![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wordt lachen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump toont in het dossier Oekraïne dat hij een onbetrouwbaar sujet is.
Vrede brengen door de agressieve partij simpelweg zijn zin te geven is geen vrede brengen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 13 februari 2025 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DJ Trump wil zo snel mogelijk kunnen pochen met "Peace In Our Time"! Dat mag blijkbaar wel wat kosten. ![]() En wat voor een opgestoken middelvinger naar de Oekraïeners, zeg. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 februari 2025 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als puntje bij paaltje komt doet de EU liever niets. We hebben de voorbije drie jaar nooit opgehouden met gas te kopen van die agressieve partij. Meer zelfs: we staan te trappelen om de import van Russisch gas terug te normaliseren naar het pre-invasie niveau: EU debates return to Russian gas as part of Ukraine peace deal Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat nu weer, hij wil ‘wederzijdse’ invoetheffingen opleggen. Dus als een land invoertarieven oplegt aan de USA dan zal de USA hetzelfde doen. Over welke landen heeft hij het dan of is dit ook weer zo’n onbestaand probleem?
![]() |
![]() |
#1006 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Strijden tot de laatste Oekraïner. DAT is de middelvinger.
![]() |
#1007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker voor iemand die zegt vrijheid als hoogste goed te beschouwen.
![]() |
![]() |
#1008 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus met andere woorden: -Oekraïne uitleveren aan de Rus; -het verbieden aan Oekraïne toe te treden bij de AU; -en dan nog eens Oekraïne stropen van zijn zeldzame rijkdommen. Perverser kan het niet: Trump is een smerig varken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "Grote Boeman" is en blijft die Poetin, hé. Het ENIGE voordeel dat ik diens bestaan zie hebben, is dat door zijn toedoen de maskers afvallen, één voor één. Véél EU-politiekers lieten zich inmiddels al kennen als dwaze labbekakken, nu is het de beurt aan de POTUS om zich 'bloot te geven'. Hij kan & mag nu nog altijd zélf kiezen HOE hij 'voor het nageslacht' bewaard wil worden; als hij alsnog met "Peace In Our Time" op de proppen komt, kan hij er maar beter voor zorgen dat die "Peace In Our Time" een beetje langer duurt dan tot pakweg de 'mid terms' van 2026. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er dient alleen gestreden te worden tot de laatste Z-zombie, opdat de Oekraïeners in vrede zouden kunnen leven met de normale Russen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw woede, maar niet uw behoefte de varkens te beledigen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
|
![]() Citaat:
De deal is al "in the making." Oekraïne wordt opgedeeld, en de Russen hebben in ruil hun demarcatie. Zoals ik hier al sinds het begin van de oorlog voorspeld heb. En Europa krijgt niets. Stomme idioten.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 februari 2025 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al gezien hoe die nederlandse kwal (rutte) zich in alle bochten aan het wringen is, heeft iets mee van onze de wever |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
|
![]() Citaat:
https://www.zerohedge.com/news/2025-...-us-and-russia Ik hoop dat Dewever erg pragmatisch omgaat met zijn plaats op het internationale toneel.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 februari 2025 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uitgooien van diplomatiek aas aangaande de Oekraine crisis wordt al in grootse termen omschreven in de jankpers....
Maar kijk,als Donald met Wladimir wil spreken (en met Xi,en misschien zelfs met Kim) ,hetgeen perfect in de bevoegdheden van de AMERIKAANSE President ligt dan moet er iets ZIJN om over te spreken.... Dat de aboriginals van Oekraine en de EURO-softies schijnbaar niet deelnemen aan deze zaak kan een perceptie zijn,of de vaststelling van hun nu geringe relevantie. Dat is dan NIET de schuld van de Amerikaanse-,of zelfs niet van de Russische-,zijde.. Geen van beiden heeft enige verantwoordelijkheid jegens de EURO's en hun belangetjes.... Vergeten we nooit dat diplomatie gewoon oorlog met andere middelen is....(in een omkering van de bekende uitspraak) "soft power" is bullshit..... Een jaar of 5 geleden werd Donald nog afgebeeld in een kinderwagentje geduwd door madame Merckel en de ganse koterie van de toenmalige betweters . Nu is Donald de duwer....en vrijwel niemand van de toenmalige afgebeelde "volwassenen" rondom die kinderwagen is nog in functie,of zelfs maar in leven....behalve.....juist....enkele Chinese en Russische figuren in de achtergrond. Deal with the facts,not with Your imaginations... De Eurokes mogen misschien plaatsnemen in de kinderwagen.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2025 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |
|
![]() Citaat:
Hij wringt zich in bochten om nog te redden wat er te redden valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die eurohatend bullcrap die je er bij vermeldt is gewoon naast de kwestie.
![]() |
![]() |
#1018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DJ Trump had de Oekraïeners ook kunnen helpen met krachtiger wapentuig en/of een onverzettelijke houding tegenover het Z-zombie-regime in/van het Kremlin. Hij durft anders wel een groot bakkes open te trekken tegen sukkelaars en zwakkelingen. Waarom lukt het deze keer niet? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan dus nog moeten zien hoe het uitdraait... "Moraliteit" heeft geen plaats in MACHTSPOLITIEK....helaas.....enkel KOST heeft daar verder iets in te piepen...en DAT is waarover Donald en Wladimir het gaan hebben.... Ondertussen HAAT ik de Eu helemaal niet.Alleen,in tegenstelling tot bvb de Amerikanen,en tot op zeker hoogte zelfs de Russen (!!!) heeft EU burger Kelt geen enkel van de hem vertegenwoordigende (EU mandatarissen)KUNNEN kiezen...Zo zijn we nu in de situatie gekomen dat gans de Eu geen enkele LEIDER,iemand waar pakweg 50 miljoen stemmen achter staan,kan TONEN....enkel "gemandateerden"..Ik moet niet verwijzen naar de fratsen van Hongarije en Slovakije zeker.....of hoe we "en route" het Verenigd Koninkrijk zijn kwijtgespeeld? Moskou ZIEt dat en zal een beetje spelen met de EU.(we komen wel terug,voor gas en olie en zo.....) Washington ZIET dat en staat op het punt de EU te negeren Beeing ZIET dat en heeft zijn houding nog niet bepaald zelfs Pjongyang ZIET dat en begrijpt er ongetwijfelt niks van,is DAt nu leiderschap? Dat "onrechtstreekse verkiezen" is zijn relevantie al LANG voorbij in het licht van onze ruiger wordende wereld..... Ik ben PRO EU......maar momenteel niet bepaald pro-EU politici... Trump ook niet,Wladimir ook niet,Xi ook niet,en vermoedelijk zelfs Wolodomyr niet maar deze laatste moet constant door hoepels springen en werken met wat hij heeft .... Ik wil een puntje aanstippen. Als Donald het verkeerd speelt zie ik Oekraine niet zo snel ineenstorten,maar wel zeer snel opnieuw een nucleaire macht worden die,zoals Frankrijk,zich NIKS zal laten zeggen daarover..... Dan zullen Donald en Wlad niks meer zeggen.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2025 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |