![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kort maar goed artikel, ook al is het ondertussen 20 jaar oud, in bijlage. Afgeladen van waybackmachine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NASA: we never went to the moon.
ESA: the earth is flat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, de taal is dat niet en creëert haar eigen wetten (die weliswaar, als ze zinnig willen zijn, niet haaks mogen staan op de natuurwetten, maar daar toch niet toe te reduceren zijn).
![]() |
#1005 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1008 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tweede: The earth is flat??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 februari 2024 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "The Moon" was een berucht motorbende café vlakbij het NASA hoofdkwartier...
Het was aan NASA-personeel ten strengste afgeraden het etablissement te betreden,en al zeker niet als ze een "full colours" T-Shirt aan hadden... Vandaar "We never went to THE MOON"
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 5 februari 2024 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit een eerdere lange discussie (allez...) hierover herinner ik me 2 rare zaken.
- meters die bodem trillingen van inslagen registreren als toenemende sterkte, het precieze omgekeerde van wat je zou verwachten bij een inslag. - trillingen die tot zelfs urenlang na de inslag blijven duren. - de meters, die nog jaren verder metingen hadden kunnen blijven sturen naar ontvangers op Aarde, worden expres uitgezet, alsof verdere data niet mag geweten zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om die open te houden... link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2024 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The earth is flat????
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2024 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Would it surprise you?
We worden op massaschaal voor de gek gehouden Ik ben geen flat earther echter. De schaduw op de maan is iets te overtuigend imo. Hoewel dat ook kan met de aarde als platte schijf, maar dan klopt het model van flat earthers niet meer. Aangezien de zon nooit achter de aarde verdwijnt daar.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2024 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie liegt er nu over onze aarde?
Indië of NASA? Dit is toch Afrika he? Is dat zo significant gegroeid vergeleken met eerdere foto's? ![]() Als NASA de simpele continenten al fout weergeeft, waarom zou ze dan eerlijk zijn over de maan? ![]()
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 8 februari 2024 om 02:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 |
|
![]() Wat ligt ge nu weer te ijlen cufi? Dat is een normaal fenomeen als ge van een 3D object een 2D projectie maakt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan beweren ze dat het een ander perspectief is, maar de bal is evengroot en het continent is groter. Ge hebt zelfs photoshops van aarde waar ze dezelfde wolken gebruikten van in oudere photoshops.
![]() |
![]() |
#1020 |
|
![]() Neen.
Maar het deed me een paar dagen terug wel het volgende denken; Wat als de aarde niet plat is, maar véééééél groter dan we "mogen" weten? Stel dat wij onder een stolp leven, geplaatst op een bol, die vele malen groter is dan de grootte die wij denken dat de aarde is? Extreem vergezocht, maar toch in intrigerende gedachte.... ![]()