Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2011, 08:53   #10061
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Neen.

Jij wel blijkbaar?

Laat eens wat getallen horen of we gaan nog denken dat jij over jezelf bezig bent.

Met dank aan Paulus.
Paulus ontkent het niet, hij twijfelt alleen over de schaal.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:56   #10062
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Dus nee, ik zie geen blunder in. Fantaseer maar lekker door, maar ga mij niet beschuldigen van je eigen onkunde.
Raf heeft enkele schrijnende voorbeelden van menselijk leed owv homofobie gepost maar blijkbaar vindt u het belangrijker om over technicaliteiten te blijven doordrammen.

Ik versta mensen als u écht niet. Het blijkbaar niet onoverkomelijk vinden dat medemensen in stilte lijden tot sommigen zelfs zelfmoord plegen enkel en alleen owv hun - wettelijk toegelaten - sexualiteit. Onbegrijpelijk.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:59   #10063
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Raf heeft enkele schrijnende voorbeelden van menselijk leed owv homofobie gepost maar blijkbaar vindt u het belangrijker om over technicaliteiten te blijven doordrammen.
Nee, Raf heeft nieuwsartikels geplaatst als een soort emotioneel argument tegen Paulus, vanuit een verkeerde veronderstelling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik versta mensen als u écht niet.
Misschien omdat je niet luistert?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Het blijkbaar niet onoverkomelijk vinden dat medemensen in stilte lijden tot sommigen zelfs zelfmoord plegen enkel en alleen owv hun - wettelijk toegelaten - sexualiteit.
Ik keur die wandaden af, heb ik altijd al gedaan. Maar ik vind het tijdsverspilling om daar in elk bericht iets over te zeggen.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 juni 2011 om 08:59.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 08:59   #10064
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Paulus ontkent het niet, hij twijfelt alleen over de schaal.
Ok, hoeveel mensen moeten daar dan van afzien vooraleer homofobie onaanvaardbaar wordt in het hoofd van iedereen?

Paulus' twijfels zijn ongegrond maar zelfs al was er maar 1 zelfmoord owv homofobie, dan nog moet dat onaanvaardbaar zijn.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:02   #10065
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ok, hoeveel mensen moeten daar dan van afzien vooraleer homofobie onaanvaardbaar wordt in het hoofd van iedereen?
Het probleem is dat er wordt getracht om elk laatste greintje nuance uit te wissen. Er is een groot verschil tussen homo's haten en tegen het homohuwelijk zijn, daar ging deze discussie ook over.

Ik ben niet tegen het homohuwelijk, maar ik vind dat anderen dat wel mogen zijn.

Wat jij zegt is dat men mensen hun recht op eigen mening moet afnemen, omdat er enkele ware gewelddadige haters tussenzitten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Paulus' twijfels zijn ongegrond maar zelfs al was er maar 1 zelfmoord owv homofobie, dan nog moet dat onaanvaardbaar zijn.
Ut supra.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:06   #10066
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Nee, Raf heeft nieuwsartikels geplaatst als een soort emotioneel argument tegen Paulus, vanuit een verkeerde veronderstelling.

Misschien omdat je niet luistert?
Ik keur die wandaden af, heb ik altijd al gedaan. Maar ik vind het tijdsverspilling om daar in elk bericht iets over te zeggen.
Weet je wat Albrecht: je hebt gelijk. En weet je wat nog meer: je mag fier zijn. Je bent een hele vent met die gedachten en dat discussievermogen van jou.
Is het leven eigenlijk makkelijker zonder empathisch vermogen, ik heb me dat altijd afgevraagd en nu heb ik iemand gevonden die me daar een antwoord zal kunnen op geven.

Raf heeft getuigenissen geplaatst die jij trivialiseert...net alsof hij ons de weersverwachtingen voor volgende week meegedeeld heeft. Nuff said.

Misschien omdat ik niet luister? Ook zo spitsvondig...wow, indrukwekkend Albrecht.
Ten eerste was dat een verzuchting, geen discussiepunt maar bon, als je niet echt een punt hebt, moet je je wel aan strohalmen vastklampen.
Ten tweede denk ik niet dat ik nog meer info hoef van mensen als jou. Het is duidelijk wat jij denkt over homosexuelen, het is jouw goed recht maar zoals ik al eerder verzuchtte: ik versta mensen als jou niet.

Het is tijdsverspilling om commentaar te plaatsen die aangeeft dat het niet kan dat mensen - met ons medeweten - lijden owv hun geaardheid; spijtig dat je niet hetzelfde denkt over de rest van jouw retoriek.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:12   #10067
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het mengen van Grieks en Latijn (dat zelf een heel aantal Griekse leenwoorden kent), is toch nog iets anders dan het mengen van Grieks met slecht gevormde afkortingen...

Dus nee, ik zie geen blunder in. Fantaseer maar lekker door, maar ga mij niet beschuldigen van je eigen onkunde.
Ik zie dat er voor jou weer eens een tekeningetje aan te pas gaat moeten komen...

Jouw definitie uit "oudere woordenboeken" stelt dat het woord homofobie uit het Grieks afgeleid is. Dat betekent m.a.w. dat "homo" hier naar het voorvoegsel "dezelfde" verwijst en niet naar het Latijnse zelfstandig naamwoord voor "het menselijk geslacht". Dat het Latijn heel wat Griekse leenwoorden kent, heeft daar hoegenaamd niets mee te maken. De "definitie uit het oudere woordenboek" waar jij naar linkte is dus gewoon compleet verkeerd en jij hebt dat blindelings overgenomen. Dat alle andere definities uit dezelfde link wèl de correcte betekenis van het Griekse voorvoegsel "homo" kunnen toepassen, heb je trouwens gemakkelijkheidshalve straal genegeerd. We begrijpen ook wel waarom natuurlijk...

Onkunde, zei je? Splinter en balk, zeg ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:14   #10068
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het probleem is dat er wordt getracht om elk laatste greintje nuance uit te wissen. Er is een groot verschil tussen homo's haten en tegen het homohuwelijk zijn, daar ging deze discussie ook over.

Ik ben niet tegen het homohuwelijk, maar ik vind dat anderen dat wel mogen zijn.

Wat jij zegt is dat men mensen hun recht op eigen mening moet afnemen, omdat er enkele ware gewelddadige haters tussenzitten.

Ut supra.
Het probleem is dat anti-homohuwelijk en anti-homo heel vaak hand in hand gaat en dat weet jij ook.

Ik vind ook dat mensen tegen het homohuwelijk mogen zijn maar dan wil ik wel gegronde redenen zien. Tot nu toe heb ik enkel kunnen besluiten dat het is omdat het huwelijk "als sinds mensenheugenis man+vrouw is".
Wel, alles evolueert Albrecht. Zo ook de omschrijving van de term "huwelijk en als de omschrijving moest veranderd worden om toe te laten dat mensen met een andere (wettelijk toegelaten) sexualiteit ook met hun partner kunnen trouwen, dan kan ik niet verstaan waarom iemand, die sowieso geen zaken heeft met wie iemand trouwt (zolang er maar binnen de lijntjes van het wettelijke gekleurd wordt), daar tegen zou zijn.

Een echte niet-homofoob verstaat dat mensen van hetzelfde geslacht elkaar kunnen graag zien, net zoals heterokoppels, en dat holebi's misschien wel 's dezelfde drang zouden kunnen hebben zoals hetero's die elkaar eeuwige trouw willen beloven.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:22   #10069
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Is het leven eigenlijk makkelijker zonder empathisch vermogen, ik heb me dat altijd afgevraagd en nu heb ik iemand gevonden die me daar een antwoord zal kunnen op geven.
Je kunt snel oordelen vanachter een schermpje. Na de hondenfluisteraar de computerfluisteraar.

Citaat:
Raf heeft getuigenissen geplaatst die jij trivialiseert...net alsof hij ons de weersverwachtingen voor volgende week meegedeeld heeft.
Ik trivialiseer de artikels in deze discussie ja, omdat ze zijn geplaatst vanuit een verkeerd veronderstelling.

Citaat:
Ten tweede denk ik niet dat ik nog meer info hoef van mensen als jou. Het is duidelijk wat jij denkt over homosexuelen, het is jouw goed recht maar zoals ik al eerder verzuchtte: ik versta mensen als jou niet.
NU GA JIJ EENS DEFTIG LEZEN! IK HEB HELEMAAL NIETS TEGEN HOMOSEKSUELEN IN HET ALGEMEEN, EN IK HEB ZE NOOIT MET MAAR OOK MAAR ÉÉN VINGER KWAADGEDAAN!

JIJ ZIT HIER SCHANDALIGE VERONDERSTELLINGEN TE MAKEN! IK HEB AL MEERMAALS GEZEGD DAT IK NIETS TEGEN HOMOSEKSUELEN HEB, NOG TEGEN HET HOMOHUWELIJK! JE MOET BESCHAAMD ZIJN!!!
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:24   #10070
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Rustig, rustig...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:25   #10071
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Het probleem is dat anti-homohuwelijk en anti-homo heel vaak hand in hand gaat en dat weet jij ook.
Het probleem is dat jij een troll bent die mensen vals beschuldigt.

Citaat:
Wel, alles evolueert Albrecht.
Behalve jouw leesvermogen.

Citaat:
Een echte niet-homofoob
No true scotsman.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:30   #10072
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Je kunt snel oordelen vanachter een schermpje. Na de hondenfluisteraar de computerfluisteraar.

Ik trivialiseer de artikels in deze discussie ja, omdat ze zijn geplaatst vanuit een verkeerd veronderstelling.

NU GA JIJ EENS DEFTIG LEZEN! IK HEB HELEMAAL NIETS TEGEN HOMOSEKSUELEN IN HET ALGEMEEN, EN IK HEB ZE NOOIT MET MAAR OOK MAAR ÉÉN VINGER KWAADGEDAAN!

JIJ ZIT HIER SCHANDALIGE VERONDERSTELLINGEN TE MAKEN! IK HEB AL MEERMAALS GEZEGD DAT IK NIETS TEGEN HOMOSEKSUELEN HEB, NOG TEGEN HET HOMOHUWELIJK! JE MOET BESCHAAMD ZIJN!!!
Wel beste Albrecht, dan heb jij een imagoprobleem. Ik denk niet dat iemand hier denkt dat jij niets tegen holebi's hebt.

Wat kan je verwachten van iemand die geen zin heeft om altijd maar zijn niet-haat tegenover holebi's te plaatsen en daarentegen liever commentaar plaatst die het tegenovergestelde doet vermoeden.

Niet nodig te roepen of is dat jouw modus operandi wanneer het je teveel wordt? Misschien zou jij wat meer moeten fluisteren ipv te roepen. Iemand die roept, heeft altijd ongelijk. En gelieve te noteren dat ik jouw drang om mij privé-berichten te sturen, in de kiem wil smoren wegens geen interesse; alles wat ik over jou wil weten, kan ik hier op dit forum vinden.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:33   #10073
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het probleem is dat jij een troll bent die mensen vals beschuldigt.

Behalve jouw leesvermogen.

No true scotsman.
Doe iets aan je imago; probleem verholpen. Tot zover hou ik het bij m'n huidige standpunt.

Nog een spitsvondigheid �* la Albrecht; mag ik vragen hoe oud jij bent Albrecht? Oud of heel oud?

Helemaal niet. Een term om te vermijden dat ik te ver zou gaan in m'n terminologie en mensen, die holebi's enkel tolereren, homo-liefhebbers zou gaan noemen.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:39   #10074
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Het probleem is dat jij een troll bent die mensen vals beschuldigt.
Als we jou moeten geloven, zit het hier vol trollen. Kijk je 's avonds wel onder je bed of er geen trol onder zit? Je weet maar nooit...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:41   #10075
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Wel beste Albrecht, dan heb jij een imagoprobleem. Ik denk niet dat iemand hier denkt dat jij niets tegen holebi's hebt.
Inderdaad. Tot voor kort was hij overigens ook een rabiate katholiek fundamentalist. En "ineens" is hij niet meer katholiek... Wie gelooft zo iemand nog?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En gelieve te noteren dat ik jouw drang om mij privé-berichten te sturen, in de kiem wil smoren wegens geen interesse; alles wat ik over jou wil weten, kan ik hier op dit forum vinden.
Dat probeerde hij vorige week ook bij mij...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 09:48   #10076
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Tot voor kort was hij overigens ook een rabiate katholiek fundamentalist. En "ineens" is hij niet meer katholiek... Wie gelooft zo iemand nog?


Dat probeerde hij vorige week ook bij mij...
Dubieuze figuur.....
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 10:15   #10077
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Tot voor kort was hij overigens ook een rabiate katholiek fundamentalist. En "ineens" is hij niet meer katholiek...
Dat zou toch goed nieuws moeten zijn?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 26 juni 2011 om 10:15.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 10:38   #10078
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Dat zou toch goed nieuws moeten zijn?
Mja, dat zou je denken hé? Bij mij roept het echter alleen maar meer twijfels op omtrent zijn geloofwaardigheid...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 11:31   #10079
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2399


http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=5847


http://www.gayworld.be/holebi-nieuws...a-cyberpesten/

Maar hey! Laat je vooral niet wijsmaken dat er mensen zijn die je haten omwille van je seksuele voorkeur hoor. Alles is rozengeur en maneschijn...



De idiotie van sommige van die homofoben is waarlijk grenzeloos...
Dat heeft niks te maken met zelfhaat, maar alles met pesterijen.

En het ging dus over zelfhaat.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 11:41   #10080
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
ik vind jouw retoriek te belachelijk voor woorden. je stelt me een vraag die een duidelijk no-win situatie inleidt: ofwel zeg ik dat ik holebi ben en mag ik - ongevraagd - afrekenen met uw ideëen daarover ofwel zeg ik dat ik geen holebi ben en ben ik in het ijle aan het spreken volgens u.
Jij mag dat vinden, maar dat is hoegenaamd niet wat er staat of wat ik zeg. Ik voel me dus absoluut niet aangeproken door uw repliek.

Citaat:
cijfers. waarom moet alles gedocumenteerd zijn met cijfers?
Om uw bewering hard te maken.

Citaat:
ik ben er zeker van dat er cijfers over te vinden zijn maar ik ga het nu echt niet googlen om je een plezier te doen.
U moet dat niet doen om mij plezier te doen, wan daar doe je me geen plezier mee. Je moet dat doen voor je eigen geloofwaardigheid. Je kunt zo alles gaan beweren.

Citaat:
zoek het zelf uit want mij maakt het niet uit of jij nu al dan niet wil aanvaarden dat holebi's dikwijls problemen met zichzelf hebben owv de druk die van maatschappij uitgaat, een maatschappij die maar al te graag holebi's in hetzelfde hokje duwt als pedofielen, beestenneukers en meer van dat fraais. een maatschappij die holebi's stigmatiseert.
U maakt hier valse insinuaties omdat ik naar een bron van uw bewering vraag.

Tjah?! Ik denk daar zo het mijne over.

Citaat:
kinderhuwelijken en homohuwelijken. gevaarlijk om die twee in dezelfde zin te zetten maar bon, getroubleerde zielen houden daar wel van.
je bent tegen kinderhuwelijken omdat een kind niet zou moeten getrouwd zijn. je bent tegen homohuwelijken omdat een homo (holebi) niet zou moeten getrouwd zijn.
goeie poging maar niet goed genoeg: je kan niet ontkennen dat je niet wil dat holebi's getrouwd zijn omdat ze holebi zijn maw geen huwelijk man+vrouw zullen hebben. je gunt de holebi's niet hetzelfde als de hetero's. moet ik daaruit afleiden dat je niets tegen holebi's hebt??
Nee het is niet daarom dat ik tegen het homohuwelijk ben. Blijkbaar kent u niet eens mijn redens en toch veroordeel je me...

Tjah?! Ik denk daar zo het mijne over.

Citaat:
ikzelf denk hoegenaamd niet dat anderen mij haten maar ik ken er wel die dat wel denken enkel en alleen owv hun geaardheid en de ervaringen die ze in hun leven opgedaan hebben. dat is en blijft onaanvaardbaar en het is een schande dat er mensen zijn in onze maatschappij die deze wantoestanden passief en actief steunen.
Elkander haten is maar zeer zelden goed te keuren. Maar toch overkomt het iedereen wel eens om zeer uiteenlopende redenen. Maar je hebt gelijk, dat is jammer. En er is ook niemand die dat betwist.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be