Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen.
Ja 22 40,00%
Neen 19 34,55%
Ja, maar ... 6 10,91%
Neen, maar ... 4 7,27%
Geen idee 4 7,27%
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2009, 13:37   #1021
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op die privé-berichten: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=985
En ik nog steeds op je "altijd eerlijke" antwoorden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=576

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2009 om 13:39.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 14:02   #1022
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik blijf er echter bij dat het je wellicht zou verbazen. Er zijn twee mensen bij die normaal gesproken altijd aan jouw kant staan. Ik heb er geen enkel probleem mee om je de privéberichten door te sturen indien je dat wenst. Ze moeten maar open kaart spelen en de inhoud is niet geschikt voor het forum, noch conform het forumreglement.
En hiermee is het bullshitgehalte van Paulus nòg maar eens in de verf gezet!



@ savatage: hé kijk! wéér in quote van Paulus, terwijl die nog steeds op mijn negeerlijst staat! straffe dinges hé?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 14:36   #1023
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Blijkbaar is de onmiddellijke toekomst van de ouder(s) belangrijker dan het leven van het ongeboren kind. De geboorte van een kind zou de toekomstplannen dwarsbomen en dus moet het kind weg.
Paulus.
inderdaad.
Pas vanaf een bepaald moment kun en mag je over een kind spreken. in alle vroegere stadia is het hooguit emotionele chantage of zelfbedrog. jij beschouwt een pantoffeldiertje/Zygote/eencellige niet als een baby dus maak niemand wijs dat dit wel een lieftallig baby'tje zou zijn.

heti s geen kind dus mogen ouders dat klompje cellen als een tumor beschouwen en vernietigen. hun argumentatie doet er niet toe
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 14:43   #1024
Bambina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2009
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nou, ik denk meer in de richting van verkrachting, je-weet-wel; ongewenste seks - ik zie abortus ook niet als een alledaags verschijnsel als vervanging voor voorbehoedmiddelen.
Dat lijkt me een geval van overmacht. En dan lijkt mij abortus zeker toelaatbaar. Er zijn denk ik nog andere gevallen van 'overmacht' waaronder abortus kan.

Maar het probleem is dat abortus voor veel meer situaties gebruikt wordt dan er bedoeld is. In de praktijk zou abortus eigenlijk enkel mogen uitgevoerd worden bij het vaststellen van medische problemen bij moeder of kind.

Al de andere gevallen zijn oplosbaar door de morning after pil. Dit is meteen ook voor zowel vrouw als medisch personeel veel minder intens en voor wie daar rekening mee wil houden: ook voor het ongeboren kind.
Bambina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 14:55   #1025
Bambina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2009
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik vrees dat jij hier degene bent die zichzelf nogal overschat. De essentie van deze discussie is helemaal niet wie de verantwoordelijkheid draagt voor het ontstaan van de zwangerschap. In de overgrote meerderheid van de gevallen ben je daar namelijk met twee voor. Hier gaat het er om wat te doen wanneer de zwangerschap ongewenst is. Of dat nu is omdat de zwangerschap het gevolg is van menselijke vergetelheid, van een verkrachting, van niet 100% veilige contraceptiva, of omdat de zwangerschap een gevaar oplevert voor de moeder, is eigenlijk niet eens relevant.
Een vrouw treft zichzelf niet plots zwanger aan. Daar gaat iets aan vooraf: de coïtus. Die doe je inderdaad met zijn tweeën. Voor die coïtus beslis je in de overgrote meerderheid van de gevallen bewust en met kennis van de mogelijke gevolgen.

De discussie wat je moet doen in geval van ongewenste zwangerschap is dus zelfs niet nodig indien je bewust kiest voor de coïtus en zijn gevolgen.

Dan blijven er ruwweg nog twee groepen over waarbij de keuze niet bewust is': verkrachtingen en medische problemen. Daar zijn we het erover eens dat abortus toelaatbaar moet zijn.

Citaat:
Ik denk dat een vrouw niet zo lichtzinnig overgaat tot een abortus. Als zij die beslissing neemt, zal ze daar ongetwijfeld haar redenen voor hebben.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar beleidsbeslissingen maken op basis van buikgevoelens is nooit een goed idee. Het is zelfs misdadig. Als je veronderstellingen niet kloppen valt alles in het water en verspil je hopen geld.

Er kunnen er bv wel zijn die er lichtzinnig over gaan en die kunnen in theorie zelfs verantwoordelijk zijn voor 50% van de abortussen in dit land.
Bambina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 15:39   #1026
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En hiermee is het bullshitgehalte van Paulus nòg maar eens in de verf gezet!
Recht evenredig met uw "bulshit" dat je steeds eerlijk op vragen antwoordt toch?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=576



Citaat:
@ savatage: hé kijk! wéér in quote van Paulus, terwijl die nog steeds op mijn negeerlijst staat! straffe dinges hé?
Wat is de zin, buiten uzelf ongelooflijk belachelijk te maken, om iemand op uw negeerlijst te zetten, als toch niemand, jezelf incluus, daar wat van merkt?

