![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat er allemaal meespeelde bij Trumps overwinning. Ik ben geen Amerikakenner. Gesteld dat 'woke' een hoofdreden is zegt dat niets over wie dan gelijk heeft. Voor zover je dat in die termen kan beoordelen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 28 februari 2025 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So far, so good. Reagan and the Bushes waren al bij al nog normale mensen. Het is helemaal de soep ingegaan met de Tea-Party (een extreem conservatieve Zuidelijke stroming). Die hebben Trump om één of andere reden als Messias aanzien en hebben er een sekte rondgebouwd. De ‘normale’ republikeinen stemden nog liever op een kwal dan op Biden. En Maga heeft een prima desinformatie campagne gevoerd. De rest is geschiedenis.
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 februari 2025 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niet vergeten dat 90% van de Republikeinse kiezers enkel naar Fox News kijkt.
![]() |
#1005 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een geluk dat 90 pct van de Democratische kiezers dagelijks vijf TV-stations van zeer uiteenlopende gezindte bekijken en drie zelfbenoemde "kwaliteits"kranten van uiterstlinks tot uiterstrechts lezen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Minister-President
|
![]() Blind doof en stom, zoals we van u mogen verwachten, ik geef aan dat er foutjes staan die direct zijn rechtgezet, we kunnen het toch niet maken dat ons genie te kakken gezet is door een extreem rechtse hé dade.
voor de rest gebruik ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze lezen UW bijdragen op politics.be OOK.
![]() |
![]() |
#1010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Before 2024: "Everything I don't like is Hitler" After 2024: "Everything I don't like is woke" Same difference. Nothing ever changes. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij niet meer of het op ons forum dan wel elders was. maar er is een interessante kaart van de USA verschenen waarop duidelijk te zien valt dat electoraal de grootste aanhang voor Trump teruggevonden werd in de centrale en zuidelijke staten. Die werden aangeduid met de benaming “Jezus”-States. Dus gewoon landelijk en ultra-conservatief. Blijkbaar werd Donald Duck Trump daar beschouwd als een “Messiah, sent by God”. En Trump de Stinker heeft daar ruim van geprofiteerd na de fameuze mislukte aanslag.
![]() |
#1012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin is Trump tegelijk anti-woke en woke.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak altijd een strikt onderscheid tussen wat de Trump Administratie (bijgestaan door Elon) in de VS zelf uitspookt en wat ze in de Internationale relaties aan het uitspoken zijn...;
In de VS doen ze daar maar wat ze maar willen....We kunnen er maar van leren. Op de Internationala buhne echter moet je opletten....Relaties,overeenkomsten,breek je niet bruutweg.....hoogstens voorzichtig ontrafelen.Want ongeacht hoe groot en machtig je denkt te zijn,je bent nooit alleen maar zou alleen kunnen eindigen......Als een grote machtige olifant in de woestijn....Dat gaat lang duren ![]() Meanwhile wil DOGE in de zowat 90000 Federale Ambtenaren die "werken" op de belastingsdienst eens ferm snoeien(halveren?) Toen ik dat las dacht ik....90k.....wow......in dit tijdperk van computers,in de natie waar het merendeel van boekhoudkundige en juridische en legale computerdinges UITGEVONDEN zijn? Totdat ik op het www verneem dat er op de Belgische FOD Finacien zowat 20k ambtenaren "werken"...Ik weet niet hoeveel er daarvan effectief belastingen behandelen maar meen toch ook een probleempje te mogen aangeven....... Tienduizenden ambtenaren .....terwijl de te controleren bevolking ettelijke ordegroottes verschilt....... Als de Yanks dat straks gaan kunnen,dan moet Elon eens naar hier over komen..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2025 om 06:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een incapabele dikkenek die Musk.
Na Tesla gaat hij ook SpaceX in diskrediet brengen. ![]()
![]() |
#1018 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iets zegt me dat het een slecht idee is om een monopoliepositie te misbruiken om uw klanten het plafond in te jagen...... Iets zegt mij (decennialange ervaring op de arbeidsmarkt) dat het een ZEER SLECHT IDEE is om uw KLANTEN zenuwachtig te maken. tevens is het een ZEER SLECHT idee om eenzijdig in te breken in internationale contracten "just because You Can"..... Er was ook VOOR starlink al een draaiende wereld...... Volwassen mensen die om gelijk welke reden niet willen dat produkten en diensten van hun firma in een oorlog meedraaien kondigen gewoon maanden van tevoren aan dat ze geen verlenging van hun contract zullen toestaan na afloop van huidige periode..Daarmee zouden de Polen dan wel moeten leven..Ik geloof niet dat er een OPEN contract is,want dan is Starlink wel HEEL stom bezig geweest.....Daar Laatst gewijzigd door kelt : 9 maart 2025 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent de regering van een onafhankelijk land en plots komt de buitenlandse leverancier van strategische defensiesystemen zeggen wat ze moeten doen en laten. Mijn reaktie zou zijn: onbetrouwbare leverancier, dumpen die troep.. Bij de mensen die écht voor Starlink werken zijn ze waarschijnlijk net zoals die van Tesla de wanhoop nabij.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 maart 2025 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |