![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst mijn standpunt dat bureaucratische ambtenaren over het algemeen geen toegevoegde waarde vormen voor een samenleving.
![]() |
#1004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Ben blij dat ik vandaag de dag minder met diverse poesjes heb te maken. Gevoelsmatig he: die jongere worpen hangen in feite meer en meer mijn kloten van de Schoof uit. 'Dingske' (...de Schoof) kan er maar plezier van hebben, als madam 'tni weet, bedoel ik. P.S. sorry voor de correctie, maar van N.K. ben ik niet zeker door gebrek aan ervaring, van B. anderzijds...
![]() |
![]() |
#1005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 20 jaar is toch al weer enkele jaren na de oorlog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Burger
|
![]() Ja, er zijn onder meer resultaten uit een bloedtest waaruit blijkt dat de kat de nodige antistoffen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nodige antistoffen ? En heeft haar baasje ook die antistoffen ? het kan een JAAR duren vóór het uitkomt dat ze rabiës heeft. S. Van Gught. Laatst gewijzigd door Boduo : 28 mei 2020 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al aan gedacht om de verzen van de bijbel te hernummeren?
Kweetni: nieuw job mogelijkheid? Vraag Jan voor een introductie links of rechts.
![]() |
#1012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De normale procedure is Vaccin => daarna 1 maand wachten of er effectief antistoffen gemaakt zijn => daarna 3 maanden wachttijd om zeker te zijn dat de kat niet al besmet was voor het vaccin. Als die procedure gevolgd wordt mag een kat sowieso binnen in ons land. Het probleem hier is dat die 3 maanden wachttijd niet uitgezeten zijn in Peru omdat die Selena terug moest vliegen i.v.m. Covid en haar kat niet op straat wou dumpen. Geen idee of het baasje gevaccinneerd is, als zij het risico wil nemen is dat haar probleem. Besmetting van mens op mens zijn nog nooit beschreven behalve bij transplanaties dus er is sowieso ook geen risico voor iemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My kingdom ( plus de kroon) for a pussy horse, remember?
![]()
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zijn er wel wat de laatste tijden.
Ik bedoel het bestaat al lang maar het gaat in stijgende lijn. ![]() In bepaalde gevallen is het dan ook: "Als de kassa maar blijft rinkelen?" Same player shoots again ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 mei 2020 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 |
Burger
|
![]() Nee, je moet geen dokter zijn om te kunnen lezen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |