![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() na een maand hongerstaking zag ik nog steeds niet scheel vd honger.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
|
![]() verklaar je bocht dan eens
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook kan er vrij gekozen worden niet of minder te werken. Nog niet zo lang geleden was er één kostwinnaar per gezin, en, dat vond men een teken van welstand: nog wat vroeger immers moest het hele gezin de fabriek of de mijn in opdat het gezin zou "rond" komen. Is "iedereen aan het werk" dan armoede (want nodig), emancipatie (iedereen "mag" werken), of gewoon consumptie en arbeidsdwang in functie van het vergroten van de vermogenskloof: de (super)rijken nog rijker, de (straat)armen nog armer. Laatst gewijzigd door Black Cat : 9 april 2006 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter nog; trek naar de Ardennen en je kan zelfs zonder vergunning eraan beginnen. De kans dat ze je daar snappen is toch klein... Durf je dat niet aan kobafje? Te weinig guts om in de wilde natuur te gaan overleven? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Banneling
|
![]() 't Is niet zo vaak een goeie zaak wanneer anderen voor jou beginnen andenken hoor. Zeker niet als blijkt dat die anderen in de eerste plaats een eigen agenda nastreeft..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bent weer bezig met uitlokken en hoopt zo gewoon dat ik iets zal zeggen waar je je dan 200 postings kan aan vastklampen. Is alvast je taktiek, iets zo vaak herhalen totdat anderen er ook in geloven. tsss, tsss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
|
![]() Citaat:
dus hoef ik verder niks te hebben om me aan vast te klampen jouw masker is gevallen als paternalist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]() inderdaad karma de anderen zien het ook. zoniet zou ik terecht tegen je moeten inbinden.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrede mensen,A.U.B. In ieders waarheid schuilt wel een waarheid. Dus stoppen we de strijd voor vandaag hé
![]()
![]() |
#993 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je CHIPIE?
![]() |
#995 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vertaan ik het helemaal niet meer hoor,ontmaskering?
![]() |
#997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het spijtig dat de armoede beweging niet inspringt op het gat in de markt, namelijk de knelpuntberoepen.
Raadsel...nu er eens een gat is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Banneling
|
![]() Niemand is verplicht te werken, maar wie werkbekwaam is en niet wil werken, mag echter niet verlangen zomaar recht te hebben op een onvoorwaardelijke passieve uitkering.
|
![]() |
![]() |