![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing is nochtans eenvoudig:
1) moslims vogelvrij verklaren 2) algemene vrije wapendracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd dat wij ECHT leren van de Congo en het Midden Oosten en deze generatie beleidmakers geen afleiding gunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal dan vast wel iets opgelost worden op die manier , maar er komen veel problemen voor terug , ook problemen die u niet kunt voorspellen.
![]() |
#1044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is altijd zo. Maar wat er ook van weze, op het einde zijn we met minder volk, en dat is ALTIJD een goeie zaak. Er is in de komende decennia maar EEN ding dat absoluut dient te gebeuren: het aantal mensen op deze wereld FLINK omlaag halen. Ideaal door 100 delen, maar alle deftige stukken vermindering zijn goed om te nemen. Er moet dringend enorm gemoord worden.
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2022 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand een cartoon maakt over de profeet Mohammed dan staat de halve wereld in brandt en vallen er doden. Een professor kunstgeschiedenis werd ontslagen omwille van het tonen van een historisch kunstwerk met afbeelding van de profeet Mohammed.
Maar dat de gevangenis vol criminele, moordende, verkrachtende, ... Mohammeds zit blijkt geen probleem, geen smet op de profeet ... ![]()
![]() |
#1046 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn geen, of zeer weinig, mensen. In het “westen” zitten we in een legbatterij, dus ik begrijp dat ge u overbevolkt voelt, maar globaal gezien zijn we mieren. Met psychologische problemen, dat wel.
![]() |
![]() |
#1047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan geen "lege" zones veilig stellen, als er elders veel volk is. Daarom dat alle grote hopen volk overal, er aan moeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als deze leraar niet oppast, gaat hij Samuel Paty achterna :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...ol-schilderij/
![]() |
#1050 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Hangen...en_vierendelen
Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 12 december 2023 om 21:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
|
![]() Behalve voor moslims. Anders kunnen die teveel eigen volk afmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
|
![]() Dat is juist mijn punt. Daarom dat ik punt twee van uw voorstel lichtjes herschreven heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het punt is dat het een kwestie van tijd is, die gaan ook algemeen beschaafder doden als ze algemeen beschaafder klappen. Stel eens voor dat je het vierendelend volk hier had uitgeroeid, dan waren die "wij" er nu niet meer, snap je? Proper beschaafd doden komt met proper beschaafd klappen, arbeiten enz. Ze zijn nu slimmer geworden dan een zweep hanteren om te doen arbeiten voor een ander, en de allah akbars zijn slimmer geworden dan beschaafd proper doden, ze willen de beschaafden shockeren, hen teleurgesteld maken in hun Grote Beschermende Regimes.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() net ene meer dan 10 mensen afgeschoten in tsjechie. toen ik las "geen link met terrorisme" kon ik al afleiden dat volgens de "gradatie in huidskleur" het wellicht "ne verwarde" blanke ging zijn.
onbegrijpelijk hoe mentaal gebrekkig xenofoben geworden zijn. men doet zelf geen moeite meer...
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien. Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst zijn pa afgeschoten en dan de rest. And shit comes over the ocean…
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 december 2023 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1059 | ||
Secretaris-Generaal VN