![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je moet er zeker niet over uitweiden, ik ga dat ook niet doen en ik vind ook niet dat ik hier mijn privésituatie ofzo ga moeten uitleggen om voor jou iets te bewijzen ofzo. (En je zou dan nog moeten geloven dat wat ik zeg waar is.) Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die shorts aankopen ... dat kan je alleen doen als je zo'n pcbankingoptie hebt die heel snelle verrichtingen doet neem ik aan? Bij Fortis is 't meestal een dag wachten ofzo voordat je verrichting wordt uitgevoerd... tegen de koers van de dag erna. Toch als je dingen wil verkopen ... En ik bedoelde de gewone woningmarkt eigenlijk met mijn vastgoed, sorry. ![]() Heb je trouwens gelezen dat fortis enkele gebouwen van de hand heeft gedaan om ze te verhuren? Is het door een trauma dankzij onze Belgische overheid dat ik allerlei akelige denkbeelden voor mijn ogen kreeg van zodra ik dat bericht hoorde? ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik ben niet helemaal tevreden over mijn keuzes, en momenteel worstel ik zelfs met vertwijfeling, maar niet over alles ik weet bijvoorbeeld absoluut zeker dat ik nooit ga kunnen houden van mensen die houden van rijkdom als het ooit anders wordt, dan hale de duivel mijn ziel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik denk dat ik jouw situatie beter kan inschatten dan jij de mijne, zelfs al heb ik die in concrete bedragen weergegeven en jij niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik denk dat jij je dat niet kunt voorstellen probeer zoiets maar eens in een SES-verhaaltje te stoppen ik moet wel een vb-stemmer zijn, niet? Laatst gewijzigd door Dope : 17 september 2008 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
|
![]() Ik vind het vooral jammer dat je daarom anderen lijkt te benijden.
En ik denk vooral dat er wel iets aan te doen moet zijn. Maar je bepaalt natuurlijk zelf waar je je energie in stopt. Als je het niet belangrijk genoeg vindt, tja ... Als je het wel jammer vindt: *troost* Meer kan ik niet doen hé ... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omg
![]() |
#1048 |
|
![]() Ik word weer enorm geapprecieerd, dan stel ik voor dat jullie 't zelf uitvechten/-praten/-oplossen/whatever jullie wensen ermee doen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 september 2008 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ga dat nooit van mijn leven doen anders kunnen ze mij net zo goed stante pede onder de grond steken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 |
|
![]() Dat is je goed recht en je eigen keuze. Ik kan die enkel respecteren.
Maar het zou logisch zijn lijkt me, maar dat hoeft niet, om dan niet te vitten op een ander of hem te bejuichen met vooroordelen, die wel wil zorgen voor een reserve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 |
Gouverneur
|
![]() -------------------
Laatst gewijzigd door Dope : 18 september 2008 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je leest dat iemand er financieel slecht voorstaat, en antwoordt met "Als je het niet belangrijk genoeg vindt, tja ...". Moest ik zo reageren tegen de mensen die me hetzelfde komen vertellen, ik zou wel héél rap ontslagen worden.
![]() |
![]() |
#1053 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach, wat is 'houden van'. Als u intens houd van een partner en toevallig stelt die partner prijs op de rijkdom die voorhanden is, moet u dan om die reden de liefde beëindigen? U klinkt enigszins als iemand die zich wentelt in zijn/haar slachtofferrol. Hopelijk is dat niet zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 |
Minister
|
![]() U leeft van een uitkering?
|
![]() |
![]() |
![]() |