![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge met zoiets valsspeelt , zijt ge wel laag vind ik....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat Raf wel een punt heeft anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
|
![]() Ja, natuurlijk, maar om daarvoor uit het team te stappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
|
![]() Ik vind ook dat valsspelen niet kan ... ofwel stappen zij die valsspelen zelf uit het team ofwel worden ze "vanzelf" verwijderd ... lijkt me vrij normaal.
Diegene die in ons team duidelijk valsspelen zijn nog niet geband meen ik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1011 |
Parlementslid
|
![]() Stop het geleuter eens, er is een verschil tussen moedwillig valsspelen en een technisch default te hebben in het programma. Nee, elke pulse bevat geen echte aanslagen. Maar ik ga niet eindeloos zitten proberen om dat pulse-toestandje heroptestarten in de hoop dat de vorige keystrokes eindelijk verdwenen zijn.
Als de makers een competitie willen inrichten moeten zij er in de eerste plaats voor zorgen dat alle bugs eruit zijn, dat is mijn taak niet. Als jullie willen deïnstalleer ik het hier onmiddellijk zodat jullie een "faire" competitie hebben en kunnen verder zetten. Veel eer en glorie is bij zoiets toch niet te behalen, moest ik het al willen...
![]() |
#1012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Parlementslid
|
![]() ach mijn beste, en dit zijn de laatste woorden die ik eraan vuil wens te maken, ik puls en sluit dan mijn pc af. Het lijkt me een niet meer dan normale manier van werken. Je typt, zodra je geen klavier meer dient aan te raken, stuur je de keystrokes door en sluit je de pc af. Als dat resulteert in het blootleggen van een default is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar die van de makers...
Mocht er een oscar bestaan voor de persoon die het best van een mug een olifant kan maken, dan zal u die toch verdienen beste Raf. Heer Raf wenst zich uit de wedstrijd terug te trekken omdat hij op geen enkele manier verbonden wil zijn met fraude. Laat me niet lachen! Wat moet ik nu doen? Bij mijn keystroke-instantie een keystroke-amnestieaanvraag invullen?
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag of verwacht ook niet van de andere deelnemers dat ze mijn voorbeeld volgen; dat is voor ieder een persoonlijke keuze en ik heb de mijne gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat spel nog altijd bezig eigenlijk? Ik heb al lang niet meer gepulst...
![]() |
![]() |
#1017 |
|
![]() Denk het wel
![]() Ik pulse nog dagelijks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik pulse niemeer + da spel draait hier ook gewoon niemeer...
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ik heb nog zo'n half miljoen da'k eens zou moeten doorpulsen, als mijn vuurmuur het toelaat tenminste .
![]() |