Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2023, 08:27   #1001
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Doen zou ik zeggen
Desnoods dual boot, met Windows partitie voor games die nog niet op linux werken.
Dat lijkt mij geen slecht plan.

35 Linux Games That You Must Play in 2023


p.s.

Tot diep in de nacht bezig geweest met een Win 11 en ik heb die terug kunnen zetten zoals ik het wil en niet zoals MicroSoft of anderen het willen.

Ook tegengekomen dat er rtal van bugs in Win11 ronssluipen.

En dit ook nog...

Microsoft is killing WordPad in Windows after 28 years

Toen ik al knoeiende en vechtende tegen de slaap bezig was heb ik ook problemen gehad met een gewoon tekstbestand te maken. (opgelost via instelingen apps

Gelukkig had ik LibreOffice op die pc staan.

Nu de games eens even testen op een goede werking?

p.s. Bis

sfc /scannow en DISM waren ook van de partij tijdens het gepruts.

Op huidig ogenblik werkt die PC weer naar behoren.

Volgende staat wel op die PC maar niet gebruikt al ben ik wel fan van de windowsClub

FixWin 11 is the best PC Repair software to fix Windows 11/10 problems

TIP: Notepad Not Opening on Windows 11: How to Enable It

Dit computerpraatje even volledig terzijde voortgamen...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 september 2023 om 08:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2023, 14:01   #1002
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heb een paar uurtjes BG3 gespeeld. Alleen al voor met customising kan je uren bezig zijn. Ik heb het maar rapjes gedaan om te kunnen beginnen, ik kan altijd later nog herbeginnen.
Druid half-elf gekozen. Ik speel altijd caster (soms ook hunter/ranger) en healing is altijd nuttig om niet teveel met potions rond te lopen. Ben uit het ‘vliegtuig’ geraakt en bij het eerste gevecht daarna was ik er al aan.
De meeste gevechten (of zo voelt het toch aan) heb ik de eerste keer verloren, of een Pyrrhus overwinning behaald.
Daarna, met de kennis van het terrein, een schatting van de kracht van de vijand en hun taktiek, kan je je eigen partij al wat beter voorbereiden en de tweede keer een meer efficënte strijd leveren. Verkennen en voorbereiden is cruciaal in dit game.
In veel gevallen kan je je ook uit de situatie proberen te leuteren zonder strijd, dus dat is ook fijn dat je die optie hebt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 7 september 2023 om 14:02.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2023, 14:13   #1003
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
De meeste gevechten (of zo voelt het toch aan) heb ik de eerste keer verloren, of een Pyrrhus overwinning behaald.
Daarna, met de kennis van het terrein, een schatting van de kracht van de vijand en hun taktiek, kan je je eigen partij al wat beter voorbereiden en de tweede keer een meer efficënte strijd leveren. Verkennen en voorbereiden is cruciaal in dit game.
In veel gevallen kan je je ook uit de situatie proberen te leuteren zonder strijd, dus dat is ook fijn dat je die optie hebt.
Ik zit nog altijd te wennen aan de interface en de werking van de spells en lvl20 zijnde ga ik ook gevechten met lvl40 uit de weg. Ik heb ook gemerkt dat je soms van ‘omstandigheden’ zoals in de kapel met dat rotsblok.
Voor de rest stel ik me ook dikwijls de vraag hoe in een conversatie de goeie beslissing te nemen, maar er zal wel nooit een perfecte ‘houding’ zijn.
En ik merk dat ze wel erg goed naar Dragon Age gekeken hebben en het helpt wel dat ik die recent gespeeld heb.

Voor de rest vraag ik mij af of spelers die nooit een ernstig rpg (de Japanse tellen niet mee) gespeeld heeft er mee overweg kan want het is wel écht hard-core.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2023, 22:08   #1004
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zit nog altijd te wennen aan de interface en de werking van de spells en lvl20 zijnde ga ik ook gevechten met lvl40 uit de weg. Ik heb ook gemerkt dat je soms van ‘omstandigheden’ zoals in de kapel met dat rotsblok.
Voor de rest stel ik me ook dikwijls de vraag hoe in een conversatie de goeie beslissing te nemen, maar er zal wel nooit een perfecte ‘houding’ zijn.
En ik merk dat ze wel erg goed naar Dragon Age gekeken hebben en het helpt wel dat ik die recent gespeeld heb.

