![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10661 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen dat zijn mijn letterlijke woorden, die jij nog steeds gebruikt om rond de pot te draaien om niet te moeten antwoorden.
Blijkbaar is het voor jou genoeg dat er IEMAND winst maakt van 9/11 om dat als verdachte, nee zelfs schuldige te zien maar in gelijk welke rechtzaak zal je met zoiets weggelachen worden wegens geen snippertje bewijs, je kan zelfsniet zeggen wie waar om of hoe enkel "ze maakte winst"
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er door oorlog ergens winst gemaakt wordt dat snapt iedere Amerikaan , en dat zij er zelf voor moeten dokken snappen ze ook . Velen hebben er zelf voor gekozen zelfs .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10663 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt wel andere links gegeven die echter buiten de woorden van die piloten dat het volgens hun wél kon eigenlijk niets échts hebben bijgedragen aangezien géén van allen het zelf zou hebben aangedrurft.... Ik héb ze gelezen mijn beste,ze droegen echter niets bij in de discutie ... U hebt echter altijd de woorden van de énige ervaringsdeskundige genegeerd die destijds aan Hanjour vlieglessen heeft gegeven ... Hij zei destijds.... Citaat:
En dan had die instructeur het nog geenszins over de capaciteiten om te kunnen opstijgen of landen...Die stelde gewoon dat hij totaal géén vlieggevoel had... En zoiets brengt een 757 perfect binnen rakelings over het gazon... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 5 juli 2009 om 23:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vraagt een motief,wel dit is er eentje aangezien de financiële situatie van raytheon destijds niet opperbest was... En nou blaken zij van gezondheid nietwaar... Die héle oorlog was hun redding... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10665 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U wordt steeds komischer in Uw replieken,gelukkig maar dat mijn stoel is voorzien van armleuningen, zoniet had ik allang op de grond gelegen van het lachen hier.... Citaat:
En ga jij nu maar in mijn onderstaande link eens lezen hoe vrouwelijke bevelvoerenden zich ginds eenmaal ze buiten hun basis komen horen te gedragen.... http://nl.danielpipes.org/4293/de-sc...-saoedi-arabie Lees ,ween en ga heen mijn beste.... Nee ,de debiel bent U daarentegen.... ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En weapon off mass destruction,toen Saddam destijds nog de olieleverancier van de VS was hadden ze géén enkel probleem als Saddam deze wapens gebruikte tegenover de koerden.... Citaat:
Voor U hier verder lult ,zal ik U zeggen dat tussen de eerste én tweede golfoorlog er een totaal economisch embargo op irak van kracht was... En dit met honderdduizenden nodeloze slachtoffers gepaard,veelal vrouwen en kinderen bij gebrek aan voldoende medische bijstand dank zij dat embargo van het westen... Uw oil for food program kwam maar na de tweede golfoorlog en de uiteindelijke nederlaag van saddam mijn beste ... Het is hier wél duidelijk weerlegd mijn beste, en zeg eens ,hoe oud bent U eigenlijk...U mag het ook per pb laten geworden... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juli 2009 om 00:10. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder dat u uw letterlijke woorden zélf schijnt te begrijpen ....
Ik heb Uw zogenaamde letterlijkheid een meer s'werelds begrijpbaar etiketje meegegeven,en blijf nu maar ontkennen dat er écht niets of niemand beter van geworden is...Zo kennen we U nu eenmaal... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die tussentijd zijn er helaas duizenden onschuldigen omgekomen omdat ze ze door het eerder ingesteld embargo door het westen de nodige medische voorzieningen moesten ontberen... Enne hoevéél jaar eerder was die eerste golfoorlog ook alweer geeindigd http://en.wikipedia.org/wiki/Oil-for-Food_Programme dacht U... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juli 2009 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10668 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
http://www.willthomas.net/911/911_Co...on_Hearing.htm illwill heeft groot gelijk man, U bent hier de grootste leugenaar, ik ben zelfs al de tel kwijt ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rNIzuNMKADg Laatst gewijzigd door Buzz : 6 juli 2009 om 07:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10669 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
http://monthlyreview.org/0302editr.htm "After the Cold War New military bases in the Middle East were established, most notably in Saudi Arabia, where thousands of U.S. troops have been stationed for more than a decade." Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Je veranderd je eigen commentaar van "géén strijd tegen terrorisme gaande wéét U" naar dit. ![]() Het is wel duidelijk dat je weinig besef hebt van de geschiedenis ed rond dit hele conflict maar de VS strijd al een hele tijd tegen terrorisme hoor . Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic...of_Afghanistan buiten 2 landen erkende niemand De VS ea hielpen dan ook het verzet tegen de taliban http://en.wikipedia.org/wiki/United_...of_Afghanistan en was gewoon een help aan de islamic state of afghanistan die wel erkend werd. Al qaida zit trouwens op meer plekken dan afghanistan en veel van dat is te danken aan 9/11 Citaat:
