![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat weet u van mijn denkbeelden, behalve dat ik loze beweringen niet als bewijs aanvaard? U heeft nooit één van uw beledigende beweringen over mij (zie thread over racisme) hard kunnen maken. U had het wel over mijn diamantengod. Een taaltje dat ik meer van andere forumdeelnemers zou verwachten.
![]() |
![]() |
#982 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan lijsten ( die u toch niet interesseren ) geven die aantonen dat de top van de maatschappijpyramide ( u weet wel, de apen op de hoogste plaats op de apenrots, waar we allemaal op zitten ) onverklaarbaar bevolkt wordt door een bevolkingsgroep die veruit in de minderheid is. En dat is geen toeval. Laat me duidelijk zijn, ik ben geen racist, noch een joden-hater, noch een arier-lover. Ik probeer vrij te denken. Citaat:
Het is nooit de bedoeling geweest botweg te beledigen, maar ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#984 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bestempel het joodse geloof als net zo onzinnig als het nazisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#987 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals er sommige christenen zijn die denken dat Armagheddeon de wereld zal bevrijden. Godsdienstfanaten, in dit geval rabbijnen. En neen, ik vind het het niet beledigend dit te zeggen, omdat anderen het opgetekend hebben in hun heilige schrift. De uitspraak zelf kan zelfs niet tippen aan de meest grotesque misdaden van het hitler regime. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 13 april 2005 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij te horen dat de uitspraak dan toch niet op mij betrekking had.
![]() |
![]() |
#989 | |
Banneling
|
![]() Ik dacht toch dat u al beter wist, firestone.
Ik heb zelf een rothekel aan veralgemeningen, Maar dat neemt mijn vorige stellingnames niet weg. Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 13 april 2005 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#991 |
Banneling
|
![]() Perceptie, firestone.
In het echte leven kom ik geweldig arrogant en hautain over, terwijl ik de gemoedelijkheid zelve ben. Het is niet wie je bent, maar hoe andere mensen je zien, wat belangrijk is. Deze Neanderthaler trekt zich daar geen bal van aan en zegt wat hij denkt. Klikt het niet, dan botst het maar, niet meteen de makkelijkste weg, maar wel de eerlijkste en eenvoudigste. U is meer dan voldoende intelligent om zelfs vanuit deze virtualiteit voorbij het perceptiegordijn te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Follow the money ... ![]() Laatst gewijzigd door /\|cazar : 15 april 2005 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Banneling
|
![]() Ik herinner mij die beelden nog van jonge joodse spionnen die dansten van vreugde op het dak van hun busje, met achter hen de wtc torens die werden geraakt door de vliegtuigjes.
Weggemoffeld nieuws ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle 'ernstige' beweringen in uw 'artikel' (zonder bron, waarschijnlijk is het 'collectief bewustzijn' de bron) zijn al honderd keer ontkracht. Zelfs op dit forum. (Alléén al de bewering dat er 4000 Israëli's in de WTC werkten ( ![]() Maar ja, vermits dit in de richting gaat van uw vooroordelen gelooft u dit kritiekloos! En wij zijn lemmings? Ik wed met u dat u de beschuldigingen en de meeste beweringen in dit artikel niet hard kunt maken. En dat gaat u zeggen dat het 'collectieve bewustzijn' 'weet' dat het waar is. Leef verder in uw eigen droomwereld, waar bittere haat voor één groep mensen blijkbaar rationeel denken onmogelijk heeft gemaakt. (Goed dat u Van Rossem citeert! Dat is inderdaad iemand, die in tegenstelling tot "de Joden", helemaal niet om "money" geeft. ![]()
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
creëer een probleem zorg dat je het probleem oplost kom zo tot de situatie die je wil hebben. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 15 april 2005 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @/\lcazar
Minimale beleefdheid zou zijn dat u de discussies waaraan u meedoet enigszins volgt. Dan zou u weten dat operation Northwoods hier de vorige twee maanden al tenminste twee keer uitvoerig werd besproken. (Evenals de anti-Joodse beweringen uit uw vorige post trouwens.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2005 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mij gaat het om de financiële transacties. Citaat:
De bronnen staan in het artikel, mainstream kranten, government officials. Het is al veel langer geweten dat er massaal gespeculeerd is via options tegen de verzekeringssector en de luchtvaartsector. Wetende wie de kern vormt van de financiële elite in de wereld ... Citaat:
Van Rossem kan het weten, firestone. Een groter econoom heeft dit kikkerlandje nooit gekend, uiteraard gebroken omdat ... Robin Hoods leven alleen lang in sprookjes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ben ik anti-joods, firestone ? Dat anti-joods gedoe is iets dat zich afspeelt tussen jouw 2 oren, niet tussen de mijne. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 15 april 2005 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt ook niet afgedaan als een hoax in uw artikel, er wordt gezegd "branded as a hoax". Dat is wel wat anders, hé? Suggestie: omdat "de Joden" de pers controleren kunnen ze berichten die hun niet zinnen als hoax brandmerken. Citaat:
Wanneer u beweringen plaatsts over "DE JODEN", dan moet u nadien niet verbaasd zijn dan men u deze veralgemeningen kwalijk neemt. Ik vraag u steeds uw straffe algemene beweringen hard te maken. Dat kunt u niet, en dan speelt u de verongelijkte onschuld! En waar had ik het over de holocaust? ![]() Citaat:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2005 om 12:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |