Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2007, 14:37   #1001
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Mooie tekening, maar wel jammer: zo een schattige kalimero voor een fascistische partij als het FDF.
Wel, zo is het toch, ze spelen de verdrukte minderheid die gewoon in harmonie wil samenleven en niks meer als het is om te jammeren bij Europa, maar op hun congressen is het van dit :

__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 15:41   #1002
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter
 
lomeanor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 9.853
Standaard

Inderdaad. Als je niet beter wist zou je nog medelijden krijgen als je de carrefour leest.

Een hele tijd geleden las ik een tekstje van zo een dolgedraaide franskiljon die Dilbeek vergeleek met Rwanda.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 15:51   #1003
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Inderdaad. Als je niet beter wist zou je nog medelijden krijgen als je de carrefour leest.

Een hele tijd geleden las ik een tekstje van zo een dolgedraaide franskiljon die Dilbeek vergeleek met Rwanda.
Ik heb ook al van zo een gebrainwashede gelezen dat de politie in Dilbeek op straat luistert of de mensen geen Frans spreken.

Tja, ik hoop voor Vlaanderen dat het niet aan etnische zuivering doet want het is er dan in elk geval niet goed in : welke bevolkingsgroep blijft stijgen in percentage?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 15:55   #1004
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik vraag me af, waarom doet die FDF'er een Vlaams vlaggetje op Brussel? De tekst luidt: Wij geven Brussel haar ware dimensie. Bovendien staan er ook enige gemeenten in het lichtblauw, willen ze die annexeren?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 15:58   #1005
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vraag me af, waarom doet die FDF'er een Vlaams vlaggetje op Brussel? De tekst luidt: Wij geven Brussel haar ware dimensie. Bovendien staan er ook enige gemeenten in het lichtblauw, willen ze die annexeren?
Neen, die gemeenten in het lichtblauw zijn de zes faciliteitengemeenten, die in hun ogen gewoon reeds geannexeerd zijn. Moureaux van de PS sprak zelfs al eens over dat we weer "Wemmel bij Vlaanderen willen aanhechten"

Waarom zij daar een Vlaams vlagje op Brussel houden is mij ook een raadsel, maar een ding weet ik : het zal wel spottend geweest zijn, vraag het eens aan everytime, die zal vast op de eerste rij gezeten hebben.
__________________
Steun Oranje-Blauw!

Laatst gewijzigd door evilbu : 15 mei 2007 om 15:58.
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 16:00   #1006
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Neen, die gemeenten in het lichtblauw zijn de zes faciliteitengemeenten, die in hun ogen gewoon reeds geannexeerd zijn. Moureaux van de PS sprak zelfs al eens over dat we weer "Wemmel bij Vlaanderen willen aanhechten"

Waarom zij daar een Vlaams vlagje op Brussel houden is mij ook een raadsel, maar een ding weet ik : het zal wel spottend geweest zijn, vraag het eens aan everytime, die zal vast op de eerste rij gezeten hebben.
Nou, Everytime?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 16:02   #1007
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nou, Everytime?
Het is hoog tijd dat je doorhebt wat voor iemand Everytime is. Janken over dat België met zijn communautaire zever niet interessert kan ie als de beste, maar vergis u niet : hij heeft zelf al toegegeven dat hij aan de anschlussbetoging in Linkebeek heeft deelgenomen in 2005. Het communautaire interessert hem juist wel, maar voor hem is het eraan, want de franstaligen overheersen niet meer zoals ze zouden moeten.
__________________
Steun Oranje-Blauw!

Laatst gewijzigd door evilbu : 15 mei 2007 om 16:03.
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 16:07   #1008
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Het is hoog tijd dat je doorhebt wat voor iemand Everytime is. Janken over dat België met zijn communautaire zever niet interessert kan ie als de beste, maar vergis u niet : hij heeft zelf al toegegeven dat hij aan de anschlussbetoging in Linkebeek heeft deelgenomen in 2005. Het communautaire interessert hem juist wel, maar voor hem is het eraan, want de franstaligen overheersen niet meer zoals ze zouden moeten.
Ik wil trouwens even meedelen dat ik om ben. Brussel moet opzich hoofdstad worden van een onafhankelijk Vlaanderen, hoewel de klus énorm zal zijn. Verpaupering wegwerken, de stad vernederlandsen, dit hoewel ik tegen faciliteiten ben voor franstaligen. Soms moet je een beetje aan nation-building doen, in het geval van de Vlaamse staat zal dat enorm veel zijn. Misschien dat, als de Nederlanden herenigd zijn, koningin Beatrix haar oude troon in Brussel weer in gebruik kan maken, tevens die in Den Haag te behouden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 16:12   #1009
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik wil trouwens even meedelen dat ik om ben. Brussel moet opzich hoofdstad worden van een onafhankelijk Vlaanderen, hoewel de klus énorm zal zijn. Verpaupering wegwerken, de stad vernederlandsen, dit hoewel ik tegen faciliteiten ben voor franstaligen. Soms moet je een beetje aan nation-building doen, in het geval van de Vlaamse staat zal dat enorm veel zijn. Misschien dat, als de Nederlanden herenigd zijn, koningin Beatrix haar oude troon in Brussel weer in gebruik kan maken, tevens die in Den Haag te behouden.
Mijn visie is echter niet dat ik het beste wil voor Vlaanderen, maar voor de Vlamingen (en bij veralgemening de Noordvlamingen). Als allen naar Mars verhuizen en daar terraforming doen voor ons het beste is, dan zij het zo. Als Brussel laten vallen het beste is, dan zij dat zo. Als Brussel heroveren en controleren/vernederlandsen het beste is, dan zij het zo.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 16:14   #1010
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Mijn visie is echter niet dat ik het beste wil voor Vlaanderen, maar voor de Vlamingen (en bij veralgemening de Noordvlamingen). Als allen naar Mars verhuizen en daar terraforming doen voor ons het beste is, dan zij het zo. Als Brussel laten vallen het beste is, dan zij dat zo. Als Brussel heroveren en controleren/vernederlandsen het beste is, dan zij het zo.
Maar ja, wat �*s het beste voor de Vlamingen, de ene Vlaming zal aan het een voordeel hebben en de andere aan iets anders.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 21:36   #1011
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Mooie tekening, maar wel jammer: zo een schattige kalimero voor een fascistische partij als het FDF.
Misschien kan ie dat eierschelpje vervangen door een veel te grote Pruissische punthelm.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 13:09   #1012
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Photoshop, iemand?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 13:42   #1013
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Photoshop, iemand?
Op dit moment geen tijd voor eigenlijk.
Maar ik gebruik geen photoshop, enkel ulead software.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 13:44   #1014
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
ulead software.
PhotoImpact?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 13:45   #1015
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
PhotoImpact?
Morph Editor en Image Editor. En dan nog enkel maar een trial versie daarvan.
Geen nood, na mijn examens maak ik misschien nog wat avatartjes bij.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 14:58   #1016
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik wil trouwens even meedelen dat ik om ben. Brussel moet opzich hoofdstad worden van een onafhankelijk Vlaanderen, hoewel de klus énorm zal zijn. Verpaupering wegwerken, de stad vernederlandsen, dit hoewel ik tegen faciliteiten ben voor franstaligen. Soms moet je een beetje aan nation-building doen, in het geval van de Vlaamse staat zal dat enorm veel zijn. Misschien dat, als de Nederlanden herenigd zijn, koningin Beatrix haar oude troon in Brussel weer in gebruik kan maken, tevens die in Den Haag te behouden.
Waarom wil jij er toch altijd die groot-Nederlandse drrom van jou inmengen? Heb je dan nog niet door, dat die niet doorgaat? We moeten al veel moeite doen om aan een vlaamsvoelende meerderheid van verkozenen te geraken, droom dus niet van een groot-nederlandsvoelende meerderheid. Die komt er nooit. Beatrix, noch Willem zijn welkom. WWWW Wij WIllen Willem Weg. Hij mag al eens een bezoekje komen brengen, en kijken wat de toekomst in petto houdt voor hem en zijn nakomelingen: een lege troon wegens republiek. Het ziekelijke van een bloedlijn troonopvolging kan niet genoeg uitgekotst worden. Waarom doen de nederland-gekken dat niet ineens voor de volgende regering? Altijd dezelfde aan de macht, of de eerstvolgende afstammeling...
