![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Une Exécution Ordinaire"
over een doktores die ook magnetisme beoefent en Joske Stalin in zijn laatste dagen moet bijstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sovereign, donkere film over een aantal forummers.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 20 juli 2025 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een documentaire over incels, TFW No GF, met muziek van Ariel Pink en John Maus.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Un Detective.
Ik ben mij gaan interesseren in oudere Italiaanse giallo en horror. Die films zijn moeilijk op dvd/br te vinden en meestal wreed duur. Maar ik heb nu ontdekt dat er vele gewoon op Youtube staan. Heb dan meteen ook maar een abo genomen, dan ben ik van die vervelende reclame vanaf.
![]() |
#10485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "waar komde gij nu nog mee af..."
Maar soms is het in mijn voordeel om er met meer perspectief naar te kunnen kijken. Oblivion Dat is de beste film dat ik zag sedert de Matrix. Dat script is episch! Are you still an effective team? "No..." Complete integratie en overname van de psyche.
![]() |
#10486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eden (2024). Emotionele rollercoaster die de mens toont zonder het laagje vernis. Raar dat die film geen hogere ratings krijgt. Blijkbaar houden we liever vast aan de illusies.
De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van enkele mensen die de neergaande beschaving in de aanloop van de Tweede Wereldoorlog moe zijn en naar een eiland trekken om er iets nieuws op te bouwen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op VRT Max, kunt ge van "De Kolaboratie" genieten van Maurice De Wilde, pure 80's nostalgia. Zeker nu er geen nazi documentaires lopen op Canvas op dinsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hospital Massacre met Barbi Benton. Yay!
De dokter moest haar hartslag meten via haar rug! ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 augustus 2025 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10489 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nu nog allemaal meemaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#10490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om aan uw dosis hitler nostalgie te geraken is er dus VRT Max en soms ook wel History Channel, als ze daar geen storage boxen verkopen of over Aliens aan het lullen zijn tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The man who definitly didn't steal Hollywood.
EEn documentaire over een mij helemaal onbekend verhaal. Een dodgy Italiaanse zakenman die in 1989 de filmmaatschappij MGM kocht en meteen weer kwijtspeelde.
![]() |
#10493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar we wijken af, wat vind je van Barbi Benton in Hospital Massacre?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 augustus 2025 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prison Ship. Amai, in de jaren ‘80 werd er nogal wat gefilmd.
Uit Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Prison_Ship Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Bastarden."
Was goed. Maar de hypocrisie daaromtrent bij die snobs. Ja, wij zijn barbaars maar eigenlijk ook weer niet want we hebben verfijnde manieren. We eten ons voedsel niet met onze handen. Ja, je hebt dat gezien in WOII. Die manieren enzooow. "De tinnen soldaat werd goed of bijna perfect neergezet door Mads. Als ik doodga is het goed en als ik niet doodga is het ook goed. Beschikkend. "Besluitend dat iets zal gebeuren."" 9/10
![]() |
#10497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tinnen soldaat.
=-) https://www.youtube.com/watch?v=Op2G...&start_radio=1 Beschikkend. Als ik doodga is het goed, als ik niet doodga is het ook goed.
![]() |
#10498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een natuurlijke man euh. Geen artificiële man. Die is goed, we spelen het spel van beschaving.
https://www.youtube.com/watch?v=O2DJ...&start_radio=1
![]() |
#10499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je niet verveeld bent door zulke festiviteiten, prinses.
Het is waar er is een zijde aan de mensheid die zich overgeeft aan barbaarse principes. Maar er is ook de zijde die zich overgeeft aan de beschavingsziekte. Hou je zelfs van Dolfijnen euh, beschavingszieke mens?! Jij bent FUBAR... Een verloren zaak... ![]()
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : Gisteren om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlossing!
Nooit; ik zal je wegtrekken. Yeah, right bitch.... https://www.youtube.com/watch?v=UNi6GJoN8HM