![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij kiezen voor een resolute en rechtlijnige strijd voor de invoering van het BROV en de afschaffing van de kiesPLICHT. Zoals ik al in de discussie omtrent SPIRIT tegen Egidius heb gezegd: We zijn een Belgicistische partij, maar als de bevolking via een referendum beslist dat België ophoud te bestaan, dan zullen we ons daarbij neerleggen. Ik denk dat dit duidelijk bewijst dat wij voor democratie eerst gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partijprogramma op mijn maat gesneden. Kan er ook nog iets in over vrije menigsuiting in het algemeen en afschaffing van alle censuurwetten in het bijzonder? Link me eens naar de omstandige programmatekst, en als het allemaal zuivere koffie is, dan heb je alvast één stem gewonnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() amai, dat voor iemand die nooit wist op wat ie moest stemmen. allé superstaaf, eindelijk een vaste stek gevonden dan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |||
|
![]() Citaat:
Historische redenen en zo. Ik kan me best inbeelden dat de Vlaamse volksziel niet echt vertrouwd is met de democratie. Het Vlaamsnationalisme dus ook niet. Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt okay, maar niet echt prioritair punt. De koppelverkoop staat me niet aan met de rest. Maar ik hou het in gedachten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 augustus 2005 om 11:16. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit die tekst komen dus geen prioriteiten naar voor. Welke punten staan U niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Sorry. Maar ik was effe in de war door het feit dat het er bij mij niet ingaat hoe je enerzijds vóór democratie kan ijveren (hetgeen jij op onnavolgbare wijze doet) en anderzijds heult met de antithese. Citaat:
Hij zal als versbakken internationale politieke ster overal hartelijk ontvangen worden na zijn heldhaftige bevrijding van Vlaanderen. Ik ga hem trouwens adviseren om zijn "blijde intredes" overal ter wereld wegens economische redenen samen te organiseren met Mandela, de Daila Lama en dergelijke... Dan kan hij trouwens ook andere werelddelen laten meegenieten van de verlichting en kan hij zo ook elders zijn visionaire bevrijdingstheologie propageren.
![]() |
![]() |
#1049 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meeste is summier en vaag uitgewerkt, veelal een Vb-prog-doorslagje en waar het concreet wordt, stuit het me tegen de borst (Immigratie b.v.)
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doe je ook niet met Belgen van geboorte. Dat is dus geen gelijkberechtiging. Ik ben ook tegen het afschaffen van de Snel-Belg-Wet. Ik wil integendeel dat iedereen die hier wil voor langere tijd verblijven (na geboorte of immigratie-beiden even willekeurig criterium) ASAP Belg wordt. Alleen zo kan je gelijke rechten en plichten voor iedereen op het Belgisch grondgebied afdwingen en garanderen. En dan die proeftijden! Horrible! Die leg je toch ook niet op aan Belgen van geboorte? Ook het deporteren na criminele feiten is geen gelijkberechtiging. Heel dit punt is een pure wens tot ongelijkberechtiging vanwege de overheid op basis van geboorteplaats. Walgelijk. De vlieger gaat dus niet op. Eerst directe democratie, zodat dergelijke aberrante zaken als uw immigratiebeleid kunnen verhinderd worden of afgeschoten, mochten jullie erin slagen ze in wetten om te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U zal voor Uzelf moeten uitmaken wat U prioritair stelt: directe democratie en voor ons stemmen of particratie en voor anderen stemmen. Ik heb U reeds gezegd dat DIREKTE DEMOCRATIE voor ons voorop staat en dit in die mate dat ons andere principe, Belgicisme, daaraan ondergeschikt is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En niet alleen met woorden in een programma, maar wel qua besluiten in het beleid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Aan de andere kant kan ik als trotse Vlaams-Nationalist uiteraard niet anders dan dit compliment met diepe herkenning maar ook met de gepaste erkentelijkheid aannemen. Citaat:
Als dat geen transfer is van individu tot individu dan weet ik het niet hoor. Citaat:
De flamingantische politici mogen geeneens via de linkse en belgicistische media hun punt maken dank zij het establishmentsgestuurde mediacordon... Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Als je wil deel uitmaken van een gemeeschap pas je je aan aan die gemeenschap en niet omgekeerd. 2. Taal is communcatie ! We hebben drie officiële talen Nederlands (Vlaams) Frans en Duits ! Ook als toerist moet taalvaardig zijn in het buitenland, dat helpt. 3. Snelbelgweg lijkt mij passender voor mensen die zich niet willen inpassen of integreren, in voetbal speel je geen basketbal en omgekeerd... of zoals Tobback zei : "lid worden van een club... leef je de reglementen na" 4. iedereen die hier wil werken, wonen, een leven opbouwen, echt politiek vluchteling is of dergelijk is hier welkom, misbruiken moeten tegengegaan worden en gepaste maatregelen genomen worden. 5. Criminelen sluiten zichzelf uit de maatschappij. Onze hotels zitten overvol... vraag eens aan de jetskier hoe Antalya was ! kom daarna nog eens zagen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook bij Belgen van geboorte heb je mensen die zich niet willen aanpassen. Waarom moeten die anders behandeld worden dan Belgen die hier een paar jaar na hun geboorte komen? Gelijkberechtiging behoort er te zijn. voor alle 'onaangepasten' ongeacht hun afkomst of plaats van geboorte. Citaat:
Gedroogde pruimen helpen tegen opstopping, maar je kan het geen verplichte kost maken. Citaat:
Snapje?
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |