Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2023, 14:52   #981
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Ik ben eens benieuwd wat het dan wel is...
"een goed idee"
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 14:59   #982
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In het Vlaams-nationalisme bestaat de erfzonde wel. En nog niet zo’n beetje.
Je wil zeggen dat wie ooit voor Belgie heeft gejuicht, tot in de 7de generatie gedoemd is om een UnterVlaming te zijn ? Staat dat in de statuten van de N-VA of het VB ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2023 om 14:59.
Oud 22 augustus 2023, 14:59   #983
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een voor de hand liggende vergelijking trouwens. Het moet gezegd : De Wever is bijzonder duidelijk en draait niet rond de pot daarover.

Jammer dat veel van zijn volgelingen veel 'tsjeefser' reageren als het over de Bruine partij gaat.
Ik ga het nog eens herhalen:
er zijn een paar kopstukken bij het Belang die nog niet meezijn met hun voorzitter, en die er geregeld wat uitkramen dat een zware belediging is voor mensen zoals Zuhal, Assita, Darya, Nadia en nog wat schoonheden.

Daar kan niemand bij de nva mee lachen.

En bij het Belang ook minder en minder mensen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 15:11   #984
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
er zijn een paar kopstukken bij het Belang die nog niet meezijn met hun voorzitter, en die er geregeld wat uitkramen dat een zware belediging is voor mensen zoals Zuhal, Assita, Darya, Nadia en nog wat schoonheden.

Maar met al dat preuts gedoe wordt er niet gesproken over hoe we makakken nu wel moeten wegdoen. Theologen die over het geslacht van de engelen debatteren terwijl het huis in brand staat, maar "de brand blussen" is iets waar niet over gepraat mag worden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2023 om 15:12.
Oud 22 augustus 2023, 15:36   #985
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Kef rakker. Kef!
jacques?

zijde gij het?
Oud 22 augustus 2023, 15:53   #986
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Voor de PVDA valt dat nog te verklaren. Het zijn immers commi's en de nostalgie naar the good old USSR (dat Oekraïne stevig in zijn klauwen had) is er nog steeds. Het weze hen vergeven...
Van het VB snap ik helemaal niet aan welke mysterieuze hersenkronkel we dit pro-Putin standpunt moeten toeschrijven. Ik zou veeleer verwacht hebben dat ze zich achter Oekraïne zouden geschaard hebben. Zou het kunnen te maken hebben met een bewondering voor de "sterke man Putin"? Ik vraag mij af of alle potentiële VB-kiezers zich van dat standpunt wel bewust zijn.
Omdat VB kiezers inzien dat eigenlijk Europa, de USA en de NAVO aan de basis van dit conflict liggen? Hadden ze Oekraïne niet zot gemaakt met hun expansiedrang, het had geen oorlog geweest.
Oud 22 augustus 2023, 16:20   #987
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ge zou bijna denken

Denken ?

Niet denken... dat is een absolute zekerheid.

Citaat:
dat gij iets hebt tegen die mensen. Telkens ze vernoemd worden komen er negatieve dingen uit uw klavier.

Grapjas !

Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 augustus 2023 om 16:21.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 16:24   #988
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ben jij links en ga je mee betogen?
Wist ik niet.
Iemand die wil betogen tegen de fascisten hoeft daarom niet links te zijn hoor.
Oud 22 augustus 2023, 16:28   #989
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou inderdaad nogal dwaas zijn dat linksen tegen zichzelf gaan betogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 16:32   #990
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welnee, Oekrainers zijn nazi's maar goeie nazi's

Oekraine zat in een vergelijkbare situatie als Vlaanderen, maar daar waren ze minder achterlijk en zagen ze collectief een beetje meer hoe de nazi's hen konden bevrijden dan hier.
De Oekraïense nazi's vindt Panda ok, enkel de Vlaamse nazi's vindt hij slecht.
Mij kan dat niet meer schelen na 80jaar, maar Oekraïne was samen met Kroatië de belangrijkste collaborateur van Nazi-Duitsland.

https://forward.com/news/462916/nazi...ts-in-ukraine/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 16:36   #991
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Voor de PVDA valt dat nog te verklaren. Het zijn immers commi's en de nostalgie naar the good old USSR (dat Oekraïne stevig in zijn klauwen had) is er nog steeds. Het weze hen vergeven...
Van het VB snap ik helemaal niet aan welke mysterieuze hersenkronkel we dit pro-Putin standpunt moeten toeschrijven. Ik zou veeleer verwacht hebben dat ze zich achter Oekraïne zouden geschaard hebben. Zou het kunnen te maken hebben met een bewondering voor de "sterke man Putin"? Ik vraag mij af of alle potentiële VB-kiezers zich van dat standpunt wel bewust zijn.
Juist.
De reden dat PhDW en zijn schare volgelingen jarenlang achter Poetin zijn gaan aanlopen was omdat ze geloven dat hij deel kan uitmaken met de grote culturele oorlog van de blanke man versus de islam, tenminste, in de delusionele omvolkings-wereld die het denkkader van PhDW vormt... Als sterke & autoritaire leider is hij in de denkwereld van extreem-rechts ook de ideale aanvoerder in de blanke strijd tegen de makak en de bougnoul.

En die kiezers en hun bewustzijn ?

90% van dat volk weet alleen maar dat het Blok 'tegen de makakken' is, al de rest interesseert hen niet of het is te moeilijk om te begrijpen. Rusland en Oekraine is het laatste van hun zorgen.
Zolang hun invaliditeitsuitkering maar binnenkomt... Al de rest zal hun worst wezen.
Oud 22 augustus 2023, 16:37   #992
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is daar grappig aan ? Racisme is geen mening. Het is een misdrijf.
Oud 22 augustus 2023, 16:44   #993
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En bij het Belang ook minder en minder mensen
.
Dat zal een heel, heeeeel klein spoortje van geloofwaardigheid krijgen de dag dat de voorzitter dergelijk uitvaagsel uit de partij zet. Niet eerder.

Waarop wacht TVG om sujetten als PhDW of zijn jonge kloon Sam Van Rooy of Guy Chocomousse buiten te gooien ?

Er bestaat geen enkele wil noch intentie bij de Bruine partij om zelfs hun ergst aangebakken elementen te verwijderen of door te sjassen.

Omdat dat nu eenmaal hun electorale goudhaantjes zijn.
Oud 22 augustus 2023, 16:58   #994
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het probleem zijn dan ook niet de getinte mensen die zich aanpassen aan onze cultuur hé, maar de ratten die hun eigen cultuur hier trachten in te richten.

Dat gezegd zijnde, er zijn NOG grotere ratten dan de ratten die hun cultuur hier trachten in te richten, en dat zijn de ratten die dat graag hebben, omdat ze het islamo-fascisme zo leuk vinden.

Allez, ALLE fascisme vinden die linkse collectivisten leuk hé. En als het even kan, dan voeren die nog veel liever puur onverbloemd communisme in.

MAARRRR, we hebben ze in de smiezen. Ze zitten al lang niet meer op de morele heuveltop.

Ze trachten nog steeds de bevolking tegen mekaar op te zetten, met lege strijdkreten zoals "inclusiviteit" en "gelijkheid" en "participatie" en "transparantie".
Ze trachten nog steeds de mensen bang te maken met dodelijke snotvallingen en dodelijke mest voor de plantjes, en met dodelijke temperaturen als het warm en als het koud is.

De plaat is uit. We kennen het liedje.
Oud 22 augustus 2023, 16:59   #995
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar met al dat preuts gedoe wordt er niet gesproken over hoe we makakken nu wel moeten wegdoen. Theologen die over het geslacht van de engelen debatteren terwijl het huis in brand staat, maar "de brand blussen" is iets waar niet over gepraat mag worden.
De mensen praten daar over. De gevestigde media zwijgt.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 augustus 2023 om 17:00.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 17:29   #996
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, maar wel dom.
Ten eerste, het helpt niet, dat betogen,
en ten tweede, het is makkelijker als je het verschil niet ziet tussen would be fascisten en echte fascisten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 22 augustus 2023, 17:35   #997
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist.
De reden dat PhDW en zijn schare volgelingen jarenlang achter Poetin zijn gaan aanlopen was omdat ze geloven dat hij deel kan uitmaken met de grote culturele oorlog van de blanke man versus de islam, tenminste, in de delusionele omvolkings-wereld die het denkkader van PhDW vormt... Als sterke & autoritaire leider is hij in de denkwereld van extreem-rechts ook de ideale aanvoerder in de blanke strijd tegen de makak en de bougnoul.

En die kiezers en hun bewustzijn ?

90% van dat volk weet alleen maar dat het Blok 'tegen de makakken' is, al de rest interesseert hen niet of het is te moeilijk om te begrijpen. Rusland en Oekraine is het laatste van hun zorgen.
Zolang hun invaliditeitsuitkering maar binnenkomt... Al de rest zal hun worst wezen.
Maar kijk, het VB is springlevend en uw eigen vld sterft een pijnlijke dood.
Goed eh.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2023, 17:35   #998
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal een heel, heeeeel klein spoortje van geloofwaardigheid krijgen de dag dat de voorzitter dergelijk uitvaagsel uit de partij zet. Niet eerder.

Waarop wacht TVG om sujetten als PhDW of zijn jonge kloon Sam Van Rooy of Guy Chocomousse buiten te gooien ?

Er bestaat geen enkele wil noch intentie bij de Bruine partij om zelfs hun ergst aangebakken elementen te verwijderen of door te sjassen.

Omdat dat nu eenmaal hun electorale goudhaantjes zijn.
Je bent toch zo grappig-naïef. Denken dat anderen zomaar heiliger dan de paus zouden worden.

(ik ga ook eens moeten checken wat Guy van Ninove op zijn kerfstok heeft, dat gij die man zo vaak moet citeren. Of ken je hem alleen maar beter omdat zijn streek - Ninove - tegen jouw streek - Vl Ardennen - aanschurkt?)

Oud 22 augustus 2023, 17:38   #999
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is daar grappig aan ? Racisme is geen mening. Het is een misdrijf.
Dan ga je wellicht ons het artikel citeren, en de bijhorende straf? Voor iemand die zegt: "het is mijn mening dat het zwarte ras minderwaardig is aan het blanke".

Oud 22 augustus 2023, 17:40   #1000
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, maar wel dom.
Ten eerste, het helpt niet, dat betogen,
en ten tweede, het is makkelijker als je het verschil niet ziet tussen would be fascisten en echte fascisten.
Ik zou eerder zeggen: fascisten die er (nog) niet durven voor uitkomen.

Slechts soms laten zij het masker even vallen.
Tom Van Grieken (Vlaams Belang): Afrika moet dominant zwart zijn, Europa dominant blank. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210530_97831623

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 augustus 2023 om 17:40.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be