Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juli 2012, 14:02   #1041
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Het verbaast mij dat jij als oude Belg nog recht hebt op een sociale woning.
Misschien gebruiken ze mij wel als argument om aan te tonen dat niet alle sociale huizen bewoond worden door allochtonen van heinde en ver en uit de vier windhoeken.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:06   #1042
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik weet niet waar zijn brandwonden vandaan komen, jij blijkbaar wel. Hij heeft nooit ontkend dat hij nog een moeder en broers/zussen had hoor. Hij weet alleen niet waar die zijn. Jij weet dat blijkbaar wel.

Grappig hoor, hoe de betrouwbaarheid van bronnen blijkbaar afhangt van of wat ze vertellen past in uw kraam.
Na al de radio- en tv-reclame over zijn geval moet de ganse wereld nu zoal weten waar Parwais is! Zijn familie en ook diegenen die hem zogezegd naar het leven staan.
Hij kan best al zonder dat we het weten met zijn familie in contact gekomen zijn maar die maken zich misschien liever kenbaar als hij eventueel weer in België zal zijn! Die beweringen zoals ik die zojuist nog las over al hetgeen die gasten moeten kunnen bewijzen over instaan voor hun onderhoud enz, mooie zinnen!
Die voorbeeld-Afghaan in Oostende die er wel in geslaagd was hier te kunnen blijven heeft ondertussen als 16 "familieleden" erbij... die aan het ocmw hangen! Hoe knoop je de beide beweringen aan elkaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:12   #1043
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Euh ja, en betekent dat dat alle priesters kinderen misbruiken of dat je kinder misbruik niet bij niet priesters vind? Nee toch hé. Je bewijst hier zelf dat het wel degelijk gescheiden is.
Ik bewijs dat er bij bepaalde groepen een aanmerkelijk hoger risico op bepaalde ongewenste zaken is, niet dat het gescheiden zou zijn.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik weet dat jij graag in anderen hun naam spreekt en als je je beter voelt door te denken dat ik het niet specifiek over vrouwenbesnijdenis had, dan moet je dat vooral doen hoor! Maar je beseft toch wel hopelijk dat je daarmee helemaal niets aantoont?
Ik sprak enkel in eigen naam, tegen jou, en ik had het over "genitale verminking van kinderen". Jij hebt in jouw eerste antwoorden aan mij het woord "vrouwenbesnijdenis" niet eens gebruikt. Pas toen je een enorme blunder maakte, probeerde je je eruit te redden door te stellen dat jij het enkel over "vrouwenbesnijdenis" had.

Wat dat alles te maken heeft met dat "ik graag in anderen hun naam spreek" (waar haal je dat idiote idee vandaan eigenlijk?), is mij een raadsel. Je moet je eigen fout nu niet op mij af proberen te schuiven he. Het is niet mijn fout, noch mijn probleem, dat jij ofwel de plank helemaal missloeg toen je uitkraamde dat besnijdenis in de islam nauwelijks voorkomt, ofwel dat jij je niet goed verwoord hebt door het over "besnijdenis" te hebben, en niet over "vrouwenbesnijdenis". Dat heb je toch echt helemaal aan jezelf te wijten.
Leuk geprobeerd dus, maar hou een ander maar voor de gek. Of liever nog; probeer gewoon eens op een intellectueel eerlijke manier te discussiëren.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je hebt het argument dus niet begrepen. Hoe verwonderlijk. Ik heb nergens beweert dat het ok is omdat anderen het ook doen. Ik zei alleen dat je dus bezwaarlijk kunt spreken dat dit gebruik wordt geïmporteerd door moslims. Het bestond hier immers al. En ik zei ook dat het niet makkelijk zal zijn om er maatregelen tegen te nemen. Net omwille van het feit dat het gebruik niet geïmporteerd is.
Ik heb het uitstekend begrepen Edina. Ik begrijp heel erg goed dat jij daardoor de discussie probeert te verleggen, zaken probeert te minimaliseren en bagatelliseren, en de aandacht probeert af te leiden. En dat is precies wat Pars pro totem bedoelde.

Het gebruik van genitale verminking van kinderen kwam in onze contreien alleen voor bij de relatief kleine groep joden (en die moeten ook ophouden met het genitaal verminken van kinderen als daar geen goede medische reden voor is). En af en toe werd om medische redenen bij jongetjes met een te nauwe voorhuid een insnede gemaakt.
Al de rest van genitale verminking van kinderen hier ten lande is wel degelijk een gevolg van het grootschalig importeren van heel het islam-pakket. En nu niet proberen af te komen met dat in de VS een relatief groot aantal mannen besneden is, want we zijn hier namelijk niet in de VS, of dat er in donker Afrika ook christelijke en animistische groepjes zijn die eveneens graag in kindergenitaliën kerven, want die mensen zitten namelijk niet of nauwelijks hier.



Dat gezegd hebbende, ben ik van mening dat genitale verminking bij ons niet moet kunnen, tenzij er goede medische redenen voor zijn. Het argument van dat een onzichtbaar vriendje dat ooit gezegd zou hebben, doet nimmer ter zake, en is ongeldig. Als die kinderen eenmaal volwassen zijn geworden, dan snijden ze maar raak zoveel als dat ze willen, voor mijn part naaien ze zichzelf van onderen helemaal dicht of splijten ze hun lid tot aan de wortel om één of andere godheid te behagen. Maar wel pas na hun 18e, en op vrijwillige basis.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:12   #1044
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Misschien gebruiken ze mij wel als argument om aan te tonen dat niet alle sociale huizen bewoond worden door allochtonen van heinde en ver en uit de vier windhoeken.
Dat zou best zo kunnen zijn.
Ik heb een vriendin die zo gebruikt wordt. Zij is de enige Vlaamse in een sociale woningwijk die bedoeld was om jongeren uit mijn dure gemeente de kans te geven een woning te verwerven, maar die nu vol zit met franstalige/arabische Brusselaars.
De burgemeester is haar zelf het huis op een plateauke komen aanbieden (wetende dat ze naar een huis te koop zocht), verveeld dat hij was met de resultaten van zijn wanbeleid.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:13   #1045
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
IK weet niet waar zijn brandwonden vandaan komen. Jij suggereerde dat ze enkel van een afgebrande woning kunnen komen.
Trek je je woorden nu in of zo?
Doet me denken aan "professionele" vreemde bedelaars die zichzelf verminken omdat ze in die staat meer zullen verdienen. Ook kinderen die verminkt/gehandikapt zijn hebben een grotere "marktwaarde" voor die gasten en worden als zielige bedelaars gebruikt...
Wat een "verrijking" allemaal!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:14   #1046
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Na al de radio- en tv-reclame over zijn geval moet de ganse wereld nu zoal weten waar Parwais is! Zijn familie en ook diegenen die hem zogezegd naar het leven staan.
Hij kan best al zonder dat we het weten met zijn familie in contact gekomen zijn maar die maken zich misschien liever kenbaar als hij eventueel weer in België zal zijn! Die beweringen zoals ik die zojuist nog las over al hetgeen die gasten moeten kunnen bewijzen over instaan voor hun onderhoud enz, mooie zinnen!
Die voorbeeld-Afghaan in Oostende die er wel in geslaagd was hier te kunnen blijven heeft ondertussen als 16 "familieleden" erbij... die aan het ocmw hangen! Hoe knoop je de beide beweringen aan elkaar?
16 herenigers op ons kosten ... en Edina maar blijven liegen over zogezegde moeilijke herenigingsregeltjes ...
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:17   #1047
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
En dan nog één met tuin.
En dan nog één met een tuin met een vijvertje erin van amper 2m op 1m5 met exact vijf goudvisjes erin. Twee grote en drie kleinen. Een doorn in het oog van mijn Palestijnse buurman vanwege de kikkertjes die zijn tuin in de lente oversteken. Enfin.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:18   #1048
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat gezegd hebbende, ben ik van mening dat genitale verminking bij ons niet moet kunnen, tenzij er goede medische redenen voor zijn. Het argument van dat een onzichtbaar vriendje dat ooit gezegd zou hebben, doet nimmer ter zake, en is ongeldig. Als die kinderen eenmaal volwassen zijn geworden, dan snijden ze maar raak zoveel als dat ze willen, voor mijn part naaien ze zichzelf van onderen helemaal dicht of splijten ze hun lid tot aan de wortel om één of andere godheid te behagen. Maar wel pas na hun 18e, en op vrijwillige basis.
Ik dacht dat dit gebruik bij de aboriginals in zwang was als..... geboortebeperking!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:19   #1049
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De feiten ?
Tamelijk recent is er nog een verslag van een studie verschenen in de krant. Slechts ca. 50 procent van de allochtone mannen zou werken en minder dan 25 procent van de vrouwen .
Waarvan leeft de rest dan ?
Dat verslag is hier zelfs uitgebreid ter sprake geweest.
Het leuke is dat er door sommigen hier enkel maar naar de werkloosheidscijfers en -uitkeringen wordt gekeken, terwijl bijvoorbeeld de cijfers over het OCMW en de verstrekking van leeflonen buiten schot blijven. Want ook dat is leven van een uitkering.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:23   #1050
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat jij een ordinaire racist ben, hoefde je niet nog eens extra in de verf te zetten, andev. Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen.
Ja, wie tegen jullie schenen stampt en niet staat te juichen dat hij stilaan ondergedompeld wordt in de donkere Middeleeuwen door duizenden vreemde profiteurs die hier afgezakt komen als "meeuwen op een stort" (dixit Tobback senior!) moet als "racist" bestempeld worden! Ik zal zelf wel bepalen wat ik ben en niet ben, ik heb jou als multicul-promotende-komediante daarvoor echt niet nodig!
racist: iemand die tegen bedrog, ingevoerde en opgedrongen achterlijkheid en schaamteloos profitariaat is
Tja, dat ben ik dan! En jij bent er voor?

"Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen!"
Toen ze in de Middeleeuwen met de Zwarte Pest zaten opgescheept moeten ze dat ook gedacht hebben!

Laatst gewijzigd door andev : 15 juli 2012 om 14:25.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:28   #1051
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat jij een ordinaire racist ben, hoefde je niet nog eens extra in de verf te zetten, andev. Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen.

"leer ermee leven", zoals in :
"in een totalitaire dictatuur heeft het volk toch niks te zeggen,
leer ermee leven want anders ben je strafbaar als racist en verbannen we je naar Siberië"

Ach ach waar is de tijd dat de "linksen" supporters waren van de dissidenten.... (die dus ook "racist" waren volgens ons Dinake).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2012 om 14:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:30   #1052
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, wie tegen jullie schenen stampt en niet staat te juichen dat hij stilaan ondergedompeld wordt in de donkere Middeleeuwen door duizenden vreemde profiteurs die hier afgezakt komen als "meeuwen op een stort" (dixit Tobback senior!) moet als "racist" bestempeld worden! Ik zal zelf wel bepalen wat ik ben en niet ben, ik heb jou als multicul-promotende-komediante daarvoor echt niet nodig!
racist: iemand die tegen bedrog, ingevoerde en opgedrongen achterlijkheid en schaamteloos profitariaat is
Tja, dat ben ik dan! En jij bent er voor?

"Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen!"
Toen ze in de Middeleeuwen met de Zwarte Pest zaten opgescheept moeten ze dat ook gedacht hebben!
"Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen!"

Gemakkelijk hé. Eerst al die miserie en dat gespuis invoeren en dan kwetteren dat je er maar mee moet leven.

Graag zou ik de Ebolo-virus ten huize Edina willen invoeren - heel verrijkend hoor Edina - en daarna hetzelfde willen uitroepen.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:31   #1053
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat jij een ordinaire racist ben, hoefde je niet nog eens extra in de verf te zetten, andev. Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
"Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen!"
Toen ze in de Middeleeuwen met de Zwarte Pest zaten opgescheept moeten ze dat ook gedacht hebben!
En er waren er zelfs die dat ook zeiden toen de Duitsers hier kwamen aanlopen : "leer ermee leven dat die bevolkingsgroep hier is , want ze gaan niet meer verdwijnen"

Hé Edina? hoe noemden ze die mensen nu weer? ha ja, collaborateurs.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:33   #1054
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, wie tegen jullie schenen stampt en niet staat te juichen dat hij stilaan ondergedompeld wordt in de donkere Middeleeuwen door duizenden vreemde profiteurs die hier afgezakt komen als "meeuwen op een stort" (dixit Tobback senior!) moet als "racist" bestempeld worden! Ik zal zelf wel bepalen wat ik ben en niet ben, ik heb jou als multicul-promotende-komediante daarvoor echt niet nodig!
racist: iemand die tegen bedrog, ingevoerde en opgedrongen achterlijkheid en schaamteloos profitariaat is
Tja, dat ben ik dan! En jij bent er voor?

"Leer er maar mee leven dat die bevolkingsgroep hier is, want ze gaan niet meer verdwijnen!"
Toen ze in de Middeleeuwen met de Zwarte Pest zaten opgescheept moeten ze dat ook gedacht hebben!
In al Andalus werd ook gedacht dat 'ze' niet meer zouden verdwijnen, 't draaide echter heel anders uit.

't Zou misschien 'n hele tijd kunnen duren (maar ook weer helemaal niet), uiteindelijk overwint de rede, altijd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:34   #1055
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En er waren er zelfs die dat ook zeiden toen de Duitsers hier kwamen aanlopen : "leer ermee leven dat die bevolkingsgroep hier is , want ze gaan niet meer verdwijnen"

Hé Edina? hoe noemden ze die mensen nu weer? ha ja, collaborateurs.
L'histoire se répète. Ik kijk uit naar de dag waarop de Edinaanse collabo's terecht zullen staan voor hun misdaden tegen de autochtone bevolking.

Uiteindelijk is Edina en consoorten moreel mee verantwoordelijk voor o.a. die roofmoord op die Lakense bejaarde waarover ik in een andere thread berichtte. Plus moreel mee verantwoordelijk voor de misdaden die haar verrijkers die onze gevangenissen zo talrijk vullen, gepleegd hebben op de autochtone bevolking. Als "faciliteerder" moet zij zeker ook mee berecht worden.

Laatst gewijzigd door Zenit : 15 juli 2012 om 14:37.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:35   #1056
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En er waren er zelfs die dat ook zeiden toen de Duitsers hier kwamen aanlopen : "leer ermee leven dat die bevolkingsgroep hier is , want ze gaan niet meer verdwijnen"

Hé Edina? hoe noemden ze die mensen nu weer? ha ja, collaborateurs.
Volks- en landverraaiers zijn van alle tijden.

't Zou allemaal wel eens rapper kunnen gaan dan Edina lief is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:38   #1057
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De feiten ?
Tamelijk recent is er nog een verslag van een studie verschenen in de krant. Slechts ca. 50 procent van de allochtone mannen zou werken en minder dan 25 procent van de vrouwen .
Waarvan leeft de rest dan ?
Dat verslag is hier zelfs uitgebreid ter sprake geweest.
En doe daar nog hopen kinderen bij voor wie niet vlug genoeg scholen kunnen gebouwd worden en hopen kindergeld moet betaald worden, straks ouderen die ook ergens ondergebracht moeten worden, gevangenissen die niet rap genoeg kunnen bijgebouwd worden waardoor er heel wat loslopen die eigenlijk binnen hadden moeten zitten, sociale woningen enz
En je komt aan een nog groter getal aan "mensen" die onderhouden moeten worden maar niet zo duidelijk in de "statistieken" zitten!
De kostprijs van dit alles moet fenomenaal en dus geheim zijn!

Ja, "de meesten" staan duidelijk zelf in voor wat ze kosten!
Maar dat is een vorm van "racistisch" denken volgens sommigen...
Betalen en zwijgen moeten we doen.

Laatst gewijzigd door andev : 15 juli 2012 om 14:40.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:39   #1058
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Volks- en landverraaiers zijn van alle tijden.

't Zou allemaal wel eens rapper kunnen gaan dan Edina lief is.
Laten we het hopen. Ik heb de indruk dat het tij aan het keren is.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:40   #1059
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik dacht dat dit gebruik bij de aboriginals in zwang was als..... geboortebeperking!
O.a. bij aboriginals ja. Maar ik noemde het om mijn stelling te onderstrepen dat mensen vooral moeten doen wat ze niet laten kunnen, na hun 18e welteverstaan. Daarvoor is genitale verminking uit den boze.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 14:41   #1060
Zenit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En doe daar nog hopen kinderen bij voor wie niet vlug genoeg scholen kunnen gebouwd worden en hopen kindergeld moet betaald worden, straks ouderen die ook ergens ondergebracht moeten worden, gevangenissen die niet rap genoeg kunnen bijgebouwd worden waardoor er heel wat loslopen die eigenlijk binnen hadden moeten zitten, sociale woningen enz
En je komt aan een nog groter getal aan "mensen" die onderhouden moeten worden maar niet zo duidelijk in de "statistieken" zitten!
De kostprijs van dit alles moet fenomenaal en dus geheim zijn!
Ja, "de meesten" staan duidelijk zelf in voor wat ze kosten!
Maar dat is vorm van "racistisch" denken volgens sommigen...
Niets van aantrekken van dat racisme-gescheld. Dat is het zwaktebod van zij die met hun mond vol tanden staan. Vroeger maakte dat indruk, maar nu?
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be