Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2020, 17:03   #1041
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nog niet zo lang geleden was stad Brussel dat alleszins van plan, maar ze hebben het toen geschrapt omdat er protest tegenkwam. We kunnen dus alleszins wel stellen dat bepaalde Brusselse politici er geen probleem mee hadden...
Is dat uw finaal antwoord? Dat er misschien politici van plan waren een plechtigheid voor Leopold II te organiseren?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:03   #1042
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Vlaams-nationalistische krekeltjes zijn weer daar met hun Leopold II-godwin. Dit om de aandacht te verleggen natuurlijk.

Met plezier ken ik hun dan ook het zoveelste Leopold II godwin-puntje toe.

Dan scoort u toch wel hypocrisie puntjes.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:05   #1043
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk hoor. Nu nog die balk uit je oog halen.
Welke balk? Ik stel gewoon dat Carrera Neefs van het VB bloemen legt op het graf van een SS'er in 2020 en men begin te zaniken over L. II.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:14   #1044
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke balk? Ik stel gewoon dat Carrera Neefs van het VB bloemen legt op het graf van een SS'er in 2020 en men begin te zaniken over L. II.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:15   #1045
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze legt dan nog die bloemen op 11 november !
Dom of provocerend ?
Oud 17 november 2020, 17:29   #1046
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Is dat uw finaal antwoord? Dat er misschien politici van plan waren een plechtigheid voor Leopold II te organiseren?
'het had kunnen waar zijn'...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:31   #1047
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'het had kunnen waar zijn'...
niet kunnen. Dit zijn feiten hé. Een brusselse schepen had een huldiging georganiseerd. Die is uiteindelijk afgeblazen nadat er protest op kwam. Die Brusselse schepen vond dus wel degelijk dat Leopold een huldiging had verdiend. Maar hey, geen probleem hoor als jullie hypocriet willen doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:33   #1048
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke balk? Zoek eens in uw berichten en zet elke keer een streepje wanneer je weer eens een godwin puntje hebt verdiend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:41   #1049
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke balk? Zoek eens in uw berichten en zet elke keer een streepje wanneer je weer eens een godwin puntje hebt verdiend.
Wie gaat winnen, hij of Rik
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2020, 17:58   #1050
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Vlaams-nationalistische krekeltjes zijn weer daar met hun Leopold II-godwin. Dit om de aandacht te verleggen natuurlijk.

Met plezier ken ik hun dan ook het zoveelste Leopold II godwin-puntje toe.

Waardeloos postzegeltje.
Oud 17 november 2020, 18:00   #1051
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat NIET over puntjes.
Het gaat over Carera Neefs, gemeenteraadslid op de lijst VB.

Oud 17 november 2020, 18:02   #1052
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde u helemaal niet. We hebben het hier over een mandataris van het VB die bloemen legt op het graf van een SS'er en welbepaalde Vlaams-nationalisten beginnen onmiddellijk te janken over L. II. .
2 !!!
Oud 17 november 2020, 21:10   #1053
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
overgelopen ? Ik dacht dat het een Duitse SSer was ?
Die vorst is in alle geval wel onze vorst.
Aangezien ik tegen het koningshuis ben, ga ik daar ook geen bloemen leggen of kaartjes naar sturen. Bepaalde elementen in mijn familie doen dat laatste wel. bah. Ik vind dat een vorm van afgoderij dat typisch is voor lage intelligentie.
Maar ik wijk af.
Het ging me om de hypocrisie van Dalibor & HO aan te duiden, als het gaat om het morele veroordelen van een eerbetuiging aan een overleden SS-er en het ontbreken daarvan, als het gaat om een eerbetoon aan een genocidaire belgovorst.
Ik zelf zie het verschil niet tussen het ene en het andere, gezien in beide gevallen de ‘misdadigers’ al een tijdje dood zijn.
So what’s all the fuzz about ?
Citaat:
Bloemen leggen bij een SSer is niet al te slim. En die trees heeft dat gedaan omdat ze een aandachtshoer is. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Wie zal het zeggen ?
Citaat:
Je kan daar ook bloemen leggen incognito. Niemand die er naar kijkt. De Duitse familie is misschien langs geweest dan. Als het nu familie was. Dan begreep ik het nog. Maar die verkleedpartij is er toch te veel aan.
Van vrouwenmode ken ik niet veel, maar nogmaals, wat doet die juist verkeerd met dat kleedje te dragen, wat blijkbaar in zuid-Duitsland en delen van Oostenrijk nog steeds deel uitmaakt van het dagelijkse modespectrum ?
Citaat:
Ik zal nu wel de volle laag van u krijgen, maar dat is nu eenmaal mijn gedacht.
Maar nee gij, ik ben het mededogen zelve en gun u ‘uw gedacht’ van even harte, zoals ik die mevrouw ‘haar gedacht’ gun.
Er zijn andere, directere en veel gevaarlijker dreigingen in onze samenleving die prioritaire aandacht van staatveiligheid verdienen, dan een ‘verklede’ vrouw met heimwee naar vervlogen tijden die bloemen neerlegt aan, godbetert, een graf.
Oud 18 november 2020, 00:23   #1054
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
...
...

Bloemen leggen bij een SSer is niet al te slim. En die trees heeft dat gedaan omdat ze een aandachtshoer is. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Je kan daar ook bloemen leggen incognito. Niemand die er naar kijkt. De Duitse familie is misschien langs geweest dan. Als het nu familie was. Dan begreep ik het nog. Maar die verkleedpartij is er toch te veel aan.

Ik zal nu wel de volle laag van u krijgen, maar dat is nu eenmaal mijn gedacht.
Juist : een aandachtshoer, onwaardig om in een gemeenteraad te zetelen.

Oud 18 november 2020, 08:05   #1055
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht

Regelmatig worden leden van het VB betrapt op racistische en/of neonazistische sympathieën.

Niet moeilijk te begrijpen overigens. Immers als de stichter-voorzitter van het VB, Karel Dillen, indertijd de SS'er Jef François uitnodigde op een VB-congres als eregast en de zoon van diezelfde voorzitter koffie ging drinken met Leon Degrelle in Spanje, dan is het plaatje toch duidelijk, niet?

En dan spreek ik nog niet eens over de memes van een Dries Van Langenhove en zijn clubje. Van Langenhove die nu pronkt op een VB-lijst en goede maatjes is met Van Grieken en Carrera Neefs.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 november 2020 om 08:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2020, 10:05   #1056
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Regelmatig worden leden van het VB betrapt op racistische en/of neonazistische sympathieën.

Niet moeilijk te begrijpen overigens. Immers als de stichter-voorzitter van het VB, Karel Dillen, indertijd de SS'er Jef François uitnodigde op een VB-congres als eregast en de zoon van diezelfde voorzitter koffie ging drinken met Leon Degrelle in Spanje, dan is het plaatje toch duidelijk, niet?

En dan spreek ik nog niet eens over de memes van een Dries Van Langenhove en zijn clubje. Van Langenhove die nu pronkt op een VB-lijst en goede maatjes is met Van Grieken en Carrera Neefs.
Of sterke man PhDW die uit de kweekschool van VMO'er Spinneweyn komt, dweept met oorlogsmisadiger Cyriel Verschaeve, auteur van het 70 puntenplan... Dat kan allemaal in deze club...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2020, 10:46   #1057
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of sterke man PhDW die uit de kweekschool van VMO'er Spinneweyn komt, dweept met oorlogsmisadiger Cyriel Verschaeve, auteur van het 70 puntenplan... Dat kan allemaal in deze club...
Allemaal fascisten.
Oud 18 november 2020, 10:50   #1058
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat had hij gedaan misschien?
Oud 18 november 2020, 10:51   #1059
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Is het daarom dat men de Belgische senaat wil afschaffen, omdat er al wel eens oud waffen-SS heeft ingezeten?

Schande!
Oud 18 november 2020, 10:52   #1060
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht

Dat zal de kiezer wel beslissen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be