dat is een contradictio in terminis.
Er bestaat geen islamofobie. Een fobie is een ONREDELIJKE angst, zoals we die tegenkomen bij agorafobie bijvoorbeeld. Als je bang bent om buiten te komen en jezelf in de open buitenlucht te plaatsen, dan spreken we van een onredelijke angst. Dat is een fobie. Een islamofobie zou willen zeggen dat je bang bent voor de islam, en dit op een onredelijke manier. Als ik zie dat die mensen echter erg sterk gericht zijn op het onmogelijk maken van het leven van hun medemensen door middel van massahysterie, dat die pleiten voor het invoeren van straffen in België die we bezwaarlijk anders kunnen omschrijven als verminkingen ( handjes afhakken en zo ) , als ik vaststel dat diegenen die hier opgroeien en masse naar Syrië trekken om daar medegelovigen van een andere strekking te gaan onthoofden en massaverkrachtingen goedpraten onder 't motto "dat zijn geen moslima's en dus hoeren", als ik zie dat ze een verleden van gewelddadig gedrag vertonen en momenteel een groot deel van hun eigen leefwereld in brand staat, van Syrië en Turkije, tot Egypte en Tunesië, als ik zie dat buitenlandse mogendheden hier hun ideologieën komen sponsoren ( wahabisme ) , als ik hoor dat een vrouw die dood gaat aan kanker dat volgens hen verdient heeft, als ik luister naar getuigenissen van ex-moslims en wat die allemaal hebben meegemaakt ( hayaan irsi ali ) ... wat is er dan zo onredelijk aan een voorzichtige houding ? Ik herhaal het voorbeeld van agorafobie : bang zijn om buiten te komen omdat je dan de buitenlucht kan zien. Hoe kan jij dan volhouden dat angst voor de Islam een fobie zou zijn ? Ik ben akkoord als je stelt dat ik een zekere vrees heb voor de islam, en met mij velen. Maar waar haal jij het lef vandaan om dat af te doen als een onredelijke psychose ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En in al die jaren, heb je dan geleerd hoeveel effect het heeft om te klagen als een draad off-topic gaat?
![]() |
#984 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De pro moslims trekken een draad volledig uit zijn voegen en dan zijn er steeds een paar idioten die er in meegaan, meestal hebben ze dat zelf niet door en zeveren ze pagina's door over iets dat totaal uit verband gerukt wordt. En soms kan een kleine terechtwijzing hen laten inzien hoe ze zich laten manipuleren door de moslim lovers. En nu zwijg ik er verder over omdat ik het gevoel heb dat je nu gaat schrijven: "Zie je het werkt bij Hoomer ook". ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 juni 2013 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nou ja, inhoudelijk blijf ik wel bij wat ik schreef, 't was alleen niet op jou gericht. ![]() mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, met honderdduizenden op straat zodat ze zichzelf vertrappelen voor een paar stomme cartoons, dat vind ik dan toch het grote voordeel van de kerk en z'n volgelingen, die die mag je ten minste beledigen zonder gevaar voor je leven. Dat is voor mij de reden waarom de islam veel slechter is dan de kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de school is gesloten omwille van bedreigingen aan 't hele schoolpersoneel. Ook zijn de ramen ingegooid. Hoort dit ook nog bij 'protest'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige vraagstelling over islam, laat staan uitgesproken kritiek is natuurlijk totaal uit den boze. thuis mag moeder "ik ken de naam van de juf niet" uiteraard ook enkel ja knikken en de juiste spreidstand aannemen als manlief dat wenst. Vandaar dat ze misschien als brulmoeders even hun opgekropte frustraties kunnen uiten over een meer dan waarschijnlijk nooit gebeurd feit. Pedofilie bij vrouwen komt amper voor. Hoe onwaarschijnlijk is het dan voor iemand die dan nog eens drie jaar heeft opgeofferd om voor kleuterjuf te studeren dat die dan "met haar vinger in de meisjes" gaat zitten, en "zo en zo" en nog vele onbenoembare dingen deed bij haar zoontje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het al racistisch om dat gewoon te herhalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2013 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is bij mijn weten niemand die beweert wat jij schrijft; " ...dat de islam de reden is waarom ouders anderen vals beschuldigen van kindermishandeling..." Niemand die beweert dat net d�*t islam-eigen is, steek je stropop die je bij elkaar gefantaseerd hebt dus maar netjes weg. Er worden wel bedenkingen gemaakt bij de manier waarop, vooral de manier van reageren, en - niet te vergeten - de bedreigingen aan 't hele schoolpersoneel, zodat de school de deuren heeft moeten sluiten, zelfs voordat er ook maar 1 officiële klacht werd ingediend, stond de meute reeds te brullen om 't bloed van de juf te zien. Daarvan werden voorbeelden gevraagd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 juni 2013 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 15:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Allah Akbar geroep is daarbij ook niet bevorderlijk voor een verdraagzame en eerlijke samenleving lijkt me omdat het gebruikt lijkt te worden als een soort van uitroep van superioriteit. Typisch voor abrahamische religies. Wat ik wil zeggen is dus dat als je slechts de fouten van de ander ziet, maar niet in staat bent om naar je eigen fouten te kijken je geen deel bent van de oplossing maar van het probleem zelf. En Circe, laten we eerlijk zijn, moslims spogen stigmatiseren is zowat een dagelijkse bezigheid voor u. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moslims trouwen met hun nicht/neef, ze krijgen dan domme kinderen met mentale problemen. Op welke manier is dat onze schuld behalve dan dat zo'n praktijken gewoon verboden zouden moeten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel maal in onze Vlaamse na-oorlogse geschiedenis is het al voorgevallen dat een schoolke twee weken voor de grote vakantie moest sluiten, omdat gans het pedagogisch personeel zich niet meer in staat voelde om hun werk te doen ? Onder andere omdat info-sessies van zowel directie als politie/gerecht geen fluit uithaalde. En niet in het minst veroorzaakt door mensen die niet eens kinderen in dat schoolke hadden. We mogen die mensen gerust agitatoren noemen (met een dubbele agenda ... misschien wraak tegen het hoofddoekenverbod ...) van het soort zoals destijds Amada en RAL er hadden. (de huidige pvda zijn maar kittens, in plaats van volwassen leeuwen van destijds ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 juni 2013 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jullie nog moesten wachten op verdere berichtgeving om jullie conclusies te trekken.
Als je moslima's gehuld in zure zweetlappen ziet schreeuwen over pedofilie, moet het wel gaan om psychisch gestoord bergvolk. Daar heb ik echt geen nieuwsfeiten voor nodig, als ik een glimps van de beelden zag wist ik genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Parlementslid
|
![]() Ik snap niet waar dit op slaat. Insinueer je dat de gillende moslims er een imperialistische agenda op nahouden ? Bedoel je dat het imperialistisch is om mensen met de dood te bedreigen ? Denk je dat het zogezegde kindermisbruik in een imperialistische agenda hoorde ? Of hoort het uiten van valse beschuldigingen in een imperialistisch gedachtegoed ?
mvg. Sint Ignacius
|
![]() |
![]() |