![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10621 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat bedrijf bestaat niet eens, hoe kan het dan winst maken?
En het idee dat de VS ten oorlog trekt simpelweg omdat het teveel kogels liggen heeft is ronduit belachelijk en absurd, oorlogen worden gevochten om geopolitieke redenen, punt andere lijn.
![]() |
#10622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raytheon dus,nu te tevreden.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 juli 2009 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10623 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"waar je geen/amper winst van ziet" is niet "die geen winst maken" dat wil jij er gewoon van maken. IK zeg dat deze bedrijven BEURSgenoteerd zijn waardoor de winst over de aandeelhouders verdeeld word. Bsuh zou dus (volgens jou) duizeden vermoord hebben om enkele onbekende aandeelhouders iets meer winst te geven (want je spreek hier over centen per aandeel) Citaat:
Ik heb dit al verscheidene keren gevraagd maar leg eens duidelijk uit hoe jij denkt dat sommigen (en wie natuurlijk) die 9/11 veroorzaakt hebben geld gehaald hebben uit 9/11 Citaat:
Citaat:
Zeg nu eens voor eens en altijd duidelijk wat je bedoeld zonder nietzeggende vage beschuldigingen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10624 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10625 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat je toch niet zo vangen. Raytheon!
http://www.youtube.com/watch?v=rNIzuNMKADg Laatst gewijzigd door Buzz : 4 juli 2009 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, U negeert dit dan ..... Mooi zo, dat K9 hem eveneens verkeerd schrijft blijkt U niet te deren nietwaar.... Doe zo verder mijn beste.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10627 |
|
![]() Ik begrijp wat hij bedoeld dat is wat telt, en anders geef ik hem meer excuses om rond de pot te draaien.
DUs beste svennies al klaar om nu eindelijk eens een motief te geven?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10628 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Negeren. Daar hebt u wel ervaring mee he.
![]() |
#10629 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Datzelfde kan ik ook tegen U zeggen....
Mooi is al dat U deze keer de term leugenaar achterwege laat.... Dank U alvast daarvoor.... Citaat:
Ik heb U het tegendeel bewezen,en daar ging het mij net om,de rest is bullshit.... Citaat:
Wat is het probleem voor U Bekijk maar eens wie en welke bedrijven er de meeste aandelen in heeft,en wie er dan ook weer de meeste aandelen heeft in die bedrijven .... Met andere woorden bekijk die hele pyramide naar boven toe, en je komt ongetwijfeld uit bij een select clubje dat uiteindelijk een véélvoud opstrijkt van wat die kleine anonieme aandeelhouder incasseert van zijn stukje van de winst... Citaat:
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat er bepaalde bedrijven héél véél geld hebben verdiend aan 9/11.... Dat is een volkomen vastgesteld feit....daar kan U niet omheen... En aangezien U steeds hier om een motief loopt te vragen zou dat best eens een goed motief kunnen wezen gezien de financiële toestand waarin dat bedrijf verkeerde beginjaren 2000 en vergeleken met nu .... Ik heb alléén nooit gezegd dat ,dat het motief was, nee dat maakt U ervan en gaat gelijk mij wat in mijn mond proberen te leggen.... En die link van mij hebt U duidelijk nog altijd niet gelezen,en aangezien het al zowat de derde keer is dat ik U daaraan herinner zonder ook maar een reactie van Uw kant mag ik uiteindelijk besluiten dat U graag roept dan Uw links volgens U zogezegd worden genegeerd.... Maar waar ik moet vaststellen dat U hier de eerste bent om anderen hun links volkomen te negeren ... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 juli 2009 om 21:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik draai niet rond de pot ,U daarentegen..... Wel mijn beste, laten we in dit geval de rollen eens omdraaien.... Wélk motief hadden die kapers om de twin towers aan te vallen,het pentagon aan nét die zijde die zij uitkozen... Vertel mij eens wat het motief en hun uiteindelijke doelstelling was.... En vertel mij dan ook in één keer maar wat het motief van president Bush was na dat uiteindelijk Afghanistan én Irak waren binnengevallen dat Bin Laden uiteindelijk een te verwaarlozen object leek te zijn ,en hij hem niet belangrijk genoeg meer vond als target.... Desondanks hij destijds voor de invallen in deze twee landen verklaarde dat Bin Laden ten allen tijde moest opgespoord én vernietigd worden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U als expert kan dit wel het best beoordelen neem ik aan....
Zegt de naam bruno Bernaglia U iets.... Die piloot die als enigste een bocht in de tegenovergestelde richting heeft gezien.... Dat U diens link volledig geloofd is al bijzonder véélzeggend wat U betreft mijn beste... ![]() ![]() En nu bent U niet de enige die in dat valletje is getrapt aangezien meneer atmosphere er ook in gelopen is.... érg geloofwaardig allemaal.... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10632 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ge bewijst mijn punt zelf, negeren is een specialiteit van u.
![]() |
#10633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent dus gedebunked..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10634 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, ge zijt mijn eigen punt aan het bewijzen.
![]() |
![]() |
#10635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En U komt mij hier de les spellen wat negeren betreft.... En dat zegt dan diegene die destijds toen ik U op die grote blunder wees gemakkelijkshalve het hele zaakje heeft genegeerd..... Natuurlijk joh, U bent volkomen geloofwaardig wat dat betreft..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10636 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10637 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of moet ik hem hier zélf gaan posten opdat anderen hier kunnen beoordelen wie er hier juist of fout zit.... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10638 | ||||||
|
![]() Citaat:
Nogmaals ik vraag je de LINK tussen die bedrijven en 9/11 hoe hebben die dat voor elkaar gekregen ZODAT ze winst kunnen maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10639 | |||
|
![]() Citaat:
Vs leger op heilige saudische grond, VS=grote satan, strijd tegen terrorisme, steun israel,... Citaat:
Citaat:
irak was trouwens niet verbonden aan9/11
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10640 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |