![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘De beslissing van Biden om troepen uit Afghanistan weg te halen is de grootste blunder van de eeuw’ ...
Hier in de buurt zijn ze de Refugees Welcome-bordjes van 2015 al vanonder het stof aan het halen en aan het bijkleuren. We gaan 2050 zelfs niet meer halen als meerderheid in eigen land.
![]() |
#982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#983 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila.
Net zoals Carter, blijkt Biden een ramp te worden voor Amerika , het Westen en zwakkere hulpbehoevende bondgenoten.
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezeg zou een gestoorde pot rokende vietnam veteraan aan het roer van de US of A minder erg zijn dan die sukkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De clowneske figuur aan het woord.
Waarom schreef ik clowneske figuur? De reden daarvoor is dat ik er nooit fan van geweest ben van die oude man maar laat ik het houden op de ver van mijn bed show tot hiertoe??? Biden Defends U.S. Withdrawal From Afghanistan, Faults Afghan Forces
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Banneling
|
![]() Biden is het probleem niet. Die is gewoon een marionet die afleest wat op zijn teleprompter komt en nazegt wat hij in zijn oortje hoort.
Het echte probleem is dat we niet weten wie er juist in zijn oortje spreekt. Wie er echt de beslissingen neemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na Biden in de VS krijgt nu ook de Duitse minis. van buitenlandse zaken een boel kritiek...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]() Biden een paar dagen voordat er Afghanen vielen van vluchtende leger vliegtuigen vol Amerikanen met hun huisdieren.
“there’s going to be no circumstance where you see people being lifted off the roof of an embassy... of the United States from Afghanistan.” Goed gezien Joe. Of beter, goed voorgelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog de omcirkeling door de taliban doorbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Billions in US weaponry seized by Taliban
![]() Goed gedaan van de heilige Biden. En nu maar hopen dat de Taliban niet in staat gaat zijn het te onderhouden en gebruiken ...
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 20 augustus 2021 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#995 |
Minister-President
|
![]() Mullah Abdul Ghani Bardar (de mede-oprichter van de Taliban in Afghanistan) werd in 2010 door Pakistan gevangengenomen en later in 2018 op verzoek van de VS vrijgelaten door ---> Bunkerbitch a.k.a Trumpolini.
![]() |
#996 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#998 | |
|
![]() Citaat:
"Fox News focuste zich vooral op een opvallend moment op het einde van de toespraak van Biden. Toen hij vragen van de pers ging beantwoorden, gebruikte hij een lijst met namen van journalisten. “De eerste persoon die ik opgelegd kreeg om aan het woord te laten, is Kelly O’Donnell van NBC”, klonk het letterlijk. Heel wat critici struikelden over dat ene woord en vroegen zich af wie écht de touwtjes in het Witte Huis in handen heeft." https://www.hln.be/dossier-afghanist...mend~a70cf3b9/ Biden is een loopjongen.
![]() |
![]() |
#999 |
|
![]() Machthebbers die niet genoemd mogen worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
|
![]() Citaat:
en voor de aluhoedjes hier... biden gaat in tegen het militair-industrieel complex, en alle mediaregisters worden opengetrokken...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 27 augustus 2021 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |