![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 april 2021 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Zweden was een gigantische ramp van 96000 doden voorspeld, ze hadden er 5000. Ik neem aan dat jij alludeert naar het termineren van zwaar zieken: ook daar waren de Zweden voorbeeldig: zo hoort het. In plaats van gans de maatschappij te teisteren met snotterscenes, zoals onze premier er ook is achter gekomen, de korte pijn verkiezen. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
99,9% van de wetenschappers zijn zo ook al kwakzalvers volgens u. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 april 2021 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu exact precies de beschrijving waar het strenge gemaatregel aan voldoet: het is veel schadelijker geweest, zelfs dan de winst die beloofd werd, en ondertussen vinden het gros van de wetenschappers dat de resultaten zo goed als onbestaande zijn. Met andere woorden, al dat gelockdown heeft een lager effect dan hydrochloroquine in een laat stadium van de ziekte. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met covid op iz Belgie : 738 Zweden : 317 Of rommelen de Zweden ook al met die cijfers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Past perfect in uw manier van denken. ![]()
![]() |
![]() |
#10407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben toch ook 1500 mensen doodgeknepen om de kwakzalvers plezier te doen met hun dada van crush the curve vorige zomer, niewaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10408 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10409 |
Staatssecretaris
|
![]() Wij hebben hier dus een dubbel zo grote genocide gehad als in Zweden?
![]() |
#10410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10411 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar wel voor covid19?
Dan moet het al ne vrij oude mens zijn.
![]() |
#10412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat maar niet zeggen man tegen man. Want mijn kracht en gezondheid zijn OK en ik draai normale tot lange werkuren met tamelijk veel stress. Ik wil alleen niet sterven in de gang van een kliniek omdat men voorkeur geeft aan een beroepsdopper van 30 of 40 jaar omdat die statistisch meer kans maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10414 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Begeef jij je dan ook nooit in bijv. een uitgestrekt bos? Als je daar iets aan de hand krijgt is er ook geen ziekenhuis in de nabijheid dat u gaat kunnen verzorgen.
![]() |
![]() |
#10415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is juist dat die kans verwaarloosbaar wordt als je een vaccin neemt. Hierdoor neemt uw globale kans om te sterven, met een kleine fractie af, want het zal niet meer van covid zijn. Mensen hebben moeite om te relativeren. Dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt met uw kans te verkleinen door een vaccin te nemen, maar uiteindelijk vermindert dat uw totale kans om binnenkort te sterven niet zo heel veel. Want de kans om aan een andere oorzaak dan aan covid te sterven blijft dominant. En het merkwaardige is dat die uitspraak geldig is voor ongeveer elke leeftijdsklasse. Maar ik ben ook niet heel gerust in covid, niet om te sterven, maar omdat het weken miserie kan zijn, en dat vind ik niet plezant. Dat was al de reden waarom ik een griep vaccin nam, om geen week in uw bed moeten te liggen, ik doe dat niet graag. Bij covid kan het nijdiger zijn, dus is dat nog minder aangenaam. Dood gaan (rap dood gaan) is niet erg. Weken miserabel in uw bed liggen, wel. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2021 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De survival rate bij covid is meer dan 98%
Medicatie die 99% survival geeft beschouwd men als 100%. Echter 100% geeft men nooit als garantie.
![]() |
#10418 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De lock down wordt een kat en muis spelletje met de politie.
Voorstel; wie denkt dat "hij of zij" boven de wet staat en gevat wordt geen hospitalisatie in geval van Covid besmetting. Wie toch wil verzorgd worden betaald een borgsom van 25.000€ en wordt dan opgenomen als er plaats over is. Wie meerdere malen gevat wordt boetes van 10.000€ per geval en de 3de keer burgerrechten en rijbewijs kwijt voor 5 jaar. Nu betalen we ons rot aan interventies, de politie word het beu en moet binnenkort met scherp schieten om zich te verdedigen. Ondertussen blijven alle anderen braaf afwachten wanneer de 4de 5de enz. golf komt en gaan er alsmaar meer zaken over kop. Weinig mensen zijn akkoord met alle maatregelen maar houden zich er min of meer aan ten einde deze pandemie achter ons te krijgen, ook die mensen worden het beu.
![]() |
#10419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het fonds van al die mensen die dachten dat ze anderen regeltjes moesten opsolferen worden dan de mensen vergoed die schade leden door het geregel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is door U aan de maatregelen te houden dat de pandemie blijft duren he. Dat is wat velen niet snappen. Het zijn de niet-besmetten die de pandemie laten duren, niet die die reeds geimmuniseerd zijn.
|
![]() |
![]() |