![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1022 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1023 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1024 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat zou wel een voorwaarde zijn om tot het eenheidsnet (liefst stedelijk/gemeentelijk georganiseerd) te mogen behoren, wie dat niet wenst mag uiteraard zijn 'project' verderzetten, maar volledig op eigen kosten (dus ook personeel). Moest ik voor het zeggen hebben, hè Jan! |
|
|
|
|
|
|
#1025 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 juni 2020 om 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#1026 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan gaan wij allemaal en mettertijd ook de islam beter leren verdragen. Klinkt logisch, toch ? Zo, ik ga nu ’n dankmaileke sturen naar die schooldinges van de Vlaamse overheid, want zo’n weldoordachte beslissingen om de doctrine van de maatschappelijke diversiteit verder uit te bouwen (begin bij de jongsten), verdienen ’n complimentje, quoi.
|
|
|
|
#1027 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat 'n heleboel mensen niet weten wat er zoal gepland wordt met de kinderen in 't onderwijs. Stemgedrag zou zeker en vast daaraan aangepast worden. Wie hebben dat zoal bekonkeld, om op slinkse wijze kwaadaardige ideologieën te implementeren? Ik kan misschien m'n kleine steentje bijdragen om onwetenden in te lichten? Waar moet ik zijn voor zo'n "bedankmailke"?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1028 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is nochtans 'n legitiem woord vermeld in van Dale.
https://www.vandale.nl/gratis-woorde...n#.XuFcGlNcKdM
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1029 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alstublieft! Doe het voor de jlngeren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 juni 2020 om 07:14. |
|
|
|
|
|
|
#1030 | |||
|
|
Zo is dat.
Citaat:
Je kind zal maar in een klas zitten, waar de onderwijzer(es) het multigekke gedoe aanhangt. Citaat:
Sindsdien heeft die doctrine een gestage opmars gekend in het onderwijs, de media en de politiek, waarbij vooral de focus wordt gelegd op het slachtofferschap van minderheden en het daderschap bij de witmensen. Citaat:
|
|
|
|
#1031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet dat de school van de tweeling van mijn broer ooit 'n moskeebezoek gepland had. Hij hield hen die dag gewoon thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De voornaamste reden om "diversiteit" te hebben is dat grote stommiteiten in 1 systeem niet direct overal toegepast worden in het andere, en er dus tijd is om vast te stellen hoe groot de stommiteit wel niet is. Hierdoor vertraagt het tempo van de stommiteiten (het legt dat niet stil, onderwijs gaat tenslotte binnen niet zo lange tijd totaal futiel worden want totaal idioot gemaakt ; tenslotte komt het toch wel grotendeels van de staat he). Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2020 om 04:33. |
|
|
|
|
|
|
#1033 | |
|
|
Citaat:
Ik weet niet of in het belgo-onderwijs een moskeebezoek verplicht is, (in NL wel blijkbaar: https://sceptr.net/2018/10/ophef-ove...-basisscholen/) maar die onduidelijkheid speelt al van in 2016: Schooluitstappen naar moskeeën - Evaluatie http://docs.vlaamsparlement.be/pfile?id=1158830
|
|
|
|
#1034 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We kunnen hem echter niet meer interpelleren, ik zie dat hij 't weer vlaggen heeft. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#1035 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb zelfs niet meer de tijd om 'm aan haring in 't zuur in zijn frans cafeke van net over de grens te laten snuiven. Miljaar!
|
|
|
|
#1036 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begint zowaar 'n slechte gewoonte te worden. Zomaar vertrekken, telkens opnieuw, zonder afscheid te nemen. Zeg nu zelf, zijn dat nog manieren?
|
|
|
|
|
|
|
#1037 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1038 |
|
Staatssecretaris
|
Is al erg dat hulpje van Sint Nikolaas is verlaagt naar schouwveger.
Dat hulpje woonde vroeger in een hut en had niets , dank zij de goede Sint heeft die een opleiding gekregen en daarvoor hielp hij de goede sint, niet meer of minder. Maar nu door roep van publieke opinie van racisme is die moeten opstappen en vervangen door blanke mensen die zich zwart maken en het originele hulpje naspelen. Moraal van verhaal, iedereen had de "hulpjes" in hun hut moeten laten zonder opleiding of aangebrachte beschaving dan konden ze daar betogen met speren en hakmessen tegen elkaar. |
|
|
|
|
|
#1039 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het klinkt als: dat ze tegen hun eigen leiders gaan vechten om hun Afrika terug leefbaar te maken ze zijn groot en sterk genoeg wat is dan het probleem dat ze het op een ander gaan uithangen. Waar zit de logica? Moeten wij die paters en anderen die het daar op stelten zijn gaan zetten in Afrika (daar 'mooie' verhaaltjes gaan vertellen zijn) niet veroordelen? p.s. Naast héél die heisa stel ik mij de vraag of het standbeeld van Jozef Deveuster of Pater Damiaan ook 'voorzien' zal worden van een pot verf? De racistische noot die men de EUropeanen opsteekt de laatste tijden is dat terecht? Hoeveel gelden zijn er niet richting landen gegaan waar wij eigenlijk totaal niets aan hebben buiten hun volk dat het komt uithangen in de EU? Proberen wij Europeanen op huidig ogenblik onze vrijheid/veiligheid niet te vrijwaren? Elk psycholoog/psychiater zal tegen zijn client zeggen: "Het verleden moet je laten rusten (hoe zwaar dat ook geweest is) en je moet naar de toekomst kijken. Nu zou ik er in dat geval niet van verschieten dat de dokters hun patiënt dan zegt: "Ja maar dokter, die toekomst ziet er ook niet al te best uit hé
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juni 2020 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#1040 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft dalibor ondertussen al bewijzen aangebracht voor wat hij hier beweerde?
Citaat:
|
|
|
|
|