"The knowledge that this "tyrant" and "madman," as George W. repeatedly called Saddam, sent assassins to try to kill Bush Sr. while on a visit to Kuwait in 1993 had to be powerfully galling to the son. Imagine: His father had just been defeated by Bill Clinton for reelection, yet Saddam remained in power. Even Clinton -- who lost his own father at an early age -- did what he had to do: He launched air strikes on Baghdad in retaliation for the assassination attempt. " http://www.businessweek.com/bwdaily/...4316_db076.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Iran–Iraq_War "The Iran–Iraq War, also known as the Imposed War (جنگ تحمیلی, Jang-e-tahmīlī) and Holy Defense (دفاع مقدس, Defā'-e-moghaddas) in Iran, and Saddām's Qādisiyyah (قادسيّة صدّام, Qādisiyyat Ṣaddām) in Iraq, and the First Gulf War (حرب الخليج الأولى Ḥarb al-Khalīj al-'Ūlā) in the Arab world (the 1990 - 1991 Persian Gulf War being the Second Gulf War), was a war between the armed forces of Iraq and Iran lasting from September 1980 to August 1988." http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_War he Persian Gulf War, or simply the Gulf War, also known as the First Gulf War (2 August 1990 – 28 February 1991)[10][11] and the Second Gulf War [12][13] http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_War "The Iraq War, also known as the Second Persian Gulf War, the Occupation of Iraq,[36] or Operation Iraqi Freedom,[37] is an ongoing[38][39] military campaign which began on March 20, 2003 with the invasion of Iraq by a multinational force led by troops from the United States and the United Kingdom.[40]" http://en.wikipedia.org/wiki/Oil_for_food "The Oil-for-Food Programme, established by the United Nations in 1995 (under UN Security Council Resolution 986)[1] and terminated in late 2003, was intended to allow Iraq to sell oil on the world market in exchange for food, medicine, and other humanitarian needs for ordinary Iraqi citizens without allowing Iraq to rebuild its military." Veel mensen die weinig van het conflict weten halen die door elkaar dus voel je niet slecht . Citaat:
Ik zou je nu eens vragen om echt te letten op de bronvermeldingen en de manier van bewijzen en theorien naar voor te brengen. Vergelijk die dan eens met jouw stijl van "raeython maakt winst dus moeten ze achter 9/11 zitten". Begrijpe je waarom ik zoveel moeite heb om zo'n redelijk absurde uitspraken enigzins credibel te nemen? Niet enkel is je theorie enorm kort, het bevat enorme gaten en is gestaafd door niks van bewijs . Om zo'n theorie geloofwaardigheid te geven zou je ten eerste moeten uitleggen hoe raeython het gedaan heeft (controle over bush regering, het geheimhouden,...) , waarom (nee gewoon wat meer winst maken is niet genoeg om duizenden VS burgers te vermoorden en de doodstraf te riskeren) en dat ondersteunen door bronnen. Want je weigerd nog steeds hierover te spreken raar genoeg.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10670 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ik zie je nog steeds rond de pot draaien om maar niet over motieven voor 9/11 te hoeven spreken raar voor een "believer" .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10671 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10672 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil ik wel eens zien. ![]() ![]() ![]() Wat een leugenaar ben jij toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#10673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10674 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu iemand anders hierop wijzen is gewoonweg ongelooflijk en hilarisch! En stop toch eens met het typen van "mijn beste", je spaart hier enorm veel tijd mee uit. Als we al jou "mijn beste"'s eens zouden samenzetten ben je een dag aan het typen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het? Geen leugens meer klaarstaan om je hier weer eens uit te lullen?
Ik heb al lang geprobeert om te zoeken waarom jullie zelfs daarover al liegen maar ik kan er maar niets op vinden. Dat jullie mensen op je banlijstje zetten...ok dat snap ik, maar de reden waarom je liegt over wie je in dit lijstje stopt...ik begrijp het niet. Misschien de enige reden...jullie liegen al zolang en zo dikwijls dat het een gewoonte is geworden? Ik weet het niet...
Laatst gewijzigd door illwill : 6 juli 2009 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jaarwinsten van raytheon kompleet met link hier plaatsen om Uw beweringen te weerleggen omschrijven als verzonnen.... 38 miljard winst omschrijven als weinig tot niets,als U in de discutie zelfs dit bewezen feit niet wil aanvaarden en mij in verscheidene posts tot leugenaar bestempeld laat al genoeg zien wat U en Uw discutietechnieken wel blijken te zijn..... En nog een goedenavond mijn beste, U hebt er hier al lang genoeg ermee gerammeld, ga maar een ander slachtoffer zoeken om voor de gek te houden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10677 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De iraans-iraakse oorlog worden door sommigen niet mee omschreven als golfoorlog.... Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog Dus ehhhh ,,een beetje kleintjes he om hierover te gaan mekkeren..... Maar doet U maar ,mij niet gelaten mijn beste calimero.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En téllen kan U blijkbaar dus ook niet, wat zou ik dan kunnen verwachten van U wat argrumenteren betreft.... Misschien maar eens beginnen met Uw eigen leugens hier eens een keer samen te tellen.... Ach dat U illwill hierbij betrekt zegt meer dan genoeg.... Fan van lord of the rings zeker..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10679 | ||
|
![]() Citaat:
En het ergste van al dit zegt nog altijd niks over een motief, voor jou is wint maken opzich blijkbaar al een motief wel dan is FN herstal ook dader van 9/11 . Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10680 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Amai, die zullen onder den indruk zijn, vooral als hij toch geen bewijzen kan voorleggen. En ivm de schade door de instorting van WTC7: hij vermeldt enkel wat hij waargenomen heeft. Dat moet men daarom nog niet voor de (volledige) waarheid nemen. Een getuigenis moet onderbouwd worden door controleerbare feiten. Maar, zoals verwacht: wanneer men eigenlijk geen weg weet met dergelijke getuigenissen, brengt men best de getuige in diskrediet. (onbetrouwbaar, vergiste zich, wil "wraak" nemen,...) |
|
![]() |
![]() |