Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2011, 01:57   #1041
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Kijk, zuster.
Dat zou onlogisch zijn want verschil in ras en milieu bijvoorbeeld speelt een rol in beïnvloeden van lichamelijke groei en menstruatie.

Een paar voorbeelden:
Op welke leeftijd begint de menstruatie?
De leeftijd waarop meisjes voor het eerst menstrueren ligt tussen 10 en 17jaar. Verschillen in ras spelen daarbij een rol. De meeste meisjes beginnen te menstrueren rond hun 13de. Als je rond je 16de nog niet menstrueert, is het verstandig om er eens met je huisarts over te praten. (cm.be of invaliditeit.be)

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
Ik was 9. Op moederdag, in de caravan ergens op een camping in Nederland. (vrouwenpower.nl forum)

Een jong meisje is geslachtsrijp wanneer ze voor het eerst menstrueert (de menarche). Ze is dan meestal 11 �* 14 jaar, soms jonger en soms iets ouder. (larousse gezondheids encyclopedie)

At what age does menstruation typically begin?
Girls start menstruating at the average age of 12. However, girls can begin menstruating as early as 8 years of age or as late as 16 years of age. (womens-health.health-cares.net)

Ja kan geslachtsrijp zijn ook al menstrueer jij nog niet want sommige meisjes menstrueren wel laattijdig.

9) Kun je zwanger worden als je nog niet ongesteld bent geweest?
Ja, dat kan. De menstruatie vindt plaats aan het einde van de cyclus. Of je eerste cyclus begonnen is, weet je niet. Je kunt dus al geslachtsrijp zijn zonder dat je het weet. Trouwens: ook als je seks hebt tijdens je menstruatie kun je zwanger worden. (dokterdokter.nl)
Een meisje moet geslachtsrijp zijn om een huwelijk met haar te mogen consumeren. Voor het huwelijk is er geen maximum of minimum leeftijd. Een vader mag zijn dochter uithuwelijken ook al is ze 0 jaar oud; de leeftijd speelt geen rol, het belang van de dochter wel, vrijheid van het gezin en maatschappij ook enz.

Als vader kies je veel voor het kind, je kiest om haar te maken, haar naam, haar scholing, haar woonplaats .. enz. De staat (regering, parlement, shura ..) kiest ook veel dingen voor ons .. De vader mag het wel, maar een voogd mag het meisje niet uithuwelijken, ze moet eerst volwassen worden en in staat zijn om zelf te kiezen. De vader mag zijn dochter ook niet uithuwelijken indien ze volwassen is en in staat is om een keuze te maken, hierbij is haar instemming noodzakelijk. In de sharia maakt men een onderscheid tussen vader en voogd (broer, oom, grootvader, staat ..). In sharia mag de vader zijn dochter (indien ze nog niet volwassen is) wel uithuwelijken, maar een voogd mag dat NIET. (er zijn meningsverschillen: ligt aan kennis, diversiteit tussen volkeren, tijd en plaats).

Indien de vader slecht en niet vroom is en dat hij met het uithuwelijken van zijn dochter geen belang van de dochter nastreeft, dan mag hij het niet doen. In de sharia zijn twee rechtvaardige getuigen noodzakelijk voor het maken van huwelijkscontract, en deze getuigen moeten deze vader wel goed kennen, anders mogen ze niet hun getuigenis afleggen, indien ze het wel doen dan riskeren ze een gerechtelijke vervolging wegens het afleggen van een valse getuigenis.

Dat is een inleiding, wat betreft jouw vraag: mag de leider van een (echte) islamitische gemeenschap een leeftijd voor volwassenheid bepalen?

Er zijn drie antwoorden op deze vraag: 1) welke rechtsschool? 2) schade? 3) evolutie van de maatschappij?

1)
Ja, indien ze de Hanafi rechtsschool volgen. De meeste landen vandaag in de wereld volgen hierin (minimumleeftijd/volwassenheid bepalen) de Fiqh van Hanafi school (18 jaar voor een jonge en 17 jaar voor een meisje).

2)
Ja, indien het vroege huwelijk 'misbruikt' wordt wanneer bijvoorbeeld de moslims minder goed bezig zijn, wanneer ze de islam niet goed en begrijpend praktiseren of wanneer er uit een onderzoek blijkt dat het vroege huwelijk schade veroorzaakt.

3)
Ja, op basis van masalih mursala (public interest) want de wereld vandaag is veranderd en die is een klein dorpje geworden. Om vandaag te kunnen functioneren heb je voldoende opleiding nodig zowel instrumenteel (omgaan met instrumenten) als sociologisch (sociale netwerken is verzwakt en die is verder aan het verzwakken dankzij de demografische ontwikkelingen en toename van politieke en culturele diversiteit).

Mogen de moslimlanden vandaag de minimumleeftijd bepalen?
Wie sharia goed begrijpt, zal inzien dat het niet alleen mag, maar het moet (en dit is trouwens de fatwa/mening van een van de grootste geleerden, de laatste decennia, in 'strenge Hanbali' SA Muhammad ibn al Uthaymeen).

In de praktijk gaan ze het niet kunnen realiseren want er zijn normen die het vaak bepalen, en de armoede speelt ook een grote rol (zie kinderhuwelijk in India). Volgens het wetboek van Egypte (ze volgen Hanafi madhab) bijvoorbeeld moet het kind minimum 18 jaar worden om te mogen trouwen, maar in de praktijk neemt jeugdrechtbank de verantwoordelijkheid op zich, en trouwen daar veel meisjes rond hun 15de.

Allemaal mooi en wel en toch bepaalt de vrouw zelf wie ze trouwt en zijn er genoeg ahadith die dat bevestigen. Ik heb het niet zo voor dat filosofisch gebral waar ik de helft niet van snap. Als ik zou willen trouwen dan leer ik die ene man kennen en pas daarna stel ik hem voor aan mn vader (uiteraard wist hij van ons contact, alles moet wel nog halal blijven) maar ik kan me niet inbeelden dat mijn pa naar huis zou komen met 2 venten, 1 voor mij en 1 voor mn zus. Ik zou die vent en mn vader letterlijk buiten kegelen. Maar ik heb het geluk een dochter te zijn van een man die heel open is van geest en zn meisjes nooit zou onderdrukken. Wil ik wat doen, dan staat hij daar. Wil ik wat bereiken, dan zou hij der alles aandoen om onze dromen te verwezenlijken.

Schandelijk, hoe jij hier voor een hele moslimgemeenschap spreekt. Dat soort onzin die jij hier aant uitbraken bent, heb ik nog nooit gehoord uit de mond van een vrome moslim. Je maakt ons schandalig belachelijk. Mensen zouden voor minder de islam beginnen bashen.

Baby's trouwen, hoe kom je er toch op porpo? Werkelijk, ziek.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:05   #1042
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
IK denk dat u zelf maar eerst eens iets moet opsteken over de ontwikkeling van kinderen, ik hoef u geen zaken bij te brengen die algemeen aanvaard en erkend zijn, waarop dan ook wettelijk bescherming geboden wordt aan meisjes tegenover perverse opvattingen zoals deze van u.
In deze maatschappij? Ja, natuurlijk moeten meisjes beschermd worden. Onder de 18 seks �* la tâche, no boundaries!! Maar huwelijk niet. Waarom? Ze hebben gelijk want ze hebben het huwelijk en scheiding zo moeilijk gemaakt zo ver dat de meerderheid in het beste geval aan "samenwonen" als alternatief denkt.

In deze maatschappij is het iets anders, hoor. Ik stel voor om de minimumleeftijd voor zowel huwelijk als seks te laten verhogen. Verschrikkelijk gewoon wat er hier allemaal gebeurt.

Lees goed:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
(....) Maar ik spreek niet over deze maatschappij of een bepaalde moslimland. Ik spreek over een echte islamitische gemeenschap met sterke islamitische sociale netwerken. In deze maatschappij zou ik zelf, indien ik het kon, de minimumleeftijd laten verhogen, dus +24 in plaats van 16 of 18 bijvoorbeeld. Deze maatschappij is oversekst want er zijn vaders die hun dochters misbruiken, samenwonenden mannen met gescheiden vrouw die kindjes van deze vrouw misbruiken, onheil van de priesters, dronkenschap problemen en geweld (In België is minstens een op vijf vrouwen in de loop van haar leven slachtoffer van geweld binnen een partnerrelatie.), en vergeet de oorzaak achter de meeste scheidingen niet.

In deze maatschappij zou er naast minimumleeftijd bepaling en instemming ook een certificaat in vechtsport en verscheidene hulplijnen voor elk probleem zoals 'de zelfmoordlijn' noodzakelijk zijn, dus hulplijnen voor veel verschillende problemen die in een huwelijk voortkomen met een grote mobilisatie op grote schaal zodat iedereen voldoende opgeleid wordt en inzicht krijgt in oplossingen die er zijn door een specifieke opleiding geëindigd met examen en certificaat.

Trouwen?
1) +24 zijn
2) Instemming
3) Certificaat in vechtsport
4) Certificaat in hulplijnen
Er is een groot verschil tussen deze maatschappij en een echte goede islamitische maatschappij (geen minder goede islamitische maatschappij en geen slechte islamitische maatschappij).


De vraag daar gaat over huwelijk van minderjarigen in India. Ik wil bewijzen zien, ik wil argumentaties zien en ik wil betrouwbare bronnen zie om te zien dat ze het minder goed hebben in hun huwelijk en dat die bewering (gevolgen blabal) echt een plaats vinden.

Snap jij het niet?

Laatst gewijzigd door porpo : 3 januari 2011 om 02:06.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:05   #1043
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Weer hetzelfde. Deze reactie heeft niets te maken met mijn commentaar.

Opnieuw?

Ja, alice.
Denk je dat alle 18 en 25 jarige meisjes capabel zijn om een juiste beslissing te nemen?? Graag een bewijs aan de hand van wat de statistieken vertellen over huiselijk geweld, welzijn en scheidingen.
Legt u maar eens uit waarom vluchthuizen aantonen dat ALLE 18-25 jarigen niet capabel waren de juiste beslissing te nemen, terwijl de populatie juist aantoont dat vooral dames van allochtone afkomst tegenwoordig vaak slachtoffer zijn van huiselijk geweld waardoor ze in een vluchthuis terecht komen.
Blijkbaar zijn er dan toch nogal wat vaders die niet het welzijn van hun dochters voorop zetten bij die uithuwelijken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:08   #1044
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Wat is voor jou eigenlijk een echt goede islamitische maatschappij?

Wakker worden, die bestaat al een paar eeuwen niet meer, porpo.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:11   #1045
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
In deze maatschappij? Ja, natuurlijk moeten meisjes beschermd worden. Onder de 18 seks �* la tâche, no boundaries!! Maar huwelijk niet. Waarom? Ze hebben gelijk want ze hebben het huwelijk en scheiding zo moeilijk gemaakt zo ver dat de meerderheid in het beste geval aan "samenwonen" als alternatief denkt.

In deze maatschappij is het iets anders, hoor. Ik stel voor om de minimumleeftijd voor zowel huwelijk als seks te laten verhogen. Verschrikkelijk gewoon wat er hier allemaal gebeurt.

Lees goed:



Er is een groot verschil tussen deze maatschappij en een echte goede islamitische maatschappij (geen minder goede islamitische maatschappij en geen slechte islamitische maatschappij).


De vraag daar gaat over huwelijk van minderjarigen in India. Ik wil bewijzen zien, ik wil argumentaties zien en ik wil betrouwbare bronnen zie om te zien dat ze het minder goed hebben in hun huwelijk en dat die bewering (gevolgen blabal) echt een plaats vinden.

Snap jij het niet?
Snapt u zelf wel wat u schrijft?
Eenmaal meerderjarig is trouwen hier helemaal niet moeilijk en scheiden ook niet, dat mensen kiezen voor samenwonen heeft daar niets mee te maken;.
Wat hier allemaal gebeurt? In ieder geval een " tijdelijke huwelijken" of uithuwelijken van kinderen, dus als u zo inzit met het welzijn van meisjes en vrouwen moet dat afgeschaft worden!
En leg me nog even uit waarom de verkrachting van een kind'( uiteraard " getrouwd" )in India minder pijnlijk is dan voor een meisje hier!
Want ge hebt gelijk, dat snap ik niet en niemand vrees ik; behalve u!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:13   #1046
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Allemaal mooi en wel en toch bepaalt de vrouw zelf wie ze trouwt en zijn er genoeg ahadith die dat bevestigen. Ik heb het niet zo voor dat filosofisch gebral waar ik de helft niet van snap. Als ik zou willen trouwen dan leer ik die ene man kennen en pas daarna stel ik hem voor aan mn vader (uiteraard wist hij van ons contact, alles moet wel nog halal blijven) maar ik kan me niet inbeelden dat mijn pa naar huis zou komen met 2 venten, 1 voor mij en 1 voor mn zus. Ik zou die vent en mn vader letterlijk buiten kegelen. Maar ik heb het geluk een dochter te zijn van een man die heel open is van geest en zn meisjes nooit zou onderdrukken. Wil ik wat doen, dan staat hij daar. Wil ik wat bereiken, dan zou hij der alles aandoen om onze dromen te verwezenlijken.

Schandelijk, hoe jij hier voor een hele moslimgemeenschap spreekt. Dat soort onzin die jij hier aant uitbraken bent, heb ik nog nooit gehoord uit de mond van een vrome moslim. Je maakt ons schandalig belachelijk. Mensen zouden voor minder de islam beginnen bashen.

Baby's trouwen, hoe kom je er toch op porpo? Werkelijk, ziek.
Helemaal mee eens!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:14   #1047
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Allemaal mooi en wel en toch bepaalt de vrouw zelf wie ze trouwt en zijn er genoeg ahadith die dat bevestigen. Ik heb het niet zo voor dat filosofisch gebral waar ik de helft niet van snap. Als ik zou willen trouwen dan leer ik die ene man kennen en pas daarna stel ik hem voor aan mn vader (uiteraard wist hij van ons contact, alles moet wel nog halal blijven) maar ik kan me niet inbeelden dat mijn pa naar huis zou komen met 2 venten, 1 voor mij en 1 voor mn zus. Ik zou die vent en mn vader letterlijk buiten kegelen. Maar ik heb het geluk een dochter te zijn van een man die heel open is van geest en zn meisjes nooit zou onderdrukken. Wil ik wat doen, dan staat hij daar. Wil ik wat bereiken, dan zou hij der alles aandoen om onze dromen te verwezenlijken.

Schandelijk, hoe jij hier voor een hele moslimgemeenschap spreekt. Dat soort onzin die jij hier aant uitbraken bent, heb ik nog nooit gehoord uit de mond van een vrome moslim. Je maakt ons schandalig belachelijk. Mensen zouden voor minder de islam beginnen bashen.

Baby's trouwen, hoe kom je er toch op porpo? Werkelijk, ziek.
Rustig aan zuster, rustig aan. Een klein beetje remmen.

Wat je zegt, wat anderen zeggen, wat jij denkt en wat anderen denken speelt bij mij absoluut geen rol. Het zegt mij gewoon NIETS.

Emoties, de normen van hier en beweringen en zo verder komen niet in mijn hoofd.

Ik zoek kritiek, maar dan een echte kritiek met logica, argumentatie, bewijzen en bronnen. Dat gaat in mijn hoofd, niet de emoties, de normen van hier of wat men 'NU' normaal denkt. Ik spreek ook niet over nu;ik spreek ook niet over deze maatschappij of moslimlanden vandaag de dag.

In een echte goede islamitische gemeenschap mag de vader een man voor haar pasgeboren dochter kiezen en zijn dochter uithuwelijken, in dezelfde zin dat de vader een mama, een naam, een woonplaats en in het leven "zijn" kiest. Geen enkel probleem op voorwaarde dat haar man haar huwelijk niet consumeert. Ze mag bij hem als ze voldoende geslachtsrijp is geworden. Indien zijn dochter volwassen is, dan is haar instemming wel noodzakelijk.

Geen enkel probleem, denk je iets anders? Bewijs.

Laatst gewijzigd door porpo : 3 januari 2011 om 02:15.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:22   #1048
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Rustig aan zuster, rustig aan. Een klein beetje remmen.

Wat je zegt, wat anderen zeggen, wat jij denkt en wat anderen denken speelt bij mij absoluut geen rol. Het zegt mij gewoon NIETS.

Emoties, de normen van hier en beweringen en zo verder komen niet in mijn hoofd.

Ik zoek kritiek, maar dan een echte kritiek met logica, argumentatie, bewijzen en bronnen. Dat gaat in mijn hoofd, niet de emoties, de normen van hier of wat men 'NU' normaal denkt. Ik spreek ook niet over nu;ik spreek ook niet over deze maatschappij of moslimlanden vandaag de dag.

In een echte goede islamitische gemeenschap mag de vader een man voor haar pasgeboren dochter kiezen en zijn dochter uithuwelijken, in dezelfde zin dat de vader een mama, een naam, een woonplaats en in het leven "zijn" kiest. Geen enkel probleem op voorwaarde dat haar man haar huwelijk niet consumeert. Ze mag bij hem als ze voldoende geslachtsrijp is geworden. Indien zijn dochter volwassen is, dan is haar instemming wel noodzakelijk.

Geen enkel probleem, denk je iets anders? Bewijs.
Ik ben heel rustig en vooral niet agressief.

Helemaal correct. Jij bent emotieloos zoals je zelf zegt en zou je baby nog durven uithuwelijk aan een mashaAllah 'broeder'. Broeders die dat soort praktijken maar normaal vinden, kunnen mijn rug op en die beschouw ik dan ook als zondaars.

Werkelijk sobhanAllaah dit gaat mn verstand te boven, ik ben daar tegen en vind hetgeen ik in deze draad lees walgelijk. Iemand die 1 poot zou uitsteken naar mn kind, breek ik in 5 delen. Van kleine, onschuldige kinderen blijf je mooi af. Iemand die dat niet beseft, is verloren en tot alles instaat.

Een perfecte islamitische staat bestaat niet. Als die wel bestond, zat ik hier nu niet hoor. Maar om even in te gaan op uw reactie: stel dat je uw baby uithuwelijkt (zonder zeveren mn maag begint te keren en krijg er rillingen van) wat als die baby op een leeftijd is gekomen dat ze beseft dat ze eigenlijk niet van haar man houdt. Wat doe je dan? Dwingen om bij die man te blijven of geef je haar dan het recht te scheiden van haar man. Waar zit je nu met die ayat 'En er is geen dwang in de islam'?

Even ernstig blijven.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 3 januari 2011 om 02:23.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:26   #1049
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Snapt u zelf wel wat u schrijft?
Eenmaal meerderjarig is trouwen hier helemaal niet moeilijk en scheiden ook niet, dat mensen kiezen voor samenwonen heeft daar niets mee te maken;.
Wat hier allemaal gebeurt? In ieder geval een " tijdelijke huwelijken" of uithuwelijken van kinderen, dus als u zo inzit met het welzijn van meisjes en vrouwen moet dat afgeschaft worden!
En leg me nog even uit waarom de verkrachting van een kind'( uiteraard " getrouwd" )in India minder pijnlijk is dan voor een meisje hier!
Want ge hebt gelijk, dat snap ik niet en niemand vrees ik; behalve u!
Weet je wel wat "verkrachting" betekent? Ik weet niet of India het beter heeft, ik zie daar een rijke cultuur, en ik zie daar nog steeds wat men "familie banden" mag noemen.

Of met woorden van Aishwarya Rai (afspraak maken met ouders om samen een dinertje te houden)
http://www.youtube.com/watch?v=uKda79DSQH0

Ik beweer trouwens niets, ik beweer niet dat huwelijk daar beter gaat. Ik kan niets beweren zonder een bewijs en betrouwbare bronnen.

Iemand heeft hier beweerd dat kinderhuwelijk schadelijk is en die is met een lijst van (((slechte))) """gevolgen"""" gekomen, en wat doe ik?

Simpel, ik zeg gewoon: bewijs het, vertel mij de percentages, objectieve medische onderzoeken en betrouwbare bronnen.

Moeilijk???

Laatst gewijzigd door porpo : 3 januari 2011 om 02:47.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:36   #1050
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.461
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'Propo' heeft blijkbaar ook nog nooit gehoord over de onherstelbare lichamelijke schade bij die kleine meisjes!

Eigenlijk is 't tè smerig voor woorden...
Ik ga er van uit dat Porpo geen rechtse agent-provocateur is. Indien ie dat wel is, Porpo, Chapeau...

************************************************** ********

Porpo geeft alleen maar weer wat de grote profeet als leidraad gaf. Ik geloof nooit dat Porpo Komeini's leidraad tot het hebben van sex met babies goedkeurd.

Komeini's advies, vrij vertaald,
"In plaats van de leuter in dat kleine lichaam te rammen, gewoon tussen die zachte dijen rijen...."

Porpo is geen kinderverkrachter zoals die gekke idioot in Nederland van een maandje geleden hoor. Zolang het maar binnen het Islamitische huwelijk gebeurd en het kleine meisje niet beschadigd word, is er niks aan de hand.

Niks verkrachting, niks pedofilie.

En dan nu met zijn allen, het rode driehoekje, want ik heb hier vulgaire kinderporno neergepend.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 januari 2011 om 02:38.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:38   #1051
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jamaar, Porpo geeft alleen maar weer wat de grote profeet als leidraad gaf.
Hoezo? Ik ben ook een volger van de 'grote profeet' maar ben van een totaal andere mening.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:40   #1052
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben heel rustig en vooral niet agressief.
Ik zie het .
Met emoties is het inderdaad moeilijk te accepteren, maar moest de rechter een crimineel vrijspreken omdat deze crimineel met begint, dan denk ik wel dat we best het rechtssysteem moeten uitschakelen.

Niets ervan; in een goede islamitische gemeenschap mag de vader zijn pasgeboren kind uithuwelijken, en het consumeren van het huwelijk begint pas als ze voldoende rijp (leeftijd verschilt) is. Ze moet de man niet kiezen, haar mama heeft ze ook niet gekozen, maar het verschil is dat er 5 verschillende manieren zijn om te gaan scheiden indien het niet lukt, terwijl ze geen andere mama kan kiezen.

In een echte islamitische gemeenschap zijn er heel veel factoren die een rol spelen in "gelukkig zijn en worden" of gaan we nu echt beweren dat meisjes die uithuwelijkt worden minder gelukkig zijn of wat? Bewijs.

Indien de dochter volwassen is, dan moet ze eerst akkoord gaan met het huwelijk. Dat is het verschil.

Geen probleem, en met jouw emoties kan je inderdaad zeggen dat het een probleem is omdat je een soort illusie hebt dat wanneer jij zelf de man kiest, dat je ""meer"" gelukkig gaat worden. Dit is een illusie. Jouw goede vader in een goede islamitische gemeenschap heeft meer ervaring in dit leven en kent de mannen beter en die kan beter kiezen, indien jouw ouders gelukkig zijn met jouw huwelijk, en de man is goede moslim en respecteer al jouw rechten, dan word jij automatisch gelukkig met het huwelijk. Liefde en goede communicatie wordt tijdens het huwelijk ontwikkeld.

Geen probleem, of wel? Bewijs.

Laatst gewijzigd door porpo : 3 januari 2011 om 02:45.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:45   #1053
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.461
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Hoezo? Ik ben ook een volger van de 'grote profeet' maar ben van een totaal andere mening.
Dan, Suqar_7Loe, bent U iemand dat een verkeerde interpretatie geeft aan de onbuigzame woorden en acties van de Grote Profeet.

Zoals de "rechtse racisten" in dit topic al een paar keer hebben proberen aan te tonen, mensen die de Koran en hadiths willoos volgen , die kunnen we beter in een of ander godvergeten gat stoppen, in't midden van de Sauodische woestijn, ook wel de grote leegte genaamd.

De Koran heeft geen informatie over de moderne communicatiemedia, transport, anti-conceptie, voedseltechnologie, enzoverder enzoverder.

Er zit maar 14 eeuwen tussen nietwaar. Of als we gul zijn, 9 eeuwen, want de laatse erkende Hadith zijn toch van een pak later, 11de of 12de eeuw...

Kan je je voorstellen dat modellen als Porpo hier de plak zwaaien.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 januari 2011 om 02:47.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:46   #1054
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.461
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ik zie het .
Met emoties is het inderdaad moeilijk te accepteren, maar moest de rechter een crimineel vrijspreken omdat deze crimineel met begint, dan denk ik wel dat we best het rechtssysteem moeten uitschakelen.

Niets ervan; in een goede islamitische gemeenschap mag de vader zijn pasgeboren kind uithuwelijken, en het consumeren van het huwelijk begint pas als ze voldoende rijp (leeftijd verschilt) is. Ze moet de man niet kiezen, haar mama heeft ze ook niet gekozen, maar het verschil is dat er 5 verschillende manieren zijn om te gaan scheiden indien het niet lukt, terwijl ze geen andere mama kan kiezen.

In een echte islamitische gemeenschap zijn er heel veel factoren die een rol spelen in "gelukkig zijn en worden" of gaan we nu echt beweren dat meisjes die uithuwelijkt worden minder gelukkig zijn of wat? Bewijs.

Indien de dochter volwassen is, dan moet ze eerst akkoord gaan met het huwelijk. Dat is het verschil.

Geen probleem, en met jouw emoties kan je inderdaad zeggen dat het een probleem is omdat je een soort illusie hebt dat wanneer jij zelf de man kiest, dat je ""meer"" gelukkig gaat worden. Dit is een illusie. Jouw goede vader in een goede islamitische gemeenschap hebben meer ervaring in dit leven en kent de mannen beter en die kan beter kiezen, indien jouw ouders gelukkig zijn met jouw huwelijk, en de man is goede moslim en respecteer al jouw rechten, dan word jij automatisch gelukkig met het huwelijk. Liefde en goede communicatie wordt tijdens het huwelijk ontwikkeld.

Geen probleem, of wel? Bewijs.
Je kan een negatief niet bewijzen. Man, als agent provocateur kan je geen betere job doen.
Maar als moslim doe je een perfecte job om de weldenkende mensen te laten walgen
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:51   #1055
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je kan een negatief niet bewijzen. Man, als agent provocateur kan je geen betere job doen.
², helaas.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 02:58   #1056
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ik zie het .
Met emoties is het inderdaad moeilijk te accepteren, maar moest de rechter een crimineel vrijspreken omdat deze crimineel met begint, dan denk ik wel dat we best het rechtssysteem moeten uitschakelen.
Een mens heeft nu eenmaal gevoelens. Vrouwen en mannen. Een man die de lef bezit zn baby uit te huwelijken is emotieloos en ik zou me werkelijk beginnen afvragen of die ziekeling zn kind wel graag ziet.

Citaat:
Niets ervan
Hoezo? Dus alleen uw uitleg klopt. Alle geluk dat 1 op de 100000 moslims zo denkt alles jij, want anders was de wereld al om zeep.

Citaat:
in een goede islamitische gemeenschap mag de vader zijn pasgeboren kind uithuwelijken, en het consumeren van het huwelijk begint pas als ze voldoende rijp (leeftijd verschilt) is. Ze moet de man niet kiezen, haar mama heeft ze ook niet gekozen, maar het verschil is dat er 5 verschillende manieren zijn om te gaan scheiden indien het niet lukt, terwijl ze geen andere mama kan kiezen.
Jij waant u in de 6e eeuw, porpo

Er bestaat GEEN goede islamitische gemeenschap. De wereld loopt vol van die hypocriete rotzakken met slechte bedoelingen, hier en elders. Kom kom, ontwaken aub of zal ik een emmer met ijsblokjes over uw lichaam kieperen?


Citaat:
In een echte islamitische gemeenschap zijn er heel veel factoren die een rol spelen in "gelukkig zijn en worden" of gaan we nu echt beweren dat meisjes die uithuwelijkt worden minder gelukkig zijn of wat? Bewijs.

Indien de dochter volwassen is, dan moet ze eerst akkoord gaan met het huwelijk. Dat is het verschil.

Geen probleem, en met jouw emoties kan je inderdaad zeggen dat het een probleem is omdat je een soort illusie hebt dat wanneer jij zelf de man kiest, dat je ""meer"" gelukkig gaat worden. Dit is een illusie. Jouw goede vader in een goede islamitische gemeenschap hebben meer ervaring in dit leven en kent de mannen beter en die kan beter kiezen, indien jouw ouders gelukkig zijn met jouw huwelijk, en de man is goede moslim en respecteer al jouw rechten, dan word jij automatisch gelukkig met het huwelijk. Liefde en goede communicatie wordt tijdens het huwelijk ontwikkeld.
Een vrouw dient haar man zelf te kiezen. Nou stel dat een vader een man zou uitkiezen voor zn dochter (mooi, dikke portemonnee en vooral vroom).. Eigenlijk maakt dat allemaal niet uit als er geen aantrekking is tussen het echtpaar. Remember de hadith waarin Mohammed (vrede zij met Hem) een meisje de raad gaf haar man te spreken en te zien of er aantrekkingskracht is. Is dat niet aanwezig dan kun je beter nog even wachten met trouwen, trouwen is geen spelletje hoor zoals velen het tegenwoordig zien.

Trouwen, neuken en dumpen. En dit allemaal op een halale manier. Ik zou niet in de schoenen willen staat van deze rotzakken op Yawm el qiyama.

En het ergste van al en werkelijk, dat breekt me nog het meest, is het feit dat vrouwen worden bezien als speelgoed. Mannen die op die manier denken blijven enkele maanden met een plastieken tractor spelen tot ze die beu worden en daarna smijten ze dat stuk speelgoed weg en ruilen ze die in voor een roze voetbal. Sta jij dan niet stil bij de gevoelens van uw zusters?
Citaat:
Geen probleem, of wel? Bewijs.
Ik geef mijn opinie en ik weet dat de meerderheid die opinie volgt. Meer moet dat dus niet zijn.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 3 januari 2011 om 03:00.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 03:02   #1057
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

...

Kan je je voorstellen dat modellen als Porpo hier de plak zwaaien.
Het doel van ieslaam �*s 'de hele wereld voor allah' - koraan & aanverwanten zijn daar heel duidelijk in - en dan, beste maddox, dan zúllen (gelijkaardige) sujetten als 'porpo' de plak zwaaien en d�*t is nu nèt wat 'wij' rechtse 'rassiesten' willen voorkomen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 03:04   #1058
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan, Suqar_7Loe, bent U iemand dat een verkeerde interpretatie geeft aan de onbuigzame woorden en acties van de Grote Profeet.
Neen hoor, u bent gewoon onwetend en verkeerd ingelicht. Slaapzacht.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 03:10   #1059
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ik denk eerder dat suikermoslimaatjes op hun roze 'linda bogaert-wolkje', beschermd door westerse wetten; verkeerd ingelicht zijn of die lelijke kantjes van hun eigenste ieslaam & profeet niet onder ogen kunnen/willen zien, net omdat het zo gruwelijk & smerig �*s!


Ik zou me ook verdomd schamen!

Laatst gewijzigd door SDX : 3 januari 2011 om 03:11.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 03:16   #1060
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik denk eerder dat suikermoslimaatjes op hun roze 'linda bogaert-wolkje', beschermd door westerse wetten; verkeerd ingelicht zijn of die lelijke kantjes van hun eigenste ieslaam & profeet niet onder ogen kunnen/willen zien, net omdat het zo gruwelijk & smerig �*s!

Ik zou me ook verdomd schamen!
Geen enkele reden om mij te schamen, Sonia. En wat onze Vlaamse Linda Bogaert hiermee heeft te maken, ontgaat me volledig. Ik weet dat het niet fijn is om te lezen wat ge niet graag zou willen lezen, maar niemand belet u van mij op je negeerlijst te zwieren.

Nog iets: hoe meer ik me verdiep in de hadith-en koranwetenschappen en de sierah, hoe groter mijn liefde wordt voor mijn boodschapper Mohammed (vzmh).
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be