Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2014, 14:28   #1041
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Patrick, is het nu echt zo moeilijk om te schrijven op een manier waar men geen hoofdpijn van krijgt?
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 14:31   #1042
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Patrick, is het nu echt zo moeilijk om te schrijven op een manier waar men geen hoofdpijn van krijgt?
http://www.apotheek.nl/Medische_info...=10704&rId=572

patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 14:35   #1043
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Dat is inderdaad al veel rustgevender dan jouw constante all caps.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 20:46   #1044
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Om de reden die ik al aangaf. Niemand vraagt dat traditionele gezinnen stichten verboden moet worden, noch dat een traditioneel huwelijk verboden moet worden.
Neen, ze vragen enkel de definitie van huwelijk te veranderen. Die definities nu eenmaal biologisch en religieus geïnspireerd, en moet niet veranderd worden. Ze hebben hun veredeld samenlevingscontract, maar kom niet vragen dat de rest van de wereld de progressieve dubbelpraat aanneemt. Het is niet, en zal nooit een 'huwelijk' zijn.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 20:54   #1045
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Je hele leven lang ontmenselijkt worden heeft wel eens dat effect.
Zou dat iets te maken hebben met het feit dat homoseksuelen zich veelal profileren met extravagante exposities van seksuele ongeremdheid en emasculatie zoals 'gay pride parades'?

Kijk, mij kan het persoonlijk gestolen worden dat jij een vent neukt, en ik denk dat velen die jij als homofoob bestempeld die mening zullen delen. Blijf me enkel niet met het gezicht drukken op seksueel deviante 'look at me, I'm gay'-parades. Nobody cares. Dat is, niemand geeft om het feit dat U homo bent. Dat U niet kan stoppen met erover te klagen en dat extravagant uit te dragen alsof U een prijs verdient, dat wordt wel irritant.
Voor elke van die parades die U minder houdt, zal U meer gelijkgesteld worden met de rest van de maatschappij (of minder 'ontmenselijkt'), ongeacht Uw voorkeur in de slaapkamer, dat garandeer ik U.

Trouwens, dat is helemaal geen algemene tendens die 'ontmenselijking. U heeft namelijk de volledige media mee. Die hemelen geëmasuleerde 'mannen' (zowel homo als hetero, en toegegeven, niet alle homo's zijn geëmasuleerd) en metroseksuelen op als 'de nieuwe man' en rolmodellen. Van films tot reclame-boodschappen, allemaal duwen ze de vervrouwelijking door onze strot.
Dat gaat zelfs niet enkel over de vervrouwelijking van de man zelf, maar ook over de vervrouwelijking van waarden, die onze hele maatschappij doordringt. Zie hoe men eigenlijk probeert waarheid ('het is geen huwelijk') te vervangen door gevoeligheid ('ok, we gaan het huwelijk noemen, om niemand te kwetsen').

De vraag die ik dus graag aan de homoseksuele gemeenschap zou stellen is; wat willen eigenlijk, willen jullie aandacht en non-consequente zever als het hervormen van taalgebruik, of gelijke behandeling?

Voor de duidelijkheid, dit is niet aan U als specifieke persoon gericht.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 februari 2014 om 21:12.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:14   #1046
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zou dat iets te maken hebben met het feit dat homoseksuelen zich veelal profileren met extravagante exposities van seksuele ongeremdheid en emasculatie zoals 'gay pride parades'?

Kijk, mij kan het persoonlijk gestolen worden dat jij een vent neukt, en ik denk dat velen die jij als homofoob bestempeld die mening zullen delen. Blijf me enkel niet met het gezicht drukken op seksueel deviante 'look at me, I'm gay'-parades. Nobody cares. Dat is, niemand geeft om het feit dat U homo bent. Dat U niet kan stoppen met erover te klagen en dat extravagant uit te dragen alsof U een prijs verdient, dat wordt wel irritant.
Voor elke van die parades die U minder houdt, zal U meer gelijkgesteld worden met de rest van de maatschappij (of minder 'ontmenselijkt'), ongeacht Uw voorkeur in de slaapkamer, dat garandeer ik U.

Trouwens, dat is helemaal geen algemene tendens die 'ontmenselijking. U heeft namelijk de volledige media mee. Die hemelen geëmasuleerde 'mannen' (zowel homo als hetero, en toegegeven, niet alle homo's zijn geëmasuleerd) en metroseksuelen op als 'de nieuwe man' en rolmodellen. Van films tot reclame-boodschappen, allemaal duwen ze de vervrouwelijking door onze strot.
Dat gaat zelfs niet enkel over de vervrouwelijking van de man zelf, maar ook over de vervrouwelijking van waarden, die onze hele maatschappij doordringt. Zie hoe men eigenlijk probeert waarheid ('het is geen huwelijk') te vervangen door gevoeligheid ('ok, we gaan het huwelijk noemen, om niemand te kwetsen').

De vraag die ik dus graag aan de homoseksuele gemeenschap zou stellen is; wat willen eigenlijk, willen jullie aandacht en non-consequente zever als het hervormen van taalgebruik, of gelijke behandeling?

Voor de duidelijkheid, dit is niet aan U als specifieke persoon gericht.
Je hoeft niet naar de gay parade te kijken hoor.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:15   #1047
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je hoeft niet naar de gay parade te kijken hoor.
Hurr durr
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:18   #1048
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Hurr durr
Jaja, je kunt wel gevat proberen te doen.

Maar je conservatieve houding slaat gewoon helemaal nergens op. Op wat voor manier heb jij last van de gay parade?

Troubadour heeft het overigens niet over de gay parade. Maar over het feit dat homoseksualiteit nog steeds door de meerderheid als raar,abnormaal wordt gezien. Uit de kast komen is een hele opgave, zelfs wanneer je weet dat je geaccepteerd zal worden binnen het milieu waarin je opgeroeid .

En als dit soort zaken al erg lastig zijn in landen als Nederland/België, dan is dat zeker zo in Rusland. Maar nog steeds zijn er sociaal-gehandicapten die daar blijkbaar geen probleem in zien.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:29   #1049
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jaja, je kunt wel gevat proberen te doen.

Maar je conservatieve houding slaat gewoon helemaal nergens op. Op wat voor manier heb jij last van de gay parade?

Troubadour heeft het overigens niet over de gay parade. Maar over het feit dat homoseksualiteit nog steeds door de meerderheid als raar,abnormaal wordt gezien. Uit de kast komen is een hele opgave, zelfs wanneer je weet dat je geaccepteerd zal worden binnen het milieu waarin je opgeroeid .
Zaag niet. Mijn houding is niet 'conservatief', conservatisme kan mij gestolen worden.

En 'last' van gay pride parades doet er niet toe. Ze nog niet aan mijn deur gekomen met hun carnavalsstoet.
Het gaat erom hoe men zich profileert, waarvan de gay pride parade het bekendste voorbeeld is, en dan de duidelijk tegenovergestelde reactie uitlokt van wat men beweert te willen bekomen.
Dat het niet helpt als je om meer aanvaarding zoekt om je te profileren als seksueel ongeremde transseksueel die de hele wereld met hun neus op zijn geaardheid wilt drukken in extravagante en bijna sodomitische parades, dat weten de meeste progressieven ook. Homoseksuelen zijn niet dom, vermoed ik, dus men weet goed genoeg dat dit helemaal niet constructief is. Dus is de vraag, gaat men bewust voor een destructieve houding, om dubbelpraat door onze strot te kunnen duwen met als excuus 'er is toch nog erg veel discriminatie, en wij snappen niet goed waarom'?
Denk je dat dit de achterliggende reden bij de 'ontmenselijking' wel eens zou kunnen, of het feit dat je in de privacy van je slaapkamer met een andere vent ligt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
En als dit soort zaken al erg lastig zijn in landen als Nederland/België, dan is dat zeker zo in Rusland. Maar nog steeds zijn er sociaal-gehandicapten die daar blijkbaar geen probleem in zien.
Heb jij veel last van Russen?
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 februari 2014 om 21:31.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:34   #1050
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zaag niet. Mijn houding is niet 'conservatief', conservatisme kan mij gestolen worden.

En 'last' van gay pride parades doet er niet toe. Ze nog niet aan mijn deur gekomen met hun carnavalsstoet.
Het gaat erom hoe men zich profileert, waarvan de gay pride parade het bekendste voorbeeld is, en dan de duidelijk tegenovergestelde reactie uitlokt van wat men beweert te willen bekomen.
Dat het niet helpt als je om meer aanvaarding zoekt om je te profileren als seksueel ongeremde transseksueel die de hele wereld met hun neus op zijn geaardheid wilt drukken in extravagante en bijna sodomitische parades, dat weten de meeste progressieven ook. Homoseksuelen zijn niet dom, vermoed ik, dus men weet goed genoeg dat dit helemaal niet constructief is. Dus is de vraag, gaat men bewust voor een destructieve houding, om dubbelpraat door onze strot te kunnen duwen met als excuus 'er is toch nog erg veel discriminatie, en wij snappen niet goed waarom'?


Heb jij veel last van Russen?
1: Ah, het gaat over homoseksuelen en het is zagen? Doe niet zo achterlijk man. En je bent wel degelijk conservatief, of je dat nu wil of niet.

Daarbij, gay parades zijn er al lang niet meer voor meer acceptatie van homoseksualiteit. Het is gewoon een gezellig feest met een soort middelvinger naar de mentaliteit "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg".

En dat is heel goed, want juist omdat die mentaliteit heerst (vooral in Nederland, ik weet niet hoe dat in België zit) hebben wij een ernstig gebrek aan echt intelligente, talentvolle mensen. Ze moeten immers gewoon "normaal" doen.

Gay Parades op globale schaal, dus bijvoorbeeld in Rusland zullen nog wel gaan om de acceptatie van homoseksualiteit. Maar in Nederland/Belgie is dat allang niet meer het geval. Is slechts bijzaak.

2:

trololololol
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:45   #1051
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Ah, het gaat over homoseksuelen en het is zagen? Doe niet zo achterlijk man. En je bent wel degelijk conservatief, of je dat nu wil of niet.
Correctie, ik ben niet progressief genoeg voor jou, en dat is het drogredenering-gevulde hoofd van een progressieveling als jij 'conservatisme'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daarbij, gay parades zijn er al lang niet meer voor meer acceptatie van homoseksualiteit. Het is gewoon een gezellig feest met een soort middelvinger naar de mentaliteit "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg".
Inderdaad, want homoseksuelen worden door de meeste mensen hier geaccepteerd, omdat het niemand ook maar een barst kan schelen wat jij in de slaapkamer doet. Als men dus een agenda wilt drukken op basis van onbestaande 'discriminatie', moet men wat 'ontmenselijking' aanwakkering. Het is ook handig nog even de emasulatie publiek te stellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
En dat is heel goed, want juist omdat die mentaliteit heerst (vooral in Nederland, ik weet niet hoe dat in België zit) hebben wij een ernstig gebrek aan echt intelligente, talentvolle mensen. Ze moeten immers gewoon "normaal" doen.
Seksuele ongeremdheid, aandachtszoekerij en emasulatie heeft niets met talent te maken.
Denk jij werkelijk dat de volgende Hawking zijn creativiteit gaat uitdrukken door met zijn kont te zwaaien en met wat dildo's te gooien op een praalwagen vol schaars-geklede transseksuelen? Of dat dit de vorming van meer geniën gaat stimuleren? Laat me niet lachen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Gay Parades op globale schaal, dus bijvoorbeeld in Rusland zullen nog wel gaan om de acceptatie van homoseksualiteit. Maar in Nederland/Belgie is dat allang niet meer het geval. Is slechts bijzaak.
Inderdaad, homoseksualiteit is namelijk al lang aanvaard. Maar voor een progressieveling, is niets progressief genoeg. Nu moeten de definities van 'huwelijk' bijvoorbeeld gesloopt worden. Dus men moet de 'ontmenselijking' wat aanwakkeren.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 februari 2014 om 21:46.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:53   #1052
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Correctie, ik ben niet progressief genoeg voor jou, en dat is het drogredenering-gevulde hoofd van een progressieveling als jij 'conservatisme'.


Inderdaad, want homoseksuelen worden door de meeste mensen hier geaccepteerd, omdat het niemand ook maar een barst kan schelen wat jij in de slaapkamer doet. Als men dus een agenda wilt drukken op basis van onbestaande 'discriminatie', moet men wat 'ontmenselijking' aanwakkering. Het is ook handig nog even de emasulatie publiek te stellen.


Seksuele ongeremdheid, aandachtszoekerij en emasulatie heeft niets met talent te maken.
Denk jij werkelijk dat de volgende Hawking zijn creativiteit gaat uitdrukken door met zijn kont te zwaaien en met wat dildo's te gooien op een praalwagen vol schaars-geklede transseksuelen?


Inderdaad, homoseksualiteit is namelijk al lang aanvaard. Maar voor een progressieveling, is niets progressief genoeg. Nu moeten de definities van 'huwelijk' bijvoorbeeld gesloopt worden. Dus men moet de 'ontmenselijking' wat aanwakkeren.
1: Nee, ik constateer gewoon dat je een bekrompen conservatieveling bent.

2: Onzin, homoseksualiteit wordt hier alles behalve geaccepteerd . Als jij een vader vraagt of hij liever wil dat zijn zoon heteroseksueel is of homoseksueel of dat het hem niets uitmaakt, dan zal hij zeggen dat hij liever wil dat zijn zoon heteroseksueel is.

Homoseksualiteit wordt nog steeds als iets raars gezien, bij sommige bewust en bij sommige onbewust.

3: Allereerst bepalen mensen zelf wanneer ze seksueel ongeremd willen zijn en aandacht willen zoeken, jij bent (of was) toch zo van de individuele vrijheden?

En ik zeg nergens dat de nieuwe Hawkin (kut voorbeeld trouwens) zijn creativiteit gaat uitdrukken door met zijn kont te zwaaien. Ik zeg alleen dat de gay parade tegenwoordig ook een vorm van protest is tegen de mentaliteit "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".

4: Ah, zie je wel.

Jij bent dus ook tegen het homo-huwelijk. Traditie van het huwelijk..... oh please.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 21:56   #1053
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Overigens zou je als heteroseksueel sowieso niet het gore lef moeten hebben om te beweren dat homoseksualiteit allang is geaccepteerd en dat die homo,s die beweren van niet zich aanstellen (want daar komt je betoog uiteindelijk op neer)..

Jij als heteroseksueel kan slechts empathie tonen, de realiteit weten en dan daar een houding aan geven. Maar je kan nooit exact weten hoe het is om als groep altijd maar als abnormaal en raar aangezien te worden.

Ook zie ik in je post de typische "blame the victim". Want als de homo,s niet zo gek zouden doen dan was er niets aan de hand toch?

Dat is gewoon het compleet omdraaien van het probleem. Het probleem zijn de homofobe die niet om kunnen gaan mensen die anders zijn dan hen.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 13 februari 2014 om 21:59.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:01   #1054
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Nee, ik constateer gewoon dat je een bekrompen conservatieveling bent.
Ik twijfel er niet aan dat jij dat constateert, ik ben er alleen zeker van dat ik dat niet ben, en vrij zeker dat jouw progressieve drogredeneringen je naar die valse constatatie sturen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
2: Onzin, homoseksualiteit wordt hier alles behalve geaccepteerd . Als jij een vader vraagt of hij liever wil dat zijn zoon heteroseksueel is of homoseksueel of dat het hem niets uitmaakt, dan zal hij zeggen dat hij liever wil dat zijn zoon heteroseksueel is.
Zie hier, progressieve dubbeldenk. Natuurlijke instincten volgen (doorzetten van je genetische lijn) is conservatisme. En dus, daarom willen jullie de volledige vocabulaire, de volledige biologische aard herwerken met dubbelpraat, emasulatie e.d. Het gaat om de volledige vernietiging van alles wat is, want alles wat is is 'conservatief', en de natuur wilt niet mee werken, dus jullie moeten het forceren, en dat is het progressivisme.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Homoseksualiteit wordt nog steeds als iets raars gezien, bij sommige bewust en bij sommige onbewust.
Hier komt de cis-privilige zever aan. 'Je hebt zelfs mensen die onbewust homoseksualiteit raar vinden.' Hoe gaan we dat verhelpen: media indoctrinatie, parades, 'sociale wetenschap' die erop wijst dat seksualiteit een sociale conventie is etc.
'Check your privilege'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
3: Allereerst bepalen mensen zelf wanneer ze seksueel ongeremd willen zijn en aandacht willen zoeken, jij bent (of was) toch zo van de individuele vrijheden?
je zit weer te drogredeneren dat ik 'last' zou hebben van gay pride parades, hoewel ik al zei dat het niet zo was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
En ik zeg nergens dat de nieuwe Hawkin (kut voorbeeld trouwens) zijn creativiteit gaat uitdrukken door met zijn kont te zwaaien. Ik zeg alleen dat de gay parade tegenwoordig ook een vorm van protest is tegen de mentaliteit "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg".
Dat is dan jouw fout.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij bent dus ook tegen het homo-huwelijk. Traditie van het huwelijk..... oh please.
Er is geen homo-huwelijk.

Ik heb niets tegen het homo-veredeld samenlevingscontract.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 februari 2014 om 22:03.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:02   #1055
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zou dat iets te maken hebben met het feit dat homoseksuelen zich veelal profileren met extravagante exposities van seksuele ongeremdheid en emasculatie zoals 'gay pride parades'?
Natuurlijk, uiteraard is de Gay Pride, die in België pas sinds 1979 doorgaat, verantwoordelijk voor de eeuwenlange onderdrukking en vervolging van holebi's. Dat is duidelijk voor iedere tijdsreiziger.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat U niet kan stoppen met erover te klagen en dat extravagant uit te dragen alsof U een prijs verdient, dat wordt wel irritant.
Electroshocktherapie, zweepslagen, executie, mutilatie, psychologische vernedering, death-squads en legale discriminatie zijn voor ons net iets irritanter dan jouw gevoelige zieltje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Trouwens, dat is helemaal geen algemene tendens die 'ontmenselijking. U heeft namelijk de volledige media mee.
Ik zal er aan denken, de volgende keer dat media stereotypen door ons strot rammen, politici en geestelijken komen vertellen hoe gruwelijk we wel zijn, we op straat nageroepen en het ziekenhuis ingeslagen worden, feestjes verstoord worden door uitschot dat ons in elkaar wil slaan, 'homo' gebruikt wordt als populair scheldwoord, ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid, dit is niet aan U als specifieke persoon gericht.
Nee, inderdaad, het is veel leuker om een volledige bevolkingsgroep te stigmatiseren met ongegronde karikaturen.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:03   #1056
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
je zit weer te drogredeneren dat ik 'last' zou hebben van gay pride parades, hoewel ik al zei dat het niet zo was.
Zeur er dan niet over.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:07   #1057
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik twijfel er niet aan dat jij dat constateert, ik ben er alleen zeker van dat ik dat niet ben, en vrij zeker dat jouw progressieve drogredeneringen je naar die valse constatatie sturen.


Zie hier, progressieve dubbeldenk. Natuurlijke instincten volgen (doorzetten van je genetische lijn) is conservatisme. En dus, daarom willen jullie de volledige vocabulaire, de volledige biologische aard herwerken met dubbelpraat, emasulatie e.d. Het gaat om de volledige vernietiging van alles wat is, en de natuur wilt niet mee werken, dus jullie moeten het forceren.


Hier komt de cis-privilige zever aan. 'Je hebt zelfs mensen die onbewust homoseksualiteit raar vinden.' Hoe gaan we dat verhelpen: media indoctrinatie, parades, 'sociale wetenschap' die erop wijst dat seksualiteit een sociale conventie is etc.
'Check your privilege'?

je zit weer te drogredeneren dat ik 'last' zou hebben van gay pride parades, hoewel ik al zei dat het niet zo was.


Dat is dan jouw fout.


Er is geen homo-huwelijk.

Ik heb niets tegen het homo-veredeld samenlevingscontract.
1: Je bent in ieder geval bekrompen.

2: Stop allereerst eens met dat "jullie", je veralgemeningen zijn volstrekt idioot.

Daarbij, ik wil niets veranderen aan de werking van de natuur. Het enige dat ik wil is dat homoseksuelen zich compleet thuis in een land kunnen voelen zonder dat ze het idee hebben dat ze worden gediscrimineerd, apart/raar worden gevonden enz.

Het feit dat jij zulke zaken niet wil veranderen toont aan dat je een bekrompen burgermannetje bent.

3: Wat is dan je probleem?

4: Nee.

5: Als twee mannen met elkaar willen trouwen, dan heb je een homohuwelijk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:08   #1058
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

AnarchoChristophe = Jan met nuance.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:11   #1059
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Natuurlijk, uiteraard is de Gay Pride, die in België pas sinds 1979 doorgaat, verantwoordelijk voor de eeuwenlange onderdrukking en vervolging van holebi's. Dat is duidelijk voor iedere tijdsreiziger.
Helemaal niet. In tegendeel, zoals ik al tegen Nietzsche zei, anno 1979 gaven de meeste mensen geen zeik om het feit dat jij een vent poept, dus 'enter gay pride parade', en men kan zich weer gediscrimineerd voelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Electroshocktherapie, zweepslagen, executie, mutilatie, psychologische vernedering, death-squads en legale discriminatie zijn voor ons net iets irritanter dan jouw gevoelige zieltje.
Ik heb zo het gevoel dat jij het erg vind niet meer vervolgd te worden, dat je moet blijven teruggrijpen naar eeuwenoude situaties. Dat klopt natuurlijk met de nood die jullie hebben aan discriminatie om de progressieve agenda door te drukken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Ik zal er aan denken, de volgende keer dat media stereotypen door ons strot rammen, politici en geestelijken komen vertellen hoe gruwelijk we wel zijn, we op straat nageroepen en het ziekenhuis ingeslagen worden, feestjes verstoord worden door uitschot dat ons in elkaar wil slaan, 'homo' gebruikt wordt als populair scheldwoord, ...
Er zijn zeker idioten die je gruwelijk zullen vinden en in elkaar willen slaan omdat je een man poept. Volgens mij valt dat eerste echter nog altijd onder vrije meningsuiting, iets wat jullie progressieven, tegen wil en dank, nog altijd niet hebben kunnen vernietigen (of toch niet helemaal). In elk geval zijn dat soort personen hier in de minderheid, en dat weet jij ook.
Jullie reactie daarop: zoveel mogelijk mensen bijkomend antagoniseren met dat soort parades? Slechte reactie lijkt me.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Nee, inderdaad, het is veel leuker om een volledige bevolkingsgroep te stigmatiseren met ongegronde karikaturen.
Jullie stigmatiseren jezelf met de gay pride parade, dat besef je hopelijk zelf ook. Die karikatuur is dat helemaal niet, als we naar het event van de homoseksuele gemeenschap kijken.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 februari 2014 om 22:12.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2014, 22:12   #1060
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.418
Standaard

If you can't stand the gay, stay out of the darkroom
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be