Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2009, 22:20   #10661
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Nee dat is wat jij er van maakte....
neen dat zijn mijn letterlijke woorden, die jij nog steeds gebruikt om rond de pot te draaien om niet te moeten antwoorden.

Blijkbaar is het voor jou genoeg dat er IEMAND winst maakt van 9/11 om dat als verdachte, nee zelfs schuldige te zien maar in gelijk welke rechtzaak zal je met zoiets weggelachen worden wegens geen snippertje bewijs, je kan zelfsniet zeggen wie waar om of hoe enkel "ze maakte winst"
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2009, 22:30   #10662
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Dat er door oorlog ergens winst gemaakt wordt dat snapt iedere Amerikaan , en dat zij er zelf voor moeten dokken snappen ze ook . Velen hebben er zelf voor gekozen zelfs .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2009, 23:15   #10663
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Alstublieft he , ge moet toch geen geleerde zijn om te zien dat ik zijn fout toegaf. Waarom denkt ge dat ik de enkel nog de "REST" van z'n artikel wou verdedigen? Trouwens, hij, net zoals de rest van de wereld zei dat Hani genoeg training had en enkel landen en opstijgen het moeilijkst was, niet in de lucht manouvreren. Maar ik WIST dat u hem gewoon niet ging aanvaarden, dus gaf u NOG een piloot en instructeurs. Maar dat hebt u nooit gezien zeker? En toch direct blijven doen alsof ik geloofde dat hij een heel andere bocht maakte rond het pentagon, dat was uw leugen! Of wat dacht u dat ik de FDR, radar en geteugenissen ontkende? Natuurlijk niet, zoiets is weggelegd voor de believers .
U hebt nooit deze fout toegegeven mijn beste, lees de héle draad er maar eens op na....

U hebt wel andere links gegeven die echter buiten de woorden van die piloten dat het volgens hun wél kon eigenlijk niets échts hebben bijgedragen aangezien géén van allen het zelf zou hebben aangedrurft....
Ik héb ze gelezen mijn beste,ze droegen echter niets bij in de discutie ...
U hebt echter altijd de woorden van de énige ervaringsdeskundige genegeerd die destijds aan Hanjour vlieglessen heeft gegeven ...
Hij zei destijds....

Citaat:
Citaat:
"His english was worse,and his mechanical skills were even worse.It was he had hardly even ever driven a car.I'm still to this day amazed that he could have flown into the pentagon.He could not fly at all".....

En dan had die instructeur het nog geenszins over de capaciteiten om te kunnen opstijgen of landen...Die stelde gewoon dat hij totaal géén vlieggevoel had...

En zoiets brengt een 757 perfect binnen rakelings over het gazon...

Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 23:19.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2009, 23:19   #10664
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
neen dat zijn mijn letterlijke woorden, die jij nog steeds gebruikt om rond de pot te draaien om niet te moeten antwoorden.

Blijkbaar is het voor jou genoeg dat er IEMAND winst maakt van 9/11 om dat als verdachte, nee zelfs schuldige te zien maar in gelijk welke rechtzaak zal je met zoiets weggelachen worden wegens geen snippertje bewijs, je kan zelfsniet zeggen wie waar om of hoe enkel "ze maakte winst"
Ik draai niet rond de pot....U daarentegen wél.....

U vraagt een motief,wel dit is er eentje aangezien de financiële situatie van raytheon destijds niet opperbest was...

En nou blaken zij van gezondheid nietwaar...

Die héle oorlog was hun redding...
Oud 5 juli 2009, 23:48   #10665
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je beseft toch dat ik zei VS leger op saudische grond? En dit is je antwoord?
Natuurlijk is dit mijn antwoord, besef je wél hoelang de VS al een basis heeft op diezelfde saoudische grond...

Citaat:
Ok om het wat simpeler uit te drukken: VS soldaten zijn christenen, bin laden en een boel saudi's fundamentele moslims die vinden dat elke voet van een niet gelovige op heilige saudische grond een belediging is voor de islam.
En om tot dat besef te komen hebben ze er dus zowat 40 jaar over gedaan...
U wordt steeds komischer in Uw replieken,gelukkig maar dat mijn stoel is voorzien van armleuningen, zoniet had ik allang op de grond gelegen van het lachen hier....

Citaat:
Op een bepaald moment had men voor de opbouw van de 2e golfoorlog (90-91) 500 000soldaten waaronder alcohol drinkende ongesluierde vrouwen en al de rest dat komt met de westerse maatschappij.
En waarom waren die daar mijn beste,om koeweit te bevrijden van de irakese troepen... Met volledige instemming van de saoudische overheid overigens..

En ga jij nu maar in mijn onderstaande link eens lezen hoe vrouwelijke bevelvoerenden zich ginds eenmaal ze buiten hun basis komen horen te gedragen....

http://nl.danielpipes.org/4293/de-sc...-saoedi-arabie

Lees ,ween en ga heen mijn beste....

Citaat:
Ben je debiel of doe je gewoon zo?
Nee ,de debiel bent U daarentegen....

Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bombing...n_(August_1998)

"The August 1998 bombings of Afghanistan and Sudan (codenamed Operation Infinite Reach by the United States) were American cruise missile strikes on terrorist bases in Afghanistan and a pharmaceutical factory in Sudan on August 20, 1998. The attack was in retaliation for the bombings of American embassies in Kenya and Tanzania which killed 224 people (including 12 Americans) and injured 5,000 others."
Was dit onder het motto "war on terror" nee toch mijn beste....

Citaat:
Je snapt toch dat al qaida NIET een land is met een overheid dat de VS kan aanvallen? Door 9/11 kent iedereen ter wereld al qaida, er zijn copy cats, de VS werd getoond dat het op bepaalde punten kwetsbaar is, de VS reactie was ook voorspelbaar:men ging aanvallen in het midden oosten wat nog meer aversie tegen de VS zou opwekken,...
Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat de VS wél een land én overheid heeft aangevallen om de misdaden van een terreurgroep zoals al quaeda te vergelden....

Citaat:
Omdat bush iets tegen saddam had sinds de jaren 90 toen die zelfs nog zjn vader probeerde te vermoorden tiens. 9/11 was een goed excuus men voegde daar dan WMD ed aan toe . Olie zal idd ook wel een rol gepeeld hebben
Heb jij toch zeker een linkje van mijn beste, dat is volkomen nieuw voor mij..

En weapon off mass destruction,toen Saddam destijds nog de olieleverancier van de VS was hadden ze géén enkel probleem als Saddam deze wapens gebruikte tegenover de koerden....

Citaat:
Nee hoor, het oil for food programma had die terug opengezet, ook richting VS.
Ik zou als ik U was maar eens gaan opzoeken van wanneer het oil for food programma is ingegaan...

Voor U hier verder lult ,zal ik U zeggen dat tussen de eerste én tweede golfoorlog er een totaal economisch embargo op irak van kracht was...

En dit met honderdduizenden nodeloze slachtoffers gepaard,veelal vrouwen en kinderen bij gebrek aan voldoende medische bijstand dank zij dat embargo van het westen...

Uw oil for food program kwam maar na de tweede golfoorlog en de uiteindelijke nederlaag van saddam mijn beste ...

Citaat:
Weerleg ze dan, het enige wta ik hierboven zie staan is "ik begrijp het niet"
Het is hier wél duidelijk weerlegd mijn beste, en zeg eens ,hoe oud bent U eigenlijk...U mag het ook per pb laten geworden...

Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juli 2009 om 00:10.
Oud 6 juli 2009, 00:36   #10666
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neen dat zijn mijn letterlijke woorden,
Zonder dat u uw letterlijke woorden zélf schijnt te begrijpen ....

Ik heb Uw zogenaamde letterlijkheid een meer s'werelds begrijpbaar etiketje meegegeven,en blijf nu maar ontkennen dat er écht niets of niemand beter van geworden is...Zo kennen we U nu eenmaal...
Oud 6 juli 2009, 00:49   #10667
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dit mijn antwoord, besef je wél hoelang de VS al een basis heeft op diezelfde saoudische grond...

U wordt steeds komischer in Uw replieken,gelukkig maar dat mijn stoel is voorzien van armleuningen, zoniet had ik allang op de grond gelegen van het lachen hier....

En waarom waren die daar mijn beste,om koeweit te bevrijden van de irakese troepen... Met volledige instemming van de saoudische overheid overigens..

En ga jij nu maar in mijn onderstaande link eens lezen hoe vrouwelijke bevelvoerenden zich ginds eenmaal ze buiten hun basis komen horen te gedragen....

Nee ,de debiel bent U daarentegen....

Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat de VS wél een land én overheid heeft aangevallen om de misdaden van een terreurgroep zoals al quaeda te vergelden....

En weapon off mass destruction,toen Saddam destijds nog de olieleverancier van de VS was hadden ze géén enkel probleem als Saddam deze wapens gebruikte tegenover de koerden....

Ik zou als ik U was maar eens gaan opzoeken van wanneer het oil for food programma is ingegaan...

Voor U hier verder lult ,zal ik U zeggen dat tussen de eerste én tweede golfoorlog er een totaal economisch embargo op irak van kracht was...

En dit met honderdduizenden nodeloze slachtoffers gepaard,veelal vrouwen en kinderen bij gebrek aan voldoende medische bijstand dank zij dat embargo van het westen...

Uw oil for food program kwam maar na de tweede golfoorlog en de uiteindelijke nederlaag van saddam mijn beste ...

Het is hier wél duidelijk weerlegd mijn beste, en zeg eens ,hoe oud bent U eigenlijk...U mag het ook per pb laten geworden...
om mij hier zelf terecht te wijzen ,kwam dit programma erin december 1996 aan,en de eerste uitvoering van die programma was voor begin 1997,desondanks zijn er vele misbruiken aan de kaak gesteld wat dit programma betreft....
In die tussentijd zijn er helaas duizenden onschuldigen omgekomen omdat ze ze door het eerder ingesteld embargo door het westen de nodige medische voorzieningen moesten ontberen...

Enne hoevéél jaar eerder was die eerste golfoorlog ook alweer geeindigd

http://en.wikipedia.org/wiki/Oil-for-Food_Programme

dacht U...

Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juli 2009 om 00:51.
Oud 6 juli 2009, 07:31   #10668
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hebt wel andere links gegeven die echter buiten de woorden van die piloten dat het volgens hun wél kon eigenlijk niets échts hebben bijgedragen aangezien géén van allen het zelf zou hebben aangedrurft....Ik héb ze gelezen mijn beste,ze droegen echter niets bij in de discutie ...U hebt echter altijd de woorden van de énige ervaringsdeskundige genegeerd die destijds aan Hanjour vlieglessen heeft gegeven ...
Hij zei destijds...
Een piloot (die ik gaf omdat de eerste fout zat) zegt dat het mogelijk was en dat telt niet? Natuurlijk jong, blijf zo doorgaan, tot in de oneindigheid.

Citaat:
En dan had die instructeur het nog geenszins over de capaciteiten om te kunnen opstijgen of landen...Die stelde gewoon dat hij totaal géén vlieggevoel had...

En zoiets brengt een 757 perfect binnen rakelings over het gazon...
Dit is niet eens 1 citaat.

Citaat:
Alleged suicide pilots Nawaq al-Hazmi and Khaid al-Mihdhar briefly attended a San Diego fight school the previous spring, where they also washed out because of their limited English and incompetence at the controls. After just two flying lessons, their shaken instructors said “no more,” and advised al-Hazmi and al-Mihdhar to quit. “Their English was horrible, and their mechanical skills were even worse,” one instructor told the Washington Post. “It was like they had hardly even ever driven a car.”
En voor de honderduizendste keer, "vliegen" is opstijgen en landen inclus, hij moest gewoon een vliegtuig in een gebouw sturen, dus dit betekend niets.

http://www.willthomas.net/911/911_Co...on_Hearing.htm

illwill heeft groot gelijk man, U bent hier de grootste leugenaar, ik ben zelfs al de tel kwijt

Laatst gewijzigd door Buzz : 6 juli 2009 om 07:51.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 08:50   #10669
k9

Standaard

Citaat:
Sinds begin jaren 90. En dat is zo ongeveer waneer de problemen startte, die uitmonde in protest van oa bin laden, wat leide tot hem die uit het land gezet word en vluchtte naar afghanistan.

http://monthlyreview.org/0302editr.htm

"After the Cold War
New military bases in the Middle East were established, most notably in Saudi Arabia, where thousands of U.S. troops have been stationed for more than a decade."

Citaat:
40Jaar? Dus volgens jou heeft de VS een openlijk en grote aanwezigheid in saudia arabie sinds 1970? Ok geef daar dan maar eens een bron van. Bron die ik hier quote spreekt dat compleet tegen. Het enige wat de VS had was kleinschalige projecten om de infrastructuur van saudi arabie af te bouwen. beter nog na de 73 oorlog tegen israel( waar SA meevochte TEGEN israel) boycotte SA de VS met huh olie, echt een goed bondgenoot zou ik zeggen.

Citaat:
En?

Citaat:

Euh waarom? Het toont gewoon perfect aan waarom bin laden protesteerde, weeral bewijs je met mijn bronnen wat ik zeg.

Citaat:
Je bent dus debiel.

Je veranderd je eigen commentaar van "géén strijd tegen terrorisme gaande wéét U" naar dit.

Het is wel duidelijk dat je weinig besef hebt van de geschiedenis ed rond dit hele conflict maar de VS strijd al een hele tijd tegen terrorisme hoor .

Citaat:
Afghanistan was voor zover ik weet onder de taliban geen herkende staat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic...of_Afghanistan

buiten 2 landen erkende niemand

De VS ea hielpen dan ook het verzet tegen de taliban

http://en.wikipedia.org/wiki/United_...of_Afghanistan en was gewoon een help aan de islamic state of afghanistan die wel erkend werd.

Al qaida zit trouwens op meer plekken dan afghanistan en veel van dat is te danken aan 9/11

Citaat:
Altijd mijn beste in tegenstelling tot sommige is zowat alles wat ik zeg ondersteund door bronnen en bewijzen :

"The knowledge that this "tyrant" and "madman," as George W. repeatedly called Saddam, sent assassins to try to kill Bush Sr. while on a visit to Kuwait in 1993 had to be powerfully galling to the son. Imagine: His father had just been defeated by Bill Clinton for reelection, yet Saddam remained in power. Even Clinton -- who lost his own father at an early age -- did what he had to do: He launched air strikes on Baghdad in retaliation for the assassination attempt. "
http://www.businessweek.com/bwdaily/...4316_db076.htm

Citaat:
Ze hadden er wel een probleem mee, maar toen was saddam nog "vriend van het westen" en dus gaven ze er niet om dat hij dit deed zolang hij maar vocht tegen de islam fundamentalisten van iran en co.

Citaat:
95, je bent blijkbaar al vergeten dat deze commentaar over 9/11 ging en dat volgens jou dit was omdat saddam de olie dicht had gedraaid richting VS. Wel in 95 stond dat terug wagenwijd open naar de VS dat is lang voor 9/11 en geen enkele reden dus omdat als reden te gebruikenw aarom de VS 9/11 zou doen.

Citaat:
Duh , je haalt 1e golfoorlog = oorlog tussen iran en iraq door elkaar met de 2e golfoorlog = invasie van kuwait met de 3e

http://en.wikipedia.org/wiki/Iran–Iraq_War

"The Iran–Iraq War, also known as the Imposed War (جنگ تحمیلی, Jang-e-tahmīlī) and Holy Defense (دفاع مقدس, Defā'-e-moghaddas) in Iran, and Saddām's Qādisiyyah (قادسيّة صدّام, Qādisiyyat Ṣaddām) in Iraq, and the First Gulf War (حرب الخليج الأولى Ḥarb al-Khalīj al-'Ūlā) in the Arab world (the 1990 - 1991 Persian Gulf War being the Second Gulf War), was a war between the armed forces of Iraq and Iran lasting from September 1980 to August 1988."

http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_War
he Persian Gulf War, or simply the Gulf War, also known as the First Gulf War (2 August 1990 – 28 February 1991)[10][11] and the Second Gulf War [12][13]

http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_War
"The Iraq War, also known as the Second Persian Gulf War, the Occupation of Iraq,[36] or Operation Iraqi Freedom,[37] is an ongoing[38][39] military campaign which began on March 20, 2003 with the invasion of Iraq by a multinational force led by troops from the United States and the United Kingdom.[40]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_for_food

"The Oil-for-Food Programme, established by the United Nations in 1995 (under UN Security Council Resolution 986)[1] and terminated in late 2003, was intended to allow Iraq to sell oil on the world market in exchange for food, medicine, and other humanitarian needs for ordinary Iraqi citizens without allowing Iraq to rebuild its military."

Veel mensen die weinig van het conflict weten halen die door elkaar dus voel je niet slecht .

Citaat:
30 zie niet in wat dit uitmaakt (en waarom die niemand zou mogen weten)

Ik zou je nu eens vragen om echt te letten op de bronvermeldingen en de manier van bewijzen en theorien naar voor te brengen. Vergelijk die dan eens met jouw stijl van "raeython maakt winst dus moeten ze achter 9/11 zitten".

Begrijpe je waarom ik zoveel moeite heb om zo'n redelijk absurde uitspraken enigzins credibel te nemen? Niet enkel is je theorie enorm kort, het bevat enorme gaten en is gestaafd door niks van bewijs .

Om zo'n theorie geloofwaardigheid te geven zou je ten eerste moeten uitleggen hoe raeython het gedaan heeft (controle over bush regering, het geheimhouden,...) , waarom (nee gewoon wat meer winst maken is niet genoeg om duizenden VS burgers te vermoorden en de doodstraf te riskeren) en dat ondersteunen door bronnen. Want je weigerd nog steeds hierover te spreken raar genoeg.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 6 juli 2009, 08:51   #10670
k9

Standaard

Citaat:
Zonder dat u uw letterlijke woorden zélf schijnt te begrijpen ....

Ik heb Uw zogenaamde letterlijkheid een meer s'werelds begrijpbaar etiketje meegegeven
met andere woorden je hebt verzonnen wat ik gezegd zou hebben

En ik zie je nog steeds rond de pot draaien om maar niet over motieven voor 9/11 te hoeven spreken raar voor een "believer" .

Oud 6 juli 2009, 10:46   #10671
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou nooit iemand lastigvallen voor een schrijffout'je' (in tegenstelling tot sommigen), maar 3 keer de naam van het bedrijf dat u beschuldigdde van wat-dan-ook-nu-weer fout ingetypen? U kende de correcte naam niet m.a.w.
Tuurlijk kent hij dat bedrijf helemaal niet. Dat krijg van het domweg copy pasten van believers sites.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2009, 10:49   #10672
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Datzelfde kan ik ook tegen U zeggen....

Mooi is al dat U deze keer de term leugenaar achterwege laat....

Dank U alvast daarvoor....

U wil er van maken dat zulke bedrijven niets aan die hele oorlog hebben verdiend....

Ik heb U het tegendeel bewezen,en daar ging het mij net om,de rest is bullshit....

Vrijwel alle grote bedrijven zijn beursgenoteerd,en dan.....

Wat is het probleem voor U

Bekijk maar eens wie en welke bedrijven er de meeste aandelen in heeft,en wie er dan ook weer de meeste aandelen heeft in die bedrijven ....

Met andere woorden bekijk die hele pyramide naar boven toe, en je komt ongetwijfeld uit bij een select clubje dat uiteindelijk een véélvoud opstrijkt van wat die kleine anonieme aandeelhouder incasseert van zijn stukje van de winst...

Bush is alléén maar het gezicht van deze regering,een marionet als het ware die wordt gemapiluleerd om inderdaad enkele onbekende aandeelhouders véél meer winst te geven....en dan gaat het om de top van de pyramide waar ze in miljoenen dollars rekenen,en niet de brede basis van kleine aandeelhouders die als het ware in dollarcenten plachten te rekenen...

Heb ik dat dan ergens beweerd mijn beste,zwart op wit, nu ga ik jouw wapens gebruiken,haal het maar aan waar ik dat ergens beweer....

Ik zeg alleen maar dat er bepaalde bedrijven héél véél geld hebben verdiend aan 9/11....

Dat is een volkomen vastgesteld feit....daar kan U niet omheen...

En aangezien U steeds hier om een motief loopt te vragen zou dat best eens een goed motief kunnen wezen gezien de financiële toestand waarin dat bedrijf verkeerde beginjaren 2000 en vergeleken met nu ....

Ik heb alléén nooit gezegd dat ,dat het motief was, nee dat maakt U ervan en gaat gelijk mij wat in mijn mond proberen te leggen....

En die link van mij hebt U duidelijk nog altijd niet gelezen,en aangezien het al zowat de derde keer is dat ik U daaraan herinner zonder ook maar een reactie van Uw kant mag ik uiteindelijk besluiten dat U graag roept dan Uw links volgens U zogezegd worden genegeerd....
Maar waar ik moet vaststellen dat U hier de eerste bent om anderen hun links volkomen te negeren ...
En jij hebt deze piramide met de namen van wie aandelen van wat bezit ed...?
Dat wil ik wel eens zien.
Wat een leugenaar ben jij toch.
Oud 6 juli 2009, 10:53   #10673
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar de f*ck ga jij toch over verder, voor de hondermiljardste keer, ik GAF de facking fout toe en gaf je een andere piloot en meerdere instructeurs terug. Voor de honderdfackingduizendste keer! U bent ronduit gestoort de manier waarop u dezelfde zever elke keer kan blijven uitspuwen en de reacties erop blijft negeren, het is ongelooflijk en u gaat onwaarschijnlijk voor de zesde keer dit negeren en weer met die fucking piloot afkomen volgende week terwijl ik allang erop gereageerd heb. En dit komende van een systematische leugenaar die meerdere keren hierop betrapt is en vervolgens zelf doet alsof er niks gebeurt is. Niks! En u lectuurt mij over negeren! En ik GAF een reactie!
Hij is hilarish é!
Oud 6 juli 2009, 10:57   #10674
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Watblieft, nu val ik van mijn stoel....U hebt helemaal niets toegegeven ,integendeel kwam U aankakken met andere links en hebt U ,nooit ,maar ook nooit hier openlijk op dit forum Uw fout toegegeven wat Uw link met bruno bernaglia betrof...

Nee meneer U bent desondanks die piloot nog blijven verdedigen wat zijn stelling over laag over de grond vliegen met zulke toestellen betrof....
Mijn best! U moet u mond zeker niet opendoen over het toegeven van fouten e, mijn beste. Jij hebt enkele dagen terug goed laten zien hoe je jezelf voor schut hebt gezet door het constante gelieg en domweg copy pasten van believers sites. Dan heb je ook aangetoond dat enkele uitweg was...het banlijstje en het zeker niet toegeven van je fout.

Nu iemand anders hierop wijzen is gewoonweg ongelooflijk en hilarisch!

En stop toch eens met het typen van "mijn beste", je spaart hier enorm veel tijd mee uit. Als we al jou "mijn beste"'s eens zouden samenzetten ben je een dag aan het typen.
Oud 6 juli 2009, 12:36   #10675
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Juist, mijn banlijstje ...
Wat is het? Geen leugens meer klaarstaan om je hier weer eens uit te lullen?

Ik heb al lang geprobeert om te zoeken waarom jullie zelfs daarover al liegen maar ik kan er maar niets op vinden. Dat jullie mensen op je banlijstje zetten...ok dat snap ik, maar de reden waarom je liegt over wie je in dit lijstje stopt...ik begrijp het niet.

Misschien de enige reden...jullie liegen al zolang en zo dikwijls dat het een gewoonte is geworden? Ik weet het niet...

Laatst gewijzigd door illwill : 6 juli 2009 om 12:36.
Oud 6 juli 2009, 21:05   #10676
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
met andere woorden je hebt verzonnen wat ik gezegd zou hebben

En ik zie je nog steeds rond de pot draaien om maar niet over motieven voor 9/11 te hoeven spreken raar voor een "believer" .

De jaarwinsten van raytheon kompleet met link hier plaatsen om Uw beweringen te weerleggen omschrijven als verzonnen....

38 miljard winst omschrijven als weinig tot niets,als U in de discutie zelfs dit bewezen feit niet wil aanvaarden en mij in verscheidene posts tot leugenaar bestempeld laat al genoeg zien wat U en Uw discutietechnieken wel blijken te zijn.....

En nog een goedenavond mijn beste, U hebt er hier al lang genoeg ermee gerammeld, ga maar een ander slachtoffer zoeken om voor de gek te houden....
Oud 6 juli 2009, 21:21   #10677
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Duh , je haalt 1e golfoorlog = oorlog tussen iran en iraq door elkaar met de 2e golfoorlog = invasie van kuwait met de 3e
Daarover bestaat een controverse....

De iraans-iraakse oorlog worden door sommigen niet mee omschreven als golfoorlog....

Citaat:
Irakoorlog - Toen een internationale coalitie bestaande uit troepen van onder andere de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk in maart 2003 Irak aanviel wegens vermeend bezit van massavernietigingswapens, noemde men deze oorlog de Irakoorlog, maar ook wel de Tweede Golfoorlog of de Derde Golfoorlog.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog

Dus ehhhh ,,een beetje kleintjes he om hierover te gaan mekkeren.....

Maar doet U maar ,mij niet gelaten mijn beste calimero....
Oud 6 juli 2009, 21:51   #10678
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
illwill heeft groot gelijk man, U bent hier de grootste leugenaar, ik ben zelfs al de tel kwijt
Gaaf man, op de persoon zélf spelen...........

En téllen kan U blijkbaar dus ook niet, wat zou ik dan kunnen verwachten van U wat argrumenteren betreft....

Misschien maar eens beginnen met Uw eigen leugens hier eens een keer samen te tellen....

Ach dat U illwill hierbij betrekt zegt meer dan genoeg....

Fan van lord of the rings zeker.....
Oud 6 juli 2009, 22:17   #10679
k9

Standaard

Citaat:
De jaarwinsten van raytheon kompleet met link hier plaatsen om Uw beweringen te weerleggen omschrijven als verzonnen....

38 miljard winst omschrijven als weinig tot niets,als U in de discutie zelfs dit bewezen feit niet wil aanvaarden en mij in verscheidene posts tot leugenaar bestempeld laat al genoeg zien wat U en Uw discutietechnieken wel blijken te zijn.....
Zielig niet enkel verdraai je nog steeds mijn woorden (waarom eigenlijk iedereen kan gewoon zien dat je liegt) je gaat ook nog eens de oude belgische frank van onder het stof halen om de winst van raytheon wat "indrukwekkender" te maken, waarom geen turkse lira? Kan je nog veel meer 0'en ebij zetten.

En het ergste van al dit zegt nog altijd niks over een motief, voor jou is wint maken opzich blijkbaar al een motief wel dan is FN herstal ook dader van 9/11 .

Citaat:
En nog een goedenavond mijn beste, U hebt er hier al lang genoeg ermee gerammeld, ga maar een ander slachtoffer zoeken om voor de gek te houden....
Ik zorg gewoon dat de waarheid naar boven komt, mensen voor de geb (proberen) houden is jouw ding. Waar je spijtig genoeg heeeeeeel slecht in bent.

Oud 6 juli 2009, 22:18   #10680
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
http://www.voltairenet.org/article160636.html
Deze man heeft alle reden om wraak te willen nemen op de Amerikaanse autoriteiten, zo te lezen .

Mij valt op dat hij verder weer een aantal dingen vertelt die niet kloppen zoals dat over de instorting WTC7 en dat er daarbij geen andere gebouwen beschadigd raakten . Zo raakte het achtergelegen Verizon gebouw zwaar beschadigd door puin van WTC 7, en moest daardoor verder gesloopt worden.
"Wraak nemen op de Amerikaanse autoriteiten"??!

Amai, die zullen onder den indruk zijn, vooral als hij toch geen bewijzen kan voorleggen.

En ivm de schade door de instorting van WTC7: hij vermeldt enkel wat hij waargenomen heeft. Dat moet men daarom nog niet voor de (volledige) waarheid nemen. Een getuigenis moet onderbouwd worden door controleerbare feiten.

Maar, zoals verwacht: wanneer men eigenlijk geen weg weet met dergelijke getuigenissen, brengt men best de getuige in diskrediet. (onbetrouwbaar, vergiste zich, wil "wraak" nemen,...)
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be