Laat ons, echte Vlamingen, aub gerust met zulke onzin. Eens Albertoo verdwenen uit het paleis, zal dat voor de president dienen, en NOOIT komt er nog een koning. NOOIT (N O O I T) en alzeker geen hollandse trien of willempie.
Hoewel wij zullen gaan voor een samenwerking, zal zich dit nooit in een of andere staatsvorm uiten. Vlaanderen zal zijn onafhankelijkheid behouden. Nederland, of liever: stukken ervan, mogen zich eventueel komen aansluiten tot een Groot-Vlaanderen Republiek.
Maar andere samenwerkingen zullen AFgebouwd worden. De VLAAMSE variant van onze taal zal overheersen en de nederlandse varianten uit onze woordenboeken verdwijnen, zoals in het verleden zoveel vlaamse woorden verdwenen. WIJ zijn een ANDER VOLK dan de nederlanders. WAT hebben wij gemeen, buiten wat afgenomen gebied van ons, en de grenzen, en een beetje taal? NIKS meer dan de fransen en de duitsers en de luxemburgers en de Walen... ALsof we blij moeten zijn met hun voortdurende sabotage, afschermen van de natuurlijke uitwegen van Vlaanderen (waarvan ze er één gewoon ingepikt hebben). Gewoon stinkjaloers op onze successen, en net als de Walen, alles doen om ons stokken in de wielen te komen steken... nee dank je. Vlaanderen Vlaams! Por siempre! (voor diegenen die géén vlaams verstaan hé )
Ergens zit er een overeenkomst met de Dominicaanse Republiek. Jijdenkt toch niet, nadat ze de Haïtianen hebben buitengesmeten, dat ze daar terug voor één groot Hispaniola gaan zeker? ZELFS ni als het helemaal Spaans werd...
Nee, ga je hollandse sentimenten maar elders verspreiden, wij hebben genoeg aan ons zelve. De rare Vlamingen die zulke sentimenten vertonen mogen altijd uitwijken naar het noorden he. Dan zijn die ook tevreden...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 15:01   #1017
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Misschien kan ie dat eierschelpje vervangen door een veel te grote Pruissische punthelm.
Ik zou die punthelm wel OP het schelpje zetten, of het "image" verdwijnt en zal niet voor iedereen duidelijk zijn dat het calimero betreft vrees ik.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 15:58   #1018
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Waarom wil jij er toch altijd die groot-Nederlandse drrom van jou inmengen? Heb je dan nog niet door, dat die niet doorgaat? We moeten al veel moeite doen om aan een vlaamsvoelende meerderheid van verkozenen te geraken, droom dus niet van een groot-nederlandsvoelende meerderheid. Die komt er nooit. Beatrix, noch Willem zijn welkom. WWWW Wij WIllen Willem Weg. Hij mag al eens een bezoekje komen brengen, en kijken wat de toekomst in petto houdt voor hem en zijn nakomelingen: een lege troon wegens republiek. Het ziekelijke van een bloedlijn troonopvolging kan niet genoeg uitgekotst worden. Waarom doen de nederland-gekken dat niet ineens voor de volgende regering? Altijd dezelfde aan de macht, of de eerstvolgende afstammeling...
Laat ons, echte Vlamingen, aub gerust met zulke onzin. Eens Albertoo verdwenen uit het paleis, zal dat voor de president dienen, en NOOIT komt er nog een koning. NOOIT (N O O I T) en alzeker geen hollandse trien of willempie.
Hoewel wij zullen gaan voor een samenwerking, zal zich dit nooit in een of andere staatsvorm uiten. Vlaanderen zal zijn onafhankelijkheid behouden. Nederland, of liever: stukken ervan, mogen zich eventueel komen aansluiten tot een Groot-Vlaanderen Republiek.
Maar andere samenwerkingen zullen AFgebouwd worden. De VLAAMSE variant van onze taal zal overheersen en de nederlandse varianten uit onze woordenboeken verdwijnen, zoals in het verleden zoveel vlaamse woorden verdwenen. WIJ zijn een ANDER VOLK dan de nederlanders. WAT hebben wij gemeen, buiten wat afgenomen gebied van ons, en de grenzen, en een beetje taal? NIKS meer dan de fransen en de duitsers en de luxemburgers en de Walen... ALsof we blij moeten zijn met hun Wie is de moedigaard die de Vlaamse regering naar een onafhankelijk Vlaanderen leidt? Leterme dus al niet... Die heeft zijn ziel ook al verkocht aan Belgie. Wanneer komt er een echte Vlaming op dat stoeltje te zitten? . Vlaanderen Vlaams! Por siempre! (voor diegenen die géén vlaams verstaan hé )
Ergens zit er een overeenkomst met de Dominicaanse Republiek. Jijdenkt toch niet, nadat ze de Haïtianen hebben buitengesmeten, dat ze daar terug voor één groot Hispaniola gaan zeker? ZELFS ni als het helemaal Spaans werd...
Nee, ga je hollandse sentimenten maar elders verspreiden, wij hebben genoeg aan ons zelve. De rare Vlamingen die zulke sentimenten vertonen mogen altijd uitwijken naar het noorden he. Dan zijn die ook tevreden...
Wacht effen....
Was jij het niet die mij nog ergens op ging antwoorden maar die plots naar bed moest?

