Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 mei 2018, 12:33   #1021
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ramos is recordhouder in Spanje.....

163 gele kaarten en 19 rode kaarten telt zijn verzameling....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sergio_Ramos
als Felaini de pech heeft nen arbiter te treffen die naar hem kijkt, dan krijgt Felaini werkelijk elk duel een vrije schop tegen.

ik heb m zo eens een wedstrijd zien beginnen en na 25 minuten werd hij er weer afgehaald, echt elk duel prijs!
ik had toen zoiets van 'eindelijk nen arbiter die zijn ogen open houdt!'

die mens heeft een kickboxcarrière gemist, maar doe mij niet naar wedstrijden van hem kijken hé ... echt die gast is een schande voor t voetbal.

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 mei 2018 om 12:34.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 13:06   #1022
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Als Nainggolan was meegegaan moest hij niet noodzakelijk in een defensieve rol spelen...
In de plaats van wie zou je hem dan opstellen? Mertens? Hazard? De Bruyne? Lukaku?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 13:07   #1023
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als Felaini de pech heeft nen arbiter te treffen die naar hem kijkt, dan krijgt Felaini werkelijk elk duel een vrije schop tegen.

ik heb m zo eens een wedstrijd zien beginnen en na 25 minuten werd hij er weer afgehaald, echt elk duel prijs!
ik had toen zoiets van 'eindelijk nen arbiter die zijn ogen open houdt!'

die mens heeft een kickboxcarrière gemist, maar doe mij niet naar wedstrijden van hem kijken hé ... echt die gast is een schande voor t voetbal.
Wie moet er dan zijn voet gaan zetten,Fellaini mag er volgens u niet op ,en Nainggolan mag al helemaal niet mee van de trainer....

Gaan we het verleden dan herbeleven zoals hier destijds....

https://www.youtube.com/watch?v=FxDNewTtlXU
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 13:21   #1024
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Klopt ,alleen komt Alderweireldt terug uit blessure,is Kompany dit seizoen meer geblesseerd geweest dan hij heeft gespeeld....

Vermaelen zat meestal op de bank of was geblesseerd,hij mist trouwens vrijwel zeker wegens een spierscheur de eerste wedstrijd tegen Panama...

Dus eh,erg florissant ziet het er niet uit met die achterlijn als je weet wat ze voor de bank daarvoor willen meenemen...
Ik wacht nog altijd op uw alternatieven.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 13:32   #1025
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat net het probleem is natuurlijk. Offensieve spelers genoeg in de selectie.

ik ben geen voetbalcoach op hoog niveau dus mijn mening is niet echt belangrijk maar ik had hem wel degelijk meegenomen. Maar ik snap ook waarom Martinez het niet doet, onrust op je bank is nooit goed. Hij mocht wel dat als reden gezegd hebben, "it's tactical" is de domste uitleg ooit.
Het is tactisch, in die zin dat er tactisch geen basisplaats is voor Nainggolan in het systeem.
Indien dat wel het geval zou zijn, dan Nainggolan uiteraard gewoon meegaan.

Voor het overige, misschien wilt Martinez Nainggolan sparen door het niet vlakaf te zeggen dat hij boel zal scheppen als hij op de bank zit.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 14:07   #1026
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het is tactisch, in die zin dat er tactisch geen basisplaats is voor Nainggolan in het systeem.
Indien dat wel het geval zou zijn, dan Nainggolan uiteraard gewoon meegaan.

Voor het overige, misschien wilt Martinez Nainggolan sparen door het niet vlakaf te zeggen dat hij boel zal scheppen als hij op de bank zit.
bwa, je speelt sowieso nooit hetzelfde soort voetbal elke match en in de match kan de taktiek ook nog moeten aangepast worden. Ik kan me niet voorstellen dat een Nainggolan in geen enkele situatie niet de beste optie kon zijn. Hij wordt bestempeld als 1 van de meest polyvalente middenvelders uit de Serie A, zo eenzijdig zal hij niet zijn zeker?

De gevoelens van een speler op dat niveau sparen, is volgens mij zeer onprofessioneel. Zeg gewoon waar het op staat, dan kan iedereen gewoon verder.

Los daarvan, de massahysterie die er is ontstaan, snap ik ook totaal niet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 14:18   #1027
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Sergio Ramos als eens bezig gezien....

Dat smeerlapke flikt het vrijwel iedere wedstrijd weer....

Hoeveel hebben wij er voor de verdediging lopen die hun voet willen zetten en desnoods met een vuile tackel het spel willen breken...
Ramos is wel een speler die alle trainers willen. Hij is trouwens voor Real even belangrijk als Ronaldo.

En die 'professionele' fouten, daar zijn ze in Spanje (en Argentinië) meester in.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 14:19   #1028
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als Felaini de pech heeft nen arbiter te treffen die naar hem kijkt, dan krijgt Felaini werkelijk elk duel een vrije schop tegen.

ik heb m zo eens een wedstrijd zien beginnen en na 25 minuten werd hij er weer afgehaald, echt elk duel prijs!
ik had toen zoiets van 'eindelijk nen arbiter die zijn ogen open houdt!'

die mens heeft een kickboxcarrière gemist, maar doe mij niet naar wedstrijden van hem kijken hé ... echt die gast is een schande voor t voetbal.
Op een zeker moment overdreven die (Engelse) arbiters wel. Hij mocht niet eens naar de bal kijken of ze floten al fout.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 14:28   #1029
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wie moet er dan zijn voet gaan zetten,Fellaini mag er volgens u niet op ,en Nainggolan mag al helemaal niet mee van de trainer....

Gaan we het verleden dan herbeleven zoals hier destijds....

https://www.youtube.com/watch?v=FxDNewTtlXU
Filmke vd tackles van Radja niet gezien?

Martinez thuislaten en Radja meepakken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 14:54   #1030
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Klopt ,alleen komt Alderweireldt terug uit blessure,is Kompany dit seizoen meer geblesseerd geweest dan hij heeft gespeeld....

Vermaelen zat meestal op de bank of was geblesseerd,hij mist trouwens vrijwel zeker wegens een spierscheur de eerste wedstrijd tegen Panama...

Dus eh,erg florissant ziet het er niet uit met die achterlijn als je weet wat ze voor de bank daarvoor willen meenemen...
Daarom ook dat ze het volgens mij niet ver zullen schoppen.

Martinez is al twee jaar trainer en dat probleem is nog steeds niet opgelost.

Laatst gewijzigd door daiwa : 29 mei 2018 om 15:24.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 15:01   #1031
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
bwa, je speelt sowieso nooit hetzelfde soort voetbal elke match en in de match kan de taktiek ook nog moeten aangepast worden. Ik kan me niet voorstellen dat een Nainggolan in geen enkele situatie niet de beste optie kon zijn. Hij wordt bestempeld als 1 van de meest polyvalente middenvelders uit de Serie A, zo eenzijdig zal hij niet zijn zeker?
Neen, maar je zit steeds met het gegeven dat De Bruyne en Hazard rondlopen, die gewoon beter zijn dan hem, en zullen spelen ongeacht het systeem. Het aantal posities waar Nainggolan een basisplaats heeft is dan ook vrij beperkt, of je moet echt in een 4-2-3-1 spelen (zoals Roma) waar hij ofwel als nummer 8 (naast Witsel) wordt uitgespeeld, ofwel als nummer 10 (voor De Bruyne).

Op de 8 zit je met het probleem dat De Bruyne en Hazard in elkaar's vaarwateren terecht komen (dat is het oud systeem van de Rode Duivels) en elkaar als het ware neutraliseren, op de 10 blokkeer je De Bruyne vanuit het centrum. Je moet dan al De Bruyne op rechts uitspelen, waar hij toch aan kwaliteit inboet. Ook dat systeem werd uitgeprobeerd, soms met succes, soms niet. Maar iig, je slachtoffert De Bruyne voor Nainggolan, wat een eigenaardige redenering is...

Citaat:
De gevoelens van een speler op dat niveau sparen, is volgens mij zeer onprofessioneel. Zeg gewoon waar het op staat, dan kan iedereen gewoon verder.
Misschien was dat wel het voorwerp van het onderhoud tussen Martinez en Nainggolan?
Er is dan ook een verschil tussen iemand persoonlijk te zeggen waarover het gaat, en dat publiek maken.

Los daarvan, de massahysterie die er is ontstaan, snap ik ook totaal niet.[/quote]
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 15:44   #1032
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, maar je zit steeds met het gegeven dat De Bruyne en Hazard rondlopen, die gewoon beter zijn dan hem, en zullen spelen ongeacht het systeem. Het aantal posities waar Nainggolan een basisplaats heeft is dan ook vrij beperkt, of je moet echt in een 4-2-3-1 spelen (zoals Roma) waar hij ofwel als nummer 8 (naast Witsel) wordt uitgespeeld, ofwel als nummer 10 (voor De Bruyne).

Op de 8 zit je met het probleem dat De Bruyne en Hazard in elkaar's vaarwateren terecht komen (dat is het oud systeem van de Rode Duivels) en elkaar als het ware neutraliseren, op de 10 blokkeer je De Bruyne vanuit het centrum. Je moet dan al De Bruyne op rechts uitspelen, waar hij toch aan kwaliteit inboet. Ook dat systeem werd uitgeprobeerd, soms met succes, soms niet. Maar iig, je slachtoffert De Bruyne voor Nainggolan, wat een eigenaardige redenering is...



Misschien was dat wel het voorwerp van het onderhoud tussen Martinez en Nainggolan?
Er is dan ook een verschil tussen iemand persoonlijk te zeggen waarover het gaat, en dat publiek maken.

Los daarvan, de massahysterie die er is ontstaan, snap ik ook totaal niet.
Het zal wel zoiets geweest zijn, maar Nainggolan heeft het waarschijnlijk niet gesnapt
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 mei 2018 om 15:45.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 16:55   #1033
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Lol, Witsel doet nog wat extra oefeningen na de training om het gebrek aan niveau van de Chinese competitie op te vangen

Citaat:
"De Chinese competitie is natuurlijk niet zoals de Premier League, de Serie A of de Primera Division. Maar het gebrek aan intensiteit probeer ik te compenseren door na de trainingen zelf nog extra oefeningen te doen. Dat is de enige manier om topfit te blijven."
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 16:56   #1034
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lol, Witsel doet nog wat extra oefeningen na de training om het gebrek aan niveau van de Chinese competitie op te vangen
Beetje stretchen en die wereldtitel is zo goed als binnen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 17:09   #1035
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Beetje stretchen en die wereldtitel is zo goed als binnen
Hoeveel oefeningen zijn er nodig voor paske-breed, paste-achteruit kan je je anderzijds afvragen
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 17:11   #1036
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daarom ook dat ze het volgens mij niet ver zullen schoppen.

Martinez is al twee jaar trainer en dat probleem is nog steeds niet opgelost.
Ja waarom heeft Martinez geen andere goeie Belgische verdedigers gevonden?
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 17:16   #1037
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Hoeveel oefeningen zijn er nodig voor paske-breed, paste-achteruit kan je je anderzijds afvragen
Daar veel voetballers geen correcte pas van 10 meter kunnen geven, heel veel.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 18:09   #1038
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op uw alternatieven.
Als je een Kabasele kan meenemen,kan je net zo goed een Lombaerts meenemen,die heeft zijn waarde al lang bewezen...

Voor Ciman kan je nét zo goed een Mechele of Engels meenemen,veel betrouwbaarder....

Trouwens ,met Hazard,Mertens,Carrasco en Chadli heb je maar liefst 4 dezelfde types in het middenveld die allemaal liever naar binnen komen dan buitenom te gaan...

En Carrasco is namelijk ook een etterbakje dat zijn verdedigende functies meer dan eens verwaarloosd ,en die momenteel in een kabouter competitie speelt en die daar ook nog niet al te veel heeft laten zien....

En in diens plaats had een Nainggolan moeten meegaan....

Trouwens een Mertens zou in mijn opstelling op de bank starten...

Laatst gewijzigd door Svennies : 29 mei 2018 om 18:13.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 19:06   #1039
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Los daarvan, de massahysterie die er is ontstaan, snap ik ook totaal niet.
de hysterie is ontstaan omdat iedereen aanvoelt dat Martinez tegen 200/U uit z'n nek lult. hij meot radja niet

hij lult al 2j uit z'n nek en wie eerlijk kijkt naar matchen al Mexico, Japan of Griekenland ziet gewoon dat we nog geen meter verder staan als onder Wilmots.

Radja past taktisch niet? moet ik nu aannemen dat we maar 1 tactiek gaan gebruiken? ongeacht de tegenstander, ongeacht de tussenstand, ongeacht ...
ik hoor martinez nog lullen over grote competities. China is groot, dat klopt.
selectie? mannen die het verdienen worden niet eens bekeken en andere mogen mee omdat ... ze op een goed blaadje staan met Martinez?
plots zie je mannen opduiken die..., niemand weet vanwaar ze komen.
Jordan is de meest logische linksback, 2j lang wordt die straal genegeerd terwijl spits carrasco ligt te klooien en ineens zit 'm bij de 28?
maar vriendenmatchen dienen nie om te experimenteren lees ik deze week? waarom is Jordan er dan bij?
etc etc etc

Martinez is tactisch flexibel? bekijk de 1e kwlaificatiematch 2j geleden.
sinds die match is er neits veranderd qua stijl, spelers, ooit iets geprobeerd,...
dati s dus wilmots 2.0

en toch hopen dat we ver geraken al is de bond blijkbaar content met de 1/4 finale
we mikken er dus op een nr 2 uit een andere groep te verslaan en dan zijn we content. Anderlecht wint 1e provinciale en dus krijgt de coach een contractverlenging want da's een prachtpretatie. dat heeft maritnez ongeveer gepresteerd tot nu toe

Laatst gewijzigd door 1207 : 29 mei 2018 om 19:09.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 20:32   #1040
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Beetje stretchen en die wereldtitel is zo goed als binnen
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be