Straffe dinges? Ha die Raf toch?!



Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2009 om 15:41.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 16:57   #1027
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina Bekijk bericht
Een vrouw treft zichzelf niet plots zwanger aan. Daar gaat iets aan vooraf: de coïtus. Die doe je inderdaad met zijn tweeën. Voor die coïtus beslis je in de overgrote meerderheid van de gevallen bewust en met kennis van de mogelijke gevolgen.

De discussie wat je moet doen in geval van ongewenste zwangerschap is dus zelfs niet nodig indien je bewust kiest voor de coïtus en zijn gevolgen.

Dan blijven er ruwweg nog twee groepen over waarbij de keuze niet bewust is': verkrachtingen en medische problemen. Daar zijn we het erover eens dat abortus toelaatbaar moet zijn.



Ik hoop dat je gelijk hebt, maar beleidsbeslissingen maken op basis van buikgevoelens is nooit een goed idee. Het is zelfs misdadig. Als je veronderstellingen niet kloppen valt alles in het water en verspil je hopen geld.

Er kunnen er bv wel zijn die er lichtzinnig over gaan en die kunnen in theorie zelfs verantwoordelijk zijn voor 50% van de abortussen in dit land.
Dat kan in theorie. Et alors? Dan is het nog altijd een beslissing die door die vrouw zelf moet genomen worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 17:02   #1028
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat is de zin om iemand op uw negeerlijst te zetten, als toch niemand, jezelf incluus, daar wat van merkt?
Ik merk dat zeer zeker. Het is een constante herinnering dat ik met jou NOOIT nog over de grond van een onderwerp in discussie zal gaan. Dat neemt niet weg dat ik op jouw berichten KAN reageren wanneer IK dat verkies en ook daar heb jij geen enkele andere keuze dan je erbij neer te leggen.

Waanneer ik - zoals nu - verkies om op jouw berichten te reageren en aan te tonen dat je beweringen flagrante leugens zijn, dan doe ik dat, of jij dat nou leuk vindt of niet.

Over het onderwerp zelf, zal jij me echter NOOIT meer tot een antwoord kunnen verleiden. DAT, mijn beste, is de manier waarop IK verkies om jou te negeren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 17:14   #1029
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen, Jerionimo... dat bedoelt men niet

even terug hernemen :"Een moeder voelt dat kind aan, een moeder spreekt met dat kind, er is overleg op een niveau waar jouw gedraineerde hersenen niet bij kunnen"
De schrijver probeert de symbiose tussen 'beiden', zover hier sprake over is , te beschrijven aan de hand van termen die je niet letterlijk dient te interpreteren.
Blijkbaar is haar ( veronderstel ik ) poging mislukt
Zij (?) probeert abortus te verantwoorden door een vorm van communicatie tussen moeder en kind, en insinueert daarmee dat dit kind zelf abortus zou willen, wat natuurlijk klinkklare onzin is.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 18:14   #1030
Bambina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2009
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat kan in theorie. Et alors? Dan is het nog altijd een beslissing die door die vrouw zelf moet genomen worden.

Dat betwist niemand.

Maar het gaat erover dat jij vindt dat de samenleving die beslissing moet accepteren en zo goed mogelijk moet ondersteunen, zowel financieel, materieel (bieden van infrastructuur, verpleegkundigen, geneesheren, ...).

Onafhankelijk op welke grond de beslissing tot abortus is gemaakt.

Dus iemand die bewust geen conceptiva gebruikt en even bewust kinderen maakt en nadien bij de overheid komt klagen dat ze zwanger is, moeten we helpen, door haar de abortus mogelijkheid te geven.

Is dat niet vreemd?
Het gaat hier niet over de aankoop van een televisie waar je plots van af ziet en die je gewoon kan terugbrengen hé. Maar wel over de beslissing van een mensenleven dat voortijdig wordt beëindigd of niet.
Je zou kunnen stellen dat de moeder een onschuldig kind mag vermoorden zolang het nog in haar lichaam zit, onder het mom van zelfbeschikkingsrecht over het eigen lichaam. Ze wordt hiervoor maatschappelijk ondersteund en alles behalve gestraft.
Maar eens hetzelfde onschuldige kind buiten de baarmoeder is en de moeder onderneemt dan een moordpoging, wordt men hier zeer zwaar voor bestraft wegens moord.
Een vrouw zou zich de bedenking nog kunnen maken dat bij de geringste twijfel, abortus het beste alternatief is.

Laatst gewijzigd door Bambina : 30 augustus 2009 om 18:17.
Bambina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 18:21   #1031
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina Bekijk bericht
Dat betwist niemand.

Maar het gaat erover dat jij vindt dat de samenleving die beslissing moet accepteren en zo goed mogelijk moet ondersteunen, zowel financieel, materieel (bieden van infrastructuur, verpleegkundigen, geneesheren, ...).

Onafhankelijk op welke grond de beslissing tot abortus is gemaakt.
Hola hela, mij geen woorden in de mond leggen hé vriendje! Daar heb ik mij allemaal niet over uitgelaten. Daar gaat deze discussie trouwens ook helemaal niet over. Het gaat hier zuiver en alleen over het recht om te beschikken over het eigen lichaam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina Bekijk bericht
Dus iemand die bewust geen conceptiva gebruikt en even bewust kinderen maakt en nadien bij de overheid komt klagen dat ze zwanger is, moeten we helpen, door haar de abortus mogelijkheid te geven.
In één woord: ja!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina Bekijk bericht
Is dat niet vreemd?
Hoegenaamd niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambina Bekijk bericht
Het gaat hier niet over de aankoop van een televisie waar je plots van af ziet en die je gewoon kan terugbrengen hé. Maar wel over de beslissing van een mensenleven dat voortijdig wordt beëindigd of niet.
Emo-argumentatie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 18:27   #1032
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik merk dat zeer zeker. Het is een constante herinnering dat ik met jou NOOIT nog over de grond van een onderwerp in discussie zal gaan. Dat neemt niet weg dat ik op jouw berichten KAN reageren wanneer IK dat verkies en ook daar heb jij geen enkele andere keuze dan je erbij neer te leggen.

Waanneer ik - zoals nu - verkies om op jouw berichten te reageren en aan te tonen dat je beweringen flagrante leugens zijn, dan doe ik dat, of jij dat nou leuk vindt of niet.

Over het onderwerp zelf, zal jij me echter NOOIT meer tot een antwoord kunnen verleiden. DAT, mijn beste, is de manier waarop IK verkies om jou te negeren.
Ik ben blij dat je dat zegt. Want op deze manier bewijs je:

1 nogmaals hoe slecht je tegen je verlies kunt.

2 dat je door je manier van reageren nog altijd meer vertelt over je zelf dan over mij.

3 dat je inderdaad door de mand valt als je poogt om bij het onderwerp te blijven.

4 Het forumreglement aan je laars lapt.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 18:30   #1033
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
4 Het forumreglement aan je laars lapt.
Ik heb zeker over die sectie van het forumreglement heen gelezen waarin staat dat het verplicht is op de vragen van Paulus te antwoorden...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 18:30   #1034
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Emo-argumentatie.
Wat is daar eigenlijk mis mee?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 19:03   #1035
Pølle
Minister-President
 
Pølle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2007
Berichten: 2.829
Standaard

Elke argumentatie over ethiek is emotioneel geladen. Dat gáát gewoon niet anders.
__________________
Tout va bien.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 20:30   #1036
xrc
Parlementsvoorzitter
 
xrc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
inderdaad.
Pas vanaf een bepaald moment kun en mag je over een kind spreken. in alle vroegere stadia is het hooguit emotionele chantage of zelfbedrog. jij beschouwt een pantoffeldiertje/Zygote/eencellige niet als een baby dus maak niemand wijs dat dit wel een lieftallig baby'tje zou zijn.

heti s geen kind dus mogen ouders dat klompje cellen als een tumor beschouwen en vernietigen. hun argumentatie doet er niet toe
Als jij leven in wording, net zoals u en ik "leven in wording" zijn, wil vereenzelvigen met tumoren is dat uw zaak. Alleen wat onder de noemer "kind" valt leven noemen is behoorlijk gevaarlijk. Waar leg je de grens? Slechts pseudo-wetenschap kan dit trachten te verklaren.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 20:34   #1037
xrc
Parlementsvoorzitter
 
xrc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hola hela, mij geen woorden in de mond leggen hé vriendje! Daar heb ik mij allemaal niet over uitgelaten. Daar gaat deze discussie trouwens ook helemaal niet over. Het gaat hier zuiver en alleen over het recht om te beschikken over het eigen lichaam.
Neen, het gaat hier over het leven van een kind. Natuurrechtelijk valt dit buiten de recht om te beschikken over het "EIGEN" lichaam.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Emo-argumentatie.
Wanneer iemand pleit voor het beschermen van ongeboren leven, noem jij dat emo-argumentatie.
Beetje zwak als reply, niet?
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 20:35   #1038
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Neen, het gaat hier over het leven van een kind. Natuurrechtelijk valt dit buiten de recht om te beschikken over het "EIGEN" lichaam.
Er is geen kind. Er is een klompje cellen.

Next.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 20:35   #1039
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Zij (?) probeert abortus te verantwoorden door een vorm van communicatie tussen moeder en kind, en insinueert daarmee dat dit kind zelf abortus zou willen, wat natuurlijk klinkklare onzin is.
Nee.

U leest de woorden zover als u ze kan begrijpen. Wat ik u helaas niet kan kwalijk nemen.

Ik heb ook niks in die richting geïnsinueerd.

Hoewel, ik kan insinueren. Zo insinueer ik in de volgende zin dat u niet verder dan uw staart kan zien: Er is nog nooit een rattenkoning gevonden die bestaat uit Bruine Ratten.
__________________
<!-- / message --> is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2009, 20:36   #1040
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat is daar eigenlijk mis mee?

Paulus.
Gebrek aan ratio
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be