![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En zeker in een geregionaliseerd land als België kan dat tot wel heel mooie situaties leiden.. Waarom zouden immers de Duitstaligen een eigen gewest krijgen, indien er een veelvoud van Noord-Afrikanen in Brussel woont? Met een eigen cultuurbeleving, een eigen taal en eigen tradities.. Ik verwacht niet dat U voor dit scenario gaat pleiten. Dat is electoraal zelfmoord. Maar het is het enigste serieuze antwoord om "de boel bij elkaar te houden". Rest dan enkel nog de vraag óf men de boel bij elkaar wil houden.. Spannende tijden, Fereman. ![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 9 augustus 2005 om 10:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
leven toevallig moslims. Het is net zomin een religieus probleem.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie eens hoeveel invloeden de vlaamse taal heeft van vreemde talen ... Multicultureel. Zoek het verband ![]() Zie eens hoeveel invloeden de vlaamse keuken heeft van het buitenland. Multicultureel Zoek het verband ![]() Zie eens hoeveel invloeden de vlaamse literatuur heeft van buitenlandse schrijvers. Multicultureel Zoek het verband ![]() Ik kan nog een tijdje doorgaan hoor, maar je ziet het ondertussen wel hoop ik. Mono-cultuur is wat de Duitsers ooit eens hebben willen propageren. Grappig genoeg grepen ze zelfs naar de Romeinen om hun eigen cultuur "eigen" en "Duits" te verklaren ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom dan ijveren voor een multiculture samenleving als ze volgens u dan toch al bestaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk erg dat er zoals Pelgrim mensen zijn die hun eigen cultuur en eigenheid te min vinden waardoor ze andere culturen willen inmengen in de onze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zijn belastingen het enige waar jij je naam ergens eer kan aandoen, want uit de rest van de discussies blijkt alvast dat je andere onderwerpen niet echt beheerst. misschien, cashflow, misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarom tieren jullie anders zo dat ze faalt, als ze zelfs nog niet bestaat ? ![]() Wij daarentegen willen ze in stand houden en verbeteren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 9 augustus 2005 om 15:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(jaja, als ne mens zichzelf 100 keer moet herhalen kun je wel al eens een half scheldwoord verwachten ![]() ik wist niet dat "linkse gedegenereerden" voorstander waren van - afschaffen van het koningshuis - splitsing van de gewesten / onafhankelijkheid van vlaanderen Hebben jullie een hersenspoeling gekregen "allen wie geen VB steunt is links" of wat is da toch met jullie waanideeën ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk eens goed rond je. Probeer eens uit te vissen hoeveel % in je huis "Flanders made" is, of zelfs nog maar ruikt naar enige vlaamse traditie. Zelfs je pattatten komen oorspronkelijk uit "de nieuwe wereld", en we zijn ze ook maar massaal beginnen fretten uit armoede ... Staan we niet bekend "bourgondisch" ingesteld te zijn ? Bourgondië, Vlaanderen waarschijnlijk ![]() Zijn we geen onderdeel van de Rooms Katholieke kerk ? Rooms, Rome, jeweetwel. Onze Romaanse, gotische, barokke en andere stijlen kerken, van waar komen die denk je ? Zelf bedacht ? In je achtertuin kweek je waarschijnlijk net zoals iedere Vlaming zwarte en witte peperbollekes ? Al eens zout ontgonnen in België gevonden ? Nog nooit een boemerang gezien in je buurt ? O ja, voetbal, vanwaar komt dat alweer ![]() Maar nu moet de evolutie en ontwikkeling stopgezet worden, de VB'ers kunnen het niet meer aan. Sorry jongen, maar wij willen VOORUIT, geen stilstand of achteruitgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is d�*t de samenleving die u voorstaat en prijst? Een samenleving waar Westerse gebruiken zullen worden geïncapsuleerd in een Islamitische cultuur, en niet andersom. Ik walg van die zelfmoordideologie die vele Europeanen thans bezitten. En ik weet niet of het aan uw leeftijd ligt, maar ik ben nog jong. Ik heb nog een heel leven voor de boeg en erger mij meer en meer dat door zogenaamde verlichte geesten, Europa wordt herschapen in een Balkangebied. Open uw ogen zou ik zeggen, PelgrimForever..
![]() |
![]() |
#1014 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen is er al 20 jaar een migratiestop. De 4 procent (lichtjes overdreven) allochtonen (FDW als bron, misschien niet de eerlijkste maar allicht onderdrijft hij hier niet) zijn minuscuul en in tegenstelling met wat jij vertelt merkt men dat de tweede, derde generatie zich wonderwel aanpast aan onze levensstijl(hoe zouden ze anders kunnen???) Wat je vertelt is de krampachtige manier waarop mensen die bang zijn van spinnen proberen uit te leggen dat die levensgevaarlijk zijn. Het is zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |||||
|
![]() Citaat:
Welk volk is er eigen in "eigen volk eerst"? De 5 miljoen migranten die hier sinds 1831 binnenkwamen? Je daast. Het meest typische aan Vlaanderen is dat het, genetisch en cultureel de meltingpot van de Wereld is, dat het dat eeuwen geweest is. Indien we hier mee stoppen dan verliezen we het meest typische aspect van onze eigenheid: de verscheidenheid. Het Vlaanderen dat jij beschrijft in je waanideeën bestaat nu niet, bestond vroeger niet en zal nooit bestaan want dan is het geen Vlaanderen meer. Jij bent degene die het volkseigenste aan Vlaanderen wil opheffen. Jij bent de anti-Vlaming per sé ! De renegaat die een fier Vlaming moet verwijzen naar het land waar hij thuis hoort : Mars. ps: mensen die willen leren schelden zoals ik moeten gewoon de boekskes lezen van die gasten uit de goeden ouden tijd en het woord "Jood" vervangen door VB. Een plezante tip en heel leerzaam ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 9 augustus 2005 om 16:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En voor de rest moet ik toegeven dat U een "typische Vlaming" bent: U laat op zich scheiten dat het geen naam heeft, en verteerd door een minderwaardigheidscomplex kunt u zich gewoonweg niet tot een Volk bekennen. D�*t voorrecht is aan alle andere volkeren besteed, volgens U.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 9 augustus 2005 om 16:39. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfmoordideologie ? Stel, worst case scenario. De islamieten vormen binnen 2 generaties een meerderheid in ons land, wie weet, in Europa. En dan ? Heeft het westen, na eeuwenlange kolonisatie en onderdrukking, de culturen in India, China, Indonesië, de talloze koloniën in Afrika, ... doen verdwijnen ? Bijlange niet. Alleen maken jullie nog altijd de fout jezelf als superieur te zien. Je vergeet ook dat de 2e en 3e generatie zich aanpassen aan onze samenleving, en geen grote gezinnen meer gaan vormen. Veel moslimvrouwen raken hier ook op korte tijd (soms na 1 generatie) even geëmancipeerd als westerse vrouwen, en zeg nu zelf, welke moderne vrouw kiest nog voor een gezin met 6 - 10 kinderen ? En mja, als de moslims nu eenmaal een meerderheid vormin in de wereld, dan mogen die wel een serieus stemmeke hebben in de wereldpolitiek, niet ? Is dat niet juist wat het VB wil in België bijvoorbeeld, dat de vlamingen door hun overwicht in aantal meer te zeggen krijgen in België dan de Walen ? Zelfmoordideologie ... Enkel in jouw waangedachten. Evolutie ideologie vind ik al beter passend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is geen echte Vlaming ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | ||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumenteel bent U niet echt sterk. Het is eerder een opwekken van een "T zal allemaal wel meevallen, mannekes" - gevoel. Uw "En dan?" illustreert anders mooi hoe iemand, begiftigd met die zelfmoordideologie, denkt. Citaat:
Het geboortecijfer van allochtonen daalt welliswaar, maar dan vergeet je er wel bij te zeggen dat dat van autochtonen even snel daalt, waardoor de discrepantie tussen beiden toch blijft bestaan. Over die emancipatie frons ik toch de brauwen. Met elke generatie komt er wel een nieuw "cultuurfenomeen" tevoorschijn.. De Hijab, eerwraak.. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 9 augustus 2005 om 19:07. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
|
![]() Citaat:
Je gaat onze geschiedenis niet kunnen herleiden tot Europa, en de invloeden die wij ondervonden tot de "witten", sorry. Anders ben je echt wat ik vermoed dat je bent: een barbaar ! |
|
![]() |
![]() |