Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2011, 05:23   #10041
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Als je verder gaat met deze redenering zijn wij met zijn allen ook mensenhaters omdat we moordenaars en pedoseksuelen aanpakken
Logica is niet uw sterkste punt.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:24   #10042
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En Raf heeft gelijk. Besef je hoeveel holebi's zichzelf haten owv hun geaardheid
Neen.

Jij wel blijkbaar?

Laat eens wat getallen horen of we gaan nog denken dat jij over jezelf bezig bent.

Citaat:
Onnodig aan te geven dat dit voor een groot stuk te maken heeft met het onverdraagzame en veroordelende karakter van medemensen.
Neen. Zelfhaat heeft te maken met hoe je naar jezelf kijkt.

Citaat:
Het spijtige is dat u zichzelf, met uw uitspraak, erg spitsvondig vindt terwijl het voor teveel mensen een spijtige realiteit is.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat mensen die tegen het homohuwelijk zijn, daarmee ook tegen homoseksuelen zijn. Ik ben ook tegen kinderhuwelijken, maar heb daarom niks tegen kinderen. Jij misschien ook en als dat zo is, kun je het misschien ook beter begrijpen. Kinderen zijn net zo veel als homofielen, mannen en vrouwen, allemaal gelijkwaardige mensen. Gelijkwaardig, maar niet gelijkaardig.

Eens je dat gaat beseffen, kun je misschien wat meer van jezelf gaan houden ipv van je te laten wijsmaken door de homolobby (lees: Raf's ideeëngoed) dat iedereen je haat. Want dat leidt alleen maar tot echte haat tegenover mensen, die het vaak en meestal zelfs, goed met je menen.

De reden waarom bepaalde homoseksuelen zichzelf haten, zogenaamd door de anderen, ligt volgens mij meestal bij het feit dat zij zelf onnodige hatelijkheden hebben ontwikkeld tegenover mensen die hun zogezegd minderwaardig zouden vinden, terwijl dat niet zo is.

Het is nochtnas heel belangrijk te willen en zo ook te kunnen jezelf zien zoals anderen jou zien. Volgens mij zou dat je zelfbeeld alleen maar ten goede komen.

Laat je niet wijsmaken dat anderen je haten, want dat is niet zo.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 26 juni 2011 om 07:34.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:35   #10043
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Uw reactie op de quote van Albrecht over de betekenis van homofobie, daar kunt u duidelijk geen inhoudelijke reactie/tegenargument voor geven.
Pardon? Ik heb nog niets anders gedaan? U kan toch wel lezen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:49   #10044
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

De kerk en seksualiteit...gecompliceerde relatie of het nu om voorbehoedsmiddelen, geboortebeperking, abortus, homoseksualiteit, pedofilie, voorhuwelijkse relaties, naakt, masturbatie, man-vrouw relatie, celibaat...gaat. Een zelfonderzoek over de oorzaken van de problematiserende houding van de kerk ten opzichte van seksualiteit wordt steeds dringender.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 juni 2011 om 07:51.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 07:50   #10045
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En Raf heeft gelijk. Besef je hoeveel holebi's zichzelf haten owv hun geaardheid; onnodig aan te geven dat dit voor een groot stuk te maken heeft met het onverdraagzame en veroordelende karakter van medemensen.

Het spijtige is dat u zichzelf, met uw uitspraak, erg spitsvondig vindt terwijl het voor teveel mensen een spijtige realiteit is.
Dat is jammer genoeg maar al te waar...

Citaat:
Holebi-jongeren hebben meer kans op zelfdoding
Columbia University in New York voerde een onderzoek uit.

Onderzoeker Mark Hatzenbuehler voerder een onderzoek uit aan de Columbia University in New York, betreffende de kans op zelfdoding bij jongeren. Opvallend was de uitkomst. De onderzoekers analyseerden gegevens van bijna 32.000 studenten in Oregon en ondervond dat homo-en biseksuele jongeren vijf keer meer kans maakte op een zelfdoding. Eerder werden deze gegevens ook al in ons land gepubliceerd.


Meten van de gegevens op een nieuwe manier

Hatzenbuehler gebruikt een nieuwe methode voor het meten van de maatschappelijke context en vond dat jonge homo-en biseksuele mannen die in een ondersteunende en accepterende omgeving leven, wat betreft hun geaardheid, tot 25 procent minder kans maakte op zelfdoding dan wanneer men leeft in een minder gastvrije en accepterende omgeving.

Algemeen gezien, is zelfdoding de derde grootste doodsoorzaak onder jongeren van 15 tot 24 jaar, en het percentage pogingen tot zelfdoding is aanzienlijk hoger onder homo's en biseksuelen dan onder heteroseksuelen.

Vertelt Hatzenbuehler: "de resultaten van deze studie zijn zeer duidelijk."

"Wanneer gemeenschappen ondersteuning bieden aan jonge homo's en scholen maatregelen nemen om intimidatie, misbruik en discriminatie die specifiek de bescherming van homoseksuelen en biseksuelen te voorkomen, vermindert het risico van een poging tot zelfdoding onder de jeugd, met name onder homo-en biseksuele mannen, "voegde hij eraan toe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:08   #10046
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Rome, Italië: De bevolking is geshockeerd door de zelfmoord van een tiener die slachtoffer was van homofobe pesterijen op school. De identiteit van de jongen mag niet worden vrijgegeven vanwege zijn minderjarigheid.

"Ze willen mij niet aanvaarden omdat ik anders ben", schreef de 16-jarige die zichzelf van het leven benam in een afscheidsbriefje. Hij wierp zichzelf naar beneden van een flatgebouw eerder deze week.

Holebi organisaties en linkse politici roepen nu de Italiaanse onderwijs minister Giuseppe Fioroni op, om iets te doen aan homofobische pesterijen op school, maar ook tegen de stijgende homofobe houding in de maatschappij.

Twee van de communistische partijen in Premier Romano Prodi's centrum linkse overheid, zeggen dat de groeiende homofobe houding van de bevolking het gevolg is van de houding van de katholieke kerk tegenover holebi's.

Uit een rapport van een holebi hulp telefoonlijn blijkt dat meer dan een derde van de bellers problemen heeft met pesten op school omwille van zijn of haar seksuele geaardheid.

De jongen die zelfmoord pleegde was een van de beste leerlingen van zijn klas. De directeur van de school zei dat de jongen slechts één keer aangifte had gedaan van pesterijen en dat was eind vorig jaar.
http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2399

Citaat:
Britse homo tiener pleegt zelfmoord na maandenlange haatcampagne.

Manchester, Groot-Brittannië. Een gerechtelijk onderzoek toont aan dat een homoseksuele tiener maandenlang heeft geleden onder pesttelefoontjes in verband met zijn seksuelen oriëntatie, vooraleer hij zelfmoord pleegde. Deze tiener, Lee Simpson, zou problemen gehad hebben met het aanvaarden van zijn homoseksualiteit en leed onder de dood van zijn moeder in 2004. John Simpson, zijn vader, verklaarde dat deze pesterijen hem door het lint lieten gaan.
http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=5847

Citaat:
Jonge homo pleegt zelfmoord na cyberpesten

In de VS is grote ophef ontstaan na de zelfdoding van een homoseksuele student uit New York. De 18-jarige Tyler Clementi sprong van een brug nadat een video van hem, waarop te zien was hoe hij seks had met een andere jongen, op het internet geplaatst was. Twee medestudenten zijn gearresteerd en in beschuldiging gesteld in de zaak.
http://www.gayworld.be/holebi-nieuws...a-cyberpesten/

Maar hey! Laat je vooral niet wijsmaken dat er mensen zijn die je haten omwille van je seksuele voorkeur hoor. Alles is rozengeur en maneschijn...



De idiotie van sommige van die homofoben is waarlijk grenzeloos...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:13   #10047
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Wat weet jij over mijn ethische taal? Niks, noppes, njet. Je maakt wat veronderstellingen, en rekent me daar op af.
Wat ik over jouw ethische taal opmerk is dat niet verder komt dan stoffige conservatief-christelijk geïnspireerde relikwieën-ethiek �* la verbieden, gebieden, tradities.

Ik ken mensen van 80 die dynamischer denken dan jij.

Het is niet omdat men de zin van het huwelijk in vraag stelt, dat men het absoluut wil verbieden voor anderen of polygamie verplicht wil invoeren.
Mensen moeten daar autonoom en ongedwongen over kunnen beslissen, welk contract ze met mekaar aangaan. Als mensen er nu voor kiezen om verschillende seksuele partners hebben, het zij zo. Het zij zo ook als mensen willen huwen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juni 2011 om 08:21.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:24   #10048
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat ik over jouw ethische taal opmerk is dat niet verder komt dan stoffige conservatief-christelijk geïnspireerde relikwieën-ethiek �* la verbieden, gebieden, tradities.
Een slecht opmerkingsvermorgen dan.

Citaat:
Ik ken mensen van 80 die dynamischer denken dan jij.
Ik ken ook iemand die van in de 80 die 'opener' denkt dan mij. Een bejaard oud vrouwtje die Wicca praktiseert, en nog steeds achter de mannen loopt.

Citaat:
Het is niet omdat men de zin van het huwelijk in vraag stelt, dat men het absoluut wil verbieden voor anderen of polygamie verplicht wil invoeren.
Wie heeft er hier de zin van het huwelijk in vraag gesteld?
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:29   #10049
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hellend vlak. Met drogredeneringen ga je er niet komen, Albrecht. Dat lukte bij Paulus ook niet. Waarom denk je dat jouw drogredeneringen wèl verf zullen pakken?
Dit is geen drogreden. Het Christelijk fundament, hoewel helemaal geseculariseerd, is nog steeds aanwezig in onze maatschappij. Dat weg nemen zorgt voor een groot gat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja, Albrecht, in het Latijn. Niet in het Grieks. Daar is het een voorvoegsel met de betekenis "dezelfde" of "hetzelfde".

Bekijk nu je "definitie uit oudere woordenboeken" nog eens...

Begint het al wat te dagen?
Aquafobie , aviofobie, ...
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:31   #10050
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Maar hey! Laat je vooral niet wijsmaken dat er mensen zijn die je haten omwille van je seksuele voorkeur hoor. Alles is rozengeur en maneschijn...



De idiotie van sommige van die homofoben is waarlijk grenzeloos...
Niemand hier zegt dat zo'n dingen niet gebeuren...
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:33   #10051
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Aquafobie , aviofobie, ...
Nog steeds je blunder niet ingezien?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:33   #10052
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen.

Jij wel blijkbaar?

Laat eens wat getallen horen of we gaan nog denken dat jij over jezelf bezig bent.



Neen. Zelfhaat heeft te maken met hoe je naar jezelf kijkt.



Er is geen enkele reden om aan te nemen dat mensen die tegen het homohuwelijk zijn, daarmee ook tegen homoseksuelen zijn. Ik ben ook tegen kinderhuwelijken, maar heb daarom niks tegen kinderen. Jij misschien ook en als dat zo is, kun je het misschien ook beter begrijpen. Kinderen zijn net zo veel als homofielen, mannen en vrouwen, allemaal gelijkwaardige mensen. Gelijkwaardig, maar niet gelijkaardig.

Eens je dat gaat beseffen, kun je misschien wat meer van jezelf gaan houden ipv van je te laten wijsmaken door de homolobby (lees: Raf's ideeëngoed) dat iedereen je haat. Want dat leidt alleen maar tot echte haat tegenover mensen, die het vaak en meestal zelfs, goed met je menen.

De reden waarom bepaalde homoseksuelen zichzelf haten, zogenaamd door de anderen, ligt volgens mij meestal bij het feit dat zij zelf onnodige hatelijkheden hebben ontwikkeld tegenover mensen die hun zogezegd minderwaardig zouden vinden, terwijl dat niet zo is.

Het is nochtnas heel belangrijk te willen en zo ook te kunnen jezelf zien zoals anderen jou zien. Volgens mij zou dat je zelfbeeld alleen maar ten goede komen.

Laat je niet wijsmaken dat anderen je haten, want dat is niet zo.

Paulus.
ik vind jouw retoriek te belachelijk voor woorden. je stelt me een vraag die een duidelijk no-win situatie inleidt: ofwel zeg ik dat ik holebi ben en mag ik - ongevraagd - afrekenen met uw ideëen daarover ofwel zeg ik dat ik geen holebi ben en ben ik in het ijle aan het spreken volgens u.

cijfers. waarom moet alles gedocumenteerd zijn met cijfers? ik ben er zeker van dat er cijfers over te vinden zijn maar ik ga het nu echt niet googlen om je een plezier te doen. zoek het zelf uit want mij maakt het niet uit of jij nu al dan niet wil aanvaarden dat holebi's dikwijls problemen met zichzelf hebben owv de druk die van maatschappij uitgaat, een maatschappij die maar al te graag holebi's in hetzelfde hokje duwt als pedofielen, beestenneukers en meer van dat fraais. een maatschappij die holebi's stigmatiseert.

kinderhuwelijken en homohuwelijken. gevaarlijk om die twee in dezelfde zin te zetten maar bon, getroubleerde zielen houden daar wel van.
je bent tegen kinderhuwelijken omdat een kind niet zou moeten getrouwd zijn. je bent tegen homohuwelijken omdat een homo (holebi) niet zou moeten getrouwd zijn.
goeie poging maar niet goed genoeg: je kan niet ontkennen dat je niet wil dat holebi's getrouwd zijn omdat ze holebi zijn maw geen huwelijk man+vrouw zullen hebben. je gunt de holebi's niet hetzelfde als de hetero's. moet ik daaruit afleiden dat je niets tegen holebi's hebt??

ikzelf denk hoegenaamd niet dat anderen mij haten maar ik ken er wel die dat wel denken enkel en alleen owv hun geaardheid en de ervaringen die ze in hun leven opgedaan hebben. dat is en blijft onaanvaardbaar en het is een schande dat er mensen zijn in onze maatschappij die deze wantoestanden passief en actief steunen.

Laatst gewijzigd door Maori : 26 juni 2011 om 08:39.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:33   #10053
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Niemand hier zegt dat zo'n dingen niet gebeuren...
Scroll dan maar eens een paar posts terug naar boven...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:36   #10054
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Een slecht opmerkingsvermorgen dan.

Ik ken ook iemand die van in de 80 die 'opener' denkt dan mij. Een bejaard oud vrouwtje die Wicca praktiseert, en nog steeds achter de mannen loopt.

Wie heeft er hier de zin van het huwelijk in vraag gesteld?
Wel, verras mij dan eens.
Tot nu toe lees ik alleen maar dingen die zo uit een godsdienst handboek uit de jaren '50 kunnen komen.

Met "open denken" kan je alle kanten uit, maar dat doen Wicca's helemaal niet, ze denken ook maar wat er in een handboek geschreven staat.

Dynamisch denken veronderstelt dat je steeds analyseert hoe je aan bepaalde denkpistes gekomen bent. Daarna zou (het is maar een suggestie...) je best overwegen of de ethische traditie die je hebt overgeërfd zinvol en bruikbaar is, voor jezelf, anderen, de maatschappij in het algemeen.

Dat impliceert dat je soms regels en tradities die a priori goed bleken te zijn moet in vraag durven stellen...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juni 2011 om 08:46.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:39   #10055
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Pardon? Ik heb nog niets anders gedaan? U kan toch wel lezen?
Wat baten kaars en bril..............
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:46   #10056
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nog steeds je blunder niet ingezien?
Het mengen van Grieks en Latijn (dat zelf een heel aantal Griekse leenwoorden kent), is toch nog iets anders dan het mengen van Grieks met slecht gevormde afkortingen...

Dus nee, ik zie geen blunder in. Fantaseer maar lekker door, maar ga mij niet beschuldigen van je eigen onkunde.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 juni 2011 om 08:51.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:47   #10057
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ik ken ook iemand die van in de 80 die 'opener' denkt dan mij. Een bejaard oud vrouwtje die Wicca praktiseert, en nog steeds achter de mannen loopt.
En wat is daar mis mee??
Typisch dat u - in uw ogen - vreemd gedrag associeert met "open".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Wie heeft er hier de zin van het huwelijk in vraag gesteld?
U ontkent dat??? Werd hier niet gesproken over de reden van het huwelijk?? Procreatie enz??? Dit werd niet aangehaald? Jawel dus er werd wél over de zin van het huwelijk gesproken. Neen, ik ga niet alle 500+ pagina's overlopen om jou een plezier te doen; ze zijn toegankelijk voor iedereen. Indien u uw geheugen moet/wilt opfrissen, doe het dan zelf.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:48   #10058
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Scroll dan maar eens een paar posts terug naar boven...
Ik zie niets dat zoiets beweert in dat bericht van Paulus.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:49   #10059
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Niemand hier zegt dat zo'n dingen niet gebeuren...
Neen.

Jij wel blijkbaar?

Laat eens wat getallen horen of we gaan nog denken dat jij over jezelf bezig bent.

Met dank aan Paulus.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:50   #10060
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En wat is daar mis mee??
Typisch dat u - in uw ogen - vreemd gedrag associeert met "open".
U koppelt er vreemd gedrag aan, ik niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
U ontkent dat??? Werd hier niet gesproken over de reden van het huwelijk?? Procreatie enz??? Dit werd niet aangehaald? Jawel dus er werd wél over de zin van het huwelijk gesproken. Neen, ik ga niet alle 500+ pagina's overlopen om jou een plezier te doen; ze zijn toegankelijk voor iedereen. Indien u uw geheugen moet/wilt opfrissen, doe het dan zelf.
Jij bent er toch pas sinds begin juni? Een dubbelnick?
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be