Voor de rest vraag ik mij af of spelers die nooit een ernstig rpg (de Japanse tellen niet mee) gespeeld heeft er mee overweg kan want het is wel écht hard-core.
De meeste spellen bieden toch de mogelijkheid om ze aan te passen?

Zo moest ik bij Dead Space Remake - WSAD instellen en nog enkele andere
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2023, 22:38   #1005
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De meeste spellen bieden toch de mogelijkheid om ze aan te passen?

Zo moest ik bij Dead Space Remake - WSAD instellen en nog enkele andere
Ik klaag niet, er zijn 3 speelmodes: easy, normal en hard. Ik speel ‘normal’ en dat gaat goed. Ik ben al gewoon aan de D&D 30 spells at lvl2 (kies maar ). Ik wil enkel zeggen dat het voor rpg neofieten lastig te behappen zal zijn.

Maar langs de andere kant, de meeste BG3 spelers zijn waarschijnlijk deze rpg’s gewoon.

Edit: het is wel veel te goed weer om games te spelen dus het gaat traag.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 september 2023 om 22:41.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:46   #1006
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik klaag niet, er zijn 3 speelmodes: easy, normal en hard. Ik speel ‘normal’ en dat gaat goed. Ik ben al gewoon aan de D&D 30 spells at lvl2 (kies maar ). Ik wil enkel zeggen dat het voor rpg neofieten lastig te behappen zal zijn.

Maar langs de andere kant, de meeste BG3 spelers zijn waarschijnlijk deze rpg’s gewoon.

Edit: het is wel veel te goed weer om games te spelen dus het gaat traag.
Hier gaan de games best goed, zoals ik al eerder schreef: openstaande PC kast en een externe koeler er los op.

Er zijn wel games bij die een regelrechte aanval zijn op de grafische kaart qua warmteontwikkeling.

p.s.

MicroSofr is weer aan vanales aan het prutsen, mensen die het draaien hou daar even rekening mee.

Zo stak men (MSoft) voor die mensen die er gebruik van maken OUTLOOK in een nieuw jasje....
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2023 om 07:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2023, 19:57   #1007
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Nog altijd maar lvl3 (nog maar 10u op de teller met het goede weer) en ik dacht op zoek te gaan naar Halsin en dan kom ik in Blighted Village. Dacht er gewoon doorheen te lopen, gelukkig niet gedaan want dan was ik een hoop zaken misgelopen.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2023, 15:28   #1008
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Zijn er mensen die bij het spelen van sommige spellen problemen ondervinden met dat die spellen soms stilvallen zodat men in bepaalde gevallen zelfs moet overgaan tot een herstart van Win11?

Zou het Defender kunnen zijn die dit veroorzaakt?

Iemand vroeg me dat omdat hij er al problemen met gehad heeft bij het spelen van sommige spellen.

Je kan Defender Realtime beveiliging uitzetten zei ik maar let wel dat Windows die na een tijd terug aanzet.

Men kan ook voor een andere virusscanner gaan zei ik Avira bvb.

Dan ben je van Defender vanaf...

Of dat een goede optie is, geen idee van.

Men kan nog vééééél dieper gaan graven in het systeem om die uit te zetten de Defender maar dat is geen aanrader.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2023, 22:54   #1009
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zijn er mensen die bij het spelen van sommige spellen problemen ondervinden met dat die spellen soms stilvallen zodat men in bepaalde gevallen zelfs moet overgaan tot een herstart van Win11?

Zou het Defender kunnen zijn die dit veroorzaakt?

Iemand vroeg me dat omdat hij er al problemen met gehad heeft bij het spelen van sommige spellen.

Je kan Defender Realtime beveiliging uitzetten zei ik maar let wel dat Windows die na een tijd terug aanzet.

Men kan ook voor een andere virusscanner gaan zei ik Avira bvb.

Dan ben je van Defender vanaf...

Of dat een goede optie is, geen idee van.

Men kan nog vééééél dieper gaan graven in het systeem om die uit te zetten de Defender maar dat is geen aanrader.
Ik zou ook andere pistes al proberen.
Drivers eens updaten, als't een HDD is een defraggen, memtest86 eens laten lopen.
Defender heb ik nog nooit dergelijke issues mee gehad.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 08:06   #1010
Visjnu
Minister
 
Visjnu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik zou ook andere pistes al proberen.
Drivers eens updaten, als't een HDD is een defraggen, memtest86 eens laten lopen.
Defender heb ik nog nooit dergelijke issues mee gehad.
Ik zou ook eerst aan drivers denken, vooral van GPU. Misschien ook libraries updaten zoals DirectX/Vulkan.

Recent gaf Vulkan mij waarschijnlijk wel enkele crashes bij Baldur's Gate 3, die niet meer zijn voorgekomen sinds ik terug naar DirectX geswitched ben. Maar mogelijk zijn die problemen weer opgelost bij de volgende update van Vulkan en/of BG3.

Het zou mij ook sterk verbazen dat dit iets met Defender te maken heeft. Ik zie niet echt een rechtstreeks verband.

PS: Defraggen enkel als je zeker bent dat het een HDD is en geen SSD.
__________________
sin otra luz y guía
sino la que en el corazón ardía.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 08:36   #1011
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik zou ook andere pistes al proberen.
Drivers eens updaten, als't een HDD is een defraggen, memtest86 eens laten lopen.
Defender heb ik nog nooit dergelijke issues mee gehad.
Bedankt om er even mee over na te denken.

In deze PC steekt een SSD

Een goed idee misschien om de mentest eens te laten lopen en eens te kijken of alle drivers wel up to date zijn.

De eerlijkheid gebiedt mij dat ik met deze pc aardig wat rare toeren uitsteek.

De nieuwere versie van Outlook (opgedrongen) zorgt bij velen ook voor de nodige problemen.

Waarschijnlijhk omdat die erg gebonden is aan Office 365 (kassa*kassa)

Ik draai geen Office van MS, ik draai LibreOffice.

Een zoektocht in het ijle?

p.s.

Toch die Linux op USB eens terug in leven roepen.

MSoft was al wreed opdringerig maar nu gaan ze er toch zwaar over.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2023 om 08:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 08:44   #1012
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Ik zou ook eerst aan drivers denken, vooral van GPU. Misschien ook libraries updaten zoals DirectX/Vulkan.

Recent gaf Vulkan mij waarschijnlijk wel enkele crashes bij Baldur's Gate 3, die niet meer zijn voorgekomen sinds ik terug naar DirectX geswitched ben. Maar mogelijk zijn die problemen weer opgelost bij de volgende update van Vulkan en/of BG3.

Het zou mij ook sterk verbazen dat dit iets met Defender te maken heeft. Ik zie niet echt een rechtstreeks verband.

PS: Defraggen enkel als je zeker bent dat het een HDD is en geen SSD.
Draaide ik even het Diagnostich hulpprogramma voor DirectX - DXDIAG

Even in zoeken zetten dat DXDIAG en nakijken.

In mijn geval na het draaien van DXDIAG gaf dat nergens een probleem.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 07:53   #1013
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Ik haalde het al eerder aan, niet alleen games die er in sommige gevallen last van hebben maar na enklele opgedrongen update/grades gaatv er veel overhoop in Win11.

Oulook bvb. daar men datb is gaan koppelen aan Office 365 (lees: kassa*kassa)

Mensen die herstelpunten maken: kijk die goed na of sla ze op want er verdwijnen er soms naar????

Mensen die bvb het HOSTS bestand aanpassen, kijk dat even na want die aanpassingen zijn verdwenen.

Wat staat Netscape nog in het register te doen.

Op zoek gaan naar een andere mailclient die zonder problemen werkt is een huzarenwerkje.

Ik denk dat als ze het zo gaan doen bij MSoft, voor de goede werking??? dat er veel PC's gaan vliegen.

Outlook reacties


Qua games, nu voort in Dead Space Remake...

(Defender RealRime uitzetten??? of andere virusscanner gebruiken???)

En daarna ff kijken naar die USB stick met een Linux distributie op.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 september 2023 om 07:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 08:07   #1014
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.667
Standaard

Ik probeer "mens erger je niet" maar het lukt niet al te goed.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2023, 11:54   #1015
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik probeer "mens erger je niet" maar het lukt niet al te goed.
Er zijn andere zaken die erger zijn dan het bordspel "Mens erger je niet

Zoals bvb, Microsoft dat u updates en grades automatisch opdringt, zelfs niet uit te schakelen.

Herstelpunten aanmaken, sla ze ergens op want ze zijn weg als je er naar kijkt.

Mensen die hun HOSTS bestand op een leuke wijze gaan aanpassen, FB & Twitter en nog andere naar deeeuwige jachtvelden sturen bijvoorbeel zijn er aan voor de moeite de laatste tijden.

Zoals ik al eerder schgreef is het mailprogramma OUTLOOK zwaar gelinkt aan Office 365 (kassa kassa) Uw mails zijn weg verdwenen...

Mocht u het bordspel nog in bezit hebben dan is dat beter dan het online te gaan zoeken want daar is het serieus aan cookies (lees: trackers) gebonden...

Veel veranderingen de laatste tijden voor ,PS & Software en zeker niet ten goede.

Mensen zijn van nature gewoonte'beesten' dus als derde spelers die gewoonten gaan nproberente doorbreken????

Ik den dat als dat zo voortgaat er vééééééééééél pc's gaan buitenvliegen.

Mens erger je niet...

cookies, cookies, cookies...

Mijn Dead Space Remake nog eens spelen en dan denk ik dat de Win 11 er hier afgaat.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 september 2023 om 11:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2023, 17:21   #1016
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Niet teveel tijd gehad met BG3 maar rond Risen Road toch een paar leuke dingen:
1. Hoe je in de Vault geraakt heb ik wat op moeten puzzelen, maar gelukkig speel ik een druid…
2. Het gevecht met de bende van Flind leek ondoenbaar tot ik erachter kwam dat het ook anders kan…
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2023, 13:31   #1017
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Sommige programma's werken ondanks u de software gekocht hebt niet meer naar behoren onder Win11.

In bepaalde gevallen krijgen sommige mensen een mail van MCent dat zij hun beleidsinstellingen en andere aan het aanpassen zijn.

Uiteraard zien zij dat voor de goede werking van het programma ondanks de torenhoge klachtenberg op het net.

Hoorde ik dat er mensen zijn die de verbinding van hun PC uitzetten als zij gaan slapen of er niet meer met werken.

Toch schijnt het, ondanks het uitzetten, dat de upgrade/dates zich blijven opdringen en zelfs starten zonder dat iemand er om vroeg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 september 2023 om 13:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2023, 07:49   #1018
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.468
Standaard

Misschien zijn er wel mensen die hun mail adres eens willen nakijken, veiligheid?

pawned?

Mijn moeder zei dat er op TV ergens een boodschap geweest is waar men de mensen in ging aanraden de kabel van hun modem even uit te trekken en die daarna allles weer gaat laten opzoeken.

Geen idee van of dat klopt daar ik niet veel TV meer kijk.

p.s.

Zo, nu Isaac nog maar wat laten rondkoersen in Dead Space Remake.

Zijn naam Isaac gekozen naar die van de SF schrijver Isaac Asimov...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 september 2023 om 07:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2023, 20:15   #1019
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

BG3. Twee van de die goblin bazen uitgeschakeld. Paar keer moeten herbeginnen maar het ging uiteindelijk nog redelijk vlot, ik begin het (na meer dan 30u) een beetje in de vingers te hebben.
Er zijn ook leuke en onverwachte gebeurtenissen zoals Volo en het Oog.
En ik schiet ook goed op met Shadowheart.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2023, 22:48   #1020
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.172
Standaard

Niet veel tijd gehad, maar toch Halsin kunnen bevrijden. Op naar de derde Goblin Leider!
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be