![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar in deze discussie heb ik ooit beweerd dat er geen kosten zijn; zoals Alice beweerde? Stop met me leugenaar en zaag te noemen. (inclusief via prentjes) Dit zijn immers geen argumenten een discussie waardig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar kan ik me volledig bij aansluiten, en stel alle forumdeelnemers voor om ons, wat jou betreft, te beperken tot argumenten een discussie waardig. Dat bespaart misschien ooit nog wel iemand een beetje tijd, leestijd, schrijftijd, en sinds een paar dagen ook al zomertijd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar Dedecker zijn cijfers vandaan heeft , weet ik niet, maar ze moeten blijkbaar wel kloppen , want niemand lijkt ze te betwisten. Als links reden tot betwisting zou hebben gehad zouden ze zeker in de aanval hebben gegaan , anders doen ze hun werk niet en verdienen ze niet te zetelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt de cijfers vinden voor quasi alle landen van Europa, maar niet voor België. En dat is al een paar jaar zo. Tenzij je parlementair bent, dan heb je inzage. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=256 Ik vecht ook niet aan dat "migranten MEER kosten dan ze opbrengen," Ik beweer dat noch de kost, noch de opbrengsten gekend zijn. (Ik gaf nog andere voorbeelden in mijn bericht dat je niet citeert http://forum.politics.be/showthread....13#post4663113 http://forum.politics.be/showthread....69#post4574169) Om deze steeds weerkerende discussies te vermijden; zou het beter zijn dat jij stopt met mijn mening te raden. Zoals hier; 2 verschillende meningen; die jij "raadt".: "Dus volgens u kosten migranten geen geld want ze brengen op? Wat is nu eigenlijk je standpunt?" "Dus volgens Artisjok is het niet duidelijk of migranten nu bijdragen of geld kosten??" En als je het toch nodig acht om mijn mening weer te geven, geef dan ook het citaat met link waarop jij je baseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden u TWEE VRAGEN GESTELD, MERK DE VRAAGTEKENS OP! maar volgens u is dit dan raden naar uw mening...krankzinnig zo een discussie voeren! Maar we zijn weer vertrokken; bladzijden rondjesrijden waar mensen zich tegen uw hersenschimmen moeten verdedigen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds voorstelde Om deze steeds weerkerende discussies te vermijden; zou het beter zijn dat jij stopt met mijn mening te raden. En als je het toch nodig acht om mijn mening weer te geven, geef dan ook het citaat met link waarop jij je baseert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soms wel. Gelieve op deze vragen te antwoorden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij wel! Ik zie niet in warom er nu weer iets mankeert aan de wijze waarop de vraag gesteld is, de focus steeds op anderen houden is niet steeds de beste techniek! Ik zou maar maar eens verontschuldigen voor het verdraaien van mijn woorden bijvoorbeeld...kom, kom je kunt het best! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Ze het boek niet hoeven te kopen om te weten wat er in staat en steeds dezelfde mantra herhalen dat: Citaat:
...en dat zomaar efkes tigmaal blijven herhalen kan ik niet anders dan 'cirkelzagen' noemen. Citaat:
Tot slot; JIJ bent degene die de cijfers - of beter gezegd; hetgeen DD schrijft niet aanvaardt, weerlég het dan!!! ..liefst mét argumenten een discussie waardig!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Banneling
|
![]() Één dezer dagen gaat er een brandende fakkel gegooid worden in de uitgedroogde multiculturele mesthoop die Nederland tegenwoordig is. Onderzoeker Jan van de Beek is in zijn doctoraalscriptie wetenschappelijk ingegaan op details van de multiculturele 'verrijking'. Het resultaat is vanuit het oogpunt van politiek correcte politici waarschijnlijk een regelrechte ramp: immigratie leidt tot verarming. Eerder werd al bekend dat statistisch gezien iedere immigrant Nederland € 43.000 kost, en dat de Nederlanders in totaal voor deze 'verrijking' ieder jaar 5,9 miljard euro betalen. Maar er komen meer gortdroge getallen aan die het ons eens allemaal haarfijn gaan voorrekenen:
Citaat:
Hoe dan ook; wij gaan hier nog meer van horen, nog heel veel meer. En reken maar dat voor België de situatie niet anders zal zijn. Ook voor België zullen de getallen schrikbarend zijn, en ook de Belgische politici hebben willens nillens jarenlang bepaalde zaken uit de schijnwerpers gehouden, net zoals hun collega-uitvreters in Nederland... Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 2 april 2010 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe jullie dat blijven volhouden is mij een raadsel.
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 2 april 2010 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=256 Ik vecht ook niet aan dat "migranten MEER kosten dan ze opbrengen," Ik beweer dat noch de kost, noch de opbrengsten gekend zijn. Ik gaf nog andere voorbeelden in mijn bericht dat je niet citeert http://forum.politics.be/showthread....13#post4663113 http://forum.politics.be/showthread....69#post4574169 Als jij mijn mening correct weergeeft en "raadt"; waarom kan jij nooit een citaat met link geven? Om deze steeds weerkerende discussies te vermijden; zou het beter zijn dat jij stopt met mijn mening te raden. En als je het toch nodig acht om mijn mening weer te geven, geef dan ook het citaat met link waarop jij je baseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | ||||||
Banneling
|
![]() Toen had ik het boek nog niet gelezen; en Alice ook niet. dat is correct. Dat gaven we ook grif toe.
En jij, had jij het toen al gelezen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw citaten tonen nooit aan wat u beweert, antwoord eerst eens op gestelde vragen, ookal beginnen ze met DUS VOLGENS U! Laat eens zien waar ik schreef" Arti zegt dat er geen kosten zijn" of hou anders eens op jezelf steeds zielig voor te doen en alle aandacht naar jezelf en je hersenschimmen te trekken! Hup, laat zien waar ik dit schreef en anders kun je beter ophouden met je zinloos gezever! Ik wil dus zien staan van mijn hand" arti zegt dat er geen kosten zijn" en anders moet je ophouden met je gezaag, en antwoord op de gestelde vragen, je gestalk komt me mijn oren uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop toch eens met je gezever! Als iemand hier woorden verdraait is dat Arti zelf! TOON EENS AAN WAAR IK GESCHREVEN HEB "ARTI ZEGT DAT MIGRATIE NIETS KOST en anders moet je echt ophouden met je totaal uit de lucht gegrepen beweringen en steeds alle aandacht naar jezelf trekken! Steeds verwijzen naar berichten waar helemaal niet staat wat je beweerd en dan ellenlange discussies erover legt steeds alles lam op het forum! Laatst gewijzigd door alice : 2 april 2010 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |