![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet duidelijk wat die cijfers betekenen. Van de 34 hebben er 2 positief getest, de anderen vertonen symptomen.
![]() |
#982 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw zit ook tot eind volgende week thuis.
Met zere voeten. Dokters zijn gul met dagen nu. Ik ben nog blij want ze werkt op een school en het zijn al vuilzakken die studenten.
![]() |
#984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je de symptomen hebt wordt je doorverwezen naar de spoed. Daar wordt je dan appart verder gechecked. Ttz, je gaat er 'op afspraak' en ze brengen je zeker niet in contact met andere mensen. In de meeste gevallen gaan ze je thuis in quarantaine plaatsen. Mocht het te erg zijn, dan word je opgenomen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 maart 2020 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij zegt dat nieuwe besmettingen die daar in Amerika opduiken bijna allemaal een Europese oorsprong hebben (en niet alleen Italiaans). Trump had eigenlijk dus geen keuze. Hij was gedwongen om Europa als China te behandelen want anders zouden de Democraten roepen "racist! . Laatst gewijzigd door Tempest : 12 maart 2020 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, misschien denkt em dat Egypte lid is van de EU
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Gouverneur
|
![]() En de Egyptische werd veroorzaakt door mensen die (al dan niet terug)kwamen uit Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Banneling
|
![]() Geruchten dat fase 3 wordt afgekondigd vanavond en scholen dicht vanaf morgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse provinciegouverneurs (die nu bevoegd zijn) vragen het, dus het zal er wel van komen.
![]() |
#990 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
|
![]() Citaat:
![]() edit: en zelfs mocht dat nog waar zijn, dan onderlijnt het gewoon dat Trumps selectieve beslissing gewoon niet logisch is
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 12 maart 2020 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel fase 3. Scholen sluiten twijfel ik ook.
![]() |
#994 |
Europees Commissaris
|
![]() Slappe maatregelen in NL.
Mark Rutte gaf een persco. https://www.youtube.com/watch?v=0iD1FN6I87Y
Dus bijeenkomsten van meer dan 100 personen worden verboden maar de scholen blijven wel open. Hoe is een school nu geen bijeenkomst van >100 personen? Verplegend personeel mag blijven werken met symptomen. Alleen vanaf koorts: thuisblijven. Goed om al het personeel binnen de kortste keren besmet te krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Minister
|
![]() Lap, op de school van onze kleinen hebben ze het zitten.
Vaarwel iedereen ![]()
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spoedige beterschap toegewenst aan alle forumgenoten die (misschien) met het corona-virus kampen.
Zelf zit ik al enkele dagen met iets wat op een serieuze snotvalling (loopneus, een beetje hoofdpijn ter hoogte van de sinussen, vaak niezen en af en toe een hoestje) lijkt, maar ik heb niet de minste koorts, en ook geen keelpijn of ademhalingsproblemen. Op school werd ik nochtans preventief naar huis gestuurd. Daarnaast was een geplande klas-uitstap naar Brugge afgelast ![]() Doorgaans duurt zo'n verkoudheid bij mij nooit veel langer dan 24u, maar deze keer is het toch al minstens drie keer zo lang dat ik ermee sukkel. Ik begin me toch zorgen te maken. Anderzijds ben ik iets meer dan twee maanden geleden gestopt met roken (ik was na drie jaar zonder sigaret weer anderhalf jaar lang aan het roken gegaan), en naar 't schijnt kan dat nooit kwaad. Ik hoop toch dat ik morgen terug kan gaan werken. Nog een goeie kop hete melk met honing, en dan weer m'n bed in. Hou moed!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie het probleem ook niet, eigenlijk. Studenten kunnen gerust examen online doen, lesgeven kan ook met de laptop. Opvang is geen issue, de bedrijven gaan we toch ook tijdelijk moeten sluiten, enkel essentiële dingen zoals voedsel en medische zorgen zijn nodig. Een beetje tuinieren of wat tomaten kweken op het balkon, en internet gebruiken om contact te houden, er zijn ergere dingen. Ik zou wel niet graag de persoon zijn die aan Minister Weyts nu het verschil aan het uitleggen is tussen een lineaire functie en een exponentiële, misschien duurt het overleg daarom zo lang ![]() Laatst gewijzigd door discuz : 12 maart 2020 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |