Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 januari 2016, 14:46   #1041
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Al onderzocht op mitochondriaal DNA ?
Nee, alleen x-ray is erop gedaan met document erbij. De vinger is dus wel degelijk echt. Denk je dat het van een 'moderne mens' is misschien? Lol. Het is zoals die Sirius alien. Dat is ook een 'mens' hé. Ik lig plat.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 16:29   #1042
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Nee, alleen x-ray is erop gedaan met document erbij. De vinger is dus wel degelijk echt. Denk je dat het van een 'moderne mens' is misschien? Lol. Het is zoals die Sirius alien. Dat is ook een 'mens' hé. Ik lig plat.
Enkel x-ray ? Je denkt toch niet dat, als er enig vermoeden is dat dit van een mens afkomstig is, had men zeker verder onderzoek gedaan zoals DNA. Ik heb al meerdere hoaxen gezien.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 16:35   #1043
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Wie zegt dat dat een schedel is? Ga je blijven ontkennen?

Ik zeg dat dat een schedel is.
En zo wordt het gedaan:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  001.png
Bekeken: 96
Grootte:  189,8 KB
ID: 101322
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 16:43   #1044
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Enkel x-ray ? Je denkt toch niet dat, als er enig vermoeden is dat dit van een mens afkomstig is, had men zeker verder onderzoek gedaan zoals DNA. Ik heb al meerdere hoaxen gezien.
Een stuk gemummificeerd been of arm zie ik wel zitten, en aan een vinger zou ik een nagel verwachten.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 16:51   #1045
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Een stuk gemummificeerd been of arm zie ik wel zitten, en aan een vinger zou ik een nagel verwachten.
Veruit de meeste van die 'speciale' skeletten of schedels zijn hoaxen. Maar niet allemaal.

Langwerpige schedels echter kunnen zeker cultuurverschijnselen zijn. Bedacht door mensen omdat het daar en in die tijd en in zekere gemeenschappen de gewoonte was de schedel van de kinderen een bepaalde vorm te geven.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 januari 2016 om 16:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:20   #1046
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Enkel x-ray ? Je denkt toch niet dat, als er enig vermoeden is dat dit van een mens afkomstig is, had men zeker verder onderzoek gedaan zoals DNA. Ik heb al meerdere hoaxen gezien.
Complottheoristje... !
Men heeft idd geen DNA onderzoek gedaan, omdat men niet vermoedde dat het van een mens kwam.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:21   #1047
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik zeg dat dat een schedel is.
En zo wordt het gedaan:
Bijlage 101322
Dream on. Het is een geloof. DNA onderzoek heeft het tegendeel beweerd.
Ga je nu al wetenschappelijk onderzoek in twijfel trekken?
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:24   #1048
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Veruit de meeste van die 'speciale' skeletten of schedels zijn hoaxen. Maar niet allemaal.

Langwerpige schedels echter kunnen zeker cultuurverschijnselen zijn. Bedacht door mensen omdat het daar en in die tijd en in zekere gemeenschappen de gewoonte was de schedel van de kinderen een bepaalde vorm te geven.
Voor de Egyptenaren was het al een soort ideaalbeeld bij de farao's

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:27   #1049
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Dream on. Het is een geloof. DNA onderzoek heeft het tegendeel beweerd.
Ga je nu al wetenschappelijk onderzoek in twijfel trekken?
Zeg ventje, post uw "DNA onderzoek" hier dan eens?
Dan kunnen we nog eens lachen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:30   #1050
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Veruit de meeste van die 'speciale' skeletten of schedels zijn hoaxen. Maar niet allemaal.

Langwerpige schedels echter kunnen zeker cultuurverschijnselen zijn. Bedacht door mensen omdat het daar en in die tijd en in zekere gemeenschappen de gewoonte was de schedel van de kinderen een bepaalde vorm te geven.
Het is mogelijk om een schedel te vervormen ja, maar die Paracas schedels zijn natuurlijk. Minder ribben, een schedelplaat minder, grotere schedelinhoud,.. Doe eens deftig onderzoek vooraleer je zulke uitspraken doet.



Ooit al eens gedacht dat die culturen aan hoofdafbinding doen om op die "Goden" te lijken?
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:35   #1051
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Zeg ventje, post uw "DNA onderzoek" hier dan eens?
Dan kunnen we nog eens lachen.
The director of the Paracas Museum of History sent five samples of the Paracas skulls to undergo genetic testing, and the results were mesmerizing. The samples which consisted of hair, skin teeth and some fragments of cranial bones gave incredible details that have fueled the mystery surrounding these anomalous skulls. The genetic laboratory to where the samples were sent was not informed of the origin of the skulls in order to avoid ‘influenced results’.

Interestingly, the mitochondrial DNA, which is inherited from the mother, showed mutations that were unknown to any man, primate or animal found on planet Earth. The mutations present in the samples of the Paracas skulls suggest that researchers were dealing with a completely new ‘human-like being’, very different from Homo sapiens, Neanderthals or Denisovans.

Die laatste zin is pure speculatie.
DNA tests vind ik niet. Denk je dat ze die zomaar op internet bekend maken? Dit is 'iets':
http://taste-and-see.org/HANDS/1145.pdf
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:39   #1052
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Complottheoristje... !
Men heeft idd geen DNA onderzoek gedaan, omdat men niet vermoedde dat het van een mens kwam.
Men dacht dat het van een langvingeraap uit Borneo was.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:42   #1053
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Dream on. Het is een geloof. DNA onderzoek heeft het tegendeel beweerd.
Ga je nu al wetenschappelijk onderzoek in twijfel trekken?
Het tegendeel van wat ? En door welk lab.? Toch niet dat van Niburu mag ik hopen.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:50   #1054
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Het is mogelijk om een schedel te vervormen ja, maar die Paracas schedels zijn natuurlijk. Minder ribben, een schedelplaat minder, grotere schedelinhoud,.. Doe eens deftig onderzoek vooraleer je zulke uitspraken doet.



Ooit al eens gedacht dat die culturen aan hoofdafbinding doen om op die "Goden" te lijken?

Ik heb indertijd daar veel over gelezen. Nu minder omdat men, wat sommige vondsten betreft, rondjes blijft draaien. En men komt dan met de meest bizarre theorieën aandraven.

Maar, toegegeven, er zijn skeletten, schedels en dies meer die toch wat vragen oproepen en wiens uiterlijk niet kan gepast worden in één of ander traditioneel plaatje.

En of de goden nu kosmonauten waren, is een vraag die ik niet kan beantwoorden maar ook niet echt uitsluiten. Helaas, heel veel concrete bewijzen hebben we hier niet voor. Tenzij we de zekere teksten uit Genesis als een duidelijke hint interpreteren en dat we dus deze schrijfsels mogen beschouwen als werkelijke overleveringen uit een zéér oude tijd. Maar ja...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 januari 2016 om 17:53.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 17:52   #1055
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
The director of the Paracas Museum of History sent five samples of the Paracas skulls to undergo genetic testing, and the results were mesmerizing. The samples which consisted of hair, skin teeth and some fragments of cranial bones gave incredible details that have fueled the mystery surrounding these anomalous skulls. The genetic laboratory to where the samples were sent was not informed of the origin of the skulls in order to avoid ‘influenced results’.

Interestingly, the mitochondrial DNA, which is inherited from the mother, showed mutations that were unknown to any man, primate or animal found on planet Earth. The mutations present in the samples of the Paracas skulls suggest that researchers were dealing with a completely new ‘human-like being’, very different from Homo sapiens, Neanderthals or Denisovans.

Die laatste zin is pure speculatie.
DNA tests vind ik niet. Denk je dat ze die zomaar op internet bekend maken? Dit is 'iets':
http://taste-and-see.org/HANDS/1145.pdf
Die Foerster, de zogenaamde directeur van dat museum is een autocar uitbater die toeristische trips organiseert voor mensen die in pseudo archeologie interesse hebben. Doodgewoon een bedrieger.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 18:01   #1056
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb indertijd daar veel over gelezen. Nu minder omdat men, wat sommige vondsten betreft, rondjes blijft draaien. En men komt dan met de meest bizarre theorieën aandraven.

Maar, toegegeven, er zijn skeletten, schedels en dies meer die toch wat vragen oproepen en wiens uiterlijk niet kan gepast worden in één of ander traditioneel plaatje.

En of de goden nu kosmonauten waren, is een vraag die ik niet kan beantwoorden maar ook niet echt uitsluiten. Helaas, heel veel concrete bewijzen hebben we hier niet voor. Tenzij we de zekere teksten uit Genesis als een duidelijke hint interpreteren en dat we dus deze schrijfsels mogen beschouwen als werkelijke overleveringen uit een zéér oude tijd. Maar ja...
Het heeft niet veel meer nodig hoor. Eén minuutje in het vtm nieuws zou al genoeg zijn om jouw vermoedens in realiteit om te zetten.
Lees eens de Emerald tabletten van Thoth en de vertaling van de Soemerische kleitabletten. Uw wijsheid zal vertienvoudigen.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 18:03   #1057
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die Foerster, de zogenaamde directeur van dat museum is een autocar uitbater die toeristische trips organiseert voor mensen die in pseudo archeologie interesse hebben. Doodgewoon een bedrieger.
Dat is geen bedrieger. Ik volg hem al heel lang. Zijn enige probleem is dat hij niet snel het woord alien niet in de mond durft nemen. Mag die mens zijn brood niet verdienen mss? Een bakker verdient geld door broden te verkopen. Is dat dan ook een bedrieger?
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 18:13   #1058
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.572
Standaard

Bij de inca's werden ook kinderen met waterhoofden geboren. Als zulke hoofden worden afgebonden krg je dat resultaat.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 18:23   #1059
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Het tegendeel van wat ? En door welk lab.? Toch niet dat van Niburu mag ik hopen.
Vind de naam van dat lab niet meer.

Het Huayqui skelet (baby skelet)
Zie ook https://www.youtube.com/watch?v=F52_ahDkqO4

Over de Paracas schedels mag er duidelijk ook niet veel naar buiten komen:
Eerst dit artikel: http://www.peruthisweek.com/news-int...-skulls-102225

Dan dit: http://www.peruthisweek.com/blogs-ca...-beings-102258


Doet me denke aan Roswell "Calm down, it was just a weather balloon"
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 18:24   #1060
Frank51
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Bij de inca's werden ook kinderen met waterhoofden geboren. Als zulke hoofden worden afgebonden krg je dat resultaat.
Haha. Grapjas.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be