Jij bent er wel heel erg van overtuigd dat je genoeg aan jezelf hebt om Vlaanderen onafhankelijk te krijgen.
Mij goed, maar waar h�*�*l je het dat iedereen er hetzelfde over denkt als jij?

Volgens mij ben je een door en door verbelziekt Belgske. Zelfs de Hollanderhaat hebben ze er bij jouw moeiteloos met de papfles ingekregen. Je beseft niet eens dat ze erin zijn geslaagd van jou een pretentieus, arrogant en wraakzuchtig creatuurtje te maken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 mei 2007 om 16:08.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 16:11   #1019
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Waarom wil jij er toch altijd die groot-Nederlandse drrom van jou inmengen? Heb je dan nog niet door, dat die niet doorgaat? We moeten al veel moeite doen om aan een vlaamsvoelende meerderheid van verkozenen te geraken, droom dus niet van een groot-nederlandsvoelende meerderheid. Die komt er nooit. Beatrix, noch Willem zijn welkom. WWWW Wij WIllen Willem Weg. Hij mag al eens een bezoekje komen brengen, en kijken wat de toekomst in petto houdt voor hem en zijn nakomelingen: een lege troon wegens republiek. Het ziekelijke van een bloedlijn troonopvolging kan niet genoeg uitgekotst worden. Waarom doen de nederland-gekken dat niet ineens voor de volgende regering? Altijd dezelfde aan de macht, of de eerstvolgende afstammeling...
Laat ons, echte Vlamingen, aub gerust met zulke onzin. Eens Albertoo verdwenen uit het paleis, zal dat voor de president dienen, en NOOIT komt er nog een koning. NOOIT (N O O I T) en alzeker geen hollandse trien of willempie.
Hoewel wij zullen gaan voor een samenwerking, zal zich dit nooit in een of andere staatsvorm uiten. Vlaanderen zal zijn onafhankelijkheid behouden. Nederland, of liever: stukken ervan, mogen zich eventueel komen aansluiten tot een Groot-Vlaanderen Republiek.
Maar andere samenwerkingen zullen AFgebouwd worden. De VLAAMSE variant van onze taal zal overheersen en de nederlandse varianten uit onze woordenboeken verdwijnen, zoals in het verleden zoveel vlaamse woorden verdwenen. WIJ zijn een ANDER VOLK dan de nederlanders. WAT hebben wij gemeen, buiten wat afgenomen gebied van ons, en de grenzen, en een beetje taal? NIKS meer dan de fransen en de duitsers en de luxemburgers en de Walen... ALsof we blij moeten zijn met hun voortdurende sabotage, afschermen van de natuurlijke uitwegen van Vlaanderen (waarvan ze er één gewoon ingepikt hebben). Gewoon stinkjaloers op onze successen, en net als de Walen, alles doen om ons stokken in de wielen te komen steken... nee dank je. Vlaanderen Vlaams! Por siempre! (voor diegenen die géén vlaams verstaan hé )
Ergens zit er een overeenkomst met de Dominicaanse Republiek. Jijdenkt toch niet, nadat ze de Haïtianen hebben buitengesmeten, dat ze daar terug voor één groot Hispaniola gaan zeker? ZELFS ni als het helemaal Spaans werd...
Nee, ga je hollandse sentimenten maar elders verspreiden, wij hebben genoeg aan ons zelve. De rare Vlamingen die zulke sentimenten vertonen mogen altijd uitwijken naar het noorden he. Dan zijn die ook tevreden...
Maak je nou toch eens niet zo druk en raak die frustratie kwijt. Ik ben alleen maar voor Groot-Nederland als de Vlamingen dat willen. Welk idee heb jij trouwens van ons koninkrijk in je kop? Dat Beatrix de boel regeert ofzo?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 16:13   #1020
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wacht effen....
Was jij het niet die mij nog ergens op ging antwoorden maar die plots naar bed moest?

Jij bent er wel heel erg van overtuigd dat je genoeg aan jezelf hebt om Vlaanderen onafhankelijk te krijgen.
Mij goed, maar waar h�*�*l je het dat iedereen er hetzelfde over denkt als jij?

Volgens mij ben je een door en door verbelziekt Belgske. Zelfs de Hollanderhaat hebben ze er bij jouw moeiteloos met de papfles ingekregen. Je beseft niet eens dat ze erin zijn geslaagd van jou een pretentieus, arrogant en wraakzuchtig creatuurtje te maken.
Mooier had ik het niet kunnen zeggen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be