Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 29 april 2012, 08:01   #10021
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Wat is daar racistisch aan?
Kan je de werkelijkheid niet verdragen Artisjok?

De vrouwenhuizen zitten vol afgetoekte moslima's.
In tal van moslimlanden worden vrouwen verminkt : van jongsafaan, door de besnijdenis, later, als ze te mondig of een eigen willetje hebben, worden ze bewerkt door echtgenoot, vader en broers. In Pakistan krijgt om de 2 minuten een moslima een pot zuur in het gezicht. Ze worden vermoord als ze niet trouwen met de gearrangeerde echtgenoot, de 'islamitische eremoord' weet je wel?
En schapen kelen in hun woonkamer, of eerder in de badkamer, doen ze met ramadan.

De enige vorm van racisme die we hier weer kunnen vaststellen is JOUW dubbel racisme.
1. je bombardeert moslims tot ras -> je denkt nog meer raciaal dan de doorsnee neo-nazi
2. je begint weer met je repetitief racismegescheld omdat je zo verzuurd bent dat je geen feiten kan verdragen en dus je kanonnen richt op de boodschapper.
Laat je niet afleiden Elbow, ze probeert enkel de aandacht weg te trekken van de commentaren die gegeven worden over de samenzweerders door diegenen die dat doen hier in "Banmededelingen" te beschuldigen van van alles en nog wat.
Hoomer is offline  
Oud 29 april 2012, 08:04   #10022
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Je draait oorzaak en gevolg om.

Vergelijk mensen van gelijke inkomenscategorieën, en zeg dan nog eens dat het gedrag door de cultuur bepaald wordt, die zowel op rijkdom als criminaliteit een invloed zou hebben.

Zelfs als cultuur een belangrijke rechtstreekse factor voor rijkdom zou zijn –waar ik geen degelijke argumentatie voor zie– doet dit er niets van af dat de oververtegenwoordiging in criminaliteit door armoede en niet door cultuur of etniciteit bepaald wordt. Er is dan nog steeds geen oorzakelijk verband tussen cultuur en criminaliteit. Bovendien ga je volledig voorbij aan de breed gedocumenteerde discriminatie van 'vreemdelingen' op de arbeidsmarkt.
dikke zever.
als men de cijfers van de gevangenispopulatie ziet (en daarbij hoeft men zelfs nog geen rekening te houden met de effektieve criminele feiten én de daders die géén gevangenisstraf krijgen (vb. 42 veroordelingen en dan nog van het vliegtuig geplukt worden door een allochtoonse senatrice), dan kan men duidelijk afleiden dat het % allochtone criminelen een pak hoger ligt dan het % autochtonen. Vergelijk die % dan eens met de resp. armoedegevallen op de ganse autochtone bevolking tegenover de ganse allochtone bevolking.
Blijkbaar geldt dan "arm maar proper" alleen maar voor de autochtone sukkelaars, en wordt "arm maar dan pikken we wel" het credo voor de allochtone sukkelaars?
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 29 april 2012, 08:06   #10023
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Laat je niet afleiden Elbow, ze probeert enkel de aandacht weg te trekken van de commentaren die gegeven worden over de samenzweerders door diegenen die dat doen hier in "Banmededelingen" te beschuldigen van van alles en nog wat.
Dat zal haar niet lukken.
Elbow is offline  
Oud 29 april 2012, 08:29   #10024
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht


Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.
Daarmee dat ik niet begrijp dat jij hier al maanden mag trollen, provoceren, schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren.

Zoeken in forums
Zoeken: Zoekterm(en): artisjok ; Berichten geplaatst door: Elbow
Weergegeven resultaten: 1 tot 25 van 293
Het zoeken duurde 11,12 seconde(n).
Wat was dat van dat "obsessief, compulsief stalk- en trolgedrag"?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9858

p.s. Heb jij de auteursrechten voor die foto die je copieert?
Ook uit het forumreglement :
Wettelijk niet toegelaten zijn:

aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)
fysieke bedreiging (8 bp)
revisionisme en negationisme (= het schromelijk minimaliseren of ontkennen van de holocaust) (8 bp)
privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp)
het schenden van auteursrechten (5 bp)


Overtredingen van deze categorie kunnen slechts eenmalig begaan worden, een volgende maal volgt een definitieve verbanning.
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 08:38   #10025
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
.....

Dat fragment uit het forumreglement is voor jou bedoeld.
Ik niet begrijp dat jij hier al maanden mag trollen, provoceren, schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren, een FEIT dat in deze draad al meermaals aangeklaagd werd door tal van forummers.
Om dan nog te zwijgen over het bewust aanzetten tot haat ten einde reacties uit te lokken waarmee je dit forum schade wil berokkenen.Een voorbeeld vindt je hieronder.

Laatst gewijzigd door Elbow : 29 april 2012 om 08:41.
Elbow is offline  
Oud 29 april 2012, 08:56   #10026
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Wel ernstig blijven hé. De andere gestapo agenten noemen je op dat forumpje - ondanks je andere nick - constant su[qg]ar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Re: Doelstelling forum
Jokerina op do feb 10, 2011 8:06 pm



Jokerina ondertekende een van zijn/haar eerste berichten met jouw naam. Mocht jij het niet zijn, zou ik toch proberen uit te zoeken wie daar achter zit.
Zie post 9915.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 29 april 2012, 08:58   #10027
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Laat je niet afleiden Elbow, ze probeert enkel de aandacht weg te trekken van de commentaren die gegeven worden over de samenzweerders door diegenen die dat doen hier in "Banmededelingen" te beschuldigen van van alles en nog wat.
Jij neemt het veel te ernstig. Vertel liever wat jij vindt dat de moderators zouden moeten doen. Iedereen verbannen die op dat forum heeft gereageerd? Mij goed hoor, ik denk niet dat iemand daarvan zal wakker liggen.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Oud 29 april 2012, 09:09   #10028
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Waarom zou dat ?
Dan is de Nederlandse regering die wél etnie vermeld in de misdaadrapporten en psychologische studies daarover, ook van een misplaatst sfeerscheppend kaliber ?
En de Noorse regering ook ?
En is iemand die verklaart te zijn beroofd en afgetuigd door een allochtonenbende, dan ook een misplaatste sfeerschepper ?
De nederlands CBS vermeld behalve etnie nog een resem andere factoren zoals de inkomenscategorie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Waarom is dan het eerste ok en het andere niet ?
Omdat je alleen bij het tweede kan weten welke bevolkingsgroep.
Citaat:
Mag de hele bevolking soms niet weten, welke bevolkingsgroep het meeste risico loopt om in de misdaad te verzeilen ?
Of moet het jouw vooropgestelde resultaat zijn.
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 09:12   #10029
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Over liegen en lullen gesproken: weet je nu al hoe het zit met dat strafrechterlijk proces dat ik volgens jou aan mijn been heb? Als stukje liegen en lullen kan dat anders wel tellen. En moderatie liet dat allemaal staan en begaan...
Liegen, laster en lullen is dan ook geen inbreuk tegen het forumreglement.
Dat blijft allemaal staan.
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 09:17   #10030
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Idd, in de islam durft het nogal eens de spuigaten uitlopen.
Stuur het CGKR anders deze haatdragende en discriminerende smeerlapperij ook maar eens door: http://www.ex-moslim.nl/ en vraag hen hoe ze daar op dat psychosetaaltje zouden reageren, mocht het vandaag geschreven zijn.
Interessante link. Bedankt voor de tip.
Elbow is offline  
Oud 29 april 2012, 09:18   #10031
gehuigert
Europees Commissaris
 
gehuigert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 6.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zie post 9915.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben geen betrokkene. Nergens zie ik staan dat 'suqar_7loe' lid is. Wel zie ik dat bepaalde kornuiten mijn naam tussen de lijst hebben gemoffeld.

En verder, boeit dit gezeik me niet. Linksen en rechtsen: 1 pot nat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Klopt, ooit zou ik iemand virtueel gewurgd hebben mocht hij me dit lappen. Nu echter, heb ik wat beters te doen.

Maar jij en Demper confronteren me met de regel binnen mijn religie die me verbiedt om te liegen of mensen te bedriegen (waarvoor dank). Ik kreeg ooit een mail van een forummer om lid te worden van zo'n links forum. Ik had er me niet veel bij voorgesteld. Ik zag het meer als een forum waar mensen eens hun frustraties konden uiten. Voor de rest, heb ik ook nooit een klacht ingediend bij het CGKR. Ook ben ik het nooit van plan geweest. En ik weet dat ik nu een heleboel scheldwoorden naar mn kop geslingerd zal krijgen, maar liegen... Neen, dat doe ik niet.
Als ik het goed begrijp, heb je dus wel de uitnodiging voor het forum gehad maar jezelf er niet bij geregistreerd? Of gaat dat 'links forum' over een ander forum?
__________________
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques
~Siméon Poisson (Wiskundige)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 29 april 2012, 09:22   #10032
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Het is erg dat dit in sneltempo de meest populaire draad wordt.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 29 april 2012, 09:25   #10033
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Het is erg dat dit in sneltempo de meest populaire draad wordt.
Registreer je dan sito presto op mijn nieuw forum http://stopdebullshitoppoliticsbe.forumotion.com, en we zullen daar samen strategieën ontwikkelen om hieraan paal en perk te stellen!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline  
Oud 29 april 2012, 09:26   #10034
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ga u dit keer niet negeren, en daar waren " we" helemaal niet gebleven!
Wel bij de vaststelling dat veel forumleden vinden dat u trolt, discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert, en bovendien samen met Alboreto manipuleert om zo reacties te ontlokken die u zonder medeweten van anderen doorgeeft aan instanties onder de verdenking van racistische uitlatingen.
Daar, en nergens anders zijn we gebleven en wat hiermee moet gebeuren ligt nu bij de moderatie.

Los daarvan bepaal ik zelf hoe ik in het vervolg met u en Alboreto omga, ik vind dit regelrechte Gestapopraktijken die niets te maken hebben met meningverschillen.
Ik hoop dat ook andere forumleden daartoe komen om zelf te oordelen, indien een moderatie dit blauw blauw zou laten en zo de vrije mening van forumleden vermoord op dit forum.
Maar ik heb er vertrouwen in dat dit niet gebeurt en wacht dus even af.
Knap samengevat Alice!
Elbow is offline  
Oud 29 april 2012, 09:28   #10035
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Registreer je dan sito presto op mijn nieuw forum http://stopdebullshitoppoliticsbe.forumotion.com, en we zullen daar samen strategieën ontwikkelen om hieraan paal en perk te stellen!
Belachelijk initiatief, typisch voor een zionistische trol!

Alle rechtgeaarde forummers kunnen terecht op http://banwildgroeiforums.freeforums.co.uk.














Sorry voor het "zionistisch trol" gedeelte...
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 29 april 2012, 09:34   #10036
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Sorry voor het "zionistisch trol" gedeelte...
Antisemitisme gerapporteerd bij het CGKR en de JDL.
Steve_M is offline  
Oud 29 april 2012, 09:38   #10037
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dat fragment uit het forumreglement is voor jou bedoeld.
Ik niet begrijp dat jij hier al maanden mag trollen, provoceren, schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen lanceren, een FEIT dat in deze draad al meermaals aangeklaagd werd door tal van forummers.
Om dan nog te zwijgen over het bewust aanzetten tot haat ten einde reacties uit te lokken waarmee je dit forum schade wil berokkenen.Een voorbeeld vindt je hieronder.
Een feit dat noch jij noch je clan-genoten kunnen aantonen.

Ik kan de feiten, je gescheld, je persoonlijke aanvallen, je getrol, die ik naar voor breng wel aantonen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik vindt uw profiling van artisjok zeer raak en goed
omschreven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Laten we het voorlopig artisjokianisme noemen in afwachting van
een wetenschappelijke term voor die geestelijke aandoening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Met haar puberaal, provocatief gedrag is het dan niet
abnormaal dat ze op haar gewoonlijke trolmanier nog wat meer gaat dwars liggen.

Gedrogeerde, geborneerde marxisten gedragen zich precies hetzelfde als geborneerde
religieuze extremisten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Steek daar je tijd toch niet in. Iedereen weet nu al langer dat
vandaag dat Artisjok de leugenkampioen van dit forum is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Is het haar persoonlijkheid (een variant van de Breivik type
maar een andere doelgroep viserend?)
Waarom worden je posts niet gemodereerd?
Je reageert niet op wat ik schrijf. Is het te confronterend?

Zoeken in forums
Zoeken: Zoekterm(en): artisjok ; Berichten geplaatst door: Elbow
Weergegeven resultaten: 1 tot 25 van 293
Het zoeken duurde 11,12 seconde(n).
Ik moet toch een zeer interessant onderwerp zijn.
Wat was dat van dat "obsessief, compulsief stalk- en trolgedrag"?
artisjok is offline  
Oud 29 april 2012, 09:42   #10038
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nope!

Cynara Cardunculus, de doorn in 't oog van de groente.

[politiekcorrect modus]
Jij hebt het goed gezien SDX, zowel Artisjokken, als Kardoen (cynara cardunculus) zijn allemaal van dezelfde soort.... de distels. We gaan hier niet racistisch doen. Het is niet omdat de ene distel eetbaar is en de andere niet dat we ze daarom apart gaan behandelen. Diversiteit muss sein, en als je al eens een stukje oneetbare distel in je sla vindt dan hoef je daar niet xenofoob over te doen. Een beetje positieve discriminatie is nodig, desnoods slik je het ongekauwd binnen hé[/politiekcorrect modus]
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 29 april 2012, 09:43   #10039
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Antisemitisme gerapporteerd bij het CGKR en de JDL.
Deze post bij de moderatie gerapporteerd, met jouw onmiddellijke permanente verbanning tot gevolg!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline  
Oud 29 april 2012, 09:44   #10040
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp, heb je dus wel de uitnodiging voor het forum gehad maar jezelf er niet bij geregistreerd? Of gaat dat 'links forum' over een ander forum?
Je begrijpt het niet goed Met links forum bedoel ik dat bash the dinges forum.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be