![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10421 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10422 |
Banneling
|
![]() Als die mening nog geen 2553264 keer vermeld is, misschien wel. Ik denk echter dat de meningen van exodus, parcifal, firestone en heel wat anderen al duidelijk is zonder al die zinloze oneliners.
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 9 november 2006 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10423 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10424 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10425 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10426 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10427 |
Banneling
|
![]() Nu dit toch een NWO topic is.
Wat nu ivm de orde Sion. Naar schijnt zouden de stichters (Foundation Fathers) van de verenigde staten de kroon hebben aangeboden aan de Sangreal (Huis van de Stuarts). De orde van Sion zou ook ambities voor werelddominatie. Alleen via sangreal die dan ten dienste zou staan voor de mensen. Voor dat jullie beginnen te lachen, er zijn veel studies uitgebracht ivm de sangreal. Ik moet toch toegeven dat sommige theoriëen overtuigend zijn en dat er bewijzen zijn die deze staven. Natuurlijk, ik als nuchtere idioot neemt niet alles voor waar. ik neem alleen bepaalde (minieme) gedeeltes als waarschijnlijk aan. Deze staan dan nog ivm geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10428 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog een tekst over UFO's waar er gisteren over gesproken is:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10429 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoveel mensen kunnen niet allemaal tegelijk jarenlang monddood gehouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10430 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zever hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#10431 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig heb ik nu een heel weekend om de inhoudelijke aspecten van uw omstandig betoog te bestuderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10432 |
Gouverneur
|
![]() Intussen heb ik begrepen dat u ervan uitgaat dat de echte (of de belangrijkste, want ons besturende) wereld zich in een andere "dimensie" of met andere "vibraties" meestentijds in een onzichtbare toestand bevindt.
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 10 november 2006 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10433 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou dat persé niet kunnen? Ben je een expert in clandestiene operaties van intelligentiediensten misschien? Dit is zo'n gegeneraliseerd argument dat totaal geen rekening houdt met de feiten. Het is een uitermate zwakke redenering. Namelijk op 2 punten: 1. Jij weet niet of ze het kunnen stil houden of niet. Je maakt die uitspraak op basis van wat jij denkt wat mogelijk is of niet. Dit is totaal ongeldig als sterk argument 2. Het argument van als het zou gebeurd zijn zou er iets gezegd worden trekt ook op niets. De afwezigheid van een bekentenis wordt als bewijs aanzien dat er geen samenzwering was. Weeral uitermate zwak.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 november 2006 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10434 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt een patent op wat iemand gezegd heeft met je eigen mening in te vullen. Ik ben ervan overtuigd dat die dimensies bestaan. Die zijn evengoed de realiteit als de onze.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 november 2006 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10435 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wil dus alleen maar zeggen dat we in dat geval geen jaren meer zullen moeten wachten om die getuigenissen te zien opduiken. En dan pas zullen we zien of er bewijzen zijn voor welke theorie dan ook. Tot het zover is geloof ik geen enkele onbewezen hypothese, herhaal ik voor alle duidelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10436 |
Gouverneur
|
![]() Was u het dan niet die beweerde dat de wereld bestuurd wordt door buitenaardse shapeshifting reptielen en door NWO-samenzweerders die via geheime satanische en occulte clubs en via paranormale media met elkaar in verbinding staan - of was dat een andere "believer"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging hier helemaal niet om "clandestiene operaties van intelligentiediensten", maar om zo maar eventjes ALLE politiemensen en brandweermannen van New York! Citaat:
Believers maken vaak de fout te overdrijven. Jullie denken dat straffe uitspraken als "they all know (believe) it was an insidejob" jullie case versterken. Het werkt echter averrecht: als IEDEREEN (en maak daar nog van BIJNA IEDEREEN) het weet, dan komt het gegarandeerd uit. We zullen maar afwachten, hé. Ik ben er gerust in ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 november 2006 om 17:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10438 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10439 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het citaat van democratsteve stond erbij. Lees de posts waarop je reageert voor je onzin neerschrijft.
![]() |