![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog een een paar lieve vredelievende koranversjes lezen met opdracht hoe ze zich moeten gedragen tegen ongelovigen zoals ik? Citaat:
Citaat:
Bon, dan weet ik ook weer aan welke zijde van het spectrum U staat. Ooit van Chamberlain gehoord? of sta je liever in de schoenen van Pétain?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2013 om 16:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toch de indruk dat de VS beter om kunnen met migraties dan Europa (ongeacht de religie). Migratie is iets van alle tijden. De vraag is hoe ermee om te gaan. Het 'wij' tegen 'zij' gevoel stimuleren is zeker niet de snuggerste weg mijns inziens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen er niet van tussen dat er inderdaad overal aan de grenzen van het islamitische rijk problemen zijn van reli-militaire aard. Denk maar aan ex-joegoslavië, Turkije, Iran, Irak, India, Pakistan, Afghanistan, Tjetjenië, De Filipijnen, China, Israël, Soedan.... ...en het rijtje is nog lang niet af. Elke dag opnieuw zien we in alle journaals islamgerelateerd geweld en dat al jaaaren aan een stuk. Wat is de verklaring van dit moslimgeweld volgens u dan? Dat ze zich geviseerd voelen? Zou het dan echt niet kunnen zijn dat volgens de islam -en daarmee bedoel ik dan elke strekking- , een wereldbeschouwing bestaat, die de wereld opsplitst in enerzijds de islamitische- en anderzijds de heidense wereld? Beter bekend onder de islamitsiche termen dar al-islam en de dar al-harb ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Dar_al-...en_dar_al-harb) Ook al bestaan daar verschillende visies op bestaan binnen de islam? Dat lijkt mij althans logischer dan uw "geviseerd voelen" als onderliggende oorzaak. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of anders smoor je nog een jointje en fantaseer je verder. Dat zal dichter bij de realiteit liggen vrees ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2013 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze mekaar nog een uurtje konden ophitsen had er waarschijnlijk een juf aan een lantaarnpaal gehangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een nog beter voorbeeld zijn de Spanjaarden zelf. Hebben die zich geïntegreerd in Latijns America? Nee, geen sikkepit zelfs na honderden jaren. Die hebben de lokalen gewoon verdrongen of uitgemoord. Het zijn de lokalen die zich hebben moeten aanpassen aan de Europese christenen. Idem met de Europeanen die in Noord America geland zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kleine anecdote (die ik hier al meermaals aanhaalde, maar steeds actueel blijft) verduidelijkt misschien : Een vriend van mij, zelfstandige in sanitaire installaties (badkamers, chauffage..etc) hengelde naar nieuw personeel en er kwam een moslim op af voor een gesprek. Wel het eerste dat die vent vroeg, was of hij lichter werk kon krijgen tijdens de ramadan. Het zal u niet verbazen dat dat sollicitatiegesprek snel was afgelopen. Ik bedoel maar, reduceer het belang van een godsdienst tot zijn normale proporties, zeker in landen waar die godsdienst meer uitzondering dan regel is.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 juni 2013 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat de radicale Islam ten dele een antwoord is op het kolonialisme. Niet dat dat antwoord niet zorgwekkend kan genoemd worden dikwijls. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden zo'n goede samenvatting gezien van ''Vlaamse cultuur'' . Nu snapt iedereen waarom Vlaanderen er al 183 jaar niet in slaagt onafhankelijk te worden. En voor die cultuur zouden migranten respect moeten hebben?? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 juni 2013 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eens goed nadenken, wat zou ik gedaan hebben moest ik het vermoeden hebben gehad dat mijn kleuter in een kleuterschool door een juf zou zijn gemolesteerd ?
De juf om uitleg vragen ? Indien niet voldaan... Eens aan andere ouders vragen of zij iets 'weten'? Indien niet voldaan... De directie om uitleg vragen ? Indien niet voldaan.... Mijn kind thuis houden en eens bij de flikken passeren ? Indien niet voldaan... De pers contacteren ? Dedju, waar pas ik nu eigenlijk 'voor de school gaan staan demonstreren' in ? ![]()
![]() |
#1035 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. U heeft het duidelijk niet begrepen.
Citaat:
Ies niet goet foor de meisje. Citaat:
Citaat:
Nota: hier in Bolivia : nu begrijp ik je al een pak beter. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 juni 2013 om 17:05. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil niet zeggen dat dit de enigste verklaring is. Wat ik wil zeggen is dat het probleem niet enkel op de moslims kan afgeschoven worden. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |