![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet u met welke game men ook lange tijd zoet kan met zijn, zonder aankopen zelfs. (in bepaalde gevallen wel nodig om een aankoop te overwegen van wat dan ook)
The Paranormal Society - Hidden Object Adventure - app
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2023 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hidden object games zijn best wel leuk als tussendoortje. Niet teveel stress, gewoon wat ‘puzzelen’.
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd Phantasy Star IV. Best wel leuk voor een spel van 30 jaar oud. De graphics zijn uiteraard lachwekkend, maar er zit een verhaaltje in en eens op weg in het spel worden de gevechten (turn based) echt wel interessant en moet je het ganse arsenaal aan aanvallen, spells en talents wel gaan gebruiken.
En morgen komt Baldur Gate voor PS5 uit, kan ik daar aan beginnen.
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie ik die ook wel ondanks die games ook vol reclame boodschappen zitten maar de duur van die reclameboodschappen heeft men wel verkort.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BG3 aan het downloaden maapas om 18u speelbaar.
![]()
![]() |
#986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit nu in de eindfase van act 2. 569 uur gespeeld, met 3 jaar early access erbij natuurlijk. Ik had moeten noteren waar ik was op 3 augustus toen de finale versie uitkwam om te weten hoe lang een volledige run duurt. Maar ik heb wel elke dag wat gespeeld sinds toen, en heb niet alles verkend. Maar amai, er komt gewoon geen end aan.
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens dat rondlopen nadien bots je op héél weinig tegenstand. Het gaat er dan maar om om overal 100% te halen denk ik. ![]() Prima game trouwens, grafisch, verhaallijn, spelen zelf, leuke puzzels... Hopelijk komt er nog een nieuwe... voruit Lara!!! Nieuwe film zou ook best leuk zijn en zeker met Alicia Vikander als Lara
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2023 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb: Crime Mysteries®: Find Hidden Objects Games
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De STORE laten zoeken op G5 games, daar staan er nog wel leuke bij.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Act 3 zal waarschijnlijk nog langer zijn. Die speelt zich af in de stad Baldur Gate zelf. Ik hoop dat mijn GPU act 3 zal kunnen trekken.
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb een paar uurtjes BG3 gespeeld. Alleen al voor met customising kan je uren bezig zijn. Ik heb het maar rapjes gedaan om te kunnen beginnen, ik kan altijd later nog herbeginnen.
Druid half-elf gekozen. Ik speel altijd caster (soms ook hunter/ranger) en healing is altijd nuttig om niet teveel met potions rond te lopen. Ben uit het ‘vliegtuig’ geraakt en bij het eerste gevecht daarna was ik er al aan. ![]()
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik nog wat uitweiden over mana, buffs, dexterity, stamina en zo?
![]()
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits je toch zo geïnteresseerd bent in rpg’s.
![]() De interface die Larian voor de PS5 gebruikt lijkt wel gecopiëerd van die van Dragon Age wat uiteraard een uitstekende keuze is.
![]() |
#996 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier ook BG3 nog steeds.
Zit zo'n 25 uur ver denk ik, in Act 1 (ben eens herbegonnen). Echt genieten deze game, de vrijheid is enorm. Heb wel karmic dice uitgezet.
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt wel knap. p.s. Ik wou er Hogwarts Legacy eens opzetten maar ik kan mij niet echt vinden in de totale verandering van het figuurtje | Harry Potter zonder brilletje en serieus afwijkende van de movies... Misschien heb ik wel teveel naar de films gekeken??? Nog in bezit: 8-film complete collection + 3D puzzel Hogwarts™ Express
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2023 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft misschien niets met games vandoen maar ik stoor mij enorm aan die opdringerige OneNote, wat een zever is me dat zeg
![]() Ik ben die Win 11 zo beu alsz iets wegens te opdringerig. Tjah, het is al langer een feit dat uw PC eigenlijk de uwe niet meer is... Dit even volledig terzijde. ![]() Nog even over nadenken maar van deze gaat Win eraf en het volgende zal Linux heten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2023 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Desnoods dual boot, met Windows partitie voor games die nog niet op linux werken.